quote:Hij wordt tussen de 3 en 5 op de topscorerslijst.. Aangevoerd door Sonck..
Op woensdag 16 juli 2003 14:12 schreef pekel het volgende:[..]
Hij gaat zeker er wat inleggen!
V/D Haar: 17 goals (UTR) (zie wat posts hierboven)
quote:tja, van Bart vd Eede (NAC) werd ook het één en ander verwacht na z'n transfer vanaf Den Bosch
Op woensdag 16 juli 2003 14:20 schreef ThE-LaMBaL het volgende:[..]
Hij wordt tussen de 3 en 5 op de topscorerslijst.. Aangevoerd door Sonck..
Laat ie ff zien wat ie geleerd heeft hier in Doetichem
quote:Das wat anders dan Van der Haar.. Die is EGT een goede spits.. V d Eede nie
Op woensdag 16 juli 2003 14:28 schreef ChAoZ het volgende:[..]
tja, van Bart vd Eede (NAC) werd ook het één en ander verwacht na z'n transfer vanaf Den Bosch
quote:Ik denk dat Raffie een wedstrijdje of 10 gaat missen met een kapotte knie...
Op woensdag 16 juli 2003 13:52 schreef methodmich het volgende:
Kezman. Wie moet er anders scoren bij PSV??Van der Vaart wordt 2e, Amoah verrassend 3e.
quote:en dat was onterecht aangezien NAC een hele andere speelstijl had dan FCDB
Op woensdag 16 juli 2003 14:28 schreef ChAoZ het volgende:[..]
tja, van Bart vd Eede (NAC) werd ook het één en ander verwacht na z'n transfer vanaf Den Bosch
quote:Ik denk dit seizoen nog niet.. Dit seizoen rond de 13 ofzo..
Op woensdag 16 juli 2003 15:28 schreef the_fly het volgende:
ik verwacht veel van lazovicstuk of 25
quote:Mwah, dan nog schiet ie er, als ie in zijn huidige gemiddelde doorgaat, dus 20 in op 24 duels.
Op woensdag 16 juli 2003 14:39 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik denk dat Raffie een wedstrijdje of 10 gaat missen met een kapotte knie...
quote:Mag het een onsje meer zijn, meneer DD?
Op woensdag 16 juli 2003 14:39 schreef Dylan Dog het volgende:Ik denk dat Raffie een wedstrijdje of 10 gaat missen met een kapotte knie...
quote:Wat jij wilt DIGGER: 20 doen?
Op woensdag 16 juli 2003 17:11 schreef DIGGER het volgende:[..]
Mag het een onsje meer zijn, meneer DD?
Amoah, Kuyt en Ibrahimovic zullen er (weer) dicht tegen aan zitten. Maar het zijn gewoon geen killers, Kuyt is een werker met redelijke techniek maar geen goaltjes dief. Ibrahimovic is een "stylist" die het doel soms verkeerd geplaatst heeft in z'n hoofd en Amoah is ook totaal geen afmaker, maar scoort ondanks z'n vele missers toch altijd een aardig aantal, maar heeft daardoor nog steeds een matig gemiddelde van goals per aantal kansen.
Lazovic, mits hij de speeltijd krijgt zal er vast ook wel een paar inleggen, maar het (lijkt mij, van wat ik gezien heb) een beetje een Ibrahimovic maar dan zonder sterke fysiek.
Geef geen aantallen, want hoe wil je die in godsnaam raden?
Schoot er vorig seizoen in de GGD 30 in.. Kanshebbertje?
quote:Denk het niet,maar zelden heeft de topscorer van de 1e divisie het seizoen erna iets gepresteerd in de ere
Op woensdag 16 juli 2003 23:33 schreef ThE-LaMBaL het volgende:
Donny de Groot? (UTR)Schoot er vorig seizoen in de GGD 30 in.. Kanshebbertje?
Die legt er ook werl wat in dit seizoen denk ik zo, vorig seizoen ook goed gescoord imho.
Robben zie ik echter niet als veelscorende speler. 15 kan ie er maken, maar hij is toch meer een voorbereider. Zie Overmars op zijn top bij Ajax, die kwam ook tot een goal of 15.
Veel zal ook afhangen van wie de pingels neemt.
quote:Jij ging zeker voor voor Ibrahimofiets vorig seizoen
Op woensdag 16 juli 2003 11:23 schreef Mikey01 het volgende:
ik ga voor Wesley Sonck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |