abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11854408
GVD. Wil ik gisteren weg bij mijn werk zie ik allemaal Top40 fanaatjes over de weg lopen.........bleek later dat ze onderweg naar de Arena waren. Gelukkig moest ik UIT Amsterdam en niet NAAR Amsterdam anders had ik in weet ik niet hoeveel kilometers file moeten staan omdat er een of ander onoriginele teeny-bopper moest optreden.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:56:42 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11854477
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:52 schreef Chelman666 het volgende:
GVD. Wil ik gisteren weg bij mijn werk zie ik allemaal Top40 fanaatjes over de weg lopen.........bleek later dat ze onderweg naar de Arena waren. Gelukkig moest ik UIT Amsterdam en niet NAAR Amsterdam anders had ik in weet ik niet hoeveel kilometers file moeten staan omdat er een of ander onoriginele teeny-bopper moest optreden.
jij hebt een leuk leven he? .

Dat van dat uitrijden klopt, das gewoon klote bij de arena, ik ga ook altijd lekker met de metro...

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_11854585
quote:
On-origineel! .

Whehe, je weet niet waar je over lult, vent.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 18 juli 2003 @ 11:19:24 #154
39446 303
(C) Roland
pi_11854859
Ik lees hier dat iedereen er al om 15:00 was, je bent toch zo binnen? Waarom gaan jullie in hemelsnaam zo vroeg?

Ik sta wel om 18:00 bij de arena, heb een zitplek en zie niet in waarom ik er nu al heen zou moeten.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 11:21:28 #155
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11854895
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

On-origineel! .

Whehe, je weet niet waar je over lult, vent.

niet?

Gisteren op het centraal station stond het om kwart voor 6 ook vol met opgedirkte bakvissen van 14/15/16 die allemaal met de metro moesten

vrijdag 18 juli 2003 @ 11:22:11 #156
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11854908
Om half 7 zat het boven nog lang niet vol, pas om 10 voor 9. Wij hadden Arena kaartjes, daarom waren we wat vroeger. Dan kun je toch wat verder vooraan staan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11854911
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:19 schreef 303 het volgende:
Ik lees hier dat iedereen er al om 15:00 was, je bent toch zo binnen? Waarom gaan jullie in hemelsnaam zo vroeg?

Ik sta wel om 18:00 bij de arena, heb een zitplek en zie niet in waarom ik er nu al heen zou moeten.

Wij waren er rond 16 uur, en toen stond er echt een MEGA rij voor de veld-ingangen. Waarschijnlijk mensen die echt HEEL vooraan willen staan. Wij hebben het even afgewacht, en een broodje gegeten, rond half zes zijn we naar binnen gegaan en toen konden we zo doorlopen! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_11854965
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:21 schreef Doopy-X- het volgende:

Gisteren op het centraal station stond het om kwart voor 6 ook vol met opgedirkte bakvissen van 14/15/16 die allemaal met de metro moesten

Ach ja, hij spreekt een jong publiek aan. Maar ik heb minstens evenveel 20/ers en 30/ers gezien hoor. En die vielen echt niet allemaal in 't rijtje Top 40 publiek. Zelf staat bij mij ook de punk naast Miles Davis naast Sinatra. Beetje bekrompen gedoe allemaal.

En verder kun je een hoop van meneer Williams zeggen, maar niet dat -ie on-origineel is, of dat zijn muziek dat is. Want dan heb je dus duidelijk niet naar zijn laatste albums geluisterd. Het kan je smaak niet zijn, okay, maar het is zeker niet 'goedkoop en uit de grond gestampt'.

vrijdag 18 juli 2003 @ 11:25:45 #159
39446 303
(C) Roland
pi_11854983
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wij waren er rond 16 uur, en toen stond er echt een MEGA rij voor de veld-ingangen. Waarschijnlijk mensen die echt HEEL vooraan willen staan. Wij hebben het even afgewacht, en een broodje gegeten, rond half zes zijn we naar binnen gegaan en toen konden we zo doorlopen! .

Dat klinkt goed.

Nog een vraagje, wij zitten in vak Noor A, ik heb via mijn creditcard de kaartjes besteld en ik kreeg bericht dat ik bij de hoofdingang (dus aan de andere kant van de Arena) naar binnen moest, klopt dit?

Ik moet toch bij ingang A naar binnen of toch de hoofdingang?

pi_11855049
Geen idee hoe het nou precies zit met de hoofdingang. Er waren sommige ingangen niet in gebruik leek het, en daar zou A er best wel 1 van kunnen zijn... Dus dan moet je wellicht door de hoofdingang.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 11:28:32 #161
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11855051
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:24 schreef Jarno het volgende:
En verder kun je een hoop van meneer Williams zeggen, maar niet dat -ie on-origineel is, of dat zijn muziek dat is. Want dan heb je dus duidelijk niet naar zijn laatste albums geluisterd. Het kan je smaak niet zijn, okay, maar het is zeker niet 'goedkoop en uit de grond gestampt'.
mee eens, tis echter mijn smaak niet en ik vind het een beetje een uitsloverige aansteller. Ik heb zelf ook nogal een brede muzieksmaak maar ik kan me geen 1 liedje herinneren dat ik leuk vind van R.W.

Ieder zijn pleziertje hoor maar niet voor mij.

Howel flashende vrouwen natuurlijk wel weer erg ok zijn

pi_11855117
't Is ook een uitsloverige, arrogante aansteller. Maar dat mag, als je 50.000 man binnen 10 tellen om je vingers windt. Van mij, dus. Verder vind ik dat over-the-top gedrag wel leuk, heb niet het idee dat -ie 't allemaal zo meent.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 11:31:56 #163
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_11855131
quote:
sneu....gewoon heel sneu voor je.....
dat je een groots artiest (want dat issie toch zeer zeker, of kun jij iemand anders noemen die zo goed een publiek kan entertainen) niet op waarde kunt schatten.....dat je in de veronderstelling bent dat alleen top40-fanaatjes naar een "teeny-bopper"-optreden gaan (tsss een teeny-bopper....ooit wel eens een optreden van em gezien??? volgens mij niet!)

maar goed, ik kan bijna niet wachten tot vanavond! heb vanochtend evenmn auto daar al neergezet (metro naar mn werk genomen) en reed langs het terrein waar de vrachtwagens en tourbussen staan..... volgens mij hebben ze flink uitgepakt. stonden tussen de 20 en de 25 vrachtwagens (onder andere 2 van stage-light) en 12 tourbussen..... ik wist dat er best veel spullen nodig waren, maar dik 20 vrachtwagens??? supercool!

pi_11855156
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:19 schreef 303 het volgende:

Beetje naar de bekende weg vragen? "heb een zitplek"... Als ik een zitplek had, was ik ook pas om 19:00 ofzo gekomen. Alleen vind ik die zitplekken nooit zo cool (ver weg, minder geluid, minder sfeer) dus wil ik staan, en dan het liefst in het voorste vak. Daar heb ik wel twee uurtjes extra wachten voor over .

Maar je wil echt zeggen dat je dit niet zelf kan bedenken? . Het kan maar ik kan het bijna niet geloven .

Robbie Williams is een van de weinige popsterren die ook echt een breed publiek aanspreekt, ook mensen die veel meer van rock en dat soort muziek houden, maar ook de kinderen, de tieners en zwijmelende studentes enzo . Hij heerst.

vrijdag 18 juli 2003 @ 11:36:29 #165
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11855234
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:31 schreef Jarno het volgende:
't Is ook een uitsloverige, arrogante aansteller. Maar dat mag, als je 50.000 man binnen 10 tellen om je vingers windt. Van mij, dus. Verder vind ik dat over-the-top gedrag wel leuk, heb niet het idee dat -ie 't allemaal zo meent.
Ik niet, daarom kom ik ook nooit in ONZ

Magoe, mooi dat je het gezellig heb gehad

vrijdag 18 juli 2003 @ 11:38:45 #166
39446 303
(C) Roland
pi_11855293
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:33 schreef JvS het volgende:

[..]

Beetje naar de bekende weg vragen? "heb een zitplek"... Als ik een zitplek had, was ik ook pas om 19:00 ofzo gekomen. Alleen vind ik die zitplekken nooit zo cool (ver weg, minder geluid, minder sfeer) dus wil ik staan, en dan het liefst in het voorste vak. Daar heb ik wel twee uurtjes extra wachten voor over .

Maar je wil echt zeggen dat je dit niet zelf kan bedenken? . Het kan maar ik kan het bijna niet geloven .

Haha, mooi beeld schets je weer van mij, ik doelde op lange wachtrijen...

Maar ik ben 2 weken geleden bij Sensation geweest en toen liep ik ook zo door, maar je weet het nooit.

En tja, die zitplekken. Ik vind Robbie niet zo, mij maakt het niet zoveel uit en mijn vriendin is niet zo lang, dus dan is zitten wel een goede optie.

pi_11855430
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:28 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

mee eens, tis echter mijn smaak niet en ik vind het een beetje een uitsloverige aansteller. Ik heb zelf ook nogal een brede muzieksmaak maar ik kan me geen 1 liedje herinneren dat ik leuk vind van R.W.

Ieder zijn pleziertje hoor maar niet voor mij.

Howel flashende vrouwen natuurlijk wel weer erg ok zijn

bedoel je die snol aan de zijkant op de tribune?

Wat een doos zeg. Robbie zette haar ook lekker voor lul

pi_11855436
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:31 schreef kroegtijger het volgende:

[..]
dat je een groots artiest (want dat issie toch zeer zeker, of kun jij iemand anders noemen die zo goed een publiek kan entertainen)

Ik vind er een zeer duidelijk verschil tussen een artiest en een entertainer. R.W., Britney, Christina en ga zo maar door zijn idd uitstekende entertainers. Hun muziek wordt geschreven, geproduceerd en gepromoot met het doel om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken en inderdaad: te entertainen. Daarom is het voor mij zeer 'middle of the road' en zonder enige 'pittigheid'.

Kunst vind ik een te grote eer en bovendien onjuiste terminologie om t.o.v. R.W. te bezigen. Entertainer is idd het juiste woord. En ik hou nu eenmaal van muziek als kunstvorm en niet als (pure)entertainment.

vrijdag 18 juli 2003 @ 11:46:33 #169
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_11855519
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:44 schreef Chelman666 het volgende:

[..]

Ik vind er een zeer duidelijk verschil tussen een artiest en een entertainer. R.W., Britney, Christina en ga zo maar door zijn idd uitstekende entertainers. Hun muziek wordt geschreven, geproduceerd en gepromoot met het doel om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken en inderdaad: te entertainen. Daarom is het voor mij zeer 'middle of the road' en zonder enige 'pittigheid'.

Kunst vind ik een te grote eer en bovendien onjuiste terminologie om t.o.v. R.W. te bezigen. Entertainer is idd het juiste woord. En ik hou nu eenmaal van muziek als kunstvorm en niet als (pure)entertainment.

Werkelijk ongelofelijk dat jij R.W. samen met Britney en Christina in 1 zin durft te noemen!

Maar goed, kortzichtigheid is veel mensen niet vreemd!

Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  vrijdag 18 juli 2003 @ 11:49:37 #170
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11855595
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:43 schreef erikh het volgende:

[..]

bedoel je die snol aan de zijkant op de tribune?

Wat een doos zeg. Robbie zette haar ook lekker voor lul

weet ik veel, ik ben niet geweest.........las iets over wijf dat der tieten liet zien
pi_11855727
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:44 schreef Chelman666 het volgende:

En ik hou nu eenmaal van muziek als kunstvorm en niet als (pure)entertainment.

Ah, een VPRO-kijkende grachtengordel-bewoner. Vandaar.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 11:57:19 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_11855793
concert was KOEL! en ik heb wel mijn fototoestel mee naar binnen weten te smokkelen....

het was echt feesten en bouncen enz. enz. En ik wil de volgende keer zeker weer heen!

en van het arenageluid had ik deze keer geen last staanplaats scheelt dus echt een heleboel! En robbie Rulezzzz!

Knuf

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_11855838
Het geluid was, zeker vooraan, erg goed te pruimen hoor! En eigenlijk vond ik het geluid van Skin nog beter dan het geluid bij RW. .

Wat verder naar achteren werd het wel snel minder, veel meer galm en echo. Maja.

pi_11856006
*heeft er zin an*
pi_11856035
Mocht je trouwens, als je snel genoeg was, ook in het voorste vak komen met je normale kaarten, of waren dat de Inner Sanctum plaatsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')