quote:Yep.. boven zit het hoofdje met oogjes, neusbrug en streepje er onder wat het mondje is...
Op donderdag 24 juli 2003 22:35 schreef Karin het volgende:
Kan je een kleine uitleg geven? Ik zie het volgens mij niet helemaal goed.
Linksboven zijn/haar hoofdje? Tenminste volgens mij zie ik oogkassen.
dat witte bolletje aan de linkerkant daaronder is het rechterhandje en die 2 witte bolletjes onderaan zijn de 2 knietjes!
quote:Alles zit er op en er aan!!!
Op donderdag 24 juli 2003 22:34 schreef Rewimo het volgende:
't Lijkt wel of ie in een microfoon aan het zingen isAlles zag er goed uit dus?
Enne Isa is echt een schatje...wat een geweldig lief meisje
quote:René is weer vol spanning
Op donderdag 24 juli 2003 21:57 schreef Rewimo het volgende:
't Lijkt me toch al een moeilijke periode nu Moussy, nu Mink bijna een jaar geleden geboren en overleden is. En met Zo in je buik, hoe fijn dat ook is. Hoe gaat René ermee om?
quote:Phileine
Wie zei dat nou van die foto van René en Mink? Die zie ik ook nog altijd zo voor meMooi en triest tegelijk
Ik zal wel weer eens wat foto's inscannen, maar niet van die "dooie" hoor. Die komen zo shockerend over. denk ik Er zal vast wel weer een Minkie topic komen in augustus.
Luckepuck
Al echt een compleet mensje he!! Verklap je het nog steeds niet?
Mirage ik hoop zo dat alles goed gaat. En dat je je kleintje inmiddels in je armen hebt.
quote:Fijn dat René het goed opvat
Op donderdag 24 juli 2003 22:51 schreef moussy het volgende:[..]
René is weer vol spanning
In het egin heeft ze 1x gevraagd of dit een nieuwe Mink is en heb ik zo goed en zo kwaad als dat het ging uitgelegd dat dit niet zo was. Daarna wat het goed voor haar en kan ze nu haast niet wachten.
[..]Phileine
![]()
Ik zal wel weer eens wat foto's inscannen, maar niet van die "dooie" hoor. Die komen zo shockerend over. denk ik Er zal vast wel weer een Minkie topic komen in augustus.
Je had hele mooie foto's van Mink
Ik wil ze graag zien
quote:Nope!
Op donderdag 24 juli 2003 22:51 schreef moussy het volgende:
Luckepuck![]()
Al echt een compleet mensje he!! Verklap je het nog steeds niet?
![]()
Sterkte en ik draai me duimen tot ze beurs zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:kutzooi
Op donderdag 24 juli 2003 23:47 schreef moussy het volgende:
Hier zit een rondje ziekenhuis aan te komen, het leek net alsof ik wat bloedverlies had
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:53 schreef moussy het volgende:
Ja, ik moet nu naar het ziekenhuis voor controle, een CTG en echo. Zo is nog druk aan het doen, dus die zit wel goed.
quote:[wanhopig] Moussy!!!!!
Hier zit een rondje ziekenhuis aan te komen, het leek net alsof ik wat bloedverlies had
Sterkte
Wacht maar, over een tijdje kom ik ook hier posten
Tot dan hou ik jullie allemaal goed in de gaten
quote:Sterkte wijffie... voor jou en Peet
Ja, ik moet nu naar het ziekenhuis voor controle, een CTG en echo. Zo is nog druk aan het doen, dus die zit wel goed.
* No Nick draait 2 duimen tegelijk.. zijn al bijna blauw nu
Hou je taai wijffie!
MIRAGE.... PERSEN!!!! Kom op, show ons je kindje... we kunnen niet meer wachten! Ik vind het maar niets dat we helemaal niets horen!
quote:
quote:Ik kom net uit het ziekenhuis vandaan waar ik met moussy heen moest.
quote:Sterkte!! er mee!!!!
Op vrijdag 25 juli 2003 02:47 schreef Black_Crow het volgende:
Ik kom net uit het ziekenhuis vandaan waar ik met moussy heen moest.
Tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik alleen terug gereden ben naar huis.
Moussy moest blijven ze heeft een zeer ernstige urine weg ontsteking. ( Blaas ontsteking ) Straks rond 08.00 uur mag iki bellen hoe de nacht is gegaan. Via het hartfilmpje hebben we gehoord en gezien dat alles in ieder geval goed is met de kleine zo.
Zodra ik iets meer weet horen jullie het van me ( of van moussy zelf )
Ik ga nu maar wat proberen te slapen maar of dat lukt na al die power drankjes weet ik .
Ik heb zelf nu sinds ong 22:30 last van onregelmatige weeen, ze doen
echt pijn en ik herken ze van de bevalling van Tom, maar er komt maar
geen regelmaat in, ik was daarstraks half ingedut, maar werd er weer
wakker van, en slapen gaat volgens mij helemaal niet meer lukken. ![]()
Achja zal vast wel weer afzakken, heb ik morgen bij de gyno weer wat te vertellen, ben wel benieuwd of dit nu voor verdere ontsluiting zorgt
aangezien ze behoorlijk heftig zijn af en toe ...
To be continued ...
PS: Mirage of overzichie, doe eens melden!
Logician! Ook al aan het nachtbraken?! Zet 'm op!

Ik zit nu al voor de zoveelste nacht op....
Op de één of andere manier ontwikkel ik vooral 's nachts "wee-achtige" activiteiten, die overdag weer overgaan in "gewoon flink veel harde buiken" . ![]()
Morgen is het verdorie al twee weken geleden dat ik de slijmprop verloor, en sinds die tijd is het dus al onrustig in mijn buik.
Afgelopen maandag heeft de v.k. geconstateerd dat de kleine nu goed is ingedaald. Maar evengoed beweegt hij/zij nog idioot veel (én hard!).
Gos, hoe zou het toch met Mirage zijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |