( maar als ik t gratis ergens kan krijgen wil ik m wel, maar kan er niet echt om treuren dat ik m niet heb)
Ik ziet ook over te denken om een heartagram tatoo te nemen maar ik weet niet. kan je wel gezeik met je werken mee krijge of niet?
Ik ga btw naar Helsinki!!! lekker oud&nieuw vieren met mijn favoriete band: -H-I-M- ![]()
( en wie weet ga ik ook nog naar Parijs 24 januari
)
quote:ga je schamen!
Op vrijdag 26 september 2003 00:58 schreef kamagurka het volgende:
Ehh.. ehmmm... deze ouwe lul wil ook kwijt dat hij join me een erg leuk nummer vind.. ehhh ja.. dusss...
quote:Ville zegt wel meer
Op zaterdag 27 september 2003 18:46 schreef RAM_ het volgende:
Iedereen vind join me goed Behalve Ville zelf:) zei ie ooit een in een interview
Misschien wil ik ook wel ooit nog eens een tattoo, maar dan wel alleen het hartje uit het heartagram. Ik ben nogal bescheiden namelijk. Wil wel iets bijzonders hebben, maar het moet niet gelijk te erg opvallen.
Ils, gaaf een lippiercing! Ikzelf heb een traguspiercing, valt niet zo heel erg op, maar ben er wel ontzettend blij mee en vind het zelf heel mooi! Ik ben ook niet meer bang voor pijn, want het viel heel erg mee! Iedereen loopt te schreeuwen: aaargh tragus? Dat doet zooo zeer! Maar ik heb er amper last van gehad, na 5 weken was hij al helemaal genezen! Tattoo's zullen que pijn dan ook wel meevallen (ik ben erg optimistisch)!
Maar weer ff ontopic:
Ville is lief...
Do i need to say more........
Ook iek superfan..
Mag misschien niet maar ik ben aan het proberen om die cover van him wickedgame te mixen met en ander nummer gaat moeilijk maar klinkt al wel lekker hehehe.
burried alive by love komt binnenkort uit op singel met een cover van Ozzy osbourne (hand of doom)
En op 17 november komt LIVE METAL uit weet nie precies wat het is zal wel LOVE metal ziijn maar dan live:)
quote:doe ik toch
Op donderdag 2 oktober 2003 07:57 schreef RAM_ het volgende:
JAH WRIJF HET ER FF LEKKER IN:)burried alive by love komt binnenkort uit op singel met een cover van Ozzy osbourne (hand of doom)
En op 17 november komt LIVE METAL uit weet nie precies wat het is zal wel LOVE metal ziijn maar dan live:)
Ja komt een live cd, zal zeer wrsch van de cd presentatie zijn toen in Duitsland? ( kon je toen kaarten voor krijgen via Heartagram) Toen hebben ze de hele nieuwe cd gespeeld.
Ach ik koop m toch wel, hehe.
En tja ik ga niet naar Ozzy, dus veel plezier alvast en foto's maken he, maak ik ze wel in Helskinki
Razorblade Romance
Ik heb geen favoriete liedje. Ik vind ze eigenlijk allen evenmooi. Ik ben al eeuwen fan en vind het echt een geweldige band
.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:20 schreef Hugo_Weaving het volgende:
Beste Album:Razorblade Romance
Ik heb geen favoriete liedje. Ik vind ze eigenlijk allen evenmooi. Ik ben al eeuwen fan en vind het echt een geweldige band
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |