quote:ik geef toe, de moderne robbie williams wordt wel heeeeel erg ""geproduceerd"...naar mijn mening te erg.... zoals het voor cd "Sing when you're winning" was, vonnik het op het hoogtepunt....dat neemt niet weg dat het nu ook nog steeds heel goed blijft. Daarbij is robbie supergoed in live-optredens (iets wat je vandie 2 mutsen niet echt kunt zeggen).... robbie williams is niet het type artiest waar je naar een concert voor gaat om naar de muziek te luisteren...je gaat er naartoe om het te beleven... Het is meer dan alleen muziek....het is als het ware een experience... Ik ben bij een hoop optredens geweest, ook van grote namen als supertramp joe cocker, bruce springsteen en limp bizkit...kleinere bandjes als Fu Manchu, weezer en jimmy eat world, maar wat ik bij robbie williams voor belevingsgevoel heb gekregen (2 jaar geleden in ahoy dus) dat heeft nog geen enkele andere artiest ook maar kunnen benaderen.... (joe cocker kwam enigzins in de buurt, maar dat kwam alleen vanwege die enerme uitstraling die die man heeft...zn act op het podium valt verder wel mee). Dat je van muziek als een kunstvorm houdt en niet als entertainment is eenmening die ik wel respecteer maar niet deel. Ik ben zelf van mening dat het alle2 moet zijn. Zowel een kunstvorm (je moet toch iets brengen wat een ander niet heeft bedacht, danwel niet kan) als entertainment (aangezien je er toch voor je plezier naar luistert en er naartoe gaat.)
Op vrijdag 18 juli 2003 11:44 schreef Chelman666 het volgende:[..]
Ik vind er een zeer duidelijk verschil tussen een artiest en een entertainer. R.W., Britney, Christina en ga zo maar door zijn idd uitstekende entertainers. Hun muziek wordt geschreven, geproduceerd en gepromoot met het doel om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken en inderdaad: te entertainen. Daarom is het voor mij zeer 'middle of the road' en zonder enige 'pittigheid'.
Kunst vind ik een te grote eer en bovendien onjuiste terminologie om t.o.v. R.W. te bezigen. Entertainer is idd het juiste woord. En ik hou nu eenmaal van muziek als kunstvorm en niet als (pure)entertainment.
quote:komen jullie nog langs na het concert??
Op vrijdag 18 juli 2003 12:05 schreef Stranger het volgende:
*heeft er zin an*
quote:ik zag maar 1 groot vak eerlijk gezegd. Was er vooraan nog een apart vak dan?
Op vrijdag 18 juli 2003 12:06 schreef Jarno het volgende:
Mocht je trouwens, als je snel genoeg was, ook in het voorste vak komen met je normale kaarten, of waren dat de Inner Sanctum plaatsen?
ach, ik kijk vanavond wel ff goed. Ik heb het voorrecht om er 2 keer heen te gaan
quote:We zullen zien, als het aan mij ligt wel, maar ik ga met tackleberry en Mike, weet niet of die dat willen
Op vrijdag 18 juli 2003 12:11 schreef HeatWave het volgende:[..]
komen jullie nog langs na het concert??
quote:right, nou ja ik ben er toch!
Op vrijdag 18 juli 2003 12:13 schreef Stranger het volgende:[..]
We zullen zien, als het aan mij ligt wel, maar ik ga met tackleberry en Mike, weet niet of die dat willen
Sorry, ben een leek wat betreft de arena. Als het in de kuip was geweest zou ik er zo zijn namelijk....paar minuten afstand.
quote:Wacht maar, mijn tijd komt nog wel
Op vrijdag 18 juli 2003 07:53 schreef Minnie_ het volgende:
Hmm...het is dat ik niet zo vroeg ga...maar ik ga welGod, als ie boven op mij zou liggen, ga ik echt dood
![]()
![]()
![]()
quote:SKIN!? Van Skunk Anansie? Zat die int voorprogramma???? kuuuuutt...
Op vrijdag 18 juli 2003 02:46 schreef psv het volgende:
mooie borsten idd met dat rooie shirtje, skin ook errug goed live...
quote:Denk dat ze vroeg gaan om vooraan te staan, ben gister geweest, had ook zitplaatsen en ben rond 1930 uur het stadion ingegaan, ruim op tijd. Kelly hoef ik nl. niet zo graag te zien, Skin op Pinkpop gezien, en ruim op tijd voor Robbie.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:46 schreef Annemouse het volgende:
Aangezien wij zitplaatsen hebben hoeven wij niet super vroeg te gaan lijk mij, of zijn de parkeerplekken dan vol?
Mijn vraag is dus eigenlijk: Gaan de meeste van jullie zo vroeg omdat jullie vooraan willen komen in het veld of ook vanwege de parkeerplekken?Sorry, ben een leek wat betreft de arena. Als het in de kuip was geweest zou ik er zo zijn namelijk....paar minuten afstand.
Trouwens als je echt vooraan wil staan moet je er nu al zijn, werk vlakbij Arena / Media Markt en rijen staan nu al tot aan Heineken Music Hall.
Om op jouw vraag terug te komen, je kan altijd bij 1 van de bedrijven bij de Arena nog proberen te parkeren, maar heb wel van verschillende gehoord dat alle toegangswegen stampesvol waren...
Succes! (en veel plezier, tis echt heel heftig)
quote:29 hier
Op vrijdag 18 juli 2003 11:24 schreef Jarno het volgende:[..]
Ach ja, hij spreekt een jong publiek aan. Maar ik heb minstens evenveel 20/ers en 30/ers gezien hoor. En die vielen echt niet allemaal in 't rijtje Top 40 publiek. Zelf staat bij mij ook de punk naast Miles Davis naast Sinatra. Beetje bekrompen gedoe allemaal.
En verder kun je een hoop van meneer Williams zeggen, maar niet dat -ie on-origineel is, of dat zijn muziek dat is. Want dan heb je dus duidelijk niet naar zijn laatste albums geluisterd. Het kan je smaak niet zijn, okay, maar het is zeker niet 'goedkoop en uit de grond gestampt'.
Wat een ontzettend geweldig concert. Nuff said, rest moet je maar zien, dat is de enige manier hoe je Robbie eer aan doet!!! En hij verdient het!!!
quote:Voor zover ik gehoord heb, is er wel een eerste vak. Maar er zit volgens mij echt geen verschil tussen Inner Sanctum en gewone kaarten, hoor. Het is gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:11 schreef erikh het volgende:[..]
ik zag maar 1 groot vak eerlijk gezegd. Was er vooraan nog een apart vak dan?
ach, ik kijk vanavond wel ff goed. Ik heb het voorrecht om er 2 keer heen te gaan
Minnie_ gaat om een uur of 4 van huis weg en ziet wel waar ze uitkomt.
quote:Hou op, schei uit, ik kan er net zo goed gaan wonen,
Op vrijdag 18 juli 2003 10:32 schreef HeatWave het volgende:
@barb... ben je nou WEER in amsterdam?? Ik ga je sms-en!
quote:Sick, de mensen staan NU dus al niet meer IN de ingang/hekken maar ervoor?. Damn, gisteren kon ik nog om 16:00 in de hekken/poort aansluiten
Op vrijdag 18 juli 2003 13:25 schreef Truck het volgende:Trouwens als je echt vooraan wil staan moet je er nu al zijn, werk vlakbij Arena / Media Markt en rijen staan nu al tot aan Heineken Music Hall.
Hij kan dus WEL live zingen; had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
quote:Dat heeft hij met Albert Hall al dubbel en dwars bewezen!
Op vrijdag 18 juli 2003 13:46 schreef Ringo het volgende:
Robbie Williams...Wat een geniaal entertainer is die jongen. En god, wat ben ik jaloers op hem...
Hij kan dus WEL live zingen; had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
quote:True. Maar ik zag de afgelopen tijd een aantal live-opnamen van hem en daar maakte hij zich er met een jantje-van-leiden vanaf. Alsof ie zwaar de klote in had en liever zijn reet wilde tonen dan zijn zangtalent.
Op vrijdag 18 juli 2003 13:48 schreef SignOTheTimes het volgende:
Dat heeft hij met Albert Hall al dubbel en dwars bewezen!
Hij zal wel in een crisis hebben gezeten; volgens mij is die vent één kolkend vat van twijfel en ongenoegen.
Maar wat wil je, met zo'n godenstatus... Daar moet je wel angstaanvallen van krijgen.
quote:Ben jij impotent ofzo?
Op vrijdag 18 juli 2003 10:52 schreef Chelman666 het volgende:
GVD. Wil ik gisteren weg bij mijn werk zie ik allemaal Top40 fanaatjes over de weg lopen.........bleek later dat ze onderweg naar de Arena waren. Gelukkig moest ik UIT Amsterdam en niet NAAR Amsterdam anders had ik in weet ik niet hoeveel kilometers file moeten staan omdat er een of ander onoriginele teeny-bopper moest optreden.
quote:Precies maar hij was zo zuiver gisteren. Zo goed had ik het ook niet verwacht eerlijk gezegd. Hij was werkelijk briljant
Op vrijdag 18 juli 2003 13:48 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Dat heeft hij met Albert Hall al dubbel en dwars bewezen!
quote:Woooooooooooooooowww! die is gek! Mistah Williams is gewoon zwaar goed! Ik ben niet zo'n "fan-man" maar heb van hem al zijn CD's (nee geen posters er stond MAN)! Zat vrienden van mij zijn of TRANCE fanaat, ROCK fanaat en hebben het normaal gesproken niet zo op (ex-)boybandboys, maar vinden allen Robbie Williams goed. Ik zou eens wat gaan luisteren zou'k zeggen
Op vrijdag 18 juli 2003 10:52 schreef Chelman666 het volgende:
GVD. Wil ik gisteren weg bij mijn werk zie ik allemaal Top40 fanaatjes over de weg lopen.........bleek later dat ze onderweg naar de Arena waren. Gelukkig moest ik UIT Amsterdam en niet NAAR Amsterdam anders had ik in weet ik niet hoeveel kilometers file moeten staan omdat er een of ander onoriginele teeny-bopper moest optreden.
...en anders een brug opzoeken
quote:Yep, ik. Stukje lopen door het donker maar de stoet is enorm dus geen probleem. Aankomst: 23.30u? Was druk maar ook weer niet wereldschokkend; kon gewoon zitten (eerste klas maar dat deed iedereen).
Op vrijdag 18 juli 2003 14:42 schreef _Linnie_ het volgende:
Ik ga zo heen, heb er wel zin in...
Iemand toevallig teruggereist via Duivendrecht?
Zoja, hoelaat was je daar en was het heeel erg druk???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |