Hoe kan je een auto én verlagen én een andere kleur geven?...
als ik een hele auto selecteer en dmv Hue / Saturation hem een ander kleurtje geef en daarna met de lasso tool de ramen enzo 'delete' zodat die weer de goede kleur krijgen, en ik selecteer daarna vanaf de wielen en verlaag hem, zie ik op de 'gedelete' plaatsen de andere auto erdoorheen..(snappen jullie het nog? ) en andersom werkt het ook niet...hoe wel?
quote:gast lees alsjeblieft ff een tutorial
Op dinsdag 2 december 2003 23:05 schreef Parvus het volgende:
Daar ben ik weerHoe kan je een auto én verlagen én een andere kleur geven?...
als ik een hele auto selecteer en dmv Hue / Saturation hem een ander kleurtje geef en daarna met de lasso tool de ramen enzo 'delete' zodat die weer de goede kleur krijgen, en ik selecteer daarna vanaf de wielen en verlaag hem, zie ik op de 'gedelete' plaatsen de andere auto erdoorheen..(snappen jullie het nog?
) en andersom werkt het ook niet...hoe wel?
quote:Lees idd even een tutorial. Daar staat het ZO duidelijk uitgelegd... Ik hoop toch wel dat je snapt dat we niet elke soepn00b deze dingen uitleggen --> Het is immers zóóó simpel...
Op dinsdag 2 december 2003 23:05 schreef Parvus het volgende:
Daar ben ik weerHoe kan je een auto én verlagen én een andere kleur geven?...
als ik een hele auto selecteer en dmv Hue / Saturation hem een ander kleurtje geef en daarna met de lasso tool de ramen enzo 'delete' zodat die weer de goede kleur krijgen, en ik selecteer daarna vanaf de wielen en verlaag hem, zie ik op de 'gedelete' plaatsen de andere auto erdoorheen..(snappen jullie het nog?
) en andersom werkt het ook niet...hoe wel?
quote:Amen.
Op woensdag 3 december 2003 20:08 schreef Sjoewe het volgende:
In die tutorials wordt alles perfect uitgelegd, dus lees ze nou maar gewoon. Het is hier ffs geen helpdesk...
Hoe denk je trouwens dat wij het geleerd hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |