Inquisitor ligt op de bank, met zijn hoofd naar beneden en zijn voeten omhoog. Naast hem op de bank staan een paar tonnetjes van zijn dwergenbier! en voor inquistor op de grond ligt een gore opgedroogde kotssmurrie.
* Preliator denkt dat kan niet goed zijn, die heeft veel ste veel op. Hij staat op om te kijken hoeveel dwergenbiertonnetjes er nog over zijn gebleven na de plunderingen van Inquistor. Hij loopt naar zn voorraadkastje. Het eerste wat preliator opvalt is dat de kast gewoon wagenwijd openstaat en daarnaast is de kast die normaal gevuld staat met tonnetjes dwergenbier helemaal leeg! Preliator loop weer terug naar inquistor.
Inquistor ligt nu weer anders als daarnet. Hij ligt nu diagonaal over de bank heen verspreid. Er steekt een snottebel uit zijn neus die meebeweegt met zijn ademen.
"man man man, das niet zo goed
"
* Preliator besluit actie te ondernemen, hij geeft Inquistor een schop!
"Ej jij wakker worden! je weet toch dat je niet te veel dwergenbier moet drinken. Geniet maar drinke met MATE!!! Hup jij mag ff je kots opruimen en dan wil ik die tonnetjes nog wel doen.
* Preliator gooit inquistor een dweil in zijn armen
* Inquistor87 heeft toch zo'n verschrikkelijke hoofdpijn, en als je nog een dweil tegen je kop aan krijgt wordt het niet beter :/
maarja er zit niks anders op
* Inquistor87 begint met dweilen en helpt daarna mee met tonnetjes op ruimen.
Maar het was een geweldig feest Preliator
bedankt dat jullie allemaal helpen met opruimen
* Inquistor87 vraagt waar de WC is want ik voel weer een opwelling
ik weet niet wat jij doet Inqu maar ik ga ff rond op FOK!eiland
doei1
Hoe kan ik dit goed maken ![]()
Ik bewaak je huisje wel is dat goed?? ![]()
Have fun on Fok! Eiland
heej t is gezellig hier!
we nemen steeds zeker jou snelle auto heen en weer??
he Inquistor jij pakt wel ff wat bier he je weet wel waar het staat. Nou als je dat nog weet....
kijk ik wel ff of dr nog wat te snacken is
quote:hij is mss een beetje klein voor jou :/
Op donderdag 17 juli 2003 22:38 schreef Rhapsody het volgende:
ik ga deze sofa eens uitproberen
* Inquistor87 zoekt op onderste plank en vind nog maar 2 vaatjes dwergenbier, damn das ook ni veel.....
je moet wel de tonnen pakken he niet die kleine vaatjes!
* Preliator ziet nog net Inquistor zn hoofd stoten en pakt gelijk maar de verbandtrommel
* Inquistor87 zet vaatjes terug en pakt de tonnetjes, aahhh kijk daar zijn er weer wat meer van......
pfff gelukkig net niet mn hoofd gestoten, maar het bloed wel een beetje van drnet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |