abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 16 juli 2003 @ 11:39:19 #101
42184 crew  DaMart
pi_11804908
In de vorige topic werd nog gevraagd of mensen het nieuwe shirt al hadden. Deze jongen in ieder geval niet meer.
quote:
Gewelddadige beroving van Feyenoord-shirt
HAARLEM - Een 14-jarige Haarlemmer is gisteren mishandeld en vervolgens beroofd van zijn Feyenoord-shirt. De jongen werd onverwacht geslagen en kwam daardoor ten val. Terwijl hij op de grond lag, werd hij diverse malen tegen het hoofd geschopt en gesommeerd zijn shirt uit te trekken.

De jongen deed het voetbalshirt uit, maar weigerde het af te geven. Daarop werd hij opnieuw tegen de grond geslagen en vervolgens beroofd.

Het slachtoffer is in het Spaarne Ziekenhuis behandeld aan zijn verwondingen. De politie zoekt mogelijke getuigen van de beroving. Het signalement van de dader: blanke man, tussen 16 en 18 jaar oud, ongeveer 1 m. 85 lang, ontbloot bovenlijf, bergschoenen, driekwart dan wel korte, lichte broek en witte pet met zwart logo op de voorzijde.

Best wel zielige actie vind ik... iemand in elkaar slaan omdat hij een bepaald shirtje aan heeft (en dan maakt het niet uit of er Feyenoord, Ajax of "I Love Jesus" of zo op staat... maar ja, het gaat om een feyenoord shirt, dus leek deze topic mij de meest logische om dit even neer te gooien.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_11805052
Als ik de berichten zo eens lees vrees ik het ergste. Ben bang dat het een erg roerig seizoen word.
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:50:16 #103
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11805179
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:45 schreef Luni het volgende:
Als ik de berichten zo eens lees vrees ik het ergste. Ben bang dat het een erg roerig seizoen word.
Volgens mij staat ons heel wat te wachten in negatieve zin, zowel op het veld als buiten het veld!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  Moderator woensdag 16 juli 2003 @ 12:00:01 #104
42184 crew  DaMart
pi_11805430
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:50 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Volgens mij staat ons heel wat te wachten in negatieve zin, zowel op het veld als buiten het veld!

Daar sluit ik me bij aan. Ik heb het vermoeden dat we sowieso een hoop onrust gaan krijgen rond een trainerswissel of zo. Van marwijk eruit, een of andere andere trainer die zich nog niet heeft bewezen erin, dit tot ongenoegen van Metgod en Been, die ook hoofdtrainer hadden willen worden.
  woensdag 16 juli 2003 @ 12:00:15 #105
30732 -F-
He's here He's there
pi_11805439
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:45 schreef Luni het volgende:
Als ik dit soort berichten lees dan baal ik altijd zo dat ik er niet bij ben.
He's fuckin everywhere
  woensdag 16 juli 2003 @ 12:10:24 #106
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11805685
Als Paul Bosvelt verkocht wordt dan gaan ik hoogspersoonlijk met een sniper naar de Kuip om respectievelijk Van Markwijk, Baan en Van de Herik door de kop de te schieten!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 16 juli 2003 @ 12:23:56 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11806083
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Paul Bosvelt verkocht wordt dan gaan ik hoogspersoonlijk met een sniper naar de Kuip om respectievelijk Van Markwijk, Baan en Van de Herik door de kop de te schieten!

Let dan wel goed op op wie je mikt, want voor je het weet knal je Gyan neer, i.p.v. Jorien...
pi_11806088
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:10 schreef FrankyMcG het volgende:

Wat is er mis met de actie: krik het gemiddelde van de aantrekkelijkheid van spelers op de Nederlandse velden een beetje op?
  woensdag 16 juli 2003 @ 12:29:53 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11806237
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er mis met de actie: krik het gemiddelde van de aantrekkelijkheid van spelers op de Nederlandse velden een beetje op?

Laat dan de hele selectie van PSV in godsnaam zo snel mogelijk verkocht worden, onder aanvoering van Vennegoor of Hesselink
pi_11806259
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:29 schreef twi het volgende:

[..]

Laat dan de hele selectie van PSV in godsnaam zo snel mogelijk verkocht worden, onder aanvoering van Vennegoor of Hesselink

Ho ho, Bruggink en Kezman zijn bovenmodaal hoor.
  woensdag 16 juli 2003 @ 12:34:22 #111
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11806344
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:24 schreef SCH het volgende:

Met de nadruk op 'een beetje'.
  Moderator woensdag 16 juli 2003 @ 12:34:38 #112
42184 crew  DaMart
pi_11806355
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ho ho, Bruggink en Kezman zijn bovenmodaal hoor.

Alleen jammer dat Bruggink daar niet meer voetbalt dan

Maar gaan we eigenlijk niet erg off-topic nu ? Een beetje over LPG Eindhoven zitten discussiėren in een Feyenoord topic ?

woensdag 16 juli 2003 @ 13:00:50 #113
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11806991
Het was idd een drama gisteren maar om dan gelijk te gaan roepen dat het niks wordt vind ik te ver gaan. Al heb ik er onder van Marwijk steeds minder vertrouwen in omdat hij weer volkomen verkeerde beslissingen zal nemen zo zal hij Paauwe gewoon in de basis zetten net als lurling.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  woensdag 16 juli 2003 @ 13:06:54 #114
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11807126
elke dag wordt het mooier hier, allemaal kakkerlakjes die zwaar in paniek zijn......tandvlees, bret, kaloe zijn al de wegwezer, bosveld al aanvoerdersband ingeleverd en gaat waarschijnlijk ook weg.......marwijk blijft voorlopig lekker zitten en bakt er niets van.

heerlijk........ik ga hier echt van genieten, onze periode van enkele jaren tegenspoed is afgelopen......ik hoop dat jullie veel plezier hebben in de put! Doe ze de groeten daar

pi_11807470
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:00 schreef -F- het volgende:

[..]

Als ik dit soort berichten lees dan baal ik altijd zo dat ik er niet bij ben.

Hoezo kan jij er niet bij zijn dan?
pi_11807476
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij bent zo'n iemand die bij 3-1 achter in de 80e minuut alweer in de auto zit? Tja, dat kan ook...

Goh je kent me? Voor jou informatie ik ben nog nooit eerder weggegaan bij een wedstrijd. Maar als ik zie dat een elftal wordt afgedroogd, gewoon alleen al omdat ze vertikken zich volledig het snot voor de ogen te rennen, dan klapt er bij mij iets. Dat is voor mij onacceptabel. Dan ga ik niet onder het motto "steun je clubje altijd" de spelers met een hard applaus bedanken voor hun runner-up titel in de KNVB-beker. Dan ben ik gewoon kritisch, en zeg ik waar het op staat. Dat is soms gewoon nodig, gewoon de spelers op hun plek zetten, want de club is nog altijd van de supporters!
"..and in my brain it's going wrong.."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 juli 2003 @ 13:21:32 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11807494
Voordeel is wel dat jullie in no-time van de successupporters af zijn...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 16 juli 2003 @ 13:22:41 #118
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11807527
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 13:21 schreef Doc het volgende:
Voordeel is wel dat jullie in no-time van de successupporters af zijn...
Die kunnen we missen als kiespijn!
pi_11807575
Tjah..voordeel dat de successupporters wegzijn. Liever zie ik bij een dramatisch seizoen nog steeds dat de Kuip elke thuiswedstrijd uitverkocht is.

[edit]Maar dan zijn het ook geen successupporters meer [/edit]

woensdag 16 juli 2003 @ 13:39:35 #120
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11807950
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 13:20 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Goh je kent me? Voor jou informatie ik ben nog nooit eerder weggegaan bij een wedstrijd. Maar als ik zie dat een elftal wordt afgedroogd, gewoon alleen al omdat ze vertikken zich volledig het snot voor de ogen te rennen, dan klapt er bij mij iets. Dat is voor mij onacceptabel. Dan ga ik niet onder het motto "steun je clubje altijd" de spelers met een hard applaus bedanken voor hun runner-up titel in de KNVB-beker. Dan ben ik gewoon kritisch, en zeg ik waar het op staat. Dat is soms gewoon nodig, gewoon de spelers op hun plek zetten, want de club is nog altijd van de supporters!

laat je medesupporters dat maar niet horen, als wij dat bij AJAX doen, zijn we nepsupporters etc.........zal mij benieuwen dit seizoen hoeveel mensen hier op die uitspraak terugkomen.
pi_11808004
Ik kan me niet heugen ooit met me rug naar het veld te hebben gestaan, of het moet zijn omdat de biertap achter de tribune stond
  woensdag 16 juli 2003 @ 13:44:11 #122
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11808051
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 13:42 schreef Staanplaats het volgende:
Ik kan me niet heugen ooit met me rug naar het veld te hebben gestaan, of het moet zijn omdat de biertap achter de tribune stond
Ik zwaaide alleen met een witte zakdoek als ik verkouden was!
  woensdag 16 juli 2003 @ 13:44:16 #123
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11808055
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 13:42 schreef Staanplaats het volgende:
klopt, jullie zijn dan ook niet elke week mooi voetbal gewend

Maar ff serieus, hoeveel gasten van feyenooit altijd lopen te verkondigen dat je eigen spelers uitfluiten het ergste is wat je kan doen etc, ik zie het dit jaar gewoon gaan gebeuren bij jullie.

woensdag 16 juli 2003 @ 13:47:21 #124
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11808123
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 13:44 schreef Doopy-X- het volgende:

Maar ff serieus, hoeveel gasten van feyenooit altijd lopen te verkondigen dat je eigen spelers uitfluiten het ergste is wat je kan doen etc, ik zie het dit jaar gewoon gaan gebeuren bij jullie.

Natuurlijk zullen er supporters zijn die de spelers gaan uitfluiten, dat hou je toch niet tegen.

Ik kan me wel herinneren toen ik nog op W zat dat 2 gozers lekker bijdehand met witte zakdoeken zaten te zwaaien, die kregen wel even een 'berisping' van de andere supporters

pi_11808344
Afgelopen seizoen heb ik ook al 'fluitconcertjes' gehoord, het is bij ons dan ook niet zoveel anders dan bij 'hunnie' als er kut gevoetbald wordt.
Fluiten zal ik niet zo snel doen, maar als ik Paauwe vlak voor me weer zie klote met de ballen zal ik hem wel ff vertellen dat dat niet de bedoeling is (dit gaat er minder netjes aan toe dan dat hier beschreven staat).

Ik vind dat je als supporter zeker je stem mag laten horen als je het er niet mee eens bent, helemaal als er elf man op het veld staan die te beroerd zijn om te werken voor hun geld. Verliezen kan en daar kan ik nog mee omgaan als ik zie dat ze het gras op hebben gevreten, maar als de kantjes er vanaf worden gelopen dan wordt het een anders verhaal.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')