quote:
Op zondag 20 juli 2003 15:12 schreef ASSpirine het volgende:
Topictitel spreekt me aan
quote:Hey Belgje ben je er ook weer?
Op zondag 20 juli 2003 15:56 schreef ASSpirine het volgende:
Nadat dit word gewonnen naar amsterdam tournament ?
Dat zou wel leuk zijn
quote:alleen maar in je perverte gedachten
Op zondag 20 juli 2003 16:01 schreef Zapper het volgende:[..]
Hey Belgje ben je er ook weer?
jou had ik anders ook al een tijdje niet gezien, how come ?
quote:ik heb je preventief genegeerd
Op zondag 20 juli 2003 16:03 schreef ASSpirine het volgende:jou had ik anders ook al een tijdje niet gezien, how come ?
quote:maar je kon het toch maar niet laten om me op te zoeken
Op zondag 20 juli 2003 16:05 schreef Zapper het volgende:[..]
ik heb je preventief genegeerd
quote:Wees nou maar blij dat je überhaupt die finale hebben gehaald. Jullie mogen van geluk spreken dat dat (volgens julie) ó zo goeie Nacional verliest van 1860 München dat ook al zo barst van de kwaliteiten.
Op zondag 20 juli 2003 15:56 schreef ASSpirine het volgende:
Nadat dit word gewonnen naar amsterdam tournament ?
Dat zou wel leuk zijn
LA Galaxy, Nacional en 1860 München is nou niet bepaald dé top van respectievelijk Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Europa... laten we wel wezen
quote:Niet zo miepen en huilen, het is gewoon een goed resultaat in de oefencampagne
Op zondag 20 juli 2003 16:08 schreef Mr.Markuz het volgende:
Wees nou maar blij dat je überhaupt die finale hebben gehaald. Jullie mogen van geluk spreken dat dat (volgens julie) ó zo goeie Nacional verliest van 1860 München dat ook al zo barst van de kwaliteiten.LA Galaxy, Nacional en 1860 München is nou niet bepaald dé top van respectievelijk Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Europa... laten we wel wezen
quote:yup
Op zondag 20 juli 2003 16:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Niet zo miepen en huilen, het is gewoon een goed resultaat in de oefencampagne
iig beter dan met 11-0 winnen van een amateurploegje dat blauw-wit
heet
quote:idd, ik ben verslaafd aan in België wonende Chinezen die ook nog eens PSV-supporter zijn
Op zondag 20 juli 2003 16:07 schreef ASSpirine het volgende:maar je kon het toch maar niet laten om me op te zoeken
quote:
Op zondag 20 juli 2003 16:14 schreef Zapper het volgende:[..]
idd, ik ben verslaafd aan in België wonende Chinezen die ook nog eens PSV-supporter zijn
en die in Nederland zijn geboren
Ben benieuwd hoeveel seconden de NOS vanavond aandacht besteedt aan de wedstrijd!
quote:Is toch gvd niet te geloven,echt helemaal niks terwijl ze het wel in het begin aankondigde.
Op zondag 20 juli 2003 17:01 schreef Zapper het volgende:
Wist dat ik iets was vergetenBen benieuwd hoeveel seconden de NOS vanavond aandacht besteedt aan de wedstrijd!
"goedenavond!" ![]()
teringlijers!
quote:
Dit kan gewoon niet en die rubberaap van een humberto than doet doodleuk of er niks aan de hand is
quote:BEEEEEEEEEEELG!
Op zondag 20 juli 2003 20:31 schreef ASSpirine het volgende:
en dat oefenwedstrijdje van ajax en blauw-wit ?
kwam dat er wel op ?
quote:Vorige week was er een samenvattig Ajax - Iets amateurigs en daar werd net gedaan alsof het belangrijk was...
Op zondag 20 juli 2003 20:31 schreef ASSpirine het volgende:
en dat oefenwedstrijdje van ajax en blauw-wit ?
kwam dat er wel op ?
quote:PERV !!!
Op zondag 20 juli 2003 20:37 schreef Zapper het volgende:[..]
BEEEEEEEEEEELG!
what's wrong ?
quote:kijk naar uw eigen ondertitel, ASSpirine-san
Op zondag 20 juli 2003 20:51 schreef ASSpirine het volgende:PERV !!!
quote:wie is hier de perv ?
Op zondag 20 juli 2003 20:54 schreef Zapper het volgende:[..]
kijk naar uw eigen ondertitel, ASSpirine-san
een aspirientje moet je toch opzuigen ?
of inslikken ![]()
Ik weet niet aan wat jij dacht
BRON: PSV Forums
Na de geringe aandacht voor het kampioenschap in 2000, het geen enkele aandacht schenken voor het indrukwekkende afscheid van de PSV coryfeeën Stan Valckx en Luc Nilis en de ontevredenheid over het slechts 1 maal live uitzenden van PSV in de Champions League van afgelopen seizoen hebben sommige PSV supporters op de PSV Forums opnieuw boos gereageerd op de NOS naar aanleiding van de Studio Sport uitzending van vanavond. De NOS zou tussen 19.30 en 20.00 uur een samenvatting van de wedstrijd PSV LA Galaxy op het prestigieuze internationale voetbaltoernooi om de Peace Cup uitzenden waar de Eindhovenaren door in PSV-merchandising geklede Koreanen massaal toegejuicht en bewonderd worden en waar de landskampioen via een klein wonder de finale wist te bereiken.
Waarschijnlijk omdat het WK zwemmen wat voor half acht uitgezonden werd iets uitliep is de aangekondigde samenvatting van PSV zonder iets te zeggen geschrapt. Alleen de ruime samenvatting van de vandaag gereden etappe in de Tour de France werd uitgezonden. De PSV fans vinden die keuze merkwaardig omdat bewuste etappe vanmiddag al live uitgezonden is en vanavond in het Tourjournaal ook nog uitgebreid aan bod zal komen. De ruime samenvatting van het wielrennen met achteraf ook nog interviews had volgens de PSV fans best korter gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |