Ik om te bewijzen dan ik ook F-a-t-F style kan soepen
edit:typo
[Dit bericht is gewijzigd door Sjoewe op 20-10-2003 23:54]
quote:Dat hoef je dan bij deze nooit meer te doen
Op maandag 20 oktober 2003 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]Ik om te bezijzen dan ik ook F-a-t-F style kan soepen
Eeen klein beetje shadow bij het voorwiel dat het echt lijkt of het wiel in de wielkast valt. Maar dan ben ik echt aan het zoeken.
@ Googolplexian, Kun je dat geshadow ff uitleggen? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld.
Ben benieuwd
TDI Powerrrrrrrr
http://www.teiz.nl/Foto's/Golf/zijkant.jpg
Andere foto, misschien dat deze beter is??
Bedankt alvast
[Dit bericht is gewijzigd door TeazNutz op 21-10-2003 13:29]
Gebruikte auto: Rover 216 Cabrio (van een vriend)
Gesoepte versie:
Graag commentaar oh ja wees lief, het is me eerste soep!
Naja, te laat
quote:Heel netjes voor je eerste soep. Ik zou alleen proberen de achterbumper ter hoogt van de lamp iets beter aan te laten sluiten.
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:00 schreef WickedGame het volgende:
Naar aanleiding van het gehele photoshop gebeuren ben ik ook maar eens voorzichtig begonnen. Het is de eerste keer dat ik een auto fotosoep.Gebruikte auto: Rover 216 Cabrio (van een vriend)
Gesoepte versie:
Graag commentaar
oh ja wees lief, het is me eerste soep!
quote:Er is hier geen wedstrijd. Maar wel in dit topic! Lees ff de 1e post.
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:01 schreef dork22 het volgende:
Is dit een wedstrijd?
Met wat schoonheidsfoutjes eraf en wat stikkers erbij
Tadaaa, hier is ie dan: m'n eerste gefotoshopte auto op het fok forum
Heb de basis dingen al een beetje onder de knie, ben nu wat aan het oefenen met andere spoilers/velgen ed.
quote:Voor een eerste soep-post wel HEEL erg netjes. Alleen wat er over is van het nummerbord begrijp ik niet helemaal. Verders: Chapeau!
Op donderdag 23 oktober 2003 20:35 schreef dadra het volgende:
[afbeelding]Tadaaa, hier is ie dan: m'n eerste gefotoshopte auto op het fok forum
Heb de basis dingen al een beetje onder de knie, ben nu wat aan het oefenen met andere spoilers/velgen ed.
Sjoewe roeleert met z'n soep, btw. Ben hard aan 't oefenen.
Heb ze ergens van het net af geplukt, t was meer een probeersel
Ben nu pas twee weken met photoshop bezig, heb dus nog een hoop uit te zoeken
quote:Je hebt het via picserver geupload. Ik zou hem dan resizen naar 1024 x 768. Dan heb je betere kwaliteit en toch maar max 150 kb. Want het verschil tussen 1600 x 1200 en 1024 x 768 boeit toch niet zoveel.
Op donderdag 23 oktober 2003 20:35 schreef dadra het volgende:
[afbeelding]Tadaaa, hier is ie dan: m'n eerste gefotoshopte auto op het fok forum
quote:dat ga ik niet soepen, dat gaan we echt doen!!!!
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:34 schreef Haikuh het volgende:
zou iemand toevallig es mijn auto wat kleuriger kunnen maken, wat verlagen, een spoilertje, wat sirts een bumpertjuhen wat leuke velgjes der op kunnen zetten ? als t niet te veel gevraagt is dan
quote:Is wel nodig ook zeg....
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:34 schreef Haikuh het volgende:
zou iemand toevallig es mijn auto wat kleuriger kunnen maken, wat verlagen, een spoilertje, wat sirts een bumpertjuhen wat leuke velgjes der op kunnen zetten ? als t niet te veel gevraagt is dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |