abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11779822
Hier verder met verheugen! Over 2 dagen het eerste concert in de Arena, en op vrijdag (oh, logica) het 2e.

.

"Ik ben gewoon zo goed, dat ik Kelly Osbourne in m'n voorprogramma kan zetten, en mensen nog steeds komen!"

Anyway, kijk hier uit naar de file richting de Arena, 10-duizenden gillende breezahs, te dure biertjes, en 2 uur wachten voor je de parkeergarage kunt verlaten!

Oh, en een geweldige show. Op zich.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11779850
Ohja, ik (we) ga (gaan) dus op donderdag.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_11779879
'k vindt dat die vent niet live kan zingen. Klink nergens naar....
Heb verder geen hekel aan z'n muziek hoor.
Uhh, Uhh.
pi_11779881
Lijkt me geweldig. Derhalve blijf ik thuis.
Wie?
pi_11779902
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:46 schreef Jarno het volgende:
"Ik ben gewoon zo goed, dat ik Kelly Osbourne in m'n voorprogramma kan zetten, en mensen nog steeds komen!"
WHAHAHAHA .

Nou ik ben er donderdag en vrijdag hoor.

Kan echt niet wachten. Hoorde evers trouwens net zeggen dat ze morgen een speciale gast hebben maar niet zeggen wie het is met het oog op security. Dikke kans dat het dus om robbie williams gaat.

pi_11779916
Kut geluid in een kut arena
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11779934
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:52 schreef Joene het volgende:

Kut geluid in een kut arena

Nog iets om naar uit te kijken, idd. Nouja, Ahoy is net zo waardeloos. Op zich.
pi_11779952
Maar verder heb ik er dus echt enorm zin in hoor!
pi_11779967
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nog iets om naar uit te kijken, idd. Nouja, Ahoy is net zo waardeloos. Op zich.

Arena is dus de reden dat ik niet ga als het nou in de hmh was geweest , ahoy is beter dan arena hoor kwa geluid
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11779990
In de Ahoy zijn er maar een paar plekken waar het geluid echt goed is. Als je op de tribune zit, kun je het sowieso al shaken en op de 2e ring kun je beter je walkman opzetten, daar komt het geluid geeneens.

En ik denk dat meneer W. een tikkie te groot is ondertussen om in de HMH te gaan staan...

Ik had ook liever de Kuip gezien, maja. We doen het ermee he. .

pi_11780006
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:56 schreef Jarno het volgende:
In de Ahoy zijn er maar een paar plekken waar het geluid echt goed is. Als je op de tribune zit, kun je het sowieso al shaken en op de 2e ring kun je beter je walkman opzetten, daar komt het geluid geeneens.

En ik denk dat meneer W. een tikkie te groot is ondertussen om in de HMH te gaan staan...

Ik had ook liever de Kuip gezien, maja. We doen het ermee he. .

ahoy - > beneden_> gewoon altijd op de vloer is geluid okay ring weet ik niet , ben ik nooit

Kuip zou ook okay zijn geweest idd

pi_11780028
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:46 schreef Jarno het volgende:"Ik ben gewoon zo goed, dat ik Kelly Osbourne in m'n voorprogramma kan zetten, en mensen nog steeds komen!"
heeft hij dat echt gezegd?

En die speciale gast zal wel Robbie zijn ja. Vandaag en morgen heeft hij toch geen shows, en zal hij dus al wel naar Nederland komen vandaag. En met al die 538 acties..

Ik ga trouwens vrijdag. Ik wou graag ook donderdag gaan, maar heb mijn 2 kaartjes moeten verkopen (voor 170 euro, dat wel )

dinsdag 15 juli 2003 @ 09:59:47 #13
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_11780041
Godverdegodver... ik twijfel nog steeds... .
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_11780051
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Godverdegodver... ik twijfel nog steeds... .
Valt er nog wat te twijfelen dan? Qua kaarten enzo?
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:01:09 #15
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_11780065
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

Valt er nog wat te twijfelen dan? Qua kaarten enzo?

Vast wel... vorige week stond martkplaats er helemaal vol mee! Alleen die prijs he..
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_11780085
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:01 schreef SignOTheTimes het volgende:

[..]

Vast wel... vorige week stond martkplaats er helemaal vol mee! Alleen die prijs he..

Ah, op die fiets. Tsja, ik heb me ook vrijwillig laten oplichten door een ebay handelaar, veeeeeeel te veel betaald. Maja.
pi_11780171
Dat kaartjes verkopen is aan de ene kant best leuk hoor . Ik had een advertentie staan op marktplaats, en mijn mailbox liep vol met smeekbedes en mobiele telefoonnummers van dames. Zelfs nog nadat er een bod van 190 euro opstond en ik al had gezegd dat ik niet meer naar nieuwe biedingen zou kijken. Jaaahaaa, ik weet ook al wel dat het oneerlijk is, en ik vond het ook heel lullig voor de mensen die heel graag wilden gaan maar niet zo veel konden betalen, maar ik ben ook maar een arm studentje .

Kelly Osbourne shirtjes kosten trouwens 43 euro bij de tour ..wat denkt ze wel niet?!

pi_11780195
Als je per ongeluk (ziekte, vakantie, etc) wat kaartjes overhebt mag je die van mij best verhandelen en daar mag je nog wel wat winst opmaken ook. Maar bewust extra kaarten kopen om met woekerwinsten te verhandelen, dat vind ik een beetje laag. Nofi.
pi_11780248
ik heb ze nooit gekocht om met winst te verhandelen hoor, ik zou nog steeds graag 2x gaan.

Maar is die quote over Kelly in het voorprogramma nou van Robbie zelf? ..Ben toch wel benieuwd..

pi_11780265
Nee, die is niet van Robbie zelf. Helaas.
pi_11782136
Afgelopen weekend in Gelschenkirch, Duitsland stond Skin als 2de voorprogramma naast Kelly Osbourne. Misschien krijgen we hier ook nog wel wat leuks erbij. :>
pi_11784059
Was het maar vrijdag...
Nu maar hopen dat we niet temidden van krijsende dames staan, ik heb geen zin om doof te worden...
.
pi_11784087
*verheugt*

Kelly Osbourne is gewoon zo cool!

pi_11784233
Ik WIL helemaal geen voorprogramma. Blech. Ik betaal voor Robbie, ik wil Robbie. Geen een of ander oh-zo-veelbelovend-maar-toch-alweer-afgeserveerd-hype-trutje-of-bandje.
pi_11784276
Pure emotie die man...heb em vorige keer in ahoy gezien (kutgeluid...zaten 2e ring) maar wat een show zeg Bij geen enkel ander optreden heb ik zoiets ooit gezien puur geniaal. Die man heeft zo'n uitstraling...hij hoeft alleen maar het podium op te lopen en je ziet al dat t een groots artiest is....dan heeft hij nog geen noot gezongen....geweldig gewoon. nu gelukkig veldkaarten dus gaan weer even ons door de massa heenwerken naar voren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')