Te koop: Omgebouwde psx...
edit:
Hij heeft nu wel zijn startpost verandert, maar iedereen weet nu dat ie omgebouwd is. Verderop staan ook opmerkingen dat hij dat ombouw verhaal weg moest halen...
[Dit bericht is gewijzigd door Banzi op 09-09-2003 08:26]
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:03 schreef Naj_Geetsrev het volgende:.
angepast worden naar zoiets als [TK] P3 933 systeem??
zou beter in DIG passen, aangezien TS zijn te koop gevraagd topic ook al in v&A heeft en in dit topic alleen maar uitleg wil over de voor, dan wel nadelen van zijn eventuele aankoop.
quote:Hij staat nu in DIG, dankje BHFH
Op zaterdag 13 september 2003 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
aankoop sony breedbeeldzou beter in DIG passen, aangezien TS zijn te koop gevraagd topic ook al in v&A heeft en in dit topic alleen maar uitleg wil over de voor, dan wel nadelen van zijn eventuele aankoop.
De genoemde CD is in zeeer beperkte oplage uitgekomen, en is strict genomen niet eens Muziek maar Poëzie
Er is echt NIET aan te komen, als ik dan alleen een regeltje toevoeg, delete je de hele post. ![]()
Lekker hae macht
quote:Goed punt
Op zaterdag 13 september 2003 12:12 schreef detulp050 het volgende:
Heerlijk
In V&A word je geacht de FAQ te lezen. Daarin staat dat je alleen dient te reageren als je hetgene wil kopen of kunt verkopen. Jij wilt het niet verkopen, dus hoef je niet te reageren. Daarnaast bied je warez aan, wat verboden is.
Daarnaast zal een dergelijke instelling als in de post hierboven je niet ver brengen.
Overigens bevatte je post alleen een opsomming van je bezit en verder niets interessants voor topicstarter.
Tralala
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Cardridge consoles wel, want daar zijn geen kopien mee te spelen. Die worden alleen omgebouwd om import te kunnen spelen.
quote:Klagen over de prijs mag alleen als je zelf met een serieus bod komt, dan mag het als onderbouwing. Verder is het de verantwoordelijkheid van users wat ze voor een product betalen. Dus daarom was je post offtopic
Op dinsdag 16 september 2003 21:43 schreef gelly het volgende:
Waarom wordt mijn relevante post over nieuwprijzen van toners verwijderd ? Of laat je je users graag oplichten ?
quote:Ik zet het er zsm bij op
Op dinsdag 16 september 2003 12:46 schreef mvt het volgende:
Mag dit in de FAQ??
[..]
quote:TS wilde niet meer aan SC verkopen, dus mijn bod was het hoogste. Waarom haal je het dan weg ?
Op dinsdag 16 september 2003 21:47 schreef gelly het volgende:
-offtopic, er is al hoger geboden.
quote:Topicstarter gaf aan dat hij bezwaar tegen verkoop had, maar het wel wilde doen
Op dinsdag 16 september 2003 22:34 schreef gelly het volgende:
Zeg Tulp, nou haal je weer een ontopic post van me weg.
[..]TS wilde niet meer aan SC verkopen, dus mijn bod was het hoogste. Waarom haal je het dan weg ?
quote:Daarbij had hij in een offtopic discussie met jou over de prijs al aangegeven niet onder de 40 euro te verkopen. Je wilde alleen maar een bod uitbrengen om de nieuwprijs te kunnen vermelden
Ik heb eigenlijk de neiging om ze helemaal niet aan jouw te verkopen, maar goed, vriendelijk als ik ben;
anyway, dank..
quote:Dat had in [V&A CENTRAAL] Verkoopmeldingen III gemogen. Maar ik heb het topic gesloten.
Op woensdag 17 september 2003 21:30 schreef IntensiveGary het volgende:
uhm, als er een modje even een minuutje over heeft: [TK] Ueberschall sample cd's mag op slot, want verkocht...of laten julliem gewoon afzakken?anyway, dank..
[Dit bericht is gewijzigd door Solomon op 17-09-2003 21:42]
quote:Hij bedoelde dus [V&A CENTRAAL] Verkoopmeldingen III
Op woensdag 17 september 2003 21:40 schreef Solomon het volgende:[..]
Dat had in waarom kan ik niet naar #fok ?? gemogen. Maar ik heb het topic gesloten.
quote:Twee minuten nadat ik postte, zag ik dat ook. mijn excuus..:)
Op woensdag 17 september 2003 21:40 schreef Solomon het volgende:[..]
Dat had in [V&A CENTRAAL] Verkoopmeldingen III gemogen. Maar ik heb het topic gesloten.
quote:Any excuse....
Op zaterdag 20 september 2003 16:26 schreef detulp050 het volgende:
Volgens mij is de bedrijfscomputer enigszins van slag geweest dat hij het 5 keer besloot te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |