quote:Maar je mag ze niet verkopen
Op donderdag 7 augustus 2003 20:53 schreef EggsTC het volgende:
[TK] XBOXKlopt niet, Gekopieerde spellen mogen wel zolang je zelf ook het origineel bezit.
quote:Tuurlijk wel, hij verkoopt alles in 1 koop. Dus zn originele en zn kopies, dus bezit de koper ook gelijk de originele. Beetje meer inzicht.
Op donderdag 7 augustus 2003 20:54 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Maar je mag ze niet verkopen
quote:Ik wist dat die ging komen.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:00 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Hij verkoopt 50 spellen waarvan 12 originele. Dat laat 38 kopieen. Van die 38 kunnen er 12 kopie van het origineel zijn. Resteren er 26 kopieën zonder origineel.
Wat nou als hij van 1 originele 50 kopien maakt ?
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:30 schreef detulp050 het volgende:
*waiting till you way weigh one ounce*
quote:Jullie hoeven alleen verantwoording af te leggen aan Microsoft als ze dat zien, en dan vertel je mijn verhaal. Laat ze maar het tegendeel bewijzen
Denk je dat we achterlijk zijn ? Kom op zeg ! Tuurlijk heeft hij geen 50 kopieen van 1 spel.
Einde discussie.
quote:Op Fok! bepalen de moderators wat wel en niet toegestaan is. Niet Microsoft, niet EggsTC. En wij bepalen dat het niet mag.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:48 schreef EggsTC het volgende:[..]
[..]Jullie hoeven alleen verantwoording af te leggen aan Microsoft als ze dat zien, en dan vertel je mijn verhaal. Laat ze maar het tegendeel bewijzen
Dat ding is allang verkocht dan.
quote:Je mag maar 1 kopie maken voor eigen gebruik.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:02 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik wist dat die ging komen.
Wat nou als hij van 1 originele 50 kopien maakt ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
datum in topictitel klopt niet meer en is zinloos geworden nu de datum er ook bij de sticky topics achter komt te staan
quote:Dank je
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:45 schreef Harrie het volgende:
F.A.Q. Eerst lezen, dan posten [update 06-08-2003]datum in topictitel klopt niet meer en is zinloos geworden nu de datum er ook bij de sticky topics achter komt te staan
en juist niet een discussie ofzo, gewoon plain info.
quote:vin 't erg jmmr dat nuttige info wordt verwijderd en kanloze discussies over geheel andere zaken (die je veel vaker tegenkomt in de meeste V&A's gewoon blijven staan). my 2 cents.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:20 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb je post verwijderd omdat dit geen discussietopic is over het product, maar een kwestie van aanbieden en kopen.
quote:Je post was wel nuttig omdat het verschil tussen een beamer en een projector werd uitgelegd. Dit had ik over het hoofd gezien. Sorry.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:26 schreef cYbErTiM het volgende:
wil er niet teveel woorden aan vuil maken maar toch ff melden.
in [TK] beamer dit topic voegde ik alleen algemene pro's en contra's aan over beamers vs projectors. Erg nuttig want de TS'ter dacht dat hij een beamer had. Maar dat is niet zo. Ik gaf algemene informatie die voor iedereen nuttig was..en juist niet een discussie ofzo, gewoon plain info.
[..]vin 't erg jmmr dat nuttige info wordt verwijderd en kanloze discussies over geheel andere zaken (die je veel vaker tegenkomt in de meeste V&A's gewoon blijven staan). my 2 cents.
Ik wil wel helpen met de Tags neerzetten voor andere gebruikers, ik ben toch heeeeel vaak op het V en A Forum, en het is voor jullie ook wel makkelijk. Ik stoor me er soms best wel aan namelijk
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 09:24 schreef blink182gassie het volgende:
Heey cableguy of detulp050Ik wil wel helpen met de Tags neerzetten voor andere gebruikers, ik ben toch heeeeel vaak op het V en A Forum, en het is voor jullie ook wel makkelijk. Ik stoor me er soms best wel aan namelijk
Heheh, volgens mij is er geen assistent-mod functionaliteit helaas
Volgens mij is deze prijs een beetje buiten proporties gekomen... Niet geheel volgens de richtlijnen van dit forum...
edit: laat maar... Blijkt dat de kaartjes echt zo superveel kosten...
[Dit bericht is gewijzigd door Banzi op 11-08-2003 07:34]
Is mijn eerste reactie ge-edit.
quote:Onzin. En zie... De eerste vragen, waar ik reeds antwoord op gaf, worden al gesteld. En bovendien: De tekst ' --hoe vriendelijk ook, het is offtopic
Op maandag 11 augustus 2003 18:53 schreef TheMosselman het volgende:
--hoe vriendelijk ook, het is offtopic
quote:Misschien wel een idee? Tot die tijd zullen we het met mede-mod-backup moeten doen, maar wel iets om over na te denken misschien? Voor alle fora, dus
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:39 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ja ik zal je me login gegeveens mailenHeheh, volgens mij is er geen assistent-mod functionaliteit helaas
quote:Had je interesse in het verkochte artikel ?
Op maandag 11 augustus 2003 19:56 schreef TheMosselman het volgende:
In dit topic: [TK] Quintezz Radardetector Z-1Is mijn eerste reactie ge-edit.
[..]Onzin. En zie... De eerste vragen, waar ik reeds antwoord op gaf, worden al gesteld. En bovendien: De tekst ' --hoe vriendelijk ook, het is offtopic
' geeft ook weinig meerwaarde. Delete dan gewoon de hele reactie. Maar ik blijf de edit bullshit vinden.
quote:Soort lite mod die alleen rechten heeft op de topictitel
Op maandag 11 augustus 2003 19:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Misschien wel een idee? Tot die tijd zullen we het met mede-mod-backup moeten doen, maar wel iets om over na te denken misschien? Voor alle fora, dus
quote:Nee. Maar je mag toch wel positieve ervaringen met het artikel kwijt? Des te sneller is het verkocht. En zoals ik al zei -> er worden nu vragen gesteld die in mijn posting reeds waren beantwoord.
Op maandag 11 augustus 2003 20:12 schreef detulp050 het volgende:
Had je interesse in het verkochte artikel ?
quote:Nee, zoals ik al zei: je intentie is goed, maar het punt is dat een bespreking/recensie zal leiden tot discussie. De volgende persoon zegt bijvoorbeeld dat hij er slechte ervaringen mee heeft en weer een ander reageert over het legaal zijn van die apparaten. Daarom is discussie in V&A niet de bedoeling. Een link met een plaatje en info is niet erg, maar meningen zijn nou eenmaal niet de bedoeling in Vraag en Aanbod.
Op maandag 11 augustus 2003 20:18 schreef TheMosselman het volgende:[..]
Nee. Maar je mag toch wel positieve ervaringen met het artikel kwijt? Des te sneller is het verkocht. En zoals ik al zei -> er worden nu vragen gesteld die in mijn posting reeds waren beantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |