abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12868049
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:32 schreef Chrizzly het volgende:
OK dan hoef ik alleen die groene laag er maar af te boenen. Jammer dat die man bij wie ik een gamebit besteld had niet meer reageert.
Als je er echt 1tje wil hebben, kijk eens bij Lik-Sang. Kost je wel $15 + $4 verzendkosten
pi_13008228
Ik ben dom, want ik speel Nintendo spellen op ROM

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 07-09-2003 19:59]

pi_13008390
Ach zeur niet....Ik beleef er net zoveel plezier aan en ik krijg geen eelthanden door die vreselijke NES-controllers.
pi_13008657
Over een tijd dan kan je geen SNES meer kopen in de winkel en dan valt er niks meer te zeuren.
Je bent wie je bent, zo niet wie ben je dan wel?
pi_13008666
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:04 schreef Odin83 het volgende:
Ach zeur niet....Ik beleef er net zoveel plezier aan en ik krijg geen eelthanden door die vreselijke NES-controllers.
Wedden dat je er minder plezier aan beleeft? (en met Powergrips krijg je ook geen last van je handen - ja, ik zal er binnenkort eens een foto van maken... )
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_13008684
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:15 schreef Lauwie het volgende:
Over een tijd dan kan je geen SNES meer kopen in de winkel en dan valt er niks meer te zeuren.
SNES in de winkel? .
pi_13008722
OEPS! SNES kan je allang niet meer maar ik dacht dat je in HEEEEL weinig winkels nog wel van die spellen kan kopen.
pi_13008738
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:18 schreef Lauwie het volgende:
OEPS! SNES kan je allang niet meer maar ik dacht dat je in HEEEEL weinig winkels nog wel van die spellen kan kopen.
Hoogstens tweedehands .
pi_13008746
verkeerd gelezen het is NES
pi_13008772
Wat valt er eigenlijk dan te zeuren als je NES roms download, je kan ze niet kopen dus wat verliest NINTENDO er aan als je ze download.
pi_13008915
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:20 schreef Lauwie het volgende:
Wat valt er eigenlijk dan te zeuren als je NES roms download, je kan ze niet kopen dus wat verliest NINTENDO er aan als je ze download.
[Centraal] Warez-discussie
pi_13008935
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:20 schreef Lauwie het volgende:
Nintendo verliest er niets aan, maar ze zijn dan ook niet sympathiek. Elvis maakt ook geen nieuwe platen meer, maar mp3's van hem downen is ook nog steeds illegaal...
  zondag 7 september 2003 @ 20:35:12 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13009086
Er zitten nog steeds copyrights op de spellen

Voor verdere discussie zie het topic dat Lexie postte.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_13009571
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zitten nog steeds copyrights op de spellen

Voor verdere discussie zie het topic dat Lexie postte.

Begrijp me niet verkeerd..ik ben ook tegen warez(de enige reden dat mijn psx is omgebouwd is vanwege de import-rpg spellen), maar ik ben van mening dat het hier om fossiele spellen gaat waar meestal erg moeilijk aan te komen is en Nintendo er toch niets meer aan verdient. Verder heb ik gewoon het geld niet om nog een console aan te schaffen terwijl ik wel graag bijvoorbeeld Zelda wil spelen.
pi_13056317
Wat is dragonwarrior 1 ongeveer waard ?
Sold my Soul to Sony
  dinsdag 9 september 2003 @ 20:53:38 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13056501
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:47 schreef Jebus het volgende:
Wat is dragonwarrior 1 ongeveer waard ?
Ik heb er zelf 5 euro voor betaald (cart only)

Ligt er een beetje aan. Voor mij istie wel meer waard, omdat het een van de eerste RPG's was. En nog steeds erg goed.

Heb je een complete ?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_13056785
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb er zelf 5 euro voor betaald (cart only)

Ligt er een beetje aan. Voor mij istie wel meer waard, omdat het een van de eerste RPG's was. En nog steeds erg goed.

Heb je een complete ?

Ik had er in amerika 10 dollar voor betaald cart only, best redelijk al dacht ik zo. Maar ik vraag me de eigenlijke waarde in Nederland af, want ik heb hem nog nooit gezien in Nederland.
Sold my Soul to Sony
pi_13057171
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:03 schreef Jebus het volgende:

[..]

Ik had er in amerika 10 dollar voor betaald cart only, best redelijk al dacht ik zo. Maar ik vraag me de eigenlijke waarde in Nederland af, want ik heb hem nog nooit gezien in Nederland.

Die dingen hebben geen 'eigenlijke waarde', de waarde is wat een gek er voor geeft. En de enige manier om daar achter te komen is door op ebay te kijken wat gekken er voor geven (of door te kijken wat de Platenkoning er voor vraagt; ik neem aan dat daar de echte gekken kopen). Desnoods zet je hem zelf op ebay, als je het echt wilt weten.
pi_13065231
Final Fantasy 1 tegen megaman 7 is dat een goede ruil. Ik heb er niet echt verstand van en wil geen misruil maken...
Sold my Soul to Sony
  woensdag 10 september 2003 @ 12:21:20 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13067582
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:46 schreef Jebus het volgende:
Final Fantasy 1 tegen megaman 7 is dat een goede ruil. Ik heb er niet echt verstand van en wil geen misruil maken...
`

Ik zou voor geen geld mijn FF cart ruilen tegen MM7

pi_13070322
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:46 schreef Jebus het volgende:
megaman 7 is behoorlijk rare als PAL, maar US valt ie wel mee. Ik zou niet direct dat doen nee.
pi_13138556
ik vind eigenlijk dat nintendo weer de nes moet gaan maken en spellen in de schappen moet zetten, maar dit hoeft natuurlijk niet op grote schaal, dit alleen voor bepaalde specialzaken
pi_13138654
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:03 schreef gamecube_master het volgende:
ik vind eigenlijk dat nintendo weer de nes moet gaan maken en spellen in de schappen moet zetten, maar dit hoeft natuurlijk niet op grote schaal, dit alleen voor bepaalde specialzaken
Het liefst natuurlijk een Nes met alle spellen die ervoor zijn gemaakt ingebouwd Scheelt een hoop in aanschaf..
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_13138828
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:08 schreef FilmFanaat het volgende:

[..]

Het liefst natuurlijk een Nes met alle spellen die ervoor zijn gemaakt ingebouwd Scheelt een hoop in aanschaf..

als een soort special edition voor pakweg 150 euro
pi_13138872
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:03 schreef gamecube_master het volgende:
In japan zijn de NESjes pas net een paar maanden uit productie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')