abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13301700
BOEIE! ziet er wel zeer mooi uit of niet dan
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_13303016
Ik vind t maar een flut kartonnen doosje, maar ok dat is mijn mening.

( maar als ik t gratis ergens kan krijgen wil ik m wel, maar kan er niet echt om treuren dat ik m niet heb)

zaterdag 20 september 2003 @ 13:13:13 #153
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_13311420
Ja dat was een speciale uitgave van The Sacrament toch? Opzich wel grappig. Maar echt veel heb je er niet aan. Vind ik sowieso van singletjes, ze staan ook gewoon op de cd's, als er interessante b-kantjes opstaan is het misschien wel leuk...
lief, saai & lui
pi_13313374
het is wel grappig, natuurlijk en ik wil m wel hebben maar heb er geen belachelijke bedragen voor over
pi_13330619
whoo ik krijg over een week of zo The sacrament LP
pi_13334091
op e bay is nu allemaal vaag, maar mooi spul te koop, wordt verscheept vanuit Asia.
Betwijfel of het offiicial merchandise is
pi_13345007
Jah van die horloges enzo jah die zijn duidelijk fake shit en ook cd zijn nep maar meestal wel duidelijk
pi_13358038
vond die aansteker wel oke hehe, maar ik wil geen fake troep
( behalve als ik t zelf gecreeerd heb dan he )
pi_13370184
hahah jah precies!

Ik ziet ook over te denken om een heartagram tatoo te nemen maar ik weet niet. kan je wel gezeik met je werken mee krijge of niet?

pi_13374748
ligt er natuurlijk aan waar je hem wil laten zetten he:)
Ik wil er 1 in mn nek ( heartagram) eigenlijk maar durf niet zo goed.
Ga aanstaande vrijdag wrsc eerst mn lippiercing laten zetten haha, en dan zie ik wel verder
pi_13449692
Ehh.. ehmmm... deze ouwe lul wil ook kwijt dat hij join me een erg leuk nummer vind.. ehhh ja.. dusss...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_13482792

Ik ga btw naar Helsinki!!! lekker oud&nieuw vieren met mijn favoriete band: -H-I-M-

( en wie weet ga ik ook nog naar Parijs 24 januari )

pi_13482814
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 00:58 schreef kamagurka het volgende:
Ehh.. ehmmm... deze ouwe lul wil ook kwijt dat hij join me een erg leuk nummer vind.. ehhh ja.. dusss...
ga je schamen!
pi_13482908
Iedereen vind join me goed Behalve Ville zelf:) zei ie ooit een in een interview
pi_13483153
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 18:46 schreef RAM_ het volgende:
Iedereen vind join me goed Behalve Ville zelf:) zei ie ooit een in een interview
Ville zegt wel meer
  woensdag 1 oktober 2003 @ 15:32:59 #166
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_13572787
Ville is lief...

Misschien wil ik ook wel ooit nog eens een tattoo, maar dan wel alleen het hartje uit het heartagram. Ik ben nogal bescheiden namelijk. Wil wel iets bijzonders hebben, maar het moet niet gelijk te erg opvallen.

Ils, gaaf een lippiercing! Ikzelf heb een traguspiercing, valt niet zo heel erg op, maar ben er wel ontzettend blij mee en vind het zelf heel mooi! Ik ben ook niet meer bang voor pijn, want het viel heel erg mee! Iedereen loopt te schreeuwen: aaargh tragus? Dat doet zooo zeer! Maar ik heb er amper last van gehad, na 5 weken was hij al helemaal genezen! Tattoo's zullen que pijn dan ook wel meevallen (ik ben erg optimistisch)!

Maar weer ff ontopic:

Ville is lief...

lief, saai & lui
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:23:21 #167
35779 patsys
http://clik.to/patsys
pi_13576101
Even mn lijstje opnoemen die ik continue draai in winamp:
Your sweet six six six
Him feat 69 eyes - Dark Secret Love
Funeral of hearts
Heaven tonight
Razorblade kiss
En vele anderen

Do i need to say more........
Ook iek superfan..

Mag misschien niet maar ik ben aan het proberen om die cover van him wickedgame te mixen met en ander nummer gaat moeilijk maar klinkt al wel lekker hehehe.

Tja ik ben anders!! wie niet?
pi_13578966
Hun nieuwste CD roeleerd erg dik en vind ze allemaal wel kewl
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_13585001
Ik kan niet wachten tot 31 december 24:00 in Helsinki!
pi_13589046
JAH WRIJF HET ER FF LEKKER IN:)

burried alive by love komt binnenkort uit op singel met een cover van Ozzy osbourne (hand of doom)

En op 17 november komt LIVE METAL uit weet nie precies wat het is zal wel LOVE metal ziijn maar dan live:)

pi_13610401
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 07:57 schreef RAM_ het volgende:
JAH WRIJF HET ER FF LEKKER IN:)

burried alive by love komt binnenkort uit op singel met een cover van Ozzy osbourne (hand of doom)

En op 17 november komt LIVE METAL uit weet nie precies wat het is zal wel LOVE metal ziijn maar dan live:)

doe ik toch

Ja komt een live cd, zal zeer wrsch van de cd presentatie zijn toen in Duitsland? ( kon je toen kaarten voor krijgen via Heartagram) Toen hebben ze de hele nieuwe cd gespeeld.

Ach ik koop m toch wel, hehe.

En tja ik ga niet naar Ozzy, dus veel plezier alvast en foto's maken he, maak ik ze wel in Helskinki

pi_13647431
Beste Album:

Razorblade Romance

Ik heb geen favoriete liedje. Ik vind ze eigenlijk allen evenmooi. Ik ben al eeuwen fan en vind het echt een geweldige band .

Nee.
pi_13648295
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:20 schreef Hugo_Weaving het volgende:
Beste Album:

Razorblade Romance

Ik heb geen favoriete liedje. Ik vind ze eigenlijk allen evenmooi. Ik ben al eeuwen fan en vind het echt een geweldige band .

pi_13649056
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:02 schreef Ils het volgende:

[..]

Volgens mij kijk jij elke dag of er nog mensen in dit topic gereageerd hebben .
Nee.
pi_13651475
nee hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')