abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2003 @ 12:10:51 #176
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_11856161
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:44 schreef Chelman666 het volgende:

[..]

Ik vind er een zeer duidelijk verschil tussen een artiest en een entertainer. R.W., Britney, Christina en ga zo maar door zijn idd uitstekende entertainers. Hun muziek wordt geschreven, geproduceerd en gepromoot met het doel om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken en inderdaad: te entertainen. Daarom is het voor mij zeer 'middle of the road' en zonder enige 'pittigheid'.

Kunst vind ik een te grote eer en bovendien onjuiste terminologie om t.o.v. R.W. te bezigen. Entertainer is idd het juiste woord. En ik hou nu eenmaal van muziek als kunstvorm en niet als (pure)entertainment.

ik geef toe, de moderne robbie williams wordt wel heeeeel erg ""geproduceerd"...naar mijn mening te erg.... zoals het voor cd "Sing when you're winning" was, vonnik het op het hoogtepunt....dat neemt niet weg dat het nu ook nog steeds heel goed blijft. Daarbij is robbie supergoed in live-optredens (iets wat je vandie 2 mutsen niet echt kunt zeggen).... robbie williams is niet het type artiest waar je naar een concert voor gaat om naar de muziek te luisteren...je gaat er naartoe om het te beleven... Het is meer dan alleen muziek....het is als het ware een experience... Ik ben bij een hoop optredens geweest, ook van grote namen als supertramp joe cocker, bruce springsteen en limp bizkit...kleinere bandjes als Fu Manchu, weezer en jimmy eat world, maar wat ik bij robbie williams voor belevingsgevoel heb gekregen (2 jaar geleden in ahoy dus) dat heeft nog geen enkele andere artiest ook maar kunnen benaderen.... (joe cocker kwam enigzins in de buurt, maar dat kwam alleen vanwege die enerme uitstraling die die man heeft...zn act op het podium valt verder wel mee). Dat je van muziek als een kunstvorm houdt en niet als entertainment is eenmening die ik wel respecteer maar niet deel. Ik ben zelf van mening dat het alle2 moet zijn. Zowel een kunstvorm (je moet toch iets brengen wat een ander niet heeft bedacht, danwel niet kan) als entertainment (aangezien je er toch voor je plezier naar luistert en er naartoe gaat.)
Wat dat betreft heeft robbie williams het beste van die 2 onderdelen in zich. De kunstvorm is dat hij een heel eigen sound heeft...(zeker op de eerdere cd's) en ook vrijwel altijd met een band optreed (dus niet zoals de meeste top40-popsterren een beetje met een tape meezingen) wat toch vele malen moeilijker maar ook mooier is. de nummers die hij brengt heeft hij weliswaar lang niet allemaal zelf geschreven, maar hij weet ondanks dat wel heel goed het gevoel over te brengen wat in zo'n nummer bedoelt is. Qua entertainment is het absoluut de beste entertainer die er rond loopt. Hij is dan ook de enige artiest die met dat arrogante gedrag weg komt.... Hij straalt dan ook uit dattie schijt aan alles heeft ( ) en weet een publiek dat in het begin toch wel zooo verschrikkelijk saaaaaai is in no time tot een dol-enthousiaste menigte te maken. da's op zich eigenlijk ook al een pure vorm van kunst... Vandaar dat ik zeg: "Robbie, Chapeau!"
  vrijdag 18 juli 2003 @ 12:11:16 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11856175
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:05 schreef Stranger het volgende:
*heeft er zin an*
komen jullie nog langs na het concert??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_11856196
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:06 schreef Jarno het volgende:
Mocht je trouwens, als je snel genoeg was, ook in het voorste vak komen met je normale kaarten, of waren dat de Inner Sanctum plaatsen?
ik zag maar 1 groot vak eerlijk gezegd. Was er vooraan nog een apart vak dan?

ach, ik kijk vanavond wel ff goed. Ik heb het voorrecht om er 2 keer heen te gaan

pi_11856231
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

komen jullie nog langs na het concert??

We zullen zien, als het aan mij ligt wel, maar ik ga met tackleberry en Mike, weet niet of die dat willen
  vrijdag 18 juli 2003 @ 12:22:20 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11856432
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:13 schreef Stranger het volgende:

[..]

We zullen zien, als het aan mij ligt wel, maar ik ga met tackleberry en Mike, weet niet of die dat willen

right, nou ja ik ben er toch! . Zou wel cool zijn...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_11856896
Aangezien wij zitplaatsen hebben hoeven wij niet super vroeg te gaan lijk mij, of zijn de parkeerplekken dan vol?
Mijn vraag is dus eigenlijk: Gaan de meeste van jullie zo vroeg omdat jullie vooraan willen komen in het veld of ook vanwege de parkeerplekken?

Sorry, ben een leek wat betreft de arena. Als het in de kuip was geweest zou ik er zo zijn namelijk....paar minuten afstand.

vrijdag 18 juli 2003 @ 12:46:39 #182
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_11856902
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 07:53 schreef Minnie_ het volgende:
Hmm...het is dat ik niet zo vroeg ga...maar ik ga wel God, als ie boven op mij zou liggen, ga ik echt dood
Wacht maar, mijn tijd komt nog wel
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_11857058
Er was gisteren veel file rond amsterdam en de arena. Ook als je zitplaatsen hebt is het wellicht een idee om iets eerder van huis te gaan om op tijd in de arena te kunnen zijn!
  vrijdag 18 juli 2003 @ 13:06:03 #184
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_11857355
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 02:46 schreef psv het volgende:
mooie borsten idd met dat rooie shirtje, skin ook errug goed live...
SKIN!? Van Skunk Anansie? Zat die int voorprogramma???? kuuuuutt...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_11857757
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:46 schreef Annemouse het volgende:
Aangezien wij zitplaatsen hebben hoeven wij niet super vroeg te gaan lijk mij, of zijn de parkeerplekken dan vol?
Mijn vraag is dus eigenlijk: Gaan de meeste van jullie zo vroeg omdat jullie vooraan willen komen in het veld of ook vanwege de parkeerplekken?

Sorry, ben een leek wat betreft de arena. Als het in de kuip was geweest zou ik er zo zijn namelijk....paar minuten afstand.

Denk dat ze vroeg gaan om vooraan te staan, ben gister geweest, had ook zitplaatsen en ben rond 1930 uur het stadion ingegaan, ruim op tijd. Kelly hoef ik nl. niet zo graag te zien, Skin op Pinkpop gezien, en ruim op tijd voor Robbie.

Trouwens als je echt vooraan wil staan moet je er nu al zijn, werk vlakbij Arena / Media Markt en rijen staan nu al tot aan Heineken Music Hall.

Om op jouw vraag terug te komen, je kan altijd bij 1 van de bedrijven bij de Arena nog proberen te parkeren, maar heb wel van verschillende gehoord dat alle toegangswegen stampesvol waren...

Succes! (en veel plezier, tis echt heel heftig)

pi_11857874
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach ja, hij spreekt een jong publiek aan. Maar ik heb minstens evenveel 20/ers en 30/ers gezien hoor. En die vielen echt niet allemaal in 't rijtje Top 40 publiek. Zelf staat bij mij ook de punk naast Miles Davis naast Sinatra. Beetje bekrompen gedoe allemaal.

En verder kun je een hoop van meneer Williams zeggen, maar niet dat -ie on-origineel is, of dat zijn muziek dat is. Want dan heb je dus duidelijk niet naar zijn laatste albums geluisterd. Het kan je smaak niet zijn, okay, maar het is zeker niet 'goedkoop en uit de grond gestampt'.

29 hier en al 10 jaar fan...en er zijn er zoveel van rond de 30!
pi_11858010
hallo boppers!!!!

Wat een ontzettend geweldig concert. Nuff said, rest moet je maar zien, dat is de enige manier hoe je Robbie eer aan doet!!! En hij verdient het!!!

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_11858071
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:11 schreef erikh het volgende:

[..]

ik zag maar 1 groot vak eerlijk gezegd. Was er vooraan nog een apart vak dan?

ach, ik kijk vanavond wel ff goed. Ik heb het voorrecht om er 2 keer heen te gaan

Voor zover ik gehoord heb, is er wel een eerste vak. Maar er zit volgens mij echt geen verschil tussen Inner Sanctum en gewone kaarten, hoor. Het is gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Minnie_ gaat om een uur of 4 van huis weg en ziet wel waar ze uitkomt.

vrijdag 18 juli 2003 @ 13:37:31 #189
3498 Barb
Graduated Fool
pi_11858097
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:32 schreef HeatWave het volgende:
@barb... ben je nou WEER in amsterdam?? Ik ga je sms-en!
Hou op, schei uit, ik kan er net zo goed gaan wonen, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_11858322
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 13:25 schreef Truck het volgende:

Trouwens als je echt vooraan wil staan moet je er nu al zijn, werk vlakbij Arena / Media Markt en rijen staan nu al tot aan Heineken Music Hall.

Sick, de mensen staan NU dus al niet meer IN de ingang/hekken maar ervoor?. Damn, gisteren kon ik nog om 16:00 in de hekken/poort aansluiten .
  vrijdag 18 juli 2003 @ 13:46:31 #191
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_11858331
Robbie Williams... Wat een geniaal entertainer is die jongen. En god, wat ben ik jaloers op hem...

Hij kan dus WEL live zingen; had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_11858355
Ik zou vanavond gaan, maar ben ziekjes
-> heb mn zusje bijgemaakt met de kaartjes.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 13:48:20 #193
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_11858372
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 13:46 schreef Ringo het volgende:
Robbie Williams... Wat een geniaal entertainer is die jongen. En god, wat ben ik jaloers op hem...

Hij kan dus WEL live zingen; had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Dat heeft hij met Albert Hall al dubbel en dwars bewezen!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  vrijdag 18 juli 2003 @ 13:52:06 #194
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_11858476
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 13:48 schreef SignOTheTimes het volgende:
True. Maar ik zag de afgelopen tijd een aantal live-opnamen van hem en daar maakte hij zich er met een jantje-van-leiden vanaf. Alsof ie zwaar de klote in had en liever zijn reet wilde tonen dan zijn zangtalent.

Hij zal wel in een crisis hebben gezeten; volgens mij is die vent één kolkend vat van twijfel en ongenoegen.
Maar wat wil je, met zo'n godenstatus... Daar moet je wel angstaanvallen van krijgen.

vrijdag 18 juli 2003 @ 13:57:49 #195
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_11858625
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:52 schreef Chelman666 het volgende:
GVD. Wil ik gisteren weg bij mijn werk zie ik allemaal Top40 fanaatjes over de weg lopen.........bleek later dat ze onderweg naar de Arena waren. Gelukkig moest ik UIT Amsterdam en niet NAAR Amsterdam anders had ik in weet ik niet hoeveel kilometers file moeten staan omdat er een of ander onoriginele teeny-bopper moest optreden.
Ben jij impotent ofzo?
pi_11858973
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 13:48 schreef SignOTheTimes het volgende:

[..]

Precies maar hij was zo zuiver gisteren. Zo goed had ik het ook niet verwacht eerlijk gezegd. Hij was werkelijk briljant
pi_11859806
Ik ga zo heen, heb er wel zin in...
Iemand toevallig teruggereist via Duivendrecht?
Zoja, hoelaat was je daar en was het heeel erg druk???
"Don't let the facts ruin a good story"
  vrijdag 18 juli 2003 @ 14:56:23 #198
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_11860179
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:52 schreef Chelman666 het volgende:
GVD. Wil ik gisteren weg bij mijn werk zie ik allemaal Top40 fanaatjes over de weg lopen.........bleek later dat ze onderweg naar de Arena waren. Gelukkig moest ik UIT Amsterdam en niet NAAR Amsterdam anders had ik in weet ik niet hoeveel kilometers file moeten staan omdat er een of ander onoriginele teeny-bopper moest optreden.
Woooooooooooooooowww! die is gek! Mistah Williams is gewoon zwaar goed! Ik ben niet zo'n "fan-man" maar heb van hem al zijn CD's (nee geen posters er stond MAN)! Zat vrienden van mij zijn of TRANCE fanaat, ROCK fanaat en hebben het normaal gesproken niet zo op (ex-)boybandboys, maar vinden allen Robbie Williams goed. Ik zou eens wat gaan luisteren zou'k zeggen

...en anders een brug opzoeken

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  vrijdag 18 juli 2003 @ 15:00:26 #199
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_11860273
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 14:42 schreef _Linnie_ het volgende:
Ik ga zo heen, heb er wel zin in...
Iemand toevallig teruggereist via Duivendrecht?
Zoja, hoelaat was je daar en was het heeel erg druk???
Yep, ik. Stukje lopen door het donker maar de stoet is enorm dus geen probleem. Aankomst: 23.30u? Was druk maar ook weer niet wereldschokkend; kon gewoon zitten (eerste klas maar dat deed iedereen).
Minpuntje: richting Rotterdam was alleen mogelijk via Utrecht.
pi_11860467
Hoe beperkt is 'mogelijk beperkt zicht'? Is het raadzaam om een grote verrekijker mee te nemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')