Morgen zijn jullie vast ook cooler dan wij vandaag . Achja, het publiek maakte iig lekker veel herrie en was gezellig vond ik.
quote:HMMMM??
Op vrijdag 18 juli 2003 02:46 schreef psv het volgende:
en dat meisje waar ie boven op lag heeft ook een avond om nooit te vergeten
ff een paar vraagjes:
- wordt je gecontroleerd aan het begin?
- mag je eten en drinken meenemen?
- iemand zijn fototoestel meegeno men??
Nog een paar urtjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
M'n rug is alleen helemaal naar de kloten, van die 5,5 uur staan, da's echt niet gezond... Maja. Als Robbie opkomt, is alles weer vergeten .
quote:Hmm...het is dat ik niet zo vroeg ga...maar ik ga wel
Op vrijdag 18 juli 2003 02:54 schreef Scandalous het volgende:[..]
HMMMM??
* Scandalous wil morgen eigenlijk ook dan maar gaan
quote:Ja, dat meisje van gisteren moest ook direct even een schoon slipje aandoen denk ik zo. Het was ook niet even gewoon liggen, maar echt eh, nouja, van alles, dus.
Op vrijdag 18 juli 2003 07:53 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Hmm...het is dat ik niet zo vroeg ga...maar ik ga wel
God, als ie boven op mij zou liggen, ga ik echt dood
![]()
![]()
![]()
Skin was trouwens ook ERG goed. Die kan me zingen! Kelly Osbourne is een overbodige toevoeging, een bak herrie met af en toe een giechel d'r door.
quote:Niet het hele concert staat erop. Staat wel een groot deel op, maar wat er niet op staat oa:
Op donderdag 17 juli 2003 20:20 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Ah Where Egos Dare, da's die documentaire he? als dat hele concert erop staat gaat ie zeker gekocht worden
zal het eens uitzoeken
edit: The Legendary Slane Castle Concert,August 1999
Specially edited highlights and exclusive backstage footage from this legendary show with features that include 5.1 surround sound and multi-camera angles Niet het hele concert dus...Die "back for Good" versie is zo cool
had het publiek wel willen zien springen
Dat concert moet zo verschrikkelijk cool zijn geweest..... 80.000 kaarten binnen 3 uur verkocht robbie is da bomb!
Ach, heb hem al 2 keer gezien met Take That
Ongeveer 10 jaar geleden ofzo, en ik weet dat dat niet te vergelijken is !!
Veel plezier vanavond allemaal!!
quote:Als je fan bent zijn al zijn nummers goed en dan maakt het echt niet uit wat hij zingt in het begin, midden of als toegift.
Op vrijdag 18 juli 2003 01:16 schreef SCH het volgende:[..]
Oh hij is een klasse entertainer maar stadionoptredens zijn altijd de dood in de pot. En zoveel hits heeft hij nou ook weer niet dus als je er al 4 grote voor je toegift bewaard.
Nog ff en dan op naar de arena !!!!
Wij gaan gewoon met de auto en we zijn er waarschijnlijk rond 3 uur, half 4.
Wij hebben zitplaatsen dus dat is wel wat relaxer er naar toe gaan.
En de drukte die we tegenkomen? Ach, dat zien we dan wel, dat hoort er nu eenmaal ook bij.
quote:Het was te gek
Op vrijdag 18 juli 2003 07:20 schreef Vicky het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh als ik dit zo lees heb ik vanavond alleen maar meer zin.. zit alleen nog steeds in dubio of ok met de trein of met de auto ga (vanuit Delft).ff een paar vraagjes:
- wordt je gecontroleerd aan het begin?
- mag je eten en drinken meenemen?
- iemand zijn fototoestel meegeno men??Nog een paar urtjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
*Ze controleren wel ,maar niet allemaal even streng ,
dus even kijken welke naar persoon je gaat .
en mannen worden wel afgetast vrouwen minder
*Ik had jammer genoeg geen fototoestel mee kunnen smokkelen
Dus als iemand foto's heeft/maakt , laat het me weten
Verder , je moet daar een kaartje kopen van 5 of 10 euro,
daarmee kun je dan eten of drinken kopen
Dagje was erg oke
Van 13 tot iets na 23 uur, en dat maar voor 7 euro parkeergeld ..
