quote:Zie bovenstaande post over niveau tegenstander
Op dinsdag 15 juli 2003 23:04 schreef DaMart het volgende:[..]
Volgens mij bespeur ik daar jaloezie van een ajaksziet die er niet tegen kan dat Feyenoord tegen profesiionele teams oefent en Ajax niet vgerder komt dan het bierteam van een boeren team ergens uit de achterhoek of welke andere planeet vandaan dan ook...
quote:Maar goed, heel leuk dat je Feyenoord onderschat hoor... bedenk wel dat de laatste keer dat er een hoop basisspelers vertrokken en er een hoop nieuwe spelers ingepast moesten worden Feyenoord ook gewoon met gemak kampioen werd... dus schrijf ze nog maar niet af. Vind ik sowieso erg kinderachtig (van wie dan ook) om nu al te gaan roepen hoe slecht een club het volgens hen wel niet gaat doen... de competitie is nog niet eens begonnen, dus we praten wel verder rond de winterstop.
Op dinsdag 15 juli 2003 23:23 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Zie bovenstaande post over niveau tegenstander
Toegegeven, zelf zie ik komend seizoen ook met argusogen tegemoet... Feyenoord zou het wel eens zwaar kunnen krijgen, maar zoals ik al zei, je weet nooit wat er nog gebeurt en na 34 wedstrijden weten we pas hoe het seizoen verlopen is.
*Edit: opmerkinkje weggehaald... zou te serieus genomen kunnen worden, terwijl het niet serieus bedoeld was.
quote:Ja, en Parijs is nog ver
Op dinsdag 15 juli 2003 23:37 schreef DaMart het volgende:
je weet nooit wat er nog gebeurt en na 34 wedstrijden weten we pas hoe het seizoen verlopen is.
quote:Jij bent zo'n iemand die bij 3-1 achter in de 80e minuut alweer in de auto zit? Tja, dat kan ook...
Op dinsdag 15 juli 2003 22:22 schreef Staanplaats het volgende:
Maarja mensen verschillen nu eenmaal, je hebt er bij die ook nog na een 4-1 afdroging de handen stuk klappen...
quote:De keren dat sinds jij leeft feyenoord kampioen werd zijn op 1 vuurwerk-hand te tellen. In de afgelopen 20 jaar werd feyenoord maar liefst 3 keer landskampioen. Kom aub niet met praat aanzetten dat feyenoord wel met gemak kampioen wordt.
Op dinsdag 15 juli 2003 23:37 schreef DaMart het volgende:[..]
Feyenoord ook gewoon met gemak kampioen werd...
Dat van Marwijk weg moet zei ik vorig seizoen al.
quote:Le-zen!
Op woensdag 16 juli 2003 00:50 schreef Speed1971 het volgende:[..]
De keren dat sinds jij leeft feyenoord kampioen werd zijn op 1 vuurwerk-hand te tellen. In de afgelopen 20 jaar werd feyenoord maar liefst 3 keer landskampioen. Kom aub niet met praat aanzetten dat feyenoord wel met gemak kampioen wordt.
Dat van Marwijk weg moet zei ik vorig seizoen al.
Ik zei dus dat ze in 1999 met gemak kampioen werden, ik zeg niks over dit seizoen.
Ik vind het trouwens wel ironisch dat Ajax fans zich blijkbaar drukker maken over de oefenwedstrijden en kampioenschapskansen dan de Feyenoord fans over het algemeen doen in deze topics
quote:Jij zei;"ook met gemak kampioen werd". Aangezien feyenoord bijna nooit kampioen wordt vind ik het een beetje vaag om te gaan beweren dat feyenoord met gemak kampioen wordt.
Op woensdag 16 juli 2003 08:31 schreef DaMart het volgende:[..]
Le-zen!
Ik zei dus dat ze in 1999 met gemak kampioen werden, ik zeg niks over dit seizoen.
Ik vind het trouwens wel ironisch dat Ajax fans zich blijkbaar drukker maken over de oefenwedstrijden en kampioenschapskansen dan de Feyenoord fans over het algemeen doen in deze topics
Wij als AJAX-supporters, als je ze allemaal al over een kam kan scheren, maken ons niet zo druk om de kampioens kansen van feyenoord als wel over het feit dat de HCE er niet veel spannender op wordt als feyenoord zo zwak is als de eerste signalen nu doen vermoeden.
quote:Ik kan me niet herinneren dat ze er moeite mee haden in 1999... dus vandaar dat ik het woord 'gemak' gebruikte. Het hele seizoen zo'n beetje bovenaan gestaan.... dat waren trouwens nog eens tijden... een redelijk grote voorsprong op de concurrentie ook NA de winterstop vast kunnen houden
Op woensdag 16 juli 2003 08:46 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Jij zei;"ook met gemak kampioen werd". Aangezien feyenoord bijna nooit kampioen wordt vind ik het een beetje vaag om te gaan beweren dat feyenoord met gemak kampioen wordt.
quote:Laat het me iets anders formuleren dan, om het er minder generaliserend (wat niet de bedoeling was) uit te laten zien:
Wij als AJAX-supporters, als je ze allemaal al over een kam kan scheren, maken ons niet zo druk om de kampioens kansen van feyenoord als wel over het feit dat de HCE er niet veel spannender op wordt als feyenoord zo zwak is als de eerste signalen nu doen vermoeden.
"Het valt mij op dat in deze topic meer ajax aanhangers dan feyenoorders zich druk maken...."
Maar goed, we zien wel hoe het seizoen verloopt. Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in dat ze kampioen worden, maar goed, je weet maar nooit. En om met de woorden van mijn aardrijkskunde docent op de middelbare school te spreken, als iemand weer angstig vroeg of we een onverwachte overhoring kregen: "Altijd blijven hopen!"
quote:Tsja, dat F'noord alleen kampioen kan worden als Ajax en PSV het grandioos af laten weten was algemeen bekend. (6e & 3e dat jaar).
Op woensdag 16 juli 2003 08:55 schreef DaMart het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ze er moeite mee haden in 1999... dus vandaar dat ik het woord 'gemak' gebruikte. Het hele seizoen zo'n beetje bovenaan gestaan.... dat waren trouwens nog eens tijden... een redelijk grote voorsprong op de concurrentie ook NA de winterstop vast kunnen houden
quote:Natuurlijk, als F'noord grandioos de boot in gaat tegen twee Duitse degradatiekandidaten (sterker nog, één ervan is gedegradeerd), dan is dat inderdaad leuk om te volgen. Ik denk dat als Feyenoord gewonnen had, er een stuk meer reacties van F'noorders hadden gestaan.
Laat het me iets anders formuleren dan, om het er minder generaliserend (wat niet de bedoeling was) uit te laten zien:"Het valt mij op dat in deze topic meer ajax aanhangers dan feyenoorders zich druk maken...."
quote:That's the spirit!
Maar goed, we zien wel hoe het seizoen verloopt. Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in dat ze kampioen worden, maar goed, je weet maar nooit. En om met de woorden van mijn aardrijkskunde docent op de middelbare school te spreken, als iemand weer angstig vroeg of we een onverwachte overhoring kregen: "Altijd blijven hopen!"
quote:Vorig jaar had Feyenoord kampioen moeten worden?
Op dinsdag 15 juli 2003 22:03 schreef Sloggi het volgende:
selectie is niet goed genoeg, lul niet. vorig jaar had feyenoord met die selectie gvd kampioen moeten worden. zoveel ervaring en kwaliteit!nu wordt ut kut ja, emerton, van hooijdonk, kalou weg, bosvelt geen aanvoerder meer, misschien ook weg.
van marwijk is gewoon het probleem, niet lullen.
quote:check.
Op woensdag 16 juli 2003 10:32 schreef aldostuta het volgende:
de gebruikelijke stervende zwanen rond de zestien en een ongelooflijke dosis geluk.
quote:Van Marwijk moet blijven, de chemie is over
Op dinsdag 15 juli 2003 15:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[neuzen negeermodus on]Bert van Marwijk moet weg, de chemie is over! (Al een lange tijd)
quote:Oei dat is wel helemaal waar.
Op woensdag 16 juli 2003 10:32 schreef aldostuta het volgende:[..]
Vorig jaar had Feyenoord kampioen moeten worden?
Ik weet niet of je het door had toen, maar de enige reden dat Feyenoord bij kon blijven bij Ajax (die ook nog eens een loodzwaar programma hadden; daar had Feyenoord geen last van), waren de gebruikelijke stervende zwanen rond de zestien en een ongelooflijke dosis geluk.
Koop eerst maar eens een nieuwe verdediging, en beoordeel dan pas een trainer (met het beschikbare materiaal het Bert het eigenlijk nog heel goed gedaan; hij wist bijvoorbeeld NAC onder zich te houden).
quote:Inderdaad, vandaar de wijziging in de rugnummers. In plaats van 1, 2, 3, 4, 5 etc. wordt het nu 91, 92, 93, 94, 95
Op woensdag 16 juli 2003 10:45 schreef Speed1971 het volgende:
Net een week aan het trainen met een redelijke nieuwe groep. En dan twee keer verliezen...... de wereld vergaat! ![]()
Ik ben meer benieuwd naar de progressie die de komende tijd wordt geboekt met het spitsenduo Lazovic en Kuijt.
En de verdediging natuurlijk! Mels van Driel speelde imho beter dan die Jean!
Time Will Tell!

"Bliatsj, hoe doet die Sonck dat toch? Dit is al z'n vijfde!
"
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 16-07-2003 11:00]
quote:
Vertrek Bosvelt voor Feyenoord bespreekbaar
[ Rotterdams Dagblad | Door Wietse Dijkstra ]
Hoewel de clubleiding het in het openbaar ontkent, is een vertrek van Paul Bosvelt voor Feyenoord wel degelijk bespreekbaar. De 33-jarige middenvelder, die gisteravond niet kon voorkomen dat de Rotterdammers ook hun tweede wedstrijd in Innsbruck verloren - met 2-0 van FC Nürnberg - staat onder meer in de belangstelling van Manchester City, waar manager Kevin Keegan sinds twee dagen op de hoogte is van de nieuwe situatie rond de ontevreden ex-aanvoerder van Feyenoord.
Bosvelt, die gistermiddag met zijn naar Oostenrijk gevlogen zaakwaarnemer Rodger Linse rond de tafel zat om zijn toekomst te bespreken, heeft een goede naam in Engeland. Newcastle United en Derby County toonden de afgelopen jaren al serieuze interesse in de Feyenoorder. De belangstelling van Manchester City zou wel eens zeer concreet kunnen worden.
De reden daarvoor is overigens een trieste. Keegan is op zoek naar een vervanger voor de onlangs overleden middenvelder Marc-Vivien Foé. Hij had de van Lyon gehuurde international van Kameroen definitief willen overnemen van de Fransen. Bosvelt zou, nu Feyenoord hem niet meer tegenhoudt, een goed alternatief kunnen zijn.
Rodger Linse, ook in Oostenrijk omdat hij de zaken doet van de Feyenoorders Lazovic, Loovens en Van Driel, wilde gisteravond niet op de geruchten rond Bosvelt ingaan. Wel bevestigde hij dat er interesse is van meerdere clubs, omdat inmiddels is gebleken dat Feyenoord de middenvelder niet langer aan zijn - vorig jaar nog verlengde - contract zal houden. ,,Op basis daarvan is er nu belangstelling,'' aldus Linse. ,,Voorheen was het altijd meteen 'Paul Bosvelt is Feyenoord en Feyenoord is Paul Bosvelt'. Dat is nu niet meer zo.''
Verder wilde Linse er weinig over kwijt. ,,Want wat er veranderd is, is bekend.'' De routinier liet zondag al doorschemeren dat hij open staat voor een vertrek.
quote:Wat willen ze nu eigenlijk bij Feyenoord?
Op woensdag 16 juli 2003 10:59 schreef DaMart het volgende:
En dan denk je dat je alles gehad hebt, en dan krijg je dit weer:
Meespelen voor de Fair-Play Cup de komende jaren!?
Paul Bosvelt = Feyenoord!
quote:en....FC Twente.....en klaarblijkelijk nu misschien ook Manchester City
Op woensdag 16 juli 2003 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wat willen ze nu eigenlijk bij Feyenoord?
Meespelen voor de Fair-Play Cup de komende jaren!?
Paul Bosvelt = Feyenoord!
Lees net het nieuws -gerucht- dat Bosvelt misschien weggaat.
Natuurlijk zou je nu als AJAX-supporter kunnen gaan lachen en flauw gaan doen. Maar ik vind dit eigenlijk wel zeer triest voor de feyenoord-supporters.
quote:mooi, dan kan ik ff schaterlachen
Op woensdag 16 juli 2003 11:21 schreef Speed1971 het volgende:
-edit-Lees net het nieuws -gerucht- dat Bosvelt misschien weggaat.
Natuurlijk zou je nu als AJAX-supporter kunnen gaan lachen en flauw gaan doen. Maar ik vind dit eigenlijk wel zeer triest voor de feyenoord-supporters.
quote:Sportieve opmerking van je!
Op woensdag 16 juli 2003 11:21 schreef Speed1971 het volgende:Natuurlijk zou je nu als AJAX-supporter kunnen gaan lachen en flauw gaan doen. Maar ik vind dit eigenlijk wel zeer triest voor de feyenoord-supporters.
Het is behoorlijk fucked up!
Trouwens die opmerking van je net had je wel gelijk in, verliezen van een degradant is een slechte start van voorbereiding, ondanks dat het een oefenduel is.
quote:Tja, het bewijst maar weer eens hoe het Feyenoord bestuur zijn eigen spelers waardeert... niet dus.
Op woensdag 16 juli 2003 11:21 schreef Speed1971 het volgende:
-edit-Lees net het nieuws -gerucht- dat Bosvelt misschien weggaat.
Bosvelt en van Wonderen hebben trouwens, als ik het goed heb, beiden een contract voor nog maar een seizoen, met de huidige situatie zie ik ze hun contract niet verlengen, dus na dit seizoen zijn ze dan waarschijnlijk toch wel weg... met hatelijke dank aan het Feyenoord bestuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |