abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11779740
is een penis gevoelig als hij pas gespuit heeft? dus het zaad eruit is? want dan mag ik hem nooi tmeer aanraken van mijn vriend, en trekt hij terug -> ???
heb het hem eigenlijk nog niet durven vragen
  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:42:57 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_11779773
Kloon?
  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:45:18 #3
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_11779803
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:42 schreef ShaoliN het volgende:
Kloon?
Met andere woorden, jij weet het ook niet?

[ontopic]Ja, dan is ie doorgaans behoorlijk gevoelig - en heeft de jongen vaak niet zo'n zin meer..

....
  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:49:20 #4
56461 ThrillSeekaH
I'm FrOm SpAiN :)
pi_11779862
Hmzz... Ik probeer het daarna altijd nog zo lang mogelijk vol te houden, het is wel errug gevoelig maar tegelijkertijd ook nog erg lekker.. Gewoon ff doorbijten
My Brain has an error.... HARDCORE, DARKCORE, TERRORRRR!!!
pi_11779905
Gewoon doorraggen met die stang.
Wie?
  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:53:18 #6
54932 J.J.McKay
............................
pi_11779932
Wat een mietje...gewoon door blijven gaan met hem...als het een vent is, komt ie nog een x....
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  dinsdag 15 juli 2003 @ 09:55:21 #7
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_11779966
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:45 schreef avdbree het volgende:

[..]

Met andere woorden, jij weet het ook niet?

Nee geen idee. Breng mij op de hoogte, met al uw wijsheden .
pi_11779980
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:40 schreef vrouwke het volgende:
is een penis gevoelig als hij pas gespuit heeft? dus het zaad eruit is? want dan mag ik hem nooi tmeer aanraken van mijn vriend, en trekt hij terug -> ???
Soms wel ja. Vraag het hem gewoon.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:01:27 #9
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_11780068
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:55 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nee geen idee. Breng mij op de hoogte, met al uw wijsheden .

OK.

Tip van de dag:

....
pi_11780118
Weet niet hoe lang je t al met m doet.

Maar bij mij was dat in t begin wel zo. Moest zelfs ff wachten met m eruit halen . Maar nu geen probleem meer, "kan gewoon door blijven raggen".

Dus vraag t m gewoon en t gaat als t goed is na een tijdje wel over, duurde bij mij niet zo lang.

pi_11780152
ik heb het nu niet over HET , maar gewoon aftrekken..
pi_11780213
Maar je er wel eens aanzitten, of alleen niet na het klaarkomen ??
Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:15:52 #13
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11780285
Niet lullig bedoelt, maar ik snap het niet...

Waarom zou je je eigen vriend niet kunnen vragen waarom, en wel zn piemel in je handjes vouwen...

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:24:28 #14
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_11780437
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:07 schreef vrouwke het volgende:
ik heb het nu niet over HET , maar gewoon aftrekken..
Er wordt dus bedoeld dat ze m niet meer af mag trekken als ie al is klaargekomen.....zou ik denk ik ook geen behoefte meer aan hebben....JA dan is ie gevoelig....
....
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:50:02 #15
38694 Unitz
Its all about 1's and 0s
pi_11781042
Ja het is allemaal veel gevoeliger na het klaarkomen..Soms kun je wel doorgaan en soms niet.. Vraag gewoon hoe hij het lekker vind, is de makkelijkste manier om erachter te komen..
pi_11781077
je kan ook gewoon paar minuten w88 en dan vrolijk doorgaan
  dinsdag 15 juli 2003 @ 11:07:54 #17
51315 Amrod
tja.......
pi_11781450
Na het klaarkomen van een man is de penis heel gevoelig. Wanneer je er aan blijft sjorren krijgt de man het gevoel dat hij moet plassen (en zal ook moeten plassen wanneer je blijft sjorren). Dit zal wel de reden zijn waarom hij liever niet heeft dat je er aan zit na het klaarkomen. Vraag hem het maar en hij zal je dit antwoord geven.
Hell was full, so I'm back...
  dinsdag 15 juli 2003 @ 11:12:46 #18
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_11781543
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:40 schreef vrouwke het volgende:
is een penis gevoelig als hij pas gespoten heeft? dus het zaad eruit is? want dan mag ik hem nooi tmeer aanraken van mijn vriend, en trekt hij terug -> ???
Hoe is het met jou clitoris dan?
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
pi_11781554
Spuit, spoot, gespoten.

Hoe oud ben je trouwens? 12?

