quote:Erger jij je aan mij? Ben ik nu je broertje
Op donderdag 17 juli 2003 09:51 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Nee, klopt, ik erger me wel vaker aan jou (zonder W).
Bovendien is mijn broertje niet onderdrukt, hij is een lambal.
het loopt altijd goed af!
oh dit verklaart alles je bent een alto, die hebben het nooit zo op broertjes
quote:Een zin die drie vragen oproept bij mij:
Op donderdag 17 juli 2003 10:16 schreef pimpin het volgende:oh dit verklaart alles je bent een alto, die hebben het nooit zo op broertjes
- "..verklaart alles.." -> ook dat ik een puberbroer heb?
- "..een alto.." -> Da's nieuw voor me. Ik ben een alto. Hoera! Hoe kom je daar bij?
- "..hebben het niet zo op broertjes.." zijn alto's zulke broertjeshaters? Dat wist ik niet..
quote:Dus m,n zusje is een alto. Ik ga het haar niet vertellen dat mag jij doen. Als je dood wil.....
Op donderdag 17 juli 2003 10:16 schreef pimpin het volgende:
oh dit verklaart alles je bent een alto, die hebben het nooit zo op broertjes
Vraagje: wat kan/mag/zal een douanepersoon als je alleen een verlopen kaart kan laten zien?
Ze kunnen boos doen, of hij moet een nood-pas laten maken... wat komt hij daar laat achter zeg, je broertje is dan wel lief (ik bedoel: 17 en disney-fan ), maar vooral Fransen met hun vooroordelen over Nederlanders....
* waxxer zou erg kortademig worden als in zo'n geval de Franse grens in zicht komt...
Maar als ik het zo goed inschat is je broertje niet zo'n macho stoere bink met een grote bek, het zal wel met een sisser aflopen, misschien een boete en veel oponthoud, maar hij zal om zoiets denk ik niet als de eerste de beste crimineel worden behandeld. En ik denk dat er massa's mensen zullen zijn, met hetzelfde probleem
quote:neeneenee, dat is zielig. Trouwens, je moet OOK Belgie nog door he, dus in totaal 4 keer de grens over.... Doe eens lief tegen hem!! Gaat hij denk je ook in de rij staan om Mickey Mouse een hand te geven?
Op donderdag 17 juli 2003 16:11 schreef bloempjuh het volgende:
Dat scheelt. Laat 'm maar een boete krijgen, dan leert 'ie het meteen af
Nee hoor, hij vindt 't allemaal best leuk, maar is niet zo'n superdisney-fan. Hij vindt 't gewoon leuk dat we weer eens een gezinsding doen. Dat hij dan misschien morgen uit de bus wordt gegooid omdat hij geen geldige papiertjes heeft vind ik wel triest voor 'm
Hij gaat wel mee in de achtbanen trouwens. Als het goed is..
Hij komt geloof ik bijna iedere week met een ander meisje aan tafel. De meeste zijn wel aardig hoor, maar ik kan de tel niet meer bijhouden. Verder jat 'ie constant mijn auto (nou ja die van mijn moeder). Hij komt niet verder dan de oprit maar dat doet er niet toe. Ook valt hij altijd mijn vriendinnen lastig en zijn vrienden vallen mij én mijn vriendinnen lastig. Hij komt altijd langsscheuren op z'n quad als ik aan het paardrijden ben, waardoor mijn licht ontvlambare paard er vandoor vliegt. Hij komt in het weekend altijd thuis met een zatte kop en is dan altijd de code van het alarm kwijt waardoor het (stille) alarm afgaat. Of hij was de code van het hek kwijt waardoor iemand op moest staan om hem binnen te laten. Ook is hij al regelmatig in de vijver gevallen met z'n zatte kop.
Verder is hij ook al een keer opgepakt door de politie omdat hij samen met vrienden mijn vaders auto had gepakt en daar dronken mee was wezen rijden. Toen knalden ze heel slim tegen een paaltje... (minderjarig+geen rijbewijs+dronken+ongeluk = niet slim).
Nou ja iig ehm ruilen??
Nou, ik krijg de indruk dat hij geen vlieg kwaad doet, dus ze zullen hem wel niet wijsbeens tegen de bus smijten om hem te fouilleren. Wees blij dat je een rustig broertje hebt, die tenminste de heg knipt, dan een broertje, die hele dagen op zijn scooter over de straat zwerft, om de 5 min. vloekt, het huis terroriseert, tot 14.30 uur in bed blijft liggen.... en nu neemt hij het Groot Vakantie Boek mee van Donald Duck, gaat in de achtbaan, de wildwaterbaan, de zweefmolen en ga zo maar door. En hij wil een familieding doen, samen met jullie zijn...
Hij had ook elke dag willen scoren in Lloret de Mar, bier zuipen op Terschelling..... nee nee, niets van dat alles: hij wil met JULLIE op vakantie, naar EURO DISNEY. Dan kan die kaart toch gewoon gestolen worden, wat jullie betreft??
quote:Nee dankjewel. Wel van huis als dat kan
Op donderdag 17 juli 2003 16:26 schreef ramses het volgende:
...
Nou ja iig ehm ruilen??
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:28 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Nee dankjewel. Wel van huis als dat kan
Hek, alarm, vijver.. klinkt best groot
IK ben eerst aan de beurt!
quote:Hmm ik denk dat ik mijn broertje een beetje verkeerd aan je voorgesteld heb. Hij is best lief, hij ziet er best aardig uit (hé het is mijn broertje hè, dus ik zal nooit toegeven dat hij er leuk uitziet). Ehm hij ehm kan best aangenaam zijn.
Op donderdag 17 juli 2003 16:28 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Nee dankjewel. Wel van huis als dat kan
Hek, alarm, vijver.. klinkt best groot
Maar wat ik wil zeggen is dat je niet hoeft te ruilen, je mag hem er gewoon bij hebben. Klinkt best gezellig toch?
hij wordt volgende maand 18 maar dat zou je ook niet zeggen, hij is net een jaar met die breezers begonnen, en na 2 van die dingen claimt ie dat ie dronken is
en dan bij appelsap roepen "wooh hier zit vette alcohol in"
gelukkig heb ik bijna nooit last van hem, praat nooit met hem, heb niet bij hem op school gezeten, en hij gaat niet uit dus daar kom ik hem ook niet tegen
quote:Laat hem dit maar niet lezen he
Op donderdag 17 juli 2003 16:31 schreef ramses het volgende:[..]
Hmm ik denk dat ik mijn broertje een beetje verkeerd aan je voorgesteld heb. Hij is best lief, hij ziet er best aardig uit (hé het is mijn broertje hè, dus ik zal nooit toegeven dat hij er leuk uitziet). Ehm hij ehm kan best aangenaam zijn.
Maar wat ik wil zeggen is dat je niet hoeft te ruilen, je mag hem er gewoon bij hebben. Klinkt best gezellig toch?
Ah joh, een jaartje of drie en hij is de keurigheid zelve dus nog even geduld en hij is weer helemaal maatschappelijk verantwoord!
Wie o wie wil haar hebben
quote:Ach met mij is het ook goed gekomen, dus
Op donderdag 17 juli 2003 16:34 schreef Waxxer het volgende:[..]
Laat hem dit maar niet lezen he
Ah joh, een jaartje of drie en hij is de keurigheid zelve
dus nog even geduld en hij is weer helemaal maatschappelijk verantwoord!
eigenlijk lijken we best op elkaar
quote:Dit is een broertjes-klaag-topic! Grr!
Op donderdag 17 juli 2003 16:55 schreef ook_gek het volgende:
ik lijk gelukkig niet op m,n zusje. Ik was erger vroeger.
quote:Dan heb je mijn zusje nog niet gezien
Op donderdag 17 juli 2003 17:19 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Dit is een broertjes-klaag-topic! Grr!
quote:Vast wel. Maak er maar mooi een eigen zusjes-klaag-topic van. Toedeledokie!
Op donderdag 17 juli 2003 17:30 schreef Thomas B. het volgende:
zusjes die aan het puberen zijn zijn 1000 keer erger!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |