quote:Ik ben de afgelopen twee jaar vrij internationaal bezig geweest, eerst een Europees project dagelijks begeleid (www.client-learning.org) en op het moment geef ik les en adviseer ik over onderwijs in Singapore. Ik merk dat ik goed met mensen kan werken, mensen mij snel accepteren. Daarnaast hetzelfde als jij, het Nederland vertegenwoordigen vind ik leuk.
Op zondag 7 september 2003 16:07 schreef Tuana het volgende:[..]
Het vertegenwoordigen van Nederland in het buitenland trekt me erg aan, waarom wil jij de diplomatieke wereld in?
Daarom ben ik er nu een jaartje tussenuit en als ik volgend jaar nog niet weet word ik gewoon huisvader...
quote:Wat voor leraar?
Op maandag 8 september 2003 03:49 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik denk leraar
quote:Leraar sociale vaardigheden, methosiche vaardigheden en psychologie op het mbo.
Op maandag 8 september 2003 03:53 schreef Libris het volgende:[..]
Wat voor leraar?
kleuterleider <--> professor en welk gebied?
Trainingen geven lijkt me ook leuk in de sociale richting.
quote:beetje late reactie:
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:41 schreef sleepflower het volgende:
Schrijfster...Heb alleen niet genoeg talent, dus tja. Verder weet ik het eigenlijk niet.
Een baantje als columnist lijkt me wel wat
quote:Website ziet er heel interessant uit moet ik zeggen, heb het net bezocht.. mag ik vragen hoe je in Singapore bent beland? Wacht ik stuur je wel een mailtje anders wordt ik straks beschuldigd van "chatten"
Op maandag 8 september 2003 03:36 schreef Libris het volgende:[..]
Ik ben de afgelopen twee jaar vrij internationaal bezig geweest, eerst een Europees project dagelijks begeleid (www.client-learning.org) en op het moment geef ik les en adviseer ik over onderwijs in Singapore. Ik merk dat ik goed met mensen kan werken, mensen mij snel accepteren. Daarnaast hetzelfde als jij, het Nederland vertegenwoordigen vind ik leuk.
serieus
ben inmiddels 30, 12 ambachten, 13 ongelukken. voel me momenteel goed bij wat ik nu doe maar om nu te zeggen dat ik dit voor de rest van mijn leven blijf doen... geen idee... praktijk wijst bij mij uit dat ik om de 2 jaar iets totaal anders ga doen. de enige rode draad in mijn leven is dat ik al ruim 10 jaar als DJ werk.
quote:Dan zou je toch een andere opleiding moeten volgen
Op maandag 8 september 2003 17:56 schreef aLiZaNdAh het volgende:
Ik weet het nog niet precies.. Ik wil waarschijnlijk wat gaan studeren (scheikunde dan), maar piloot worden lijkt me al me hele leven heel stoer
En anders hou ik het voorlopig maar op ''iets" met mensenrechten en internationaal (straf)recht
quote:Hee, lees het nu pas, stuur me even een mailtje, adres staat in profiel!
Op maandag 8 september 2003 17:00 schreef Tuana het volgende:[..]
Website ziet er heel interessant uit moet ik zeggen, heb het net bezocht.. mag ik vragen hoe je in Singapore bent beland? Wacht ik stuur je wel een mailtje anders wordt ik straks beschuldigd van "chatten"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |