quote:Waarom komen ze niet een x in Nederland? Dan kan ik ook
Op zondag 12 oktober 2003 01:06 schreef Ils het volgende:[..]
Sorry
ik moest t gewoon even kwijt
quote:Dit jaar stonden ze op 2 festivals, Waldrock in frislan boppe en op Bospop( limburg? ) beide ben ik heen geweest.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:39 schreef Hugo_Weaving het volgende:[..]
Waarom komen ze niet een x in Nederland? Dan kan ik ook
.
quote:Dat heb ik dan helaas gemist...
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:28 schreef Ils het volgende:[..]
Dit jaar stonden ze op 2 festivals, Waldrock in frislan boppe en op Bospop( limburg? ) beide ben ik heen geweest.
quote:Dat colbertje heb ik ook gezien ja.... maarre ga naar het waterlooplein, koop daar zelf een colbertje ala HIM stijl en maak zelf een heartagram op de revers of ergens anders.
Op woensdag 15 oktober 2003 12:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
brr ik had op ebay geboden op een hip HIM colbertje, maar iemand was op het einde mij te snel af... iemand van jullie misschien ?
quote:das zeker waar!
Op woensdag 15 oktober 2003 18:01 schreef Ils het volgende:[..]
Dat colbertje heb ik ook gezien ja.... maarre ga naar het waterlooplein, koop daar zelf een colbertje ala HIM stijl en maak zelf een heartagram op de revers of ergens anders.
Die persoon had m ook zelf in elkaar geknutseld toch?
Dan maak ik t liever zelf
ff nog 1 vraagje he was dat jasje gestickt of bedrukt?
quote:Tja, dat bedoel ik dus.
Op donderdag 16 oktober 2003 11:06 schreef RAM_ het volgende:
Dude wtf ik heb die colbertje gemaakt NO KIDDING!!! ik maak er binennkort weer 1 dus moet je weer bieden!!
Maar ok, jij wel
ik vin het wel echt superlastig om aan him mercandise te komen, ik zoek al best lang posters om mn studentenkamertje op te fleuren en een shirt/trui(voor een man), maar ik kan ze echt nergens vinden, das wel heel jammer, heb jij misschien suggesties?
![]()
* ik zie dat ze op large nu wel opeens het heartagram gold t shirt verkopen
heb ik die op waldrock gekocht haha had ik nu maar die andere gekocht.
En alleen de RR poster is er nog.
[Dit bericht is gewijzigd door Ils op 16-10-2003 12:04]
OZZY TOUR POSTPONED AGAIN
It's official, Ozzy Osbournes European tour has been postponed until 2004.
Information about HIM tour dates January - March 2004 will be released on Wednesday 22nd of October.
Dat shirt in de large ga ik wel echt zeker bestellen, supervet vind ik die bedankt voor de Tip! ( vorige week zag ik hem er nog niet bijstaan!)
quote:Dat t-shirt is wel mooi
Op donderdag 16 oktober 2003 12:28 schreef --H-I-M-- het volgende:Dat shirt in de large ga ik wel echt zeker bestellen, supervet vind ik die bedankt voor de Tip! ( vorige week zag ik hem er nog niet bijstaan!)
En over die duitse poster site, tja, die poster van de band is weer ontzettend oud ( de foto dan )
Ik zoek zelf nog steeds het T-shirt waar Ville opstaat waarvan zn ogen in blacklight oplichten, stond toen ergens op een site, nu niet meer jammer genoeg.
quote:Ja, maar in het echt ziet hij er echt mooi uit, het shirt dan
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
dat shirt heb ik idd ook een tijdje geleden in de large zien staan, maar die staat er nu idd niet meer bij. Ik vond em persoonlijk nogal creepy!
Komisch btw, Ville en playbacken
quote:Jazeker neem ik foto's en zodra ik ze heb wil ik ze best nabestellen hoor
Op maandag 20 oktober 2003 22:54 schreef RAM_ het volgende:
luck sobnou in iedergeval veel plezier! en neem foto's!!!:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |