abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14328362
WOW............
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_14328406
Wil wel de naam van die soeper weten, misschien kan ie op dit forum ons wat bij brengen!
pi_14331797
die gast komt uit polen ik zal voor de liefhebbers hier nog wat van z'n werk laten zien:

IS200

Corsa

zondag 2 november 2003 @ 22:38:52 #179
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14332221
omfg... die lexus....

Deze kerel is heer en meester

Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_14336825
Dat is mooooooi, mar lukt niet binnen de gestelde tijdslimiet hier, dus we hoeven niet bang te zijn
pi_14359389
ik verveelde me, ik wou deze brommer zo extreem (en snel) mogelijk choppen. vandaar ook verschillende fouten maarja het gaat om het idee haha.

pi_14363969
Gaaf die Lexus, zou iemand hier zoiets kunnen met een GS430?
Doe er gerust een tijdje over, ik heb geduld.

Edit: Ik zal maar even een plaatje erbij geven, wel zo handig..

[Dit bericht is gewijzigd door Jofunu-kun op 04-11-2003 00:21]

Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_14365499
Dat is lang geleden dat ik iets van Iacoski heb gezien, maar hij is nog steeds de koning van het soepen.
Wordt tijd dat ik hem weer eens een e-mail stuur om te vragen of hij wat van zijn chops kan opsturen.
  dinsdag 4 november 2003 @ 09:20:39 #184
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14366763
Kan iemand es wat maken van mijn autootje(s)?
Edit: het hoeft niet snel trouwens. I've got time.

[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 04-11-2003 09:28]

pi_14402388
Als jullie toch bezig zijn (toch? Dit doen jullie toch zo graag?)

IS300 eroverheen?

Zijn 2 versies van, kies zelf maar welke je liever doet..

Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_14411941
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:52 schreef Chiquita het volgende:
In het kader van "Ik heb geen photoshop maar probeer toch wat, met deze bagger als resultaat":

[afbeelding]

SUPER BX power!
'99 MB E320 CDI T-model
pi_14416994
tjabbos boodschappen jap

ik had geen zin meer

2825cc Single Turbo Beast
pi_14582519
Dit is mijn eerste soep

zeg maar wat je er van vindt

pi_14582711
Heb je ook het origineel erbij?
pi_14582938
ja sorry komt ie

[Dit bericht is gewijzigd door Osires op 12-11-2003 16:46]

pi_14583035
Je hebt nog heel wat te leren. Probeer eerst eens alleen de velgen goed te krijgen. Die zijn van hele andere scherpte dan de rest van de foto. De brightness van die layer veranderen helpt vaak al heel veel.
pi_14587578
Hoi photoshoppers!

Het is dan wel geen auto, maar wie zou mijn motor willen photoshoppen? Ik wil de kappen/velgen overspuiten en als iemand voor mij een mooie kleurenmix in elkaar zet, krijgt ie als beloning dat er een motor met zijn/haar design rondrijdt. Zal er natuurlijk ook een piccie van maken

Alleen de kleuren aub

Bij voorbaat dank!

This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_14587674
Heb je zelf nog wensen? Aggressief, of om rustig te toeren......
pi_14587832
Nee hoor, maak er maar wat moois van, wel graag iets wat in combinatie kan met dat blauwe zadel en wat niet moeilijk te spuiten is.

Laat je fantasie in vrije loop

This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_14587894
Ga je het zelf spuiten?
pi_14588264
Waarschijnlijk niet (moet ff kijken hoe het met de financiën staat) Maar iig niet bij een paintbrusher ofzo als je dat bedoeld. Gewoon iemand die ook auto's en dus vlakken spuit.

Op de foto kun je zien hoe de kappen in elkaar zitten (en dus hoe ie gespoten kan worden) en de kleurvlakken kunnen ook zo in die vorm gespoten worden. In principe kunnen er wel kleurvlakken worden toegevoegd als ze maar niet te klein zijn.

Kleine vlakjes/kleuren kunnen wel met stickers gemaakt worden.

pi_14608368
Het hoeft al niet meer, ik heb er een ander topic voor aangemaakt...

Zou iemand please mijn motor willen photoshopen?

edit- ze hebben mijn topic op slot gegooid

Nou ja, ik kan het nu al een beetje zelf dus ik kom er denk ik wel uit...

[Dit bericht is gewijzigd door jaapgvk op 13-11-2003 18:30]

pi_14610552
Vraagje tussendoor:
waarom noemt men Photoshoppen "Choppen" hier?

Het is nou niet zo dat we er een stuk vanaf hakken ofzo...

pi_14611671
Mij avatar in Midnite Challenge, deze wilde ik toch een keer laten zien.

Niet bijzonder, maar ik kan er lang naar kijken.

pi_14639583
DIt is mijn tweede soep
Deze zat in de wedstrijd deel 16, alleen ik deed er wat lang over
dus hier als nog

Zeg maar wat jullie er van vinden

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')