Kuijt is de meest veilige optie inderdaad, maar daar zitten ook alzen aan. Als ie zijn been breekt...quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Dit topic is wat je verwacht... Ik denk dat Kuyt met gemak genoeg wedstrijden speelt om topscorer te worden. Ik gebruik geen "als" ...
Als-ie z'n been breekt. Maar ik ga nu uit van als-en. Ik doe een simpele voorspelling. Wanneer je met als-en gaat werken dan kan je een fraai boom diagrammetje gaan tekenen, maar dat is niet nodig. En zo k an ik ook gaan zeggen "als Zlatan weinig kansen mist scoort-ie 15 of meer doelpunten"quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kuijt is de meest veilige optie inderdaad, maar daar zitten ook alzen aan. Als ie zijn been breekt...
Omdat-ie geschorst wordt en geblesseerd raakt en kansen mistquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zou Zlatan niet aan de 15 treffers kunnen komen Doc?
ben jij de vriend van yomanda?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat-ie geschorst wordt en geblesseerd raakt en kansen mist
nee, ik heb Zlatan nu een paar jaar zien voetballen ...quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:42 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ben jij de vriend van yomanda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |