Vanmorgen heeft hij een verlengsnoer doorgezaagd toen hij de heg aan het snoeien was..
En nu, een uurtje geleden, heeft hij zijn identiteitskaart teruggevonden en is erachter gekomen dat dat ding al drie maanden verlopen is. En dat terwijl we vrijdag op vakantie gaan!
Ik ben geadopteerd geloof ik
quote:of hij
Op woensdag 16 juli 2003 22:42 schreef bloempjuh het volgende:
quote:Dat doe ik ook wel eens. En die van de grasmaaier op frequente basis.
Vanmorgen heeft hij een verlengsnoer doorgezaagd toen hij de heg aan het snoeien was..
quote:Dit is bij ons ook al de derde keer..
Op woensdag 16 juli 2003 22:43 schreef static het volgende:[..]
Dat doe ik ook wel eens. En die van de grasmaaier op frequente basis.
quote:Uitwisselingetje doen? Krijg je zijn gitaar + versterker er gratis bij..
Op woensdag 16 juli 2003 22:44 schreef Crazyman_ het volgende:
Daarvoor is het een broertje. Die van mij is precies hetzelfde...
quote:Lukt nog wel om dat in orde te krijgen toch.
En nu, een uurtje geleden, heeft hij zijn identiteitskaart teruggevonden en is erachter gekomen dat dat ding al drie maanden verlopen is. En dat terwijl we vrijdag op vakantie gaan!
maar van zo'n broer(tje) weet k alles af!
quote:Prima, krijg jij ook gratis zijn 2 bijzonder lawaaierige scooters.
Op woensdag 16 juli 2003 22:44 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Uitwisselingetje doen? Krijg je zijn gitaar + versterker er gratis bij..
quote:Dit was ook een uitzonderingsgeval. Hij verveelde zich en het was te warm op zijn kamer om gitaar te spelen. Na anderhalve meter heg was ineens het snoer doormidden. Toevallig hoor..
Op woensdag 16 juli 2003 22:45 schreef CreativeMind het volgende:
Ben blij dat hij uberhaupt nog iets in en om huis doet. De mijne is "op frequente basis" te lam om maar 1 poot uit te steken
quote:
Hij is 17 en een ontzéttende eikel van tijd tot tijd.Vanmorgen heeft hij een verlengsnoer doorgezaagd toen hij de heg aan het snoeien was..
is toch lief? Hij doet de heg in ieder geval wel, en naja, een beetje verstrooid... en dan heeft hij een gitaar waar hij liedjes op speelt... zie er het positieve in en die kaart komt wel goed
quote:Haha.. 'm even terugsturen voor een tandenborstel en dan gewoon vertekken.. *evil*
Op woensdag 16 juli 2003 22:47 schreef bbrother het volgende:
kut gasjesik zou em thuislaten vrijdag
quote:Het feit dat het ding niet meer werkt is in hoge mate beperkend in de catastrofe die je anders aan had kunnen richten
Op woensdag 16 juli 2003 22:48 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Wees eens creatief met die zaag zou ik zeggen.
quote:Hahaha.. best wel.. bovendien gaat bloed een beetje moeilijk uit 't gaz.. grasveld hier
Op woensdag 16 juli 2003 22:49 schreef CreativeMind het volgende:[..]
Het feit dat het ding niet meer werkt is in hoge mate beperkend in de catastrofe die je anders aan had kunnen richten
quote:Precies, je kunt daar wel meer mee doorzagen dan een snoer
Op woensdag 16 juli 2003 22:49 schreef CreativeMind het volgende:[..]
Het feit dat het ding niet meer werkt is in hoge mate beperkend in de catastrofe die je anders aan had kunnen richten
Drinkt voornamelijk de hele dag bier of zit bij z'n vriendin.
Tijdens het eten loopt hij continue te mauwen dat het eten niet goed is.
En hij krijgt het altijd voor elkaar om zn pc in de soep te laten lopen... "Ik heb niks gedaan, hoor" is het dan.
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 22:51 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Hahaha.. best wel.. bovendien gaat bloed een beetje moeilijk uit 't gaz.. grasveld hier
geen ruzie maken hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |