abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 30 juli 2003 @ 14:11:56 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_12114321
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:23 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Gert, vind je het niet een ietwat vet aangezet?
quote:
Amusant, ok
quote:
maar ik zie een waar doolhof van open deuren.
quote:
Het programma stelt een 'maakbare' mens centraal. Maar is dit niet, netzoals de maakbare samenleving, een illusie?
Welnee, zoveel pretenties heeft het programma helemaal niet. Men probeert iemand in vier weken tijd een toneelstukje te leren, meer niet. Het heet dan ook Faking it, en niet Making it.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_12120468
erg gaaf programma..
ik heb alleen al eens eerder dit concept gezien, op de belgische tv dacht ik..
GiJs
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:06:15 #53
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_12120628
is er ook een herhaling ? heb 'm gemist
pi_12143708
Ik heb dit programma al eens gezien volgens mij nederlandse versie.
Oa. eentje die een beautystylist (hoe noem je zo iemand) en eentje die een marinier moest faken.

Beide werden er wel uitgeplukt

Is al wel weer een paar jaar geleden

pi_12144027
Ik heb in engeland een groot deel van de serie gezien en meestal heeft de jury de verkeerde. Maar ik heb niet de indruk gekregen dat het programma in het geheel nep is. Die mensen worden gewoon gedrild, en reken maar als er zo'n type als ramsay naast je staat dat je een paar gerechtjes perfect neer kunt zetten. ('k heb zelf ook in een engelse hotelkeuken gewerkt met een heel wat aardigere chef. Reken maar dat die types je wel watbij kunnen brengen).

Ik weet overigens niet welk seizoen ze hier nou uitzenden maar de paar die ik gezien heb:
Kickboxster gaat stijldansen (latin)
Röntgenlaborant wordt glamour fotograaf
stewardes wordt kapitein op een zeiljacht
verzekrings agent wordt stuntman

vrijdag 1 augustus 2003 @ 10:30:12 #56
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_12157807
Was wel knap deze week een rijke homo ging ze laten lijken op een stoere portier. Geen van de jury wist em te vinden.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_12222021
Om half 10 weer een nieuwe aflevering!
pi_12224484
Ben benieuwd of ze het haalt!
Ga nu weer kijken, reclame bijna voorbij
GiJs
pi_12224961
door 1 persoon eruit gehaald, toch?
echt gaaf concept, maar ik begin toch steeds ietsje meer te twijfelen aan de echtheid. ik hoop dat het geen doorgestoken kaart is!
GiJs
pi_12230207
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:49 schreef Ik_heet_Gijs het volgende:
door 1 persoon eruit gehaald, toch?
echt gaaf concept, maar ik begin toch steeds ietsje meer te twijfelen aan de echtheid. ik hoop dat het geen doorgestoken kaart is!
Door 2 personen volgens mij

Meeste programma's zijn wel doorgestoken kaart hoor. Alleen bij sommige valt het meer op dan bij anderen.
Maar faking it blijft iig wel leuk programma

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 18:16:45 #61
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_12240588
hoeveel delig is deze 'serie'??? heb er nu al 2 gemist
pi_12244953
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:16 schreef Buijssen het volgende:
hoeveel delig is deze 'serie'??? heb er nu al 2 gemist
duurt nog wel even hoor; ik weet dat er nog sowieso een aflevering met die kickboxster komt, nog iemand die in een punkband gaat spelen, en nog wat komen. ben benieuwd, ook wel naar de eerder genoemde verzekeringsagent die stuntman wordt

[offtopic]
rare smiley vind ik dit: ... beetje rare gele mond.

GiJs
  Moderator donderdag 7 augustus 2003 @ 11:23:05 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_12275280
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:05 schreef Ik_heet_Gijs het volgende:
nog iemand die in een punkband gaat spelen
Volgens mij is deze andersom: de zanger van een of ander ranzig punkbandje moet klaargestoomd worden tot dirigent van een professioneel klassiek orkest.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:24:02 #64
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_12275305
Echt een supertof programma!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 20:44:46 #65
521 ruby
Hell yeah!
pi_12389381
Helaas heb ik de eerdere afleveringen ervan gemist.. Alleen dat van die portier heb ik toen een beetje meegekregen.

Maar die van gisteren was ook wel leuk. Een sympathieke jongen afkomstig van het Ierse platteland zou in Londen worden omgeturnd tot kapper die voor een wedstrijd een "bob" zou moeten kunnen knippen.

Er ging een wereld open voor die jongen. Hij was vrijwel nooit echt uit zijn omgeving weggeweest. De enige grote stad waar ie ooit was geweest was Carlisle in Engeland.

Zijn coach was Trevor Sorby + een andere zeer topkapster vanwie ik de naam even niet meer weet.

Het begon dus met oefenen op kapkoppen en daarna op echte mensen uiteraard. Hij kon op zich best goed knippen, ook al ging niet alles goed en was hij soms te traag.

Aan het einde van de rit moest hij dus met drie andere jonge kappers het beste kapsel knippen. En de jury moest dus kiezen wie "fake" was en wie het mooiste kapsel had.
Over zijn geknipte bob waren ze erg positief. Positiever dan de andere kapsels eigenlijk. Maar ze haalden hem er toch uit als de fake kapper. Waarschijnlijk omdat ie te precies bezig was en als laatste klaar was.

Leuke aflevering!

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Moderator woensdag 13 augustus 2003 @ 10:20:23 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_12399586
Qua dramatisch effect vond ik het de minste aflevering. De faker zag er al behoorlijk OK uit, er hoefden alleen wat accenten verschoven te worden om hem anders te doen lijken. Het contrast tussen de plattelands-homo die portier in een heavy discotheek moest worden, was veel groter.

Wat ik wél grappig vond, is dat deze keer de voltallige jury de faker eruit pikte. Dat was de eerste keer in deze serie.

pi_12405992
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:44 schreef ruby het volgende:

Leuke aflevering!

Geweldig ook hoe ze allemaal zaten te snikken toen het niet gelukt was
Talk sense to a fool and he calls you foolish
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:13:55 #68
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_12416941
Hij was gewoon veel te zenuwachtig
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_12711755
Kijkt niemand meer?

De springster van vorige week vond ik wel de minste aflevering tot nu toe, maar toch zit ik elke keer weer met verbazing te kijken.

Dit programma is echt
Het lijkt mij ook wel wat, een tijdje met iets totaal anders bezig zijn dan wat je normaal doet in een totaal andere omgeving.

Straks weer kijken!

If you reincarnate, I will have to shoot you again
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:14:54 #70
521 ruby
Hell yeah!
pi_12712392
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:54 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Kijkt niemand meer?
Gemist helaas.
Maar vanavond ga ik weer kijken.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_12712410
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:14 schreef ruby het volgende:

[..]

Gemist helaas.
Maar vanavond ga ik weer kijken.

Waar gaat het over vanavond?
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:20:14 #72
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_12712561
Dank je voor de tip! Daar ga ik zeker rekening mee houden.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_12715344
Leuke aflevering!!! Ik zat echt met mijn handen voor mijn ogen. Ik durfde haast niet te kijken zo zenuwachtig was ik.
pi_12715423
Heeft die punker het gehaald?
pi_12715449
waar ging het over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')