Ontopic: Een lul is inderdaad gevoelig na het klaarkomen. Ik vind het wel ok als mijn vriendin er daarna nog aan zit, maar ik kan me voorstellen dat het bij sommige mannen te veel van het goede is.

pi_11783992
Is normaal he... je kan er wel aankomen moet je wel voorzichtig zijn..

maar daarna is het net zo gevoelig als de clit na het klaarkomen..

pi_11784602
Ja penissen zijn over het algemeen erg gevoelig na het klaarkomen, net zoals vrouwen het hebben dat het heel erg gevoelig kan zijn na het klaarkomen op de klit.

Veel mannen hoor ik zeggen gewoon doorgaan, weet je dat dat van mij dus echt niet hoeft......
Als een man is klaargekomen dan is zeg maar de kracht erachter weg, als hij dan onmiddelijk doorgaat tja dat is het niet voor mij hoor...
Ik zit dan nog in een hele hoge drive qua sexbelevenis, het orgasme van de man voelen(vaak gelijk ook die van mij) en daarna is de kracht weg, de stoten zijn niet zo heftig meer(vergeleken met dat stukje naar klaarkomen van de man en het daadwerkelijke klaarkomen), je voelt dat de man moeite moet doen om door te gaan, terwijl hij net daarvoor niet eens kon stoppen zeg maar
Dat maakt dat ik ineens omlaag getikt word naar een lagere drive, de energie van net daarvoor mist gewoon.

Nee geef mij dan maar even een pauzetje waardoor de kracht weer terugkomt.
Of op andere manieren doorgaan, hoeft geen neuken te zijn natuurlijk....

Als je na een paar minuutjes de pik heeeeeeeeeeeel lief vraagt of hij alweer zin heeft dan kan je hem wel weer overhalen, je moet gewoon lief zijn, op een ontzettend geile manier lief zijn voor de pik in kwestie.
Zachtjes likken, strelen, mee spelen, hem overhalen om te gaan staan, niet proberen te dwingen.

Wat ook erg lekker gevonden word(ik kijk even met een schuin oog naar de mannen, die weten hoe het voelt, dus of ik gelijk heb of niet), is hem slap laten worden, dan heerlijk slap en al in je mond nemen en hem heel zachtjes omhoog zuigen, heerlijk zo'n groeiende pik in je mond!!!

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_11784669
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:24 schreef erodome het volgende:
Wat ook erg lekker gevonden word(ik kijk even met een schuin oog naar de mannen, die weten hoe het voelt, dus of ik gelijk heb of niet), is hem slap laten worden, dan heerlijk slap en al in je mond nemen en hem heel zachtjes omhoog zuigen, heerlijk zo'n groeiende pik in je mond!!!
Kijk, jij hebt het begrepen!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 13:27:48 #23
51315 Amrod
tja.......
pi_11784692
quote:
Hell was full, so I'm back...
pi_11786127
gewoon doorgaan, juist omdat ie extra gevoelig is! liefst met de tong dan eigenlijk.

of gewoon door blijven stoten tot je nog een keer komt.....

dinsdag 15 juli 2003 @ 14:44:58 #25
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_11786616
quote:
Ja penissen zijn over het algemeen erg gevoelig na het klaarkomen, net zoals vrouwen het hebben dat het heel erg gevoelig kan zijn na het klaarkomen op de klit.

Veel mannen hoor ik zeggen gewoon doorgaan, weet je dat dat van mij dus echt niet hoeft......
Als een man is klaargekomen dan is zeg maar de kracht erachter weg, als hij dan onmiddelijk doorgaat tja dat is het niet voor mij hoor...
Ik zit dan nog in een hele hoge drive qua sexbelevenis, het orgasme van de man voelen(vaak gelijk ook die van mij) en daarna is de kracht weg, de stoten zijn niet zo heftig meer(vergeleken met dat stukje naar klaarkomen van de man en het daadwerkelijke klaarkomen), je voelt dat de man moeite moet doen om door te gaan, terwijl hij net daarvoor niet eens kon stoppen zeg maar
Dat maakt dat ik ineens omlaag getikt word naar een lagere drive, de energie van net daarvoor mist gewoon.

Nee geef mij dan maar even een pauzetje waardoor de kracht weer terugkomt.
Of op andere manieren doorgaan, hoeft geen neuken te zijn natuurlijk....

Als je na een paar minuutjes de pik heeeeeeeeeeeel lief vraagt of hij alweer zin heeft dan kan je hem wel weer overhalen, je moet gewoon lief zijn, op een ontzettend geile manier lief zijn voor de pik in kwestie.
Zachtjes likken, strelen, mee spelen, hem overhalen om te gaan staan, niet proberen te dwingen.

Wauw erodome, je weet idd. precies waar je het over hebt!
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')