quote:klopt dan is ie omgebouwd dat heb ik ook als ik mijn gewone nes zonder spel aan zet op mn tv dan knippert ie ook
Op maandag 22 september 2003 11:55 schreef okkie-man het volgende:[..]
Kan ook zijn dat iemand er een blauw ledje in heeft gemaakt
quote:Lol ik heb als 5 jarig mannetje nooit een nintendo gehad kreeg hem pas 4 jaar geleden van de buurvrouw gratis en voor niks
Op maandag 22 september 2003 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
!
Sorry. Maar dat wist ik als 5 jarig jongetje zelfs
Birdo!
Vandaag heb ik 11 spellen voor 35¤ op de kop weten te tikken.
Niet allemaal even leuk, maar er zitten echte toppertjes tussen.
quote:Je hebt al een V&A topic lopen.
Op maandag 29 september 2003 00:40 schreef parterrepact het volgende:
iemand nog een NES'je te koop???
quote:Mario 2 nooit uitgespeeld? Volgens de credits heet hij/zij namelijk Ostro!
Op maandag 22 september 2003 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Birdo!
quote:
Op maandag 29 september 2003 06:55 schreef chibibo het volgende:[..]
Mario 2 nooit uitgespeeld? Volgens de credits heet hij/zij namelijk Ostro!
Busted... Nee... Ik kwam wel ver, maar das de Mario die ik nog niet uitgespeeld heb
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:37 schreef chibibo het volgende:
Het was toch een mannetje dat eigenlijk een vrouwtje wilde zijn?
Blijven grappig om te zien. Ik vraag me alleen af of Ninty hier wel zo blij mee is.
quote:Denk het niet. Nintendo strijdt ook vrij agressief tegen ROM sites en dergelijke.
Blijven grappig om te zien. Ik vraag me alleen af of Ninty hier wel zo blij mee is.
quote:Cewl, maar gezien de review niet echt een geweldig apparaat. Een écht goede portable NES zou ik best wel wat geld voor over hebben
Op woensdag 8 oktober 2003 23:46 schreef Chrizzly het volgende:
Ik was leuk aan het browsen en kwam ineens het volgende speeltje tegen:http://www.nesworld.com/gametheo.htm
meteen alles ff stofvrij gemaakt uiteraard, oude tv op de tafel pleuren.. aansluiten maar! uurtje zitten rommelen met de kanalen, maar uiteindelijk toch aan de praat gekregen ![]()
zo hey, lekker retro.. mario, nintendo world cup, double dragon II en III, Ivan Ironman Super Ofroad etc. etc... echt dikke lol er weer mee gehad ![]()
tis alleen jammer dat ik destijds (vroeger
) spellen ging ruilen, en daardoor ben ik heel veel betere games kwijtgeraakt, en heb ik daarvoor half gare spellen teruggekregen (young and stupid
)
nouja, leuke thread btw ![]()
kzal binnenkort weer ff goed uitkijken naar een paar toppertjes voor de nes
quote:Ik gebruik m'n PocketPC daarvoor.
Op donderdag 9 oktober 2003 00:50 schreef Kiff het volgende:
Cewl, maar gezien de review niet echt een geweldig apparaat. Een écht goede portable NES zou ik best wel wat geld voor over hebben
* Wunk heeft lotsa fun van zelda 1 en 2 op de GBA
ROMS zijn nog steeds tegen de policy
Ik krijg wel eens vragen te horen van mensen die niet zeker meer weten of dat ene spel nou het spel was welke ze zochten. Hier een mooie site waarbij je screenshots kan bekijken van een zooi consoles. De NES sectie is behoorlijk gevuld en je zal er het meeste wel tussen vinden.
quote:ik krijg toch weer zin om op een nes te spelen
Op donderdag 9 oktober 2003 23:25 schreef atomicbster het volgende:
Ik gebruik hem zelf al een ruime tijd dus hierbij een niet te missen link voor bijv. de NES verzamelaars:
NES GamepicsIk krijg wel eens vragen te horen van mensen die niet zeker meer weten of dat ene spel nou het spel was welke ze zochten. Hier een mooie site waarbij je screenshots kan bekijken van een zooi consoles. De NES sectie is behoorlijk gevuld en je zal er het meeste wel tussen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |