abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11874741
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 11:11 schreef Annemouse het volgende:
Eeeh, ik zat ook op rij 4 (vak 119)....stoel 114 en 115. Ga toch niet zeggen dat je naast mij zat he? Want naast mij zat iemand die een tijdje bezig was met het verwisselen van een rolletje
LOL! In het begin dacht ik nog "ze gaat toch niet de hele avond roken he? " Dat was jij dus? Want ik had stoel 116
...degene die zo vals zong was het vriendje naast mij hoor
En ik zat inderdaad behoorlijk met mijn fototoestel te kutten.
pi_11874759
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 11:02 schreef Stefkuh het volgende:
RTL Nieuws ook nog gister
sjit, gemist! Met beelden van vrijdag of donderdag?
  zaterdag 19 juli 2003 @ 11:31:09 #253
47631 iefow
I love lamp
pi_11874900
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 11:17 schreef Sonja27 het volgende:
FUCK!!! Heeft ie vrijdag Back for good gedaan? Ik heb er zo op staan hopen gewoon donderdag! Ik vind die versie van hem gewoon briljant Donderdag zei hij ook steeds "Dank je wel" en een keer riep hij: Hallo boppers!!!
'BOPPERS! yeah i know something about your culture'

idd.. zijn versie van Back For Good is echt ongekend vet. ik heb er 2 live versies van op mp3 maar ik zou er ook wel eens bij willen zijn (hij deed 'm ook al niet vorig jaar in ahoy )
En Nan's Song daar heb ik ook lang op zitten hopen dat hij die zou doen... jammer maar dat heeft mijn donderdagavond echt niet weten te verpesten!!!

*o/*
pi_11875013
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 11:17 schreef TuuT het volgende:

[..]

LOL! In het begin dacht ik nog "ze gaat toch niet de hele avond roken he? " Dat was jij dus? Want ik had stoel 116
...degene die zo vals zong was het vriendje naast mij hoor
En ik zat inderdaad behoorlijk met mijn fototoestel te kutten.

Hahaha, nou dat is dan wel heel toevallig zeg
Ik merkte inderdaad dat niemand om mij heen aan het roken was, dus ik heb dat ook maar niet gedaan. Nog beter voor me ook

Nou buurman, leuk je ontmoet te hebben dan maar

pi_11875061
haha, nou leuk je ontmoet te hebben dan ja
Ik ben blij dat je stopte met roken Maar als iemand echt snakt naar een sigaret mag dat best hoor Ik rook ook een wietlucht (mijn neus is iets te goed haha), maar ik wist niet waar dat vandaan kwam.
pi_11875183
Ik rook zelf ook niet lekker als andere er last van hebben, dus:
no problem. Ik rook inderdaad ook een wiet lucht, niet bepaald lekker luchtje nee.

Trouwens, Robbie is constant op MTV nu he.
Lachen : de oude Robbie

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')