quote:Best wel zielige actie vind ik... iemand in elkaar slaan omdat hij een bepaald shirtje aan heeft (en dan maakt het niet uit of er Feyenoord, Ajax of "I Love Jesus" of zo op staat... maar ja, het gaat om een feyenoord shirt, dus leek deze topic mij de meest logische om dit even neer te gooien.
Gewelddadige beroving van Feyenoord-shirt
HAARLEM - Een 14-jarige Haarlemmer is gisteren mishandeld en vervolgens beroofd van zijn Feyenoord-shirt. De jongen werd onverwacht geslagen en kwam daardoor ten val. Terwijl hij op de grond lag, werd hij diverse malen tegen het hoofd geschopt en gesommeerd zijn shirt uit te trekken.
De jongen deed het voetbalshirt uit, maar weigerde het af te geven. Daarop werd hij opnieuw tegen de grond geslagen en vervolgens beroofd.Het slachtoffer is in het Spaarne Ziekenhuis behandeld aan zijn verwondingen. De politie zoekt mogelijke getuigen van de beroving. Het signalement van de dader: blanke man, tussen 16 en 18 jaar oud, ongeveer 1 m. 85 lang, ontbloot bovenlijf, bergschoenen, driekwart dan wel korte, lichte broek en witte pet met zwart logo op de voorzijde.
quote:Volgens mij staat ons heel wat te wachten in negatieve zin, zowel op het veld als buiten het veld!
Op woensdag 16 juli 2003 11:45 schreef Luni het volgende:
Als ik de berichten zo eens lees vrees ik het ergste. Ben bang dat het een erg roerig seizoen word.
quote:Daar sluit ik me bij aan. Ik heb het vermoeden dat we sowieso een hoop onrust gaan krijgen rond een trainerswissel of zo. Van marwijk eruit, een of andere andere trainer die zich nog niet heeft bewezen erin, dit tot ongenoegen van Metgod en Been, die ook hoofdtrainer hadden willen worden.
Op woensdag 16 juli 2003 11:50 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Volgens mij staat ons heel wat te wachten in negatieve zin, zowel op het veld als buiten het veld!
quote:Als ik dit soort berichten lees dan baal ik altijd zo dat ik er niet bij ben.
Op woensdag 16 juli 2003 11:45 schreef Luni het volgende:
Als ik de berichten zo eens lees vrees ik het ergste. Ben bang dat het een erg roerig seizoen word.
quote:Let dan wel goed op op wie je mikt, want voor je het weet knal je Gyan neer, i.p.v. Jorien...
Op woensdag 16 juli 2003 12:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Paul Bosvelt verkocht wordt dan gaan ik hoogspersoonlijk met een sniper naar de Kuip om respectievelijk Van Markwijk, Baan en Van de Herik door de kop de te schieten!
quote:Wat is er mis met de actie: krik het gemiddelde van de aantrekkelijkheid van spelers op de Nederlandse velden een beetje op?
Op woensdag 16 juli 2003 12:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Paul Bosvelt verkocht wordt dan gaan ik hoogspersoonlijk met een sniper naar de Kuip om respectievelijk Van Markwijk, Baan en Van de Herik door de kop de te schieten!
quote:Laat dan de hele selectie van PSV in godsnaam zo snel mogelijk verkocht worden, onder aanvoering van Vennegoor of Hesselink
Op woensdag 16 juli 2003 12:24 schreef SCH het volgende:[..]
Wat is er mis met de actie: krik het gemiddelde van de aantrekkelijkheid van spelers op de Nederlandse velden een beetje op?
![]()
quote:Ho ho, Bruggink en Kezman zijn bovenmodaal hoor.
Op woensdag 16 juli 2003 12:29 schreef twi het volgende:[..]
Laat dan de hele selectie van PSV in godsnaam zo snel mogelijk verkocht worden, onder aanvoering van Vennegoor of Hesselink
quote:Met de nadruk op 'een beetje'.
Op woensdag 16 juli 2003 12:24 schreef SCH het volgende:Wat is er mis met de actie: krik het gemiddelde van de aantrekkelijkheid van spelers op de Nederlandse velden een beetje op?
![]()
quote:Alleen jammer dat Bruggink daar niet meer voetbalt dan
Op woensdag 16 juli 2003 12:30 schreef SCH het volgende:[..]
Ho ho, Bruggink en Kezman zijn bovenmodaal hoor.
Maar gaan we eigenlijk niet erg off-topic nu ? Een beetje over LPG Eindhoven zitten discussiėren in een Feyenoord topic ?
heerlijk........ik ga hier echt van genieten, onze periode van enkele jaren tegenspoed is afgelopen......ik hoop dat jullie veel plezier hebben in de put! Doe ze de groeten daar ![]()
quote:Hoezo kan jij er niet bij zijn dan?
Op woensdag 16 juli 2003 12:00 schreef -F- het volgende:[..]
Als ik dit soort berichten lees dan baal ik altijd zo dat ik er niet bij ben.
quote:Goh je kent me? Voor jou informatie ik ben nog nooit eerder weggegaan bij een wedstrijd. Maar als ik zie dat een elftal wordt afgedroogd, gewoon alleen al omdat ze vertikken zich volledig het snot voor de ogen te rennen, dan klapt er bij mij iets. Dat is voor mij onacceptabel. Dan ga ik niet onder het motto "steun je clubje altijd" de spelers met een hard applaus bedanken voor hun runner-up titel in de KNVB-beker. Dan ben ik gewoon kritisch, en zeg ik waar het op staat. Dat is soms gewoon nodig, gewoon de spelers op hun plek zetten, want de club is nog altijd van de supporters!
Op woensdag 16 juli 2003 00:19 schreef SCH het volgende:[..]
Jij bent zo'n iemand die bij 3-1 achter in de 80e minuut alweer in de auto zit? Tja, dat kan ook...
quote:Die kunnen we missen als kiespijn!
Op woensdag 16 juli 2003 13:21 schreef Doc het volgende:
Voordeel is wel dat jullie in no-time van de successupporters af zijn...
[edit]Maar dan zijn het ook geen successupporters meer
[/edit]
quote:laat je medesupporters dat maar niet horen, als wij dat bij AJAX doen, zijn we nepsupporters etc.........zal mij benieuwen dit seizoen hoeveel mensen hier op die uitspraak terugkomen.
Op woensdag 16 juli 2003 13:20 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Goh je kent me? Voor jou informatie ik ben nog nooit eerder weggegaan bij een wedstrijd. Maar als ik zie dat een elftal wordt afgedroogd, gewoon alleen al omdat ze vertikken zich volledig het snot voor de ogen te rennen, dan klapt er bij mij iets. Dat is voor mij onacceptabel. Dan ga ik niet onder het motto "steun je clubje altijd" de spelers met een hard applaus bedanken voor hun runner-up titel in de KNVB-beker. Dan ben ik gewoon kritisch, en zeg ik waar het op staat. Dat is soms gewoon nodig, gewoon de spelers op hun plek zetten, want de club is nog altijd van de supporters!
quote:Ik zwaaide alleen met een witte zakdoek als ik verkouden was!
Op woensdag 16 juli 2003 13:42 schreef Staanplaats het volgende:
Ik kan me niet heugen ooit met me rug naar het veld te hebben gestaan, of het moet zijn omdat de biertap achter de tribune stond
quote:klopt, jullie zijn dan ook niet elke week mooi voetbal gewend
Op woensdag 16 juli 2003 13:42 schreef Staanplaats het volgende:
Ik kan me niet heugen ooit met me rug naar het veld te hebben gestaan, of het moet zijn omdat de biertap achter de tribune stond
Maar ff serieus, hoeveel gasten van feyenooit altijd lopen te verkondigen dat je eigen spelers uitfluiten het ergste is wat je kan doen etc, ik zie het dit jaar gewoon gaan gebeuren bij jullie.
quote:Natuurlijk zullen er supporters zijn die de spelers gaan uitfluiten, dat hou je toch niet tegen.
Op woensdag 16 juli 2003 13:44 schreef Doopy-X- het volgende:Maar ff serieus, hoeveel gasten van feyenooit altijd lopen te verkondigen dat je eigen spelers uitfluiten het ergste is wat je kan doen etc, ik zie het dit jaar gewoon gaan gebeuren bij jullie.
Ik kan me wel herinneren toen ik nog op W zat dat 2 gozers lekker bijdehand met witte zakdoeken zaten te zwaaien, die kregen wel even een 'berisping' van de andere supporters
Ik vind dat je als supporter zeker je stem mag laten horen als je het er niet mee eens bent, helemaal als er elf man op het veld staan die te beroerd zijn om te werken voor hun geld. Verliezen kan en daar kan ik nog mee omgaan als ik zie dat ze het gras op hebben gevreten, maar als de kantjes er vanaf worden gelopen dan wordt het een anders verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |