abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11845911
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 22:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik had er nu best wel heen gewild maar het is zo'n klote gedoe met reizen,wachten,wachten,wachten en nog eens wachten
Ik kan sowieso niet tegen die drukte en het is toch een behoorlijke smak geld maar dat zal het wel waard zijn...
Ik ga morgen, en dat reizen (ik ga met de auto) neem ik maar voor lief. Heb er veel voor over om Rob te zien Jij kwam toch uit Alkmaar, of heb ik dat nou helemaal mis??
pi_11846041
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 22:25 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Ik ga morgen, en dat reizen (ik ga met de auto) neem ik maar voor lief. Heb er veel voor over om Rob te zien Jij kwam toch uit Alkmaar, of heb ik dat nou helemaal mis??

Klopt, ik ben een paar jaar geleden naar Michael Jackson geweest en dat viel eigenlijk best wel mee(ook al was de helft playback) maar het is gewoon zo'n gedoe die hele onderneming
Maar Robbie Williams is natuurlijk wel uniek en nu hij eenmaal in Nederland is had ik er toch wel graag heen gewild
Maar met die beelden in shownieuws zometeen ben ik ook wel tevreden...
(mooie foto's trouwens op de vorige pagina)
pi_11846151
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 22:30 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Klopt, ik ben een paar jaar geleden naar Michael Jackson geweest en dat viel eigenlijk best wel mee(ook al was de helft playback) maar het is gewoon zo'n gedoe die hele onderneming
Maar Robbie Williams is natuurlijk wel uniek en nu hij eenmaal in Nederland is had ik er toch wel graag heen gewild
Maar met die beelden in shownieuws zometeen ben ik ook wel tevreden...
(mooie foto's trouwens op de vorige pagina)

Ik vind het gewoonlijk ook wel een gedoe met het ov. Ik bedoel, zo ver woon ik nog niet eens van Amsterdam af (Bergen) en nog zit je te stressen met treinen. Ik ga nu met de auto naar Amsterdam en zet hem daar neer en ga met de metro verder.
pi_11847251
Goh, na Shownieuws gezien te hebben, is het wel erg moeilijk om z'n hotel te vinden, hoor...
pi_11847262
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 22:34 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Ik vind het gewoonlijk ook wel een gedoe met het ov. Ik bedoel, zo ver woon ik nog niet eens van Amsterdam af (Bergen) en nog zit je te stressen met treinen. Ik ga nu met de auto naar Amsterdam en zet hem daar neer en ga met de metro verder.

Dat is zo, ik zou morgen toch tijdig vertrekken om de ergste drukte te vermijden
Wat weinig beelden net op tv zeg, misschien 20 sec. van het concert
Maar dat wordt genieten voor je morgen, ga maar lekker uit je dak
En als je morgen ineens geen zin hebt, laat het dan even weten ok?
pi_11847307
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 23:09 schreef Minnie_ het volgende:
Goh, na Shownieuws gezien te hebben, is het wel erg moeilijk om z'n hotel te vinden, hoor...
Hoezo, ik ben niet zo bekend met hotels
Maar volgens mij is het het Amstel Hotel?
  donderdag 17 juli 2003 @ 23:12:47 #107
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_11847357
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 23:11 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

kut NOG gemist... jambers leidde me af ...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_11847365
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 23:11 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

En tja, dat tijdig vertrekken...ik hoop dat het lukt, want degene waar ik mee ga, moet nog werken

pi_11847406
Volgens mij zag ik door die zonnebril van Robbie ( dat zag ik gewoon) een nogal wazige blik
Het kan natuurlijk aan Amsterdam liggen, maar zou Robbie misschien een blowtje hebben gerookt?
Of was ie helemaal van de dope af...
pi_11847449
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 23:12 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

kut NOG gemist... jambers leidde me af ...

Je hebt eigenlijk niks gemist maar als je het nog wil zien; het wordt later deze nacht nog herhaald...
  donderdag 17 juli 2003 @ 23:30:32 #111
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_11847925
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 23:16 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Je hebt eigenlijk niks gemist maar als je het nog wil zien; het wordt later deze nacht nog herhaald...

kmoet slapen nu.. tja.. jammer
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 17 juli 2003 @ 23:40:46 #112
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_11848271
die opening

(ik zal niet spoilen)

dat zag er vet uit op tv, ik heb er echt mega mega mega zin in morgen

pi_11849844
Ben net terug van de Arena. Ik zal nog niets verklappen omdat er mensen zijn die morgen moeten gaan, maar bereid je maar voor op een WAAR SPEKTAKEL! Wat een show! Ongeloofelijk! Genieten van begin tot eind!

Robbie for President!

pi_11850056
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 00:44 schreef Sonja27 het volgende:
Ben net terug van de Arena. Ik zal nog niets verklappen omdat er mensen zijn die morgen moeten gaan, maar bereid je maar voor op een WAAR SPEKTAKEL! Wat een show! Ongeloofelijk! Genieten van begin tot eind!

Robbie for President!

oooooo had ik mijn kaartjes maar niet verkocht
We can sing and dance and we don't need pants
pi_11850188
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 00:44 schreef Sonja27 het volgende:

Robbie for President!

Grappig. Mijn mannetje komt net thuis en vond het maar matig. Tamme sfeer en slechte opbouw: beginnen met Let Me Entertain You- klinkt ook niet zo slim - en (bijna) de rest van de grote hits voor de toegifts bewaren.

Jammer ook dat ie in stadions optreedt. Ik zag hem een jaar of 5 geleden in 013 in Tilburg - dat was erg goed.

vrijdag 18 juli 2003 @ 01:04:55 #116
10721 dolfg
RegiZeur
pi_11850305
Inderdaad 'Robbie for President'!
Wat een waanzinnig concert was dit.
Vanaf de eerste seconde allemaal flink in de 'bouncy bouncy' gegaan.

En wat een lol had Robbie vanavond. Je kon aan alles merken dat ie helemaal dol is op het Nederlandse publiek. En wij op hem natuurlijk.

Een topsfeer, prachtig concert, enorm gelachen en het meisje met het rode shirt is wereldberoemd geworden! (in de arena dan, hè!)
Maar aangezien ik het voor de mensen die morgen gaan niet wil verpesten verder geen spoilers!

Het was gewoon fantastisch!

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  vrijdag 18 juli 2003 @ 01:11:45 #117
10721 dolfg
RegiZeur
pi_11850429
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 00:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig. Mijn mannetje komt net thuis en vond het maar matig. Tamme sfeer en slechte opbouw: beginnen met Let Me Entertain You- klinkt ook niet zo slim - en (bijna) de rest van de grote hits voor de toegifts bewaren.

Let me entertain you is al jaren het openingsnummer van Robbie.
Voor mij het ideale nummer om meteen flink los te gaan.
En ik heb toch echt een heel veld vol zien bouncen.
Misschien zat hij in een verkeerd vak.
Een deel van de westring van de arena (perstribune) zat inderdaad iets minder mee te doen, kwamen ook schandalig laat binnen (vast en zeker bedrijfsuitjes en nepfans) maar in de rest van het stadion was het echt een grote party...

Voor de toegift zijn er al flink wat grote hits voorbijgekomen hoor.
En een artiest die 2 uur non-stop klasse staat op te treden en te entertainen.... petje af.

pi_11850503
Tamme sfeer? Was hij wel in de Arena? Het publiek was niet stuk te krijgen!
pi_11850521
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 01:11 schreef dolfg het volgende:
Voor de toegift zijn er al flink wat grote hits voorbijgekomen hoor.
En een artiest die 2 uur non-stop klasse staat op te treden en te entertainen.... petje af.
Oh hij is een klasse entertainer maar stadionoptredens zijn altijd de dood in de pot. En zoveel hits heeft hij nou ook weer niet dus als je er al 4 grote voor je toegift bewaard.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 01:31:46 #120
10721 dolfg
RegiZeur
pi_11850821
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 01:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh hij is een klasse entertainer maar stadionoptredens zijn altijd de dood in de pot. En zoveel hits heeft hij nou ook weer niet dus als je er al 4 grote voor je toegift bewaard.

Dus: Let Love Be Your Energy, Strong, She's The One, Supreme, Kids
en Feel zijn geen grote hits?
De toegift bestond overigens uit 3 nummers, of je moet het 'andere' intro van de eerste toegift als nummer meetellen...

Altijd een beetje lastig praten als je er zelf niet bij bent geweest en zijn 013 concert is natuurlijk niet vergelijkbaar met dit Arena concert.

Ik ben ook niet de grootste fan van stadionconcerten, maar juist voor een stadionconcert was dit gewoon heel erg goed.
En over smaak kun je twisten, maar dat de sfeer matig was dat is gewoon niet waar.

De sfeer was fantastisch en daar bedankte Robbie ons ook keer op keer oprecht voor.
Maar dan heeft Robbie het dus helemaal verkeerd begrepen begrijp ik!

pi_11850879
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 01:31 schreef dolfg het volgende:
De sfeer was fantastisch en daar bedankte Robbie ons ook keer op keer oprecht voor.
Maar dan heeft Robbie het dus helemaal verkeerd begrepen begrijp ik!
Ach, dat bedanken is lief - en wij maar denken dat het Nederlands publiek zo bijzonder is

Maar fijn dat je zo'n bijzondere avond hebt gehad.

(8 mensen verklaren hier dat er 4 toegiften waren dus misschien was je al een beetje in een roes toen)

pi_11850946
Er waren 3 toegiften: Rock DJ, Millenium en Angels!

In de 013 speelde Robbie maar een uur en een kwartier. En die show is absoluut NIET te vergelijken met wat we vanavond hebben gezien in de Arena!

vrijdag 18 juli 2003 @ 01:43:54 #123
16715 Mylene
*schatje*
pi_11851032
pi_11851034
* dit kan mogelijk spoilers bevatten, ik ben er namelijk geweest
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 01:15 schreef Sonja27 het volgende:
Tamme sfeer? Was hij wel in de Arena? Het publiek was niet stuk te krijgen!
ik denk dat-ie in een ring zat ofzo. Daar was het inderdaad wel rustig

Ik was zoals ik al zei om 15:00 in de trein gestapt, bij de Arena nog ff chill een biertje gedronken in het Grungig Cafe (ofzo) en toen naar ingang J voor het veld, we stonden nog precies in de ingang en daar hebben we van 16:00 tot 17:15 eigenlijk niets staan doen, voor de deuren opengingen (dat is altijd ruk). Maar toen zijn we (relaxed) naar binnen gelopen en we konden gewoon helemaal het veld over lopen en zo het eerst vak in, waar nog amper mensen waren!!! Stonden we zo in het midden van het podium, 7 rijen mensen van het podium en 5 rijen van die "loper" het publiek in (dat we zegmaar naar achteren moesten kijken als-ie daar opliep enzo ). En iedereen ging gelukkig chill zitten enzo, ik kon ook gewoon nog ff naar de plee tussen de voorstukjes door en helemaal terug naar m'n plek.

Het voorprogramma begon om 18:30 stipt volgens mij met Kelly en dat was gewoon veel en veel leuker dan ik verwacht had! Best wel schattig meisje, beetje 'verlegen' het publiek in zwaaien en middelvinger terug opsteken naar mensen die het bij haar deden . Al met al gewoon cool.

om 19:30 ofzo kwam Skin op en dat optreden was gewoon echt heel erg gaaf! Ze ging gelijk crowdsurfen en had het publiek (voorste rijen in elk geval) heel erg mee, dat was gewoon swingen en lekker meebleren en dansen enzo . Ze was echt heel cool moet ik zeggen! Top voorprogramma dus! Klonk ook gewoon prima, waar ik stond.

Daarna werd het hele podium verbouwd en kwam het podium van RW, een hele "revue" set enzo. Het enorme in delen verplaatsbare scherm was ook heel erg mooi. Jammer alleen dat het nog zo licht was. De cliche opening was gewoon lachen, sfeer zat er lekker in, ontzettend mee staan bleren, oren dichtgehouden voor schreeuwende en gillende buurvrouwen (van 24 ofzo ) en gewoon een leuk concert gezien, waar iedereen lekker meedeed, enthousiast was, Robbie gewoon vrolijk was en lekker interactief deed met het publiek (al blijft het natuurlijk een standaard afwerking van de riedeltjes en dezelfde kunstjes die ie al eens eerder gedaan heeft). Hij heeft wat met Justin Timberlake in elk geval en "het meisje met het rode shirtje" had mooie bruine borsten .

Ik heb me echt mega vermaakt, en de mensen om mij heen ook! Ik ben weleens een paar keer meer naar een stadionconcert geweest, en in een kleine zaal is inderdaad veel leuker. Slane was denk ik ook een wat cooler concert (ik vind die nummers cooler dan die van z'n nieuwe CD), maar als ik zag hoe dat BNN concert was (dat heb ik met nieuwjaar gezien en opgenomen), dan was dit VEEL en VEEL leuker! Hij zong goed, deed leuk, arrogant en grappig en was spontaan en het geluid was ook prima.

Ik ben lekker met de boemel van duivendrecht via Hilversum naar Utrecht (fucking veel stations, maar who cares ) gegaan en dat was lekker rustig (gewandeld naar Duivendrecht).

Avondje Robbie Williams

[Dit bericht is gewijzigd door JvS op 18-07-2003 01:51]

vrijdag 18 juli 2003 @ 01:48:11 #125
10721 dolfg
RegiZeur
pi_11851080
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 01:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, dat bedanken is lief - en wij maar denken dat het Nederlands publiek zo bijzonder is

Maar fijn dat je zo'n bijzondere avond hebt gehad.

(8 mensen verklaren hier dat er 4 toegiften waren dus misschien was je al een beetje in een roes toen)

Ja, ik heb een errug leuke avond gehad.
Het Nederlandse publiek bijzonder?
Denk je dat ik die bevestiging als bezoeker nodig heb?

Dit waren de toegiften:
Rock DJ (+ klein stukje Ecstacy)
Millennium
Angels.
Ik zie niet 4 grote hits staan hoor.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')