* Bengeltje wenst aan iedereen die vanavond gaat tegekke avond
Je bent er zelf niet geweest dus hou die vooroordelen en dat gemiep dan svp voor je!
ontopic: Als ik zo lees had ik er ook wel heen willen gaan
Maar verder, top robbie
quote:ik weet dat ik eigenlijk niet zou moet happen (je bent gewoon jaloers dat jij niet geweest bent
Op vrijdag 18 juli 2003 01:34 schreef SCH het volgende:
Ach, dat bedanken is lief - en wij maar denken dat het Nederlands publiek zo bijzonder is![]()
Maar ik ga vanavond pas ..can't wait!
@barb... ben je nou WEER in amsterdam?? Ik ga je sms-en!
Alleen stonden we van kwart over 11 ongeveer tot 1 uur vast op de parkeerplaatsen aldaar..... Echt heel slecht geregeld hoor, iedereen zat te balen...
Maar Robbie is echt en de danseressen en band was ook erg goed. Enne de zangeres van skunk anansie was ook toppie, echt leuk en ze betrok het publiek bij haar optreden!
TOPPIE AVOND buiten dat wegrijden maar dat terzijde
quote:Heeeeyyyyyyyy was je ook daar
Op vrijdag 18 juli 2003 10:44 schreef Muurbloempje het volgende:
Het was gaaaaaaaaaaaaaaf zeg...dat concert..... Robbie is een top performer met hier en daar grapjes makend (over drugs o.a.... mensen die geweest zijn weten waar ik het over heb)
Alleen stonden we van kwart over 11 ongeveer tot 1 uur vast op de parkeerplaatsen aldaar.....Echt heel slecht geregeld hoor, iedereen zat te balen...
Maar Robbie is echt
en de danseressen en band was ook erg goed. Enne de zangeres van skunk anansie was ook toppie, echt leuk en ze betrok het publiek bij haar optreden!
TOPPIE AVOND buiten dat wegrijden maar dat terzijde
Robbie entertains you!
Robbie Williams zette de Amsterdam Arena donderdag 17 juli letterlijk en figuurlijk op zijn kop. Klokslag 21.00 uur startte hij zijn show. Het eerste nummer was erg toepasselijk: Let Me Entertain Youen de boel ging compleet los!
Hij is dé rockstar en hij is dé entertainer. Dat zijn zijn eigen woorden. En hij heeft groot gelijk, want Robbie is ook één van de grootste sterren van dit moment. Robbies charisma en uitstraling sloeg duidelijk over op het publiek en ook zijn interactie met het publiek werd gewaardeerd. Eén meisje had de avond van haar leven. Zij werd uit het publiek getrokken en mocht het zogenaamd doen met de grote ster. Ook viel Robbies oog op een meisje met een rood T-shirt die spontaan haar blote borsten aan hem (en dus ook aan het publiek) toonde.
Tussendoor stak hij nog de draak met Justin Timberlake wat natuurlijk op de lachspieren van het publiek werkte. Was het nou echt een grapje van Robbie of was het toch een beetje jaloezie? Want Timberlake heeft behalve in Europa ook in de VS veel succes. En dat laatste lijkt Robbie maar niet te lukken.
Het enige storende element van de show was het optreden van Kelly Osbourne, die het publiek in het voorprogramma mocht opwarmen. Met de uitstraling van een zak aardappelen draaide ze een paar nummers af. Haar stem was om te huilen en haar helblauwe kapsel ook. Gelukkig maakte Skin, beter bekend als Skunk Anansie, het helemaal goed. Ze kreeg het publiek mee en ze kon het niet laten om te crowdsurfen. Maar de allergrootste ster, dat was zeker weten Robbie Williams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |