quote:Kom, nou ils. We weten allemaal wel beter
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:10 schreef Ils het volgende:
nee hoor
zie trouwens net op large dat ze de live cd/dvd en de live cd aanbieden vanaf de 10e, en de single Babl vanaf de 6e, ow ow dat gaat me weer geld kosten ![]()
Mijn vader heeft lelijke muziek opstaan, maar ook zo lullig om er kei hard Dark Secret Love doorheen te draaien...
quote:nee, dat is t leuke juist
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:20 schreef RAM_ het volgende:Sjesus Heb je geld teveel of zo?
quote:Uhm...Greatest Lovesongs in the Vol. 666 en Love Metal. Nog twee geweldige albums om dagelijks naar te luisteren!
Op donderdag 9 oktober 2003 17:17 schreef audioslaaf het volgende:
Ik ben er ook HELEMAAL weg van Razorblade Romance. Ik luister al meerdere jaren dagelijks naar het album. Gek genoeg is dat ik geen ander werk ken van HIM. Misschien iemand een album dat aan te raden is ofzo?
quote:Daar benk et helemaal mee eens... k vin zelf ook heartache every moment ook erg goed....
Op woensdag 16 juli 2003 21:08 schreef Spleed het volgende:
Hallow... zijn er hier ook mensen die HIM goed vinden? Ben zelf grote fan en ben benieuwd welke nummers van HIM het meest "gewild" zijn...
Ik stem zelf voor Join Me, Gone With the Sin, The Path, Funeral of Hearts, Love's Reqiem en Sweet Pandemonium
quote:hehe dan moet kook maar alvast wat geld opzij gaan leggen....
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:39 schreef Ils het volgende:zie trouwens net op large dat ze de live cd/dvd en de live cd aanbieden vanaf de 10e, en de single Babl vanaf de 6e, ow ow dat gaat me weer geld kosten
quote:gaat ook maar sparen
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:04 schreef LoveMetalGirl het volgende:[..]
hehe dan moet kook maar alvast wat geld opzij gaan leggen....
quote:Sorry
Op zondag 12 oktober 2003 01:02 schreef RAM_ het volgende:
Tis dat ik nu FUCKING happy ben anders was ik jaloers geworden:)
quote:hehe ja ikke word nu onderhand ook erg jaloers!!!
Op zondag 12 oktober 2003 01:02 schreef RAM_ het volgende:
Tis dat ik nu FUCKING happy ben anders was ik jaloers geworden:)
quote:ja k moet ook al zoveel sparen... verschrikkelijk gewoon.... en t probleem is ook nog es dat k nie kán sparen...
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:06 schreef buzzin het volgende:[..]
gaat ook maar sparen
, en moet al zo veel sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |