abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11851100
Idd, alsof de duitsers er als zoutzakken bijstonden . Dat roepen se altijd bij alle concerten toch? "jullie zijn ZOOOO'N cool publiek! Veel beter dan de vorige keer!"

Morgen zijn jullie vast ook cooler dan wij vandaag . Achja, het publiek maakte iig lekker veel herrie en was gezellig vond ik.

vrijdag 18 juli 2003 @ 02:46:35 #127
6496 psv
kampioen 2001/2002
pi_11851513
mooie borsten idd met dat rooie shirtje, skin ook errug goed live, en dat meisje waar ie boven op lag heeft ook een avond om nooit te vergeten, verder gewoon een ras entertainer, en met die mobiele telefoon was ook wel grappig....
"fuk a duk""
  vrijdag 18 juli 2003 @ 02:54:25 #128
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_11851558
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 02:46 schreef psv het volgende:
en dat meisje waar ie boven op lag heeft ook een avond om nooit te vergeten
HMMMM??
* Scandalous wil morgen eigenlijk ook dan maar gaan
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_11852018
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh als ik dit zo lees heb ik vanavond alleen maar meer zin.. zit alleen nog steeds in dubio of ok met de trein of met de auto ga (vanuit Delft).

ff een paar vraagjes:
- wordt je gecontroleerd aan het begin?
- mag je eten en drinken meenemen?
- iemand zijn fototoestel meegeno men??

Nog een paar urtjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 07:34:59 #130
3498 Barb
Graduated Fool
pi_11852061
Ik heb er zin in, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_11852111
Het was ZEER okay. Iedereen die nog moet gaan: enjoy! .

M'n rug is alleen helemaal naar de kloten, van die 5,5 uur staan, da's echt niet gezond... Maja. Als Robbie opkomt, is alles weer vergeten .

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11852117
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 02:54 schreef Scandalous het volgende:

[..]

HMMMM??
* Scandalous wil morgen eigenlijk ook dan maar gaan

Hmm...het is dat ik niet zo vroeg ga...maar ik ga wel God, als ie boven op mij zou liggen, ga ik echt dood
pi_11852121
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 07:53 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Hmm...het is dat ik niet zo vroeg ga...maar ik ga wel God, als ie boven op mij zou liggen, ga ik echt dood

Ja, dat meisje van gisteren moest ook direct even een schoon slipje aandoen denk ik zo. Het was ook niet even gewoon liggen, maar echt eh, nouja, van alles, dus. .

Skin was trouwens ook ERG goed. Die kan me zingen! Kelly Osbourne is een overbodige toevoeging, een bak herrie met af en toe een giechel d'r door.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_11852268
tot hoe lang speelde robbie eigenlijk door, tot hoe lang duurde het concert?
Immer nur Filme machen!
  vrijdag 18 juli 2003 @ 08:56:46 #135
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_11852596
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 20:20 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ah Where Egos Dare, da's die documentaire he? als dat hele concert erop staat gaat ie zeker gekocht worden zal het eens uitzoeken

edit: The Legendary Slane Castle Concert,August 1999
Specially edited highlights and exclusive backstage footage from this legendary show with features that include 5.1 surround sound and multi-camera angles
Niet het hele concert dus...

Die "back for Good" versie is zo cool had het publiek wel willen zien springen

Niet het hele concert staat erop. Staat wel een groot deel op, maar wat er niet op staat oa:
cover van Oasis - Wonderwall (het stuk wat hij op de dvd na "should i stay or should i go" verteld hoort dus eigenlijk achter "Wonderwall". Na "should I stay or should I go" vertelt hij een heel ander verhaal namelijk. )
Old before I die
Lazy Days (met daaraanvast een heel groot stuk van "Hey Jude" van de beatles)
Back for good In robbie's eigen bekende stijl

Dat concert moet zo verschrikkelijk cool zijn geweest..... 80.000 kaarten binnen 3 uur verkocht robbie is da bomb!

pi_11853050
Ik had ook graag willen gaan, maar ja geen kaartjes meer en die dure wat je nu nog krijgt, heb ik geen zin in......

Ach, heb hem al 2 keer gezien met Take That Ongeveer 10 jaar geleden ofzo, en ik weet dat dat niet te vergelijken is !!

Veel plezier vanavond allemaal!!

vrijdag 18 juli 2003 @ 09:52:37 #137
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11853392
Het was keigaaf! Hij is echt goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11853593
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 01:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh hij is een klasse entertainer maar stadionoptredens zijn altijd de dood in de pot. En zoveel hits heeft hij nou ook weer niet dus als je er al 4 grote voor je toegift bewaard.

Als je fan bent zijn al zijn nummers goed en dan maakt het echt niet uit wat hij zingt in het begin, midden of als toegift.

Nog ff en dan op naar de arena !!!!
Wij gaan gewoon met de auto en we zijn er waarschijnlijk rond 3 uur, half 4.
Wij hebben zitplaatsen dus dat is wel wat relaxer er naar toe gaan.
En de drukte die we tegenkomen? Ach, dat zien we dan wel, dat hoort er nu eenmaal ook bij.

pi_11853637
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 07:20 schreef Vicky het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh als ik dit zo lees heb ik vanavond alleen maar meer zin.. zit alleen nog steeds in dubio of ok met de trein of met de auto ga (vanuit Delft).

ff een paar vraagjes:
- wordt je gecontroleerd aan het begin?
- mag je eten en drinken meenemen?
- iemand zijn fototoestel meegeno men??

Nog een paar urtjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Het was te gek

*Ze controleren wel ,maar niet allemaal even streng ,
dus even kijken welke naar persoon je gaat .
en mannen worden wel afgetast vrouwen minder

*Ik had jammer genoeg geen fototoestel mee kunnen smokkelen
Dus als iemand foto's heeft/maakt , laat het me weten
Verder , je moet daar een kaartje kopen van 5 of 10 euro,
daarmee kun je dan eten of drinken kopen
Dagje was erg oke
Van 13 tot iets na 23 uur, en dat maar voor 7 euro parkeergeld ..

* Bengeltje wenst aan iedereen die vanavond gaat tegekke avond

pi_11853732
SCH wat loop je hier nou te klagen over het concert?

Je bent er zelf niet geweest dus hou die vooroordelen en dat gemiep dan svp voor je!

ontopic: Als ik zo lees had ik er ook wel heen willen gaan

pi_11853787
SCH zou nog tegenspreken dat het in de winter kouder is dan in de zomer, calvobbes. Puur en alleen voor het tegenspreken!
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:28:18 #142
17714 D_e_X
GFX & IRC Junkie
pi_11854026
Ik heb maar een punt van kritiek, het was een grote zooi in de parkeergarage... Maar verder was het top. Ook de alcohol mag van mij op zulke feesten achterwegen gelaten worden, ik stond vooraan bij de tweede ring en het enige waar je af en toe last van had waren mensen die teveel op hadden en dachten wel even vooraan te kunnen gaan staan...

Maar verder, top robbie

Mjah...
pi_11854069
Bij ons ging het in de parkeer garage juist perfect
stond een of andere zwerver bij die kasten die hiel'p
scheelde veel mensen ongeveer 7 euro
Hij kreeg tuurlijk dan wat hij heeft gisteren flink verdient
pi_11854084
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 01:34 schreef SCH het volgende:
Ach, dat bedanken is lief - en wij maar denken dat het Nederlands publiek zo bijzonder is
ik weet dat ik eigenlijk niet zou moet happen (je bent gewoon jaloers dat jij niet geweest bent ), maar ik heb al meerdere keren gelezen dat het publiek gisteravond leuker was dan bij de Duitse shows (van fans zelf dus). En Robbie zei zelf ook bij zijn concert in Oostenrijk (volgens mij), dat het publiek bij zijn Franse optreden ruk was.

Maar ik ga vanavond pas ..can't wait!

vrijdag 18 juli 2003 @ 10:32:47 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11854110
iedereen die gaat, veel plezier, ik had ook wel gewild eigenlijk!.

@barb... ben je nou WEER in amsterdam?? Ik ga je sms-en!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:44:09 #147
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_11854296
Het was gaaaaaaaaaaaaaaf zeg...dat concert..... Robbie is een top performer met hier en daar grapjes makend (over drugs o.a. ... mensen die geweest zijn weten waar ik het over heb)

Alleen stonden we van kwart over 11 ongeveer tot 1 uur vast op de parkeerplaatsen aldaar..... Echt heel slecht geregeld hoor, iedereen zat te balen...

Maar Robbie is echt en de danseressen en band was ook erg goed. Enne de zangeres van skunk anansie was ook toppie, echt leuk en ze betrok het publiek bij haar optreden!

TOPPIE AVOND buiten dat wegrijden maar dat terzijde

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_11854356
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:44 schreef Muurbloempje het volgende:
Het was gaaaaaaaaaaaaaaf zeg...dat concert..... Robbie is een top performer met hier en daar grapjes makend (over drugs o.a. ... mensen die geweest zijn weten waar ik het over heb)

Alleen stonden we van kwart over 11 ongeveer tot 1 uur vast op de parkeerplaatsen aldaar..... Echt heel slecht geregeld hoor, iedereen zat te balen...

Maar Robbie is echt en de danseressen en band was ook erg goed. Enne de zangeres van skunk anansie was ook toppie, echt leuk en ze betrok het publiek bij haar optreden!

TOPPIE AVOND buiten dat wegrijden maar dat terzijde

Heeeeyyyyyyyy was je ook daar
Te gek was het het
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:50:00 #149
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_11854371
recensie veronica.nl

Robbie entertains you!

Robbie Williams zette de Amsterdam Arena donderdag 17 juli letterlijk en figuurlijk op zijn kop. Klokslag 21.00 uur startte hij zijn show. Het eerste nummer was erg toepasselijk: Let Me Entertain Youen de boel ging compleet los!

Hij is dé rockstar en hij is dé entertainer. Dat zijn zijn eigen woorden. En hij heeft groot gelijk, want Robbie is ook één van de grootste sterren van dit moment. Robbies charisma en uitstraling sloeg duidelijk over op het publiek en ook zijn interactie met het publiek werd gewaardeerd. Eén meisje had de avond van haar leven. Zij werd uit het publiek getrokken en mocht het zogenaamd doen met de grote ster. Ook viel Robbies oog op een meisje met een rood T-shirt die spontaan haar blote borsten aan hem (en dus ook aan het publiek) toonde.

Tussendoor stak hij nog de draak met Justin Timberlake wat natuurlijk op de lachspieren van het publiek werkte. Was het nou echt een grapje van Robbie of was het toch een beetje jaloezie? Want Timberlake heeft behalve in Europa ook in de VS veel succes. En dat laatste lijkt Robbie maar niet te lukken.

Het enige storende element van de show was het optreden van Kelly Osbourne, die het publiek in het voorprogramma mocht opwarmen. Met de uitstraling van een zak aardappelen draaide ze een paar nummers af. Haar stem was om te huilen en haar helblauwe kapsel ook. Gelukkig maakte Skin, beter bekend als Skunk Anansie, het helemaal goed. Ze kreeg het publiek mee en ze kon het niet laten om te crowdsurfen. Maar de allergrootste ster, dat was zeker weten Robbie Williams!

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_11854404
Maar goed dus dat wij wat eerder weg waren gegaan om de wegrijd-ellende voor te zijn! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')