quote:Jah met een klein foutje... mooie aflevering!!
Op maandag 25 augustus 2003 22:41 schreef Duiveltja het volgende:
Heeft die punker het gehaald?
quote:Hij werd er wel door alle 3 uitgevist, maar die laatste deed daarentegen weer heeeeeel erg weird.
Op maandag 25 augustus 2003 22:45 schreef Loontjah het volgende:[..]
Jah met een klein foutje... mooie aflevering!!
ik von het heel spannend!
quote:een punker die geen noten kon lezen omturnen in een dirigent,
Op maandag 25 augustus 2003 22:42 schreef 2x4 het volgende:
waar ging het over?
quote:Dat was Chris Sweeny
Op maandag 25 augustus 2003 22:46 schreef bleiblei het volgende:[..]
Hij werd er wel door alle 3 uitgevist, maar die laatste deed daarentegen weer heeeeeel erg weird.
quote:De punker was toch Chris Sweeny?
Op maandag 25 augustus 2003 22:47 schreef Loontjah het volgende:[..]
Dat was Chris Sweeny
quote:Ik ben ook een Schatje
Op maandag 25 augustus 2003 22:55 schreef toska het volgende:
Ik vind het een schatje
Ik heb de uitzending opgenomen, ga het straks effe kijken, nog nooit eerder gezien trouwens
.
quote:Nou, die vent stond helemaal te zweten en wist niet waar ie moest kijken.
Op maandag 25 augustus 2003 22:46 schreef bleiblei het volgende:[..]
Hij werd er wel door alle 3 uitgevist, maar die laatste deed daarentegen weer heeeeeel erg weird.
Knap van die Chris hoor! Ook wel goed voor z'n zelfvertrouwen aangezien hij zichzelf altijd omlaag haalt.
Wel lullig voor 'm dat z'n vriendin het na 6 jaar heeft uitgemaakt. Maar ja, live goes on hè.
En die vriendin van die Chris is natuurlijk een muts van de eerste orde.
Dat je het uit wilt maken, dat kan natuurlijk, maar om na zes jaar niet nog effe dat weekje te kunnen wachten tot hij klaar is met zijn uitdaging is natuurlijk een minnepapenstreek ![]()
Vond het wel erg knap van hem, ondanks dat hij eruit werd gevist.
Er mag wel weer eentje komen die het haalt, want de laatste drie (kapper, amazone en dirigent) werden er allemaal tussenuit geplukt.
V.
Die aflevering waarin die homo van het platteland een uitsmijter werd, gewoon geweldig !!
En die jongen die schapenscheerder was en dus kapper moest worden, die 2 deden het echt geweldig goed en moeten eens serieus nadenken of ze niet in de vakken verder moeten gaan !
Alleen wel jammer dat zijn hanekam eraf moest
hij was helemaal zichzelf niet meer volgens mij, maar op het eind vond hij het toch wel leuk om te dirigeren
quote:Ik vond wel beter staan toen z'n haar er af ging. Zo zag je tenminste dat ie best een geinige kop had. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk.
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:58 schreef Sylvana het volgende:
Alleen wel jammer dat zijn hanekam eraf moesthij was helemaal zichzelf niet meer volgens mij, maar op het eind vond hij het toch wel leuk om te dirigeren
quote:Ja, daar zat ik ook al aan te denken...
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:51 schreef Verbal het volgende:
En die vriendin van die Chris is natuurlijk een muts van de eerste orde.Dat je het uit wilt maken, dat kan natuurlijk, maar om na zes jaar niet nog effe dat weekje te kunnen wachten tot hij klaar is met zijn uitdaging is natuurlijk een minnepapenstreek
V.
Kheb het vorige week en de week daarvoor wel gezien. Leuk programma
Vooral die Ierse schapenscheerder die in Londer terechtkwam. Mooi om te zien hoe hij helemaal enthousiast werd en op het einde was ie zelfs van plan om terug te komen naar London om echt kapper te worden. Waar zo'n programma al niet goed voor kan zijn. ![]()
Die clubdanseres die ging paardrijden vond ik een beetje een aanstelster. En zoals een van de juryleden al zei: ze zat gewoon netjes op der paard en dat paard deed gewoon netjes zijn werk.
quote:Ja, das waar, ik hou juist van "aparte" types
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:30 schreef ruby het volgende:[..]
Ik vond wel beter staan toen z'n haar er af ging. Zo zag je tenminste dat ie best een geinige kop had. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk.
[..]Ja, daar zat ik ook al aan te denken...
Maar blijkbaar gaf het hem in ieder geval veel power om door te zetten.
En ik vond het echt lullig van die vriendin, dat ze het juist in die week uitmaakte, na 6 jaar. Had ze dan echt niet nog ff kunnen wachten ![]()
Maar het gaf hem wel veel dorzettingsvermogen, ik dacht echt dat hij er mee zou stoppen, toen hij de hele dag zijn bed niet was uitgekomen.
quote:Daar zijn anders al genoeg voorbeelden van...
Op woensdag 27 augustus 2003 14:33 schreef cigarman het volgende:
Bewijst maar weer eens dat de nederlandse versie van iets uit het buitenland niet perse geslaagd hoeft te zijn.
V.
quote:Ik was eerder
Op maandag 15 september 2003 22:46 schreef Breuls het volgende:
Naar SHO
quote:Heb jij een andere aflevering gekeken?
Op maandag 15 september 2003 22:58 schreef Gele_boskikker het volgende:
teleffons afhandelen bij de brandweer , wat een klote zooi was het dit keer die meid kon het op het laatst nog steeds niet
En ik vond dat ze geweldige mentors had, hoe die meeleefden op het eind en helemaal emotioneel werden.
quote:Die mentoren waren zeker goed.
Op dinsdag 16 september 2003 00:44 schreef APK het volgende:[..]
En ik vond dat ze geweldige mentors had, hoe die meeleefden op het eind en helemaal emotioneel werden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |