.
"Ik ben gewoon zo goed, dat ik Kelly Osbourne in m'n voorprogramma kan zetten, en mensen nog steeds komen!"
Anyway, kijk hier uit naar de file richting de Arena, 10-duizenden gillende breezahs, te dure biertjes, en 2 uur wachten voor je de parkeergarage kunt verlaten!
Oh, en een geweldige show. Op zich.
quote:WHAHAHAHA
Op dinsdag 15 juli 2003 09:46 schreef Jarno het volgende:
"Ik ben gewoon zo goed, dat ik Kelly Osbourne in m'n voorprogramma kan zetten, en mensen nog steeds komen!"
Nou ik ben er donderdag en vrijdag hoor.
Kan echt niet wachten. Hoorde evers trouwens net zeggen dat ze morgen een speciale gast hebben maar niet zeggen wie het is met het oog op security. Dikke kans dat het dus om robbie williams gaat.
quote:Nog iets om naar uit te kijken, idd. Nouja, Ahoy is net zo waardeloos. Op zich.
Op dinsdag 15 juli 2003 09:52 schreef Joene het volgende:Kut geluid in een kut arena
quote:Arena is dus de reden dat ik niet ga
Op dinsdag 15 juli 2003 09:53 schreef Jarno het volgende:[..]
Nog iets om naar uit te kijken, idd. Nouja, Ahoy is net zo waardeloos. Op zich.
En ik denk dat meneer W. een tikkie te groot is ondertussen om in de HMH te gaan staan...
Ik had ook liever de Kuip gezien, maja. We doen het ermee he. .
quote:ahoy - > beneden_> gewoon altijd op de vloer is geluid okay
Op dinsdag 15 juli 2003 09:56 schreef Jarno het volgende:
In de Ahoy zijn er maar een paar plekken waar het geluid echt goed is. Als je op de tribune zit, kun je het sowieso al shaken en op de 2e ring kun je beter je walkman opzetten, daar komt het geluid geeneens.En ik denk dat meneer W. een tikkie te groot is ondertussen om in de HMH te gaan staan...
Ik had ook liever de Kuip gezien, maja. We doen het ermee he.
.
Kuip zou ook okay zijn geweest idd
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:46 schreef Jarno het volgende:"Ik ben gewoon zo goed, dat ik Kelly Osbourne in m'n voorprogramma kan zetten, en mensen nog steeds komen!"
En die speciale gast zal wel Robbie zijn ja. Vandaag en morgen heeft hij toch geen shows, en zal hij dus al wel naar Nederland komen vandaag. En met al die 538 acties..
Ik ga trouwens vrijdag. Ik wou graag ook donderdag gaan, maar heb mijn 2 kaartjes moeten verkopen (voor 170 euro, dat wel )
quote:Valt er nog wat te twijfelen dan? Qua kaarten enzo?
Op dinsdag 15 juli 2003 09:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Godverdegodver... ik twijfel nog steeds....
quote:Vast wel... vorige week stond martkplaats er helemaal vol mee! Alleen die prijs he..
Op dinsdag 15 juli 2003 10:00 schreef Jarno het volgende:[..]
Valt er nog wat te twijfelen dan? Qua kaarten enzo?
quote:Ah, op die fiets. Tsja, ik heb me ook vrijwillig laten oplichten door een ebay handelaar, veeeeeeel te veel betaald. Maja.
Op dinsdag 15 juli 2003 10:01 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Vast wel... vorige week stond martkplaats er helemaal vol mee! Alleen die prijs he..
Kelly Osbourne shirtjes kosten trouwens 43 euro bij de tour ..wat denkt ze wel niet?!
Maar is die quote over Kelly in het voorprogramma nou van Robbie zelf? ..Ben toch wel benieuwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |