quote:K, ben druk bezig met de voorbereiding, al veel goede spelers uit het buitenland gehuurd of met een vrije transfer binnengehaald.
Op maandag 21 juli 2003 14:19 schreef JeroenV het volgende:
Alle Spaanse competities aanzetten. Verder niks.
Heb (uit mijn hoofd gezegd) 2 spanjaarden, een fransman, 2 portugezen en een zweed aangetrokken. (2 op huurbasis)
Verloor in de 1e ronde van de Copa Del Rey wel van 1 of ander mij nietszeggend team, dus dat beloofde weinig goeds...
Vanavond maar eens kijken hoe 't in de comp. zelf zal gaan !
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenV op 21-07-2003 17:10]
Ben in de beker-voorronden toch doorgegaan doordat ik thuis van die onbekende tegenstander won met 4-0
In de 1e ronde versloeg ik ook nog eens Sporting Gijon, dus sta nu in de 2e ronde waarin ik tegen Real Sociedad moet....
Speel voorlopig met de oude vertrouwde 4-4-2 met een ruit op 't middenveld, en dat werkt vooralsnog prima.
Wie van de al in het begin bij Ceuta spelende spelers doen het bij jullie goed ?
Bij mij die Krios, Alain en Yaque.
quote:De voorronde en eerste ronde kwam ik makkelijk door in de beker....Nu moet ik in de 2de ronde tegen Real Madrid
Op maandag 21 juli 2003 22:26 schreef PBateman1978 het volgende:Ben in de beker-voorronden toch doorgegaan doordat ik thuis van die onbekende tegenstander won met 4-0
In de 1e ronde versloeg ik ook nog eens Sporting Gijon, dus sta nu in de 2e ronde waarin ik tegen Real Sociedad moet....
quote:Je bent ook echt gelijk in het eerste seizoen geplaatst voor de CL
Op maandag 21 juli 2003 23:02 schreef DaMaster17 het volgende:
Tjah... ik denk dat ik ook maar is een nieuw gamepie ga starten... ik ga er toch wel vanuit om het 1e seizoen de Champions League te winnen![]()
quote:Je bent hier offtopic
Op maandag 21 juli 2003 23:02 schreef DaMaster17 het volgende:
Tjah... ik denk dat ik ook maar is een nieuw gamepie ga starten... ik ga er toch wel vanuit om het 1e seizoen de Champions League te winnen![]()
quote:Alain vond ik niet goed genoeg, heb daar een goedkope speler voor gehaald die nu richting de miljoen euro waarde gaat.
Op maandag 21 juli 2003 22:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij mij die Krios, Alain en Yaque.
Krios en Yaque zijn oud. Ik heb eigenlijk een nieuwe nummer 9 gekocht die Yaque moet vervangen, maar ik twijfel nog. Voorlopig speelt Yaque nog.
Krios speelt wel de sterren van de hemel, maar zou ik graag vervangen door een jongere speler. Heb geen vervanger gevonden.
Enige basis spelers die ik nog heb zijn mijn rechter verdediger, centrale middenvelder, spits en doelman. De rest is allemaal aangekocht (en buitenlander)
code:Opstelling
AL--AC--AR
-----------
ML--MC--MR
----------
VL-VM-VM-VR
-----------
---DM---
[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 22-07-2003 11:21]
quote:Hmmm... daar zit wat in ... het 2e seizoen dan
Op dinsdag 22 juli 2003 00:00 schreef pekel het volgende:[..]
Je bent ook echt gelijk in het eerste seizoen geplaatst voor de CL
![]()
En voila, je staat in de top 4, en ik heb 3 punten voorsprong op de nr. 4.
Alleen jammer dat je maar 6 maanden kunt huren, dan ga ik denk ik behoorlijk afzakken
(rond de tiende plaats.)
quote:Money, Money, Give me Money
Op dinsdag 22 juli 2003 13:38 schreef ToBe het volgende:
Gewoon niet huren, heb ik ook niet gedaan
quote:Maar hoe zit het in de competitie met je dan ToBe?
Op dinsdag 22 juli 2003 13:38 schreef ToBe het volgende:
Gewoon niet huren, heb ik ook niet gedaan
heb nu een australier op huurbasis genomen ![]()
en al me oefenwedstrijden gewonnen
alleen tegen een of andere san fernandos 3-2 verloren
quote:Ik doe het super goed. 1e seizoen als 1e geeindigd. Ik had iets van 5 / 6 aankopen gedaan bij elkaar voor 100.000 (ongeveer).
Op dinsdag 22 juli 2003 14:18 schreef pekel het volgende:[..]
Maar hoe zit het in de competitie met je dan ToBe?
De aankopen spelen allen super.
Zit nu in 2e seizoen en er een aanvaller bij gehaald, en heb nog een transfer budget van 600k over, waar ik niet mee weet wat ik moet doen. Iedere positie speelt lekker, en heb voor de meeste posities nog wel een 2e speler die een paar wedstrijdjes kan spelen ivm blessure of schorsing van de originele spelers.
quote:De spelers die ik wil kopen zijn niet geinteresseerd
Op dinsdag 22 juli 2003 14:38 schreef ToBe het volgende:[..]
Ik doe het super goed. 1e seizoen als 1e geeindigd. Ik had iets van 5 / 6 aankopen gedaan bij elkaar voor 100.000 (ongeveer).
De aankopen spelen allen super.
Zit nu in 2e seizoen en er een aanvaller bij gehaald, en heb nog een transfer budget van 600k over, waar ik niet mee weet wat ik moet doen. Iedere positie speelt lekker, en heb voor de meeste posities nog wel een 2e speler die een paar wedstrijdjes kan spelen ivm blessure of schorsing van de originele spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |