quote:Nog even ad-info:
Op woensdag 16 juli 2003 14:49 schreef SportsIllustrated het volgende:
[afbeelding]
quote:Nogal.
Op woensdag 16 juli 2003 14:52 schreef du_ke het volgende:
Meneer had ruzie met de romeinen niet waa?
Vroeg Pruisisch krijgsheer, naar wij aan mogen nemen?
quote:Ik zie nochtans geen kruis!
Op woensdag 16 juli 2003 14:57 schreef Parabola het volgende:
Een mooie plaat, heer SportsWel wat veel eer voor een barbaar.
Vroeg Pruisisch krijgsheer, naar wij aan mogen nemen?
quote:Neen, meer naar het Oosten. In bebost gebied.
Op woensdag 16 juli 2003 14:58 schreef pyl het volgende:
Claudius Civilis?
quote:Vandaar ook 'vroeg'. Een Teutoon meneer was?
Op woensdag 16 juli 2003 14:59 schreef SportsIllustrated het volgende:
Als men onder Pruisisch Germaans wil verstaan, was het inderdaad een Pruis. En hij was hoe dan ook een krijgsheer. Tacitus raakt niet uitgepraat over hem.
quote:Ja. Een Kerusk, om precies te zijn.
Op woensdag 16 juli 2003 15:02 schreef Parabola het volgende:[..]
Vandaar ook 'vroeg'. Een Teutoon meneer was?
quote:Hermann Siegfried?
Op woensdag 16 juli 2003 15:03 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Ja. Een Kerusk, om precies te zijn.
quote:Jawohl!
Op woensdag 16 juli 2003 15:06 schreef pyl het volgende:
Arminius?
"Arminius" served brilliantly in the Roman army for several years, fighting in Thracia, Macedonia, Armenia, and Pannonia. If success within Rome had been his goal, he had undoubtedly achieved it. However, in the year 9 C.E. (possibly upon hearing of the death of his father, though this is uncertain), he abruptly left the Roman army, went back to his own folk, and at once began to put together the great revolt of Germania. In an incredible display of political skill that, at a time when every tribe was turned against another and the Cheruscans themselves were divided within, Hermann was able to gather a number of folks together and to use his full knowledge of Roman means of warfare to organize and ready them for victory. He was not unopposed. His plans were betrayed to the Roman commander, Varus, by his father-in-law Segestes. However, Varus, having known Hermann as a worthy subordinate in his own army for some time, was not ready to accept that a successful young Roman officer of noble rank would give up his place to lead a "barbarian" tribe, or that Hermann would turn against his own commander.
The Germans fell upon the Romans as the legions passed through the Teutoberger Wald in September of the year 9 C.E., using a combination of their native crafts of fighting in their heavily wooded territory and the military skills learned by Hermann in his long apprenticeship with the foe. The three Roman legions were utterly destroyed. Varus committed suicide.
quote:/offtopic Misschien is het (in het kader van de vaak voorkomende vraag/opmerking) m.b.t. nieuwe plaatjes wenselijk om een "Raad de Ornitholoog" thread te starten?
Op woensdag 16 juli 2003 15:14 schreef SportsIllustrated het volgende:
Mevrouw was getrouwd met een ornitholoog?
[Dit bericht is gewijzigd door Hole op 16-07-2003 15:20]
quote:Pardon. Was mevrouw schrijfster?
Op woensdag 16 juli 2003 15:18 schreef beeer het volgende:
Let op de grondregels, Sports. Mevrouw was schrijfster, presidentsvrouw of Miss Universe.
quote:Waarom mag mevrouw wel getrouwd zijn met een president en niet met een ornitholoog?
Op woensdag 16 juli 2003 15:18 schreef beeer het volgende:
Let op de grondregels, Sports. Mevrouw was schrijfster, presidentsvrouw of Miss Universe.
Ter zijde: mevrouw was geen schrijfster.
quote:Mevrouw bracht heel wat teweeg, maar schapte geen weten.
Op woensdag 16 juli 2003 15:34 schreef Parabola het volgende:
De oorbellen zijn een instinker. Mevrouw schapte weten!
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:35 schreef pyl het volgende:
Ooit zag mevrouw er zo uit:
Zij sterde film?
quote:Zij sterde film, indeed, en was koningin van een genre.
Op woensdag 16 juli 2003 15:37 schreef Parabola het volgende:[..]
Zij sterde film?
quote:Te moe om na te denken, daarom een wilde gok
Op woensdag 16 juli 2003 15:39 schreef pyl het volgende:[..]
Zij sterde film, indeed, en was koningin van een genre.
Bette Davis
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:44 schreef Hole het volgende:[..]
Te moe om na te denken, daarom een wilde gok
Bette Davis
quote:LOL (vooral de wanhoop die in het woord 'gruwelijk' doorklinkt). Nee dus. Mevrouw is overigens nóg ouder geworden dan Dietrich - gruwelijk, niet?
Op woensdag 16 juli 2003 15:49 schreef SportsIllustrated het volgende:
Een gruwelijk oude Marlene Dietrich?
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:48 schreef pyl het volgende:[..]
Maar Hole toch, je weet toch wel hoe Bette Davis eruitzag?
quote:Nou vooruit, hier is ze alleen voor jou, met haar 'Bette Davis eyes':
Op woensdag 16 juli 2003 15:53 schreef Hole het volgende:[..]
![]()
En nu weer on topic, heren. Komaan, in welk genre zou mevrouw, gelet op haar leeftijd, koningin kunnen zijn geweest?
quote:Zeker. Haar eigenlijke naam klinkt echter Frans, of zelfs Franse adel. Haar stagename, die van haar echte naam is afgeleid, is ook door de Smashing Pumpkins aangewend.
Op woensdag 16 juli 2003 16:01 schreef Parabola het volgende:
Was mevrouw Amerikaanse?
quote:Natuurlijk.
Op woensdag 16 juli 2003 16:44 schreef NoSigar het volgende:
Lillian Gish.
Plaatje!
Ten tweede. Zou de heer Parabola ons op de hoogte kunnen stellen van de toestand van Mama-bola en het aankomende RJP-ertje? Nog een maand of twee, als ik het wel heb? Kunnen we erop rekenen dat u de kleine de namen Richard Johannes Peter dan wel Rianne Juliëtte Petra meegeeft? Fijn, dan is dat afgesproken.
Ten derde. De Fok-komma is een gotspe. Luister naar Beer; dat zouden meer mensen moeten doen.
quote:Neen, wellicht in de hobbysfeer, maar niet beroepsmatig. Toch zorgde zij voor ontspanning onder de mensen, maar op een hele andere manier.
Op donderdag 17 juli 2003 08:58 schreef pyl het volgende:
Jemig, Hole, ik ben helemaal niet thuis in de popmuziek. Is ze een Nederlands zangeresje?
[Dit bericht is gewijzigd door Hole op 17-07-2003 09:14]
Onze zeer gewaardeerde mede-RJP'ers zijn geen ochtendmenschen?
quote:Het zal de vakantie zijn, Hole.
Op donderdag 17 juli 2003 09:26 schreef Hole het volgende:
Onze zeer gewaardeerde mede-RJP'ers zijn geen ochtendmenschen?
Maar affijn. Mevrouw is dus wel Nederlands? En die ontspanning die zij biedt (of bood - dood, met pensioen?), hanteerde zij daarbij een pen? Een penseel? Een toverstokje? Een bal?
quote:Zij is inderdaad Nederlands. Zij bood (echter niet dood!) ontspanning niet echt zelf. Zij was daarbij meer facilitair: behoeftigen in de zin van "zij die iets nodig hebbeb" konden bij haar altijd aankloppen.
Op donderdag 17 juli 2003 09:46 schreef pyl het volgende:[..]
Het zal de vakantie zijn, Hole.
Maar affijn. Mevrouw is dus wel Nederlands? En die ontspanning die zij biedt (of bood - dood, met pensioen?), hanteerde zij daarbij een pen? Een penseel? Een toverstokje? Een bal?
[Dit bericht is gewijzigd door Hole op 17-07-2003 09:56]
quote:Aha, mevrouw is een - kennelijk bekende - hoerenmadam, dan wel gebedsgenezeres. Of voldoen nog meer beroepen aan de omschrijving?
Op donderdag 17 juli 2003 09:52 schreef Hole het volgende:
Zij bood (echter niet dood!) ontspanning niet echt zelf. Zij was daarbij meer facilitair: behoeftigen konden bij haar altijd aankloppen.
quote:Jazeker !
Op donderdag 17 juli 2003 09:54 schreef NoSigar het volgende:
Thea Moear
Thea Moear: De Godmother van de nederlandse onderwereld. Samen met Klaas Bruinsma richte zij het grootste drugsnetwerk tot nu toe (in Nederland) op. (Onderzoek naar dit kartel heeft later geleid tot de IRT-Affaire).
Thea is geëmigreerd omdat ze wilde stoppen met drugs etc, maar zit inmiddels in Midden-Amerika een celstraf uit (10 of 15 jaar geloof ik) voor het runnen van een drugs-lijn naar Nederland.
PLAATJE!
quote:Zuid-Amerikaans dictator?
Op donderdag 17 juli 2003 10:06 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Is dit wel "de echte" of is dit uit een film gehaald?
quote:Verre van.
Op donderdag 17 juli 2003 10:11 schreef Hole het volgende:
Zuid-Amerikaans dictator?
quote:Wat is "echt" in een afbeelding?
Is dit wel "de echte" of is dit uit een film gehaald?
Dit is een schilderij, een portret, dus net zo "echt" als elke willekeurige foto.
Maar goed, hier een "echte" foto van meneer:
[Dit bericht is gewijzigd door pyl op 17-07-2003 10:24]
quote:U bent niet thuis in uniformen, merk ik (ikzelf trouwens evenmin). Maar enige elementaire kennis had u geleerd dat meneer overduidelijk een Amerikaan was.
Op donderdag 17 juli 2003 10:25 schreef Hole het volgende:
Is het misschien een Fransoos?
quote:Zeker - en nog heldhaftig ook. O.a. in Italië, Frankrijk en Nederland, waar zijn divisie hetzelfde werk verrichtte als een divisie (met nog steeds dezelfde naam) onlangs in Irak.
Op donderdag 17 juli 2003 10:40 schreef Delphido het volgende:
Heeft meneer in WOII geacteerd...
quote:Neen, Moore is van na 1945.
Op donderdag 17 juli 2003 10:41 schreef Hole het volgende:
Luitenant-Kolonel Hal Moore ?
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 11:09 schreef Hole het volgende:
Major General Matthew B. Ridgway
Even off-topic: welke stad heeft die Ridgway bevrijd, Hole?
quote:Hij was in ieder geval wel (in WWII) (een tijdje?) commandant van de 82nd airborne, die in operation Market Garden de stad Nijmegen hebben bevrijd.
Op donderdag 17 juli 2003 11:11 schreef pyl het volgende:[..]
Even off-topic: welke stad heeft die Ridgway bevrijd, Hole?
quote:Het is James Maurice Gavin.
Op donderdag 17 juli 2003 11:17 schreef Hole het volgende:[..]
Hij was in ieder geval wel (in WWII) (een tijdje?) commandant van de 82nd airborne, die in operation Market Garden de stad Nijmegen hebben bevrijd.
quote:Het gaat inderdaad om de bevrijder van Nijmegen en om de 82nd airborne division. Maar Ridgway was daarvan in die tijd niet de baas. Wie wel? Dat moet nu toch niet meer moeilijk zijn.
Op donderdag 17 juli 2003 11:17 schreef Hole het volgende:[..]
Hij was in ieder geval wel (in WWII) (een tijdje?) commandant van de 82nd airborne, die in operation Market Garden de stad Nijmegen hebben bevrijd.
quote:Het is.
Op donderdag 17 juli 2003 11:22 schreef Hole het volgende:
Het is James Maurice Gavin.
Plaatje!
quote:Mama-bola is doende juist fijn, mag ik wel zeggen. Nog anderhalf dagje werken en ze mag gaan genieten van het type verlof waar een heer geen recht op kan doen gelden. Baby-bola heeft hierop geanticipeerd door alvast in te dalen.
Op woensdag 16 juli 2003 17:34 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
...
Ten tweede. Zou de heer Parabola ons op de hoogte kunnen stellen van de toestand van Mama-bola en het aankomende RJP-ertje?
quote:U heeft het zo goed als wel, heren Griek, een dikke zes weken om precies te zijn
Nog een maand of twee, als ik het wel heb?
quote:Hoewel de familie Bola een naamgrapje wel kan waarderen, moet ik u meedelen dat het gebruik van meer dan twee letters nadrukkelijk uitgesloten is om iedere associatie met religie te vermijden. Wel kunnen wij de ochtendploeg met mijn excuses voor mijn late komst, u begrijpt: het landsbelang verblijden met het nieuws dat een mannelijke baby Bola kans maakt op de voorletters VM, een in Vlaanderen gebruikte afkorting voor de ochtend. zoals bekend zijn Parabola's hints zo subtiel dat ze bijna niet op te merken zijn
Kunnen we erop rekenen dat u de kleine de namen Richard Johannes Peter dan wel Rianne Juliëtte Petra meegeeft? Fijn, dan is dat afgesproken.
On topic: mevrouw is schrijfster uit de Lage Landen?
quote:Ik neem even de vrijheid om namens Delphido (want collega) te reageren, daar hij druk doende is met zijn werkzaamheden.
Op donderdag 17 juli 2003 11:37 schreef pyl het volgende:
Is mevrouw niet gewoon Henriëtte Roland Holst?
Het antwoord op uw vraag is: Neen.
quote:Ken er wel. Is ze Frans, wetenschapster en heeft ze ooit een nobelprijs gewonnen?
Op donderdag 17 juli 2003 11:31 schreef Delphido het volgende:
Dank je Hole, bij deze dan...
quote:Ze is, ze schapt weten en heeft inderdaad De Prijs ooit mogen ontvangen.
Op donderdag 17 juli 2003 11:41 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Ken er wel. Is ze Frans, wetenschapster en heeft ze ooit een nobelprijs gewonnen?
quote:Ik zat te denken aan Madame Curie, maar ik zie al dat iemand anders mij al voor is
Op donderdag 17 juli 2003 11:42 schreef Hole het volgende:[..]
Ze is, ze schapt weten en heeft inderdaad De Prijs ooit mogen ontvangen.
Volgende keer moet ik maar meteen zeggen wat ik denk
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ze staat er stralend op, mag ik wel zeggen.
quote:Whót?!
Op donderdag 17 juli 2003 11:51 schreef Hole het volgende:
Oja, en ze is vast niet vredig in haar slaap overleden, oud en de dagen zat?
quote:Een filosoof , waarschijnlijk.
Op donderdag 17 juli 2003 11:58 schreef Parabola het volgende:
Een Griek, niet heer Batuwu natuurlijk
quote:Meneer was vermoedelijk de enige Griek die geen filosoof was.
Op donderdag 17 juli 2003 11:59 schreef Hole het volgende:[..]
Een filosoof , waarschijnlijk.
quote:Een mathematicus dan?
Op donderdag 17 juli 2003 12:00 schreef Parabola het volgende:[..]
Meneer was vermoedelijk de enige Griek die geen filosoof was.
quote:Dat was meneer wel, maar zijn bekendheid dankt hij aan een van de andere twee weten die meneer schapte. De drie wetenschappen houden overigens wel enig verband.
Op donderdag 17 juli 2003 12:01 schreef Hole het volgende:[..]
Een mathematicus dan?
quote:Heeft Parabola dan nog nooit gehoord van Griekse staatslieden, krijgsheren, schrijvers, kunstenaars? Behoorde mijnheer tot een dezer categorieën? Nee dus. Een wetenschapper. Tja, elke Griekse wetenschapper was in wezen filosoof. Wat nu?
Op donderdag 17 juli 2003 12:00 schreef Parabola het volgende:[..]
Meneer was vermoedelijk de enige Griek die geen filosoof was.
[Dit bericht is gewijzigd door pyl op 17-07-2003 12:05]
quote:Helaas heeerbeeer, meneer was een eenvoudig wetenschapper en heerste wreed noch vreedzaam. En de gok zat er ook naast.
Op donderdag 17 juli 2003 12:02 schreef beeer het volgende:
Dit lijkt me nu juist een wrede alleenheerser. Maar voordat ik me in die diepte waag gok ik eerst op Philippus II.
quote:Ik negeer u niet, maar het antwoord heb ik al gegeven.
Op donderdag 17 juli 2003 12:03 schreef pyl het volgende:[..]
Heeft Parabola dan nog nooit gehoord van Griekse staatslieden, krijgsheren, schrijvers, kunstenaars? Behoorde mijnheer tot een dezer categorieën?
quote:Ga als de drommel uw klassiekers lezen, heer pyl, waaronder de fylosofische stelling van Pythagoras.
Op donderdag 17 juli 2003 12:03 schreef pyl het volgende:[..]
Een wetenschapper. Tja, elke Griekse wetenschapper was in wezen filosoof. Wat nu?
quote:Duh..., door verbaal geweld laat ik mij niet intimideren. Elke wetenschapsgeschiedenis vermeldt de stelling die ik hierboven gaf. Over niet laten intimideren gesproken, is het wellicht Archimedes?
Op donderdag 17 juli 2003 12:12 schreef Parabola het volgende:[..]
Ga als de drommel uw klassiekers lezen, heer pyl, waaronder de fylosofische stelling van Pythagoras.
quote:Archimedes! Alsof dit RJP-voor-dummies is
Op donderdag 17 juli 2003 12:23 schreef pyl het volgende:[..]
Duh..., door verbaal geweld laat ik mij niet intimideren. Elke wetenschapsgeschiedenis vermeldt de stelling die ik hierboven gaf. Over niet laten intimideren gesproken, is het wellicht Archimedes?
Meneer leefde ongeveer een eeuw later. Hij werd onder andere bekend als grondlegger van een nieuwe wetenschap. Al zijn werk is verloren gegaan, we kennen het alleen uit de overleving van anderen.
quote:Was meneer bouwkundige, dan wel architect?
Op donderdag 17 juli 2003 12:03 schreef Parabola het volgende:[..]
Dat was meneer wel, maar zijn bekendheid dankt hij aan een van de andere twee weten die meneer schapte. De drie wetenschappen houden overigens wel enig verband.
quote:Nope
Op donderdag 17 juli 2003 12:29 schreef Hole het volgende:[..]
Was meneer bouwkundige, dan wel architect?
quote:Meneer was nog een puber toen Diocles stierf
Op donderdag 17 juli 2003 12:35 schreef pyl het volgende:
Diocles?
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:46 schreef Delphido het volgende:
zag mijnheer sterretjes?
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:47 schreef pyl het volgende:
Ik zou bijna zeggen Hipparchus, zij het dat die nota bene in het jaar geboren werd, waarin Diocles stierf.
Hipparchus (Greek Hipparchos) (circa 194 B.C. - circa 120 B.C.) was a Greek astronomer, mathematician and geographer.
The exact dates of his life are not known for sure, but he is believed to have made his observations from 162 B.C. to 126 B.C.. The date of his birth (circa 190 B.C.) was calculated by Delambre, based on clues in his work. We don't know anything about his youth either. Most of what is known about Hipparchus is from Strabo's Geographica (Geography), from Pliny the Elder's Naturalis historia (Natural sciences) and from Ptolemy's Almagest. He probably studied in Alexandria.
His main original works are lost. His only preserved work is the (Commentary) on the Phaenomena of Eudoxus and Aratus or Commentary on Aratus, a commentary in 2 books on a poem by Aratus, which describes the constellations and the stars, which comprise them. This work contains many measurements of stellar positions and was translated by Karl Manitius (In Arati et Eudoxi Phaenomena, Leipzig, 1894). All his other works were lost in a burning of the Great Royal Alexandrian Library in 642.
For his accession he is recognized as originator and father of scientific astronomy. He is believed to be the greatest Greek astronomer observer and many regard him at the same time as the greatest astronomer of ancient times, although Cicero still gave preferences to Aristarchus of Samos. Some put on this place also Ptolemy of Alexandria.
Plaatje!
quote:De website 'mathematics history' van Clark University noemt onder de tweede eeuw voor Christus:
Op donderdag 17 juli 2003 12:53 schreef Parabola het volgende:
Hipparchus (Greek Hipparchos) (circa 194 B.C. - circa 120 B.C.)
Dionysodorus of Amisus (c. 200?) *SB
Diocles of Carystus (fl. c. 180) *SB *MT
Hypsicles of Alexandria (fl. c. 175) *SB *MT
Hipparchus of Nicaea (c. 180-c. 125) *MT
Umaswati (c. 150)
Maar ik geloof u op uw woord hoor, heer Parabola.
quote:de categorie 'knappe doch intelligente vrouwen'. Doet het bij mij idd ook altijd goed
Op donderdag 17 juli 2003 13:10 schreef pyl het volgende:
Okay, dan maar weer een uit mijn favoriete categorie:
Russisch (of anderszins ex USSR)?
mmmmz. heb even mn lijstje female chess players doorgrwroet en ze zit er niet bij. Kan aan mn lijstje liggen, maar het schaakbord kan ook een instinkertje zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Parabola op 17-07-2003 13:17]
quote:Zei ik al niet eens: twee zielen, één gedachte?
Op donderdag 17 juli 2003 13:12 schreef Parabola het volgende:de categorie 'knappe doch intelligente vrouwen'. Doet het bij mij idd ook altijd goed
![]()
quote:Mejuffrouw is Slowaakse. En grootmeester.
Russisch (of anderszins ex USSR)?
Hier, als beloning, in volle actie:
Ik wil u zo net na de lunch niet lastigvallen met lastige vraagstukken, daarom misschien iets onder uw/ons niveau.
quote:Een politiker. Laat-Pruisisch
Op donderdag 17 juli 2003 13:44 schreef Hole het volgende:
Dank u.Ik wil u zo net na de lunch niet lastigvallen met lastige vraagstukken, daarom misschien iets onder uw/ons niveau.
quote:Geen Politiker, maar ondanks het hier geldende adagium "Geen kruis, geen Pruis" is hij het wel.
Op donderdag 17 juli 2003 14:14 schreef Parabola het volgende:[..]
Een politiker. Laat-Pruisisch
quote:Neen!. Laat ik u verder helpen.. Hij wetenschapte.
Op donderdag 17 juli 2003 14:32 schreef pyl het volgende:
Als het geen politicus is, dan toch ten minste een ondernemer (welke andere beroepsbeoefenaar dient anders zo 'vertrouwenwekkend' in de camera te kijken?).
quote:Schapte weten
Op donderdag 17 juli 2003 14:34 schreef Hole het volgende:[..]
Neen!. Laat ik u verder helpen.. Hij wetenschapte.
Een techneut natuurlijk. Dat zien we aan de fantasieloze stropdas.
quote:Excuses, ik maak wel eens taalfouten, ik ben namelijk geen Neerlandici
Op donderdag 17 juli 2003 14:35 schreef Parabola het volgende:[..]
Schapte weten
Een techneut natuurlijk. Dat zien we aan de fantasieloze stropdas.
Ja, techneut hij was. Hoewel zijn stropdas fantasieloos is, was hij op zijn werkterrein zeer inzichtvol; een pionier zelfs.
quote:Tissalgoed. Een wijs man die zijn eigen falen kent
Op donderdag 17 juli 2003 14:44 schreef Hole het volgende:[..]
Excuses, ik maak wel eens taalfouten, ik ben namelijk geen Neerlandici
quote:Zelfstverstandelijk, anders zou meneer hier niets te zoeken hebben. Was meneer theoretisch of toegepast technisch?
Ja, techneut hij was. Hoewel zijn stropdas fantasieloos is, was hij op zijn werkterrein zeer inzichtvol; een pionier zelfs.
quote:Meneer! U weet zelf natuurlijk ook dat zonder een degelijke theoretische basis geen enkel techneut zijn werkzaamheden kan uitvoeren.
Op donderdag 17 juli 2003 14:47 schreef Parabola het volgende:[..]
Tissalgoed. Een wijs man die zijn eigen falen kent
[..]Zelfstverstandelijk, anders zou meneer hier niets te zoeken hebben. Was meneer theoretisch of toegepast technisch?
Dat gezegd hebbende: meneer is vooral bekend om de toepassing van de theoriën.
quote:Persoonlijk niet nee. Zijn werkstukken echter stonden er juist om bekend.
Op donderdag 17 juli 2003 14:51 schreef Delphido het volgende:
Zocht hij het wel eens in hogere sferen?
quote:Meneer wierp vliegtuigen ont?
Op donderdag 17 juli 2003 14:52 schreef Hole het volgende:[..]
Persoonlijk niet nee. Zijn werkstukken echter stonden er juist om bekend.
quote:Niet echt, maar het 'tuig' wat hij ontwierp vloog weldegelijk!
Op donderdag 17 juli 2003 14:53 schreef Parabola het volgende:[..]
Meneer wierp vliegtuigen ont?
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 14:58 schreef Delphido het volgende:
Heeft mijnheer na 5 roerige jaren de grote oversteek gemaakt?
Je kunt wel stellen dat hij J.F.K. heeft geholpen om een bepaald voornemen van hem uit te voeren.
quote:// offtopic Zou u, ook al bent u nieuwkomer hier, willen trachten zoveel mogelijk in het ABN te reageren. Dus ook namen met hoofdletters. Dank u zeer
Op donderdag 17 juli 2003 15:01 schreef Delphido het volgende:
von braun?
Inderdaad: Werner von Braun. Raketgeleerde. Ontwierp de V1 en V2 voor Nazi-Duitsland en was later verantwoordelijk voor het Amerikaanse "space-program".
Kennedy wilde voor het begin van de jaren '70 iemand op de maan. De bouwsels van Werner von Braun (en zijn team) hebben dit bewerkstelligd.
Plaatje!
[Dit bericht is gewijzigd door Hole op 17-07-2003 15:10]
quote:Zij is Russisch?
Op donderdag 17 juli 2003 15:09 schreef Parabola het volgende:
[afbeelding]
quote:Zij is idd Russisch. Ongetwijfeld zou zij de 4-daagse met twee vingers in de neus kunnen volbrengen, maar haar bio zwijgt hierover. Laten we dus maar aannemen dat ze dit niet gedaan heeft, omdat ze het niet als een uitdaging beschouwde. Wel is zij duidelijk een heldin van het volk, zoals de voormalige sovjets dat zo mooi wisten te formuleren.
Op donderdag 17 juli 2003 15:11 schreef Hole het volgende:[..]
Zij is Russisch?
In ieder geval heeft zij de 4-daagse van Nijmegen al 2 keer volbracht.
quote:Vlijm-, maar dan ook vlijmscherp heermeer.
Op donderdag 17 juli 2003 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
Valentina Tereshkova, hier in actie:
Valentina Vladimirovna Tereshkova (Âàëåíòèíà Âëàäèìèðîâíà Òåðåøêîâà) de Fok! Lay-out is nog niet toe aan russische lettertekens was a cosmonaut who flew on Vostok 6 in 1963 to become the very first woman in space.
quote:Eigenlijk vond ik het een eitje. Zij móest als onderscheiden U.S.S.R.-vrouw wel een kosmonaute zijn, een bijzondere, en dus de eerste. Google deed de rest, moet ik tot mijn 'schaamte' bekennen.
Op donderdag 17 juli 2003 15:15 schreef Parabola het volgende:Vlijm-, maar dan ook vlijmscherp heermeer.
Had ik al eens eerder deze plaat geplaatst?
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 17-07-2003 15:20]
quote:[/me is onder indruk!]
Op donderdag 17 juli 2003 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
Valentina Tereshkova, hier in actie:
quote:De kleding is te spartaans om hem als adel aan te kunnen duiden.
Op donderdag 17 juli 2003 15:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Eigenlijk vond ik het een eitje. Zij móest als onderscheiden U.S.S.R.-vrouw wel een kosmonaute zijn, een bijzondere, en dus de eerste. Google deed de rest, moet ik tot mijn 'schaamte' bekennen.
quote:Niet dat ik weet. Een baardmans in dure kleren. Britse Adel?
Op donderdag 17 juli 2003 15:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Eigenlijk vond ik het een eitje. Zij móest als onderscheiden U.S.S.R.-vrouw wel een kosmonaute zijn, een bijzondere, en dus de eerste. Google deed de rest, moet ik tot mijn 'schaamte' bekennen.
quote:Zeker artistiek, en zeker geen (britse) adel.
Op donderdag 17 juli 2003 15:22 schreef Hole het volgende:De kleding is te spartaans om hem als adel aan te kunnen duiden.
Mijnheer heeft een jolige strik, vooral geliefd bij kunstenaars.
Mijnheer is artistiek aangelegd?
quote:Um. Juist. Artistiek. Dat bedoelde ik natuurlijk ook
Op donderdag 17 juli 2003 15:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zeker artistiek, en zeker geen (britse) adel.
Meneer hield beeld? Of was het meer iemand voor olieverf en linnen?
quote:Was mijnheer een inwoner der Lage Landen?
Op donderdag 17 juli 2003 15:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zeker artistiek, en zeker geen (britse) adel.
quote:Papa meneer deed het met verf en linnen, maar overleed al toen meneer nog erg jong was. Ook mama meneer was erg artistiekerig. De oorsprong van de artistiekerigheid van meneer zelf zal dus zeker een genetische component hebben.
Op donderdag 17 juli 2003 15:29 schreef Parabola het volgende:Um. Juist. Artistiek. Dat bedoelde ik natuurlijk ook
Meneer hield beeld? Of was het meer iemand voor olieverf en linnen?
Meneer besloot aanvankelijk zowel met penseel als met ganzeveer aan de slag te gaan, maar koos toch al op brugklasleeftijd voor de ganzeveer, en bijna voor een leven in het klooster.
Meneer was overigens geen Bernini, maar kwam wel graag in Rome.
quote:Meneer beschreef balken.
Op donderdag 17 juli 2003 15:44 schreef Delphido het volgende:schreef mijnheer in schema of uit de vrije hand?
quote:Aha, mijnheer is musicus.
Op donderdag 17 juli 2003 15:45 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Meneer beschreef balken.
Misschien heer Giuseppe Verdi?
quote:En daar bedoel ik dus eigenlijk Peter Paul Rubens mee.
Op donderdag 17 juli 2003 15:48 schreef beeer het volgende:
Ik vind dat het gewoon Pieter Brueghel moet kunnen zijn.
quote:En ik vind dat je daar gewoon Georges Braque mee moet kunnen bedoelen.
Op donderdag 17 juli 2003 15:50 schreef beeer het volgende:[..]
En daar bedoel ik dus eigenlijk Peter Paul Rubens mee.
Fanny Mendelssohn (idd, de zus ván) heeft hem in Duitschland kennis doen maken met de muziek van Bach.
quote:Nog even om zeker te weten.. Fanny heeft mijnheer geïntroduceerd met Bach, of toch andersom?
Op donderdag 17 juli 2003 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
Monsieur was Duitscher noch Italiaan, en ging later in Engeland wonen.Fanny Mendelssohn (idd, de zus ván) heeft hem in Duitschland kennis doen maken met de muziek van Bach.
(Indien andersom: Mijnheer is C.F. Zelter)
quote:Fransoos.
Op donderdag 17 juli 2003 15:56 schreef SportsIllustrated het volgende:Was monsieur een Belg of een Fransoos?
En geen Kampeerder.
quote:Mais non.
Op donderdag 17 juli 2003 16:05 schreef beeer het volgende:Saint-Saens?
quote:Ook niet.
Op donderdag 17 juli 2003 16:06 schreef Parabola het volgende:
Bartholdy?
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 17-07-2003 16:09]
quote:Ja, ik werd gefopt door de tweede naam van Fanny
Op donderdag 17 juli 2003 16:07 schreef beeer het volgende:[..]
Dat is Mendelssohn.
quote:Paul Dukas?
Op donderdag 17 juli 2003 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
Ons aller Alfred Hitchcock was ook een liefhebber van meneer's muziek.
Ach, zeg ik dan, wie niét.
quote:Nee, meneer is bekender.
Op donderdag 17 juli 2003 16:13 schreef Parabola het volgende:Paul Dukas?
Maar u laat u allen foppen door de jeugdige plaat. .
'T is al laat!
Meneer heeft ook enkele mooie opera's gefabriceerd, waaronder een zeer bekende.
quote:Wild guess: George Bizet.
Op donderdag 17 juli 2003 16:19 schreef DennisMoore het volgende:
Het wordt inderdaad al laat. Daarom:Meneer heeft ook enkele mooie opera's gefabriceerd, waaronder een zeer bekende.
quote:Dammit. Die zocht ik, maar maakte een typefout bij Google: Gonoud leverde niets op.
Op donderdag 17 juli 2003 16:21 schreef SportsIllustrated het volgende:
Gounod.
Hij ist wel
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:21 schreef SportsIllustrated het volgende:
Gounod.
Juustem, Charles Gounod.
Bekende opera: "Faust". Hitchcock gebruikte voor zijn tv-show een stuk uit "Funeral March of a Marionette". Etc etc. .
Fransoos?
quote:Ik weiger hier op in te gaan.
Op donderdag 17 juli 2003 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vermoed dat het een heidense machthebber was, die zich liet dopen, om zo ook de zegen van de kerkelijk machthebber te verkrijgen.
quote:De plaat doet een latere setting vermoeden, maar schilders veroorloven zich nogal eens wat artistieke vrijheden: was meneer een bevechter van het Romeinse Rijk?
Op donderdag 17 juli 2003 16:29 schreef SportsIllustrated het volgende:
Nu, heilig was hij niet bepaald. Hij was misschien wel Fransoos, al begon hij even boven het huidige Frankrijk.
quote:Meneer is inderdaad ten prooi aan de Middeleeuwse gewoonte om niet om anachronismen te malen. Toen meneer actief was, was het Romeinse Rijk al ter ziele. Meneer vocht vooral tegen Germanen.
Op donderdag 17 juli 2003 16:34 schreef Parabola het volgende:[..]
De plaat doet een latere setting vermoeden, maar schilders veroorloven zich nogal eens wat artistieke vrijheden: was meneer een bevechter van het Romeinse Rijk?
Mijnheer is een Frank? (lid van de Franken, niet een bekende muntsoort)
quote:Sic.
Op donderdag 17 juli 2003 16:36 schreef DennisMoore het volgende:doopfont.
quote:Krek.
Op donderdag 17 juli 2003 16:38 schreef Hole het volgende:
Als hij net boven de Fransozen begon...Mijnheer is een Frank? (lid van de Franken, niet een bekende muntsoort)
quote:In-der-daad.
Op donderdag 17 juli 2003 16:40 schreef pyl het volgende:
clovis
Dank U zeer, heer Pyl.
[Dit bericht is gewijzigd door Hole op 17-07-2003 16:42]
quote:Drommelsch!
Op donderdag 17 juli 2003 16:39 schreef SportsIllustrated het volgende:Sic.
Over de rest van uw hooliganeske bezigheden zal ik zwijgen..
quote:Jammie
Op donderdag 17 juli 2003 16:41 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Drommelsch!
.
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:42 schreef Parabola het volgende:[..]
Jammie
quote:HEREN: Het heet hier Cultuur en Historie. Dit soort plaatje behoort hier zeker niet.
Op donderdag 17 juli 2003 16:43 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
.
[Dit bericht is gewijzigd door Hole op 17-07-2003 16:49]
quote:LOL
Op donderdag 17 juli 2003 16:43 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
.
Ach, pils is pils, maar deze wordt me iets te snel warm
quote:U wist niet dat ons land een biercultuur kent?
Op donderdag 17 juli 2003 16:45 schreef Hole het volgende:[..]
HEREN: Het heet hier Cultuur en Historie. Dit soort plaatje behoort hier zeker niet thuis.
Nu ff een serieus plaatje iemand.
quote:Het Como-meer?
Op donderdag 17 juli 2003 16:43 schreef SportsIllustrated het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
Okay.
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:48 schreef pyl het volgende:[..]
Het Como-meer?
quote:Meneer doet zaken?
Op donderdag 17 juli 2003 16:49 schreef SportsIllustrated het volgende:
[afbeelding]
quote:Meneer vertoefde op het witte doek?
Op vrijdag 18 juli 2003 08:05 schreef Parabola het volgende:
Moet zeggen dat meneer er wel op lijkt. Terwijl de ochtendploeg wacht op het verlossende antwoord van heer Sports, moeten ze allicht eens proberen deze strenge blik meneer stond model voorte raden.
quote:Niet erop, maar meneer heeft wel drie films verrijkt, als ik het zo mag noemen, heer Hole
Op vrijdag 18 juli 2003 08:09 schreef Hole het volgende:[..]
Meneer vertoefde op het witte doek?
quote:Met verrijkt bedoelt u dat in de overdrachtelijke, of toch in de letterlijke zin van het woord?
Op vrijdag 18 juli 2003 08:11 schreef Parabola het volgende:[..]
Niet erop, maar meneer heeft wel drie films verrijkt, als ik het zo mag noemen, heer Hole
quote:Meneer zat in de effecten?
Op vrijdag 18 juli 2003 08:20 schreef Parabola het volgende:
Overdrachtelijk, hoewel sommige van de films waaraan hij meewerkte zonder zijn medewerking wellicht minder grote kaskrakers waren geworden.
quote:niet helemaal, maar u bent warm
Op vrijdag 18 juli 2003 08:22 schreef Hole het volgende:[..]
Meneer zat in de effecten?
quote:Constructeur des decors?
Op vrijdag 18 juli 2003 08:23 schreef Parabola het volgende:[..]
niet helemaal, maar u bent warm
quote:Zo goed als goed: Meneer is een graphic artist (een grafisch artiest
Op vrijdag 18 juli 2003 08:24 schreef Hole het volgende:[..]
Constructeur des decors?
quote:Laat ik me richten op de decors..Werkte mijnheer mee aan een groot ruimte-epos, dat vreemd genoeg starte met deel IV?
Op vrijdag 18 juli 2003 08:26 schreef Parabola het volgende:[..]
Zo goed als goed: Meneer is een graphic artist (een grafisch artiest
)en ontwierp o.a. decors.
quote:Wel een ruimte-epos, maar minder groot en minder episch dan het epos dat u bedoelt. Het startte met deel 1 en voor zijn werk in dat deel won meneer ook een prijs.
Op vrijdag 18 juli 2003 08:36 schreef Hole het volgende:[..]
Laat ik me richten op de decors..Werkte mijnheer mee aan een groot ruimte-epos, dat vreemd genoeg starte met deel IV?
quote:Er waren dus , van dat 'andere' epos, ook meerdere delen?
Op vrijdag 18 juli 2003 08:38 schreef Parabola het volgende:[..]
Wel een ruimte-epos, maar minder groot en minder episch dan het epos dat u bedoelt. Het startte met deel 1 en voor zijn werk in dat deel won meneer ook een prijs.
quote:U doorziet ook alles, heer Hole!
Op vrijdag 18 juli 2003 08:44 schreef Hole het volgende:[..]
Er waren dus , van dat 'andere' epos, ook meerdere delen?
Edit: 4 stuks inmiddels
quote:Zou het kunnen zijn dat deze film reeks te kampen heeft met een techneut die, ondanks de wensen van zijn bevelhebber, niet kan leveren wat er van hem verwacht wordt, simpelweg omdat hij 'doesnea 'ave the pow'r, capt'n'?
Op vrijdag 18 juli 2003 08:45 schreef Parabola het volgende:[..]
U doorziet ook alles, heer Hole!
Edit: 4 stuks inmiddels
quote:Ik wil niets uitsluiten, maar dat is niet wat mij is bijgebleven van deze films (heb ze ook niet alle vier gezien, eik)
Op vrijdag 18 juli 2003 08:53 schreef Hole het volgende:[..]
Zou het kunnen zijn dat deze film reeks te kampen heeft met een techneut die, ondanks de wensen van zijn bevelhebber, niet kan leveren wat er van hem verwacht wordt, simpelweg omdat hij 'doesnea 'ave the pow'r, capt'n'?
Hintje: meneer is inspirator voor vele tattoo-liefhebbers. Deed, naast de film waar we het steeds over hebben, het artwork for twee andere SF/Fantasy films. Een daarvan (een flop als film btw) was de verfilming van deel I van een bekende Fantasy-boekenreeks
[Dit bericht is gewijzigd door Parabola op 18-07-2003 09:09]
quote:Ik doel op de Startrek reeks.
Op vrijdag 18 juli 2003 09:06 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik wil niets uitsluiten, maar dat is niet wat mij is bijgebleven van deze films (heb ze ook niet alle vier gezien, eik)
Ik ga toch even een gok wagen: is het Lee Cole?
quote:Niet Star Trek, niet Lee Cole. Zie de hint in de edit van mijn vorige post.
Op vrijdag 18 juli 2003 09:09 schreef Hole het volgende:[..]
Ik doel op de Startrek reeks.
Ik ga toch even een gok wagen: is het Lee Cole?
quote:Helaas, ik ben niet zo heel erg thuis in de tattoo-scene, en ik kan zo ook niet bedenken om welke film het zou gaan..
Op vrijdag 18 juli 2003 09:11 schreef Parabola het volgende:[..]
Niet Star Trek, niet Lee Cole. Zie de hint in de edit van mijn vorige post.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 09:22 schreef Delphido het volgende:
was mijnheer betrokken bij Aliens?
quote:Op aanraden van Delphido zeg ik: Ray Caple
Op vrijdag 18 juli 2003 09:23 schreef Parabola het volgende:[..]
meneer was
quote:Heer Delphido zat ernaast, en zo zat u. Wellicht helpt het als u meneer's werk ziet:
Op vrijdag 18 juli 2003 09:31 schreef Hole het volgende:[..]
Op aanraden van Delphido zeg ik: Ray Caple
quote:Dat zit er uit als iets conceptueel. Aangezien Ron Cobb conceptual artist was, denk ik dat ik nu het juiste antwoord heb.
Op vrijdag 18 juli 2003 09:33 schreef Parabola het volgende:[..]
Heer Delphido zat ernaast, en zo zat u. Wellicht helpt het als u meneer's werk ziet:
quote:Dat ziet er uit als een buitenaards wezen. Aangezien E.T. een buitenaards wezen is, denk ik toch dat daar iets heel anders afgebeeld wordt.
Op vrijdag 18 juli 2003 09:35 schreef Hole het volgende:[..]
Dat zit er uit als iets conceptueel. Aangezien Ron Cobb conceptual artist was, denk ik dat ik nu het juiste antwoord heb.
Niet Ron Cobb.
In verschillende plaatsen zijn barren naar meneer vernoemd, waaronder in het Zwitserse Chur. De inrichting is van meneer's hand:
quote:Giger...ja giger-alien , giger-bar. Ik niet zo thuis in die scene.. Delphido waarschijnlijk wel, hij wist het antwoord.
Op vrijdag 18 juli 2003 09:42 schreef Parabola het volgende:[..]
Dat ziet er uit als een buitenaards wezen. Aangezien E.T. een buitenaards wezen is, denk ik toch dat daar iets heel anders afgebeeld wordt.
Niet Ron Cobb.
In verschillende plaatsen zijn barren naar meneer vernoemd, waaronder in het Zwitserse Chur. De inrichting is van meneer's hand:
quote:Hans Ruedi Giger (born February 5, 1940) is a Swiss graphic artist best known for his design work on the film Alien. Giger's Alien design earned him an Oscar.
Op vrijdag 18 juli 2003 09:48 schreef Hole het volgende:[..]
Giger...ja giger-alien , giger-bar. Ik niet zo thuis in die scene.. Delphido waarschijnlijk wel, hij wist het antwoord.
He is largely inspired by Salvador Dali and was a personal friend of Timothy Leary. Some of his most known creations include furniture designs, especially the Harkonnen Capo Chair from the movie Dune by David Lynch. His art has greatly influenced tattooists and fetishists worldwide.
Plaat!
Terug naar historie.
quote:Een soldaat met baard! BRits?
Op vrijdag 18 juli 2003 09:52 schreef Hole het volgende:
Zo, dat was een zware 'bevalling'.Terug naar historie.
quote:Een soldaat: ja,hij vocht maar hij wordt toch vooral herdacht in een andere hoedanigheid. Echter geen Brit, wel Europeaan.
Op vrijdag 18 juli 2003 09:57 schreef Parabola het volgende:[..]
Een soldaat met baard! BRits?
quote:Hoofde meneer een scandinavische staat?
Op vrijdag 18 juli 2003 10:17 schreef Hole het volgende:
Meneer hoofde inderdaad staat.
quote:Neen. Meneer hoofde dichter bij huis.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:19 schreef Parabola het volgende:[..]
Hoofde meneer een scandinavische staat?
quote:In huis of bij een buur?
Op vrijdag 18 juli 2003 10:22 schreef Hole het volgende:[..]
Neen. Meneer hoofde dichter bij huis.
quote:Wij Hollanders waren de sigaar.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:26 schreef Parabola het volgende:[..]
In huis of bij een buur?
quote:Was meneer een Nassau?
Op vrijdag 18 juli 2003 10:29 schreef Hole het volgende:[..]
Wij Hollanders waren de sigaar.
quote:Is dat een hint?
Op vrijdag 18 juli 2003 10:29 schreef Hole het volgende:Wij Hollanders waren de sigaar.
quote:Ja, dat is een hint
Op vrijdag 18 juli 2003 10:45 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Is dat een hint?
.
En meneer was een Nassau.
quote:Het scoren laat op zich wachten, wellicht dat u toch een poging wil wagen?
Op vrijdag 18 juli 2003 10:50 schreef Parabola het volgende:
Heer meer mag zijn eigen voorzet inkoppen
quote:heer meer gebruikt hottopic: hij weet dondersgoed dat hij moet koppen, maar heeft ofwel faalangst, ofwel hij wil graag dat zijn naam van de tribunes gescandeerd wordt, alvorens hij scoort.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:58 schreef Hole het volgende:[..]
Het scoren laat op zich wachten, wellicht dat u toch een poging wil wagen?
Met zo'n instellingt kan men slechts in Tilburg spits worden
quote:Zoals u ongetwijfeld weet, verbleef de monarch die wij zoeken ook regelmatig in Tilburg.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:01 schreef Parabola het volgende:[..]
Met zo'n instellingt kan men slechts in Tilburg spits worden
Willem II.
En ik zet deze topic alleen in HotTopic wanneer ikzelf een plaat geplaatst heb en dreig niet op te letten .
quote:Ga maar gauw doen, heermeer
Op vrijdag 18 juli 2003 11:03 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*Willem II.
En ik zet deze topic alleen in HotTopic wanneer ikzelf een plaat geplaatst heb en dreig niet op te letten
.
quote:Z.M. koning Willem Frederik George Lodewijk, koning der Nederlanden, groothertog van Luxemburg, hertog van Limburg, prins van Oranje-Nassau (koning Willem II)
Op vrijdag 18 juli 2003 11:03 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*Willem II.
En ik zet deze topic alleen in HotTopic wanneer ikzelf een plaat geplaatst heb en dreig niet op te letten
.
http://www.parlement.com/9291000/biof/10005
//offtopic: Hottopic?
quote:Is dat niet Emma met Wilhelmina in een van die plaatjes?
Op vrijdag 18 juli 2003 11:07 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]Terwijl ik op zoek ga naar een plaat, en m'n contactlenzen.
On-topíc:
Het kan haast niet anders of ik heb meneer al eens eerder geplaatst...
quote:Een schrijfmeneer?
Op vrijdag 18 juli 2003 11:11 schreef DennisMoore het volgende:
www.hottopic.nl
Erg handig, en vooral de vorige versie.On-topíc:
Het kan haast niet anders of ik heb meneer al eens eerder geplaatst...
quote:Meneer schrijft zijn resultaten idd op.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:12 schreef Parabola het volgende:Een schrijfmeneer?
quote:Dan zal meneer wel weten geschapt hebben. Ornitholoog?
Op vrijdag 18 juli 2003 11:13 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Meneer schrijft zijn resultaten idd op.
quote:Neen, meneer is artistiekerig.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:21 schreef Parabola het volgende:Dan zal meneer wel weten geschapt hebben. Ornitholoog?
Een van de besten (sommigen fluisteren 'de beste') in zijn vak.
Meneer was zelfs een zogeheten 'child prodigy'.
quote:Een muzikaal heerschap allicht, een componist?
Op vrijdag 18 juli 2003 11:25 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Neen, meneer is artistiekerig.
Een van de besten (sommigen fluisteren 'de beste') in zijn vak.
Meneer was zelfs een zogeheten 'child prodigy'.
quote:Absoluut! En bespeelt zelf de trompetet.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:27 schreef Parabola het volgende:Een muzikaal heerschap allicht, een componist?
quote:Louis Armstrong
Op vrijdag 18 juli 2003 11:37 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Absoluut! En bespeelt zelf de trompetet.
...ja dat was bedoeld als luchtig interlude
quote:Trompetet als in Jazz? Of meer een (neo-)klassieke meneer?
Op vrijdag 18 juli 2003 11:37 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Absoluut! En bespeelt zelf de trompetet.
quote:Ik vermoed beide
Op vrijdag 18 juli 2003 11:41 schreef Parabola het volgende:Trompetet als in Jazz? Of meer een (neo-)klassieke meneer?
Het beschrijven der balken is zijn roeping, zijn missie!
quote:Meneer oogt hispanisch. Zijn montuur doet echter een verblijf in ofwel het VK of de VS vermoeden. Dit suggereert Yank van Latijns-Amerikaanse afkomst.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:58 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ik vermoed beide
.
Maargoed, dit was een terzijde.Het beschrijven der balken is zijn roeping, zijn missie!
quote:Deze mediterrane meneer is inderdaad naar de VS verhuisd op bepaald moment. Daar betalen ze namelijk graag een paar dollars méér voor zijn muziekjes. Dicht bij 't vuur zitten enzo.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:01 schreef Parabola het volgende:Meneer oogt hispanisch. Zijn montuur doet echter een verblijf in ofwel het VK of de VS vermoeden. Dit suggereert Yank van Latijns-Amerikaanse afkomst.
quote:Ennio Morricone
Op vrijdag 18 juli 2003 12:05 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Deze mediterrane meneer is inderdaad naar de VS verhuisd op bepaald moment. Daar betalen ze namelijk graag een paar dollars méér voor zijn muziekjes. Dicht bij 't vuur zitten enzo.
quote:Juustem!
Op vrijdag 18 juli 2003 12:06 schreef Hole het volgende:Ennio Morricone
Bekend (geworden) door Sergio Leone films als "For a Few Dollars More".
Ook de soundtrack van "The Mission" is erg aan te raden!
quote:Echt..oh!
Op vrijdag 18 juli 2003 12:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Juustem!
Bekend (geworden) door Sergio Leone films als "For a Few Dollars More".
Ook de soundtrack van "The Mission" is erg aan te raden!
quote:Neen, (natuurlijk heeft hij wel een leuk strikje), maar qua professie zit u er naast.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:34 schreef Delphido het volgende:
Meneer kijkt streng en heeft een leuk strikje, ehm. hij schapt weten en schrijft kinderboeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |