quote:Lees je geen krant?
Op zaterdag 26 juli 2003 22:55 schreef twi het volgende:
Traint 'ie niet meer mee ofzo? Waar gaat 'ie nou naartoe? Wil Mallorca 'm niet meer hebben?
Deal met Mallorca is vastgelopen vanwege financiële problemen
Laatste club waar Bruggink aan is gelinkt is NEC.
Maar goed, het ziet er nu al naar uit dat PSV wederom flink op zn bek gaat door t transferbeleid
De naam van Giovanni van Bronckhorst circuleert in de media als zou PSV en Guus Hiddink in het bijzonder daar interesse in hebben. Uiteraard volgt PSV ten alle tijden goede spelers als Van Bronckhorst en Hiddink heeft alleen maar als zondanig gereageerd toen deze naam genoemd werd.
quote:Mallorca is door m'n vingers geslipt. NEC heb ik gelezen maar lijkt me geen reëele optie, dan kan 'ie beter een balletje gaan trappen bij AGOVV of Volendam.
Op zaterdag 26 juli 2003 23:06 schreef Zapper het volgende:[..]
Lees je geen krant?
Deal met Mallorca is vastgelopen vanwege financiële problemen
Laatste club waar Bruggink aan is gelinkt is NEC.Maar goed, het ziet er nu al naar uit dat PSV wederom flink op zn bek gaat door t transferbeleid
Ik denk dat 'ie gewoon een leuk clubje in het buitenland moet zoeken. Op de één of andere manier heeft Bruggink inmiddels toch wel een wat belabberd imago in Nederland. En hij wilde graag opnieuw beginnen. Een clubje als Malága of Zaragoza lijkt me best leuk dan.
quote:Het klinkt toch niet zo heel erg gezellig, als de coach en de voorzitter publiekelijk discussieren over het aankoopbeleid van de club
Op zaterdag 26 juli 2003 23:16 schreef chelloboy het volgende:
Wat voorzitter Harry van Raaij van PSV betreft is de belangrijkste doelstelling van PSV tot nu toe bereikt, het instandhouden van de groep. Nieuwe investeringen zijn daarom niet aan de orde.
Trainer-coach Guus Hiddink zei na afloop van de finalewedstrijd om de Peace Cup op de persconferentie dat hij bij terugkomst eens met de voorzitter van gedachten ging wisselen hoe het prijzengeld te kunnen investeren. Hij zei daarbij een deel van het geld te willen gebruiken voor investeringen in de jeugd en niet zo zeer voor een grote aankoop. Van Raaij: "Met investeringen in de jeugd ben ik het compleet eens. Voor andere aankopen is moment geen financiële ruimte. Mocht bijvoorbeeld een Mateja Kezman op het laatste moment nog vertrekken, ja dan zul je moeten investeren in een nieuwe spits. Maar omdat we tot op heden de groep in stand hebben kunnen houden en jonge en talentvolle spelers als Robben en Park zich aandringen is dat niet aan de orde."De naam van Giovanni van Bronckhorst circuleert in de media als zou PSV en Guus Hiddink in het bijzonder daar interesse in hebben. Uiteraard volgt PSV ten alle tijden goede spelers als Van Bronckhorst en Hiddink heeft alleen maar als zondanig gereageerd toen deze naam genoemd werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |