quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:23 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Gert, vind je het niet een ietwat vet aangezet?
quote:
Amusant, ok
quote:
maar ik zie een waar doolhof van open deuren.
quote:Welnee, zoveel pretenties heeft het programma helemaal niet. Men probeert iemand in vier weken tijd een toneelstukje te leren, meer niet. Het heet dan ook Faking it, en niet Making it.
Het programma stelt een 'maakbare' mens centraal. Maar is dit niet, netzoals de maakbare samenleving, een illusie?
Beide werden er wel uitgeplukt
Is al wel weer een paar jaar geleden
Ik weet overigens niet welk seizoen ze hier nou uitzenden maar de paar die ik gezien heb:
Kickboxster gaat stijldansen (latin)
Röntgenlaborant wordt glamour fotograaf
stewardes wordt kapitein op een zeiljacht
verzekrings agent wordt stuntman
quote:Door 2 personen volgens mij
Op maandag 4 augustus 2003 22:49 schreef Ik_heet_Gijs het volgende:
door 1 persoon eruit gehaald, toch?
echt gaaf concept, maar ik begin toch steeds ietsje meer te twijfelen aan de echtheid. ik hoop dat het geen doorgestoken kaart is!
Meeste programma's zijn wel doorgestoken kaart hoor. Alleen bij sommige valt het meer op dan bij anderen.
Maar faking it blijft iig wel leuk programma
quote:duurt nog wel even hoor; ik weet dat er nog sowieso een aflevering met die kickboxster komt, nog iemand die in een punkband gaat spelen, en nog wat komen. ben benieuwd, ook wel naar de eerder genoemde verzekeringsagent die stuntman wordt
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:16 schreef Buijssen het volgende:
hoeveel delig is deze 'serie'??? heb er nu al 2 gemist
[offtopic]
rare smiley vind ik dit:
... beetje rare gele mond.
quote:Volgens mij is deze andersom: de zanger van een of ander ranzig punkbandje moet klaargestoomd worden tot dirigent van een professioneel klassiek orkest.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:05 schreef Ik_heet_Gijs het volgende:
nog iemand die in een punkband gaat spelen
Maar die van gisteren was ook wel leuk. Een sympathieke jongen afkomstig van het Ierse platteland zou in Londen worden omgeturnd tot kapper die voor een wedstrijd een "bob" zou moeten kunnen knippen.
Er ging een wereld open voor die jongen. Hij was vrijwel nooit echt uit zijn omgeving weggeweest. De enige grote stad waar ie ooit was geweest was Carlisle in Engeland.
Zijn coach was Trevor Sorby + een andere zeer topkapster vanwie ik de naam even niet meer weet.
Het begon dus met oefenen op kapkoppen en daarna op echte mensen uiteraard. Hij kon op zich best goed knippen, ook al ging niet alles goed en was hij soms te traag.
Aan het einde van de rit moest hij dus met drie andere jonge kappers het beste kapsel knippen. En de jury moest dus kiezen wie "fake" was en wie het mooiste kapsel had.
Over zijn geknipte bob waren ze erg positief. Positiever dan de andere kapsels eigenlijk. Maar ze haalden hem er toch uit als de fake kapper. Waarschijnlijk omdat ie te precies bezig was en als laatste klaar was.
Leuke aflevering!
Wat ik wél grappig vond, is dat deze keer de voltallige jury de faker eruit pikte. Dat was de eerste keer in deze serie.
quote:Geweldig ook hoe ze allemaal zaten te snikken toen het niet gelukt was
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:44 schreef ruby het volgende:
Leuke aflevering!
De springster van vorige week vond ik wel de minste aflevering tot nu toe, maar toch zit ik elke keer weer met verbazing te kijken.
Dit programma is echt ![]()
Het lijkt mij ook wel wat, een tijdje met iets totaal anders bezig zijn dan wat je normaal doet in een totaal andere omgeving.
Straks weer kijken!
quote:Gemist helaas.
Op maandag 25 augustus 2003 20:54 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Kijkt niemand meer?
quote:Waar gaat het over vanavond?
Op maandag 25 augustus 2003 21:14 schreef ruby het volgende:[..]
Gemist helaas.
Maar vanavond ga ik weer kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|