quote:Met andere woorden, jij weet het ook niet?
Op dinsdag 15 juli 2003 09:42 schreef ShaoliN het volgende:
Kloon?
[ontopic]Ja, dan is ie doorgaans behoorlijk gevoelig - en heeft de jongen vaak niet zo'n zin meer..
quote:Nee geen idee. Breng mij op de hoogte, met al uw wijsheden
Op dinsdag 15 juli 2003 09:45 schreef avdbree het volgende:[..]
Met andere woorden, jij weet het ook niet?
quote:Soms wel ja. Vraag het hem gewoon.
Op dinsdag 15 juli 2003 09:40 schreef vrouwke het volgende:
is een penis gevoelig als hij pas gespuit heeft? dus het zaad eruit is? want dan mag ik hem nooi tmeer aanraken van mijn vriend, en trekt hij terug -> ???
heb het hem eigenlijk nog niet durven vragen
quote:OK.
Op dinsdag 15 juli 2003 09:55 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Nee geen idee. Breng mij op de hoogte, met al uw wijsheden
.
Tip van de dag:
Maar bij mij was dat in t begin wel zo. Moest zelfs ff wachten met m eruit halen . Maar nu geen probleem meer, "kan gewoon door blijven raggen".
Dus vraag t m gewoon en t gaat als t goed is na een tijdje wel over, duurde bij mij niet zo lang.
Waarom zou je je eigen vriend niet kunnen vragen waarom, en wel zn piemel in je handjes vouwen...
quote:Er wordt dus bedoeld dat ze m niet meer af mag trekken als ie al is klaargekomen.....zou ik denk ik ook geen behoefte meer aan hebben....JA dan is ie gevoelig....
Op dinsdag 15 juli 2003 10:07 schreef vrouwke het volgende:
ik heb het nu niet over HET , maar gewoon aftrekken..
quote:Hoe is het met jou clitoris dan?
Op dinsdag 15 juli 2003 09:40 schreef vrouwke het volgende:
is een penis gevoelig als hij pas gespoten heeft? dus het zaad eruit is? want dan mag ik hem nooi tmeer aanraken van mijn vriend, en trekt hij terug -> ???
heb het hem eigenlijk nog niet durven vragen
Hoe oud ben je trouwens? 12?
Ontopic: Een lul is inderdaad gevoelig na het klaarkomen. Ik vind het wel ok als mijn vriendin er daarna nog aan zit, maar ik kan me voorstellen dat het bij sommige mannen te veel van het goede is.
maar daarna is het net zo gevoelig als de clit na het klaarkomen..
Veel mannen hoor ik zeggen gewoon doorgaan, weet je dat dat van mij dus echt niet hoeft......
Als een man is klaargekomen dan is zeg maar de kracht erachter weg, als hij dan onmiddelijk doorgaat tja dat is het niet voor mij hoor...
Ik zit dan nog in een hele hoge drive qua sexbelevenis, het orgasme van de man voelen(vaak gelijk ook die van mij) en daarna is de kracht weg, de stoten zijn niet zo heftig meer(vergeleken met dat stukje naar klaarkomen van de man en het daadwerkelijke klaarkomen), je voelt dat de man moeite moet doen om door te gaan, terwijl hij net daarvoor niet eens kon stoppen zeg maar
Dat maakt dat ik ineens omlaag getikt word naar een lagere drive, de energie van net daarvoor mist gewoon.
Nee geef mij dan maar even een pauzetje waardoor de kracht weer terugkomt.
Of op andere manieren doorgaan, hoeft geen neuken te zijn natuurlijk....
Als je na een paar minuutjes de pik heeeeeeeeeeeel lief vraagt of hij alweer zin heeft dan kan je hem wel weer overhalen, je moet gewoon lief zijn, op een ontzettend geile manier lief zijn voor de pik in kwestie.
Zachtjes likken, strelen, mee spelen, hem overhalen om te gaan staan, niet proberen te dwingen.
Wat ook erg lekker gevonden word(ik kijk even met een schuin oog naar de mannen, die weten hoe het voelt, dus of ik gelijk heb of niet), is hem slap laten worden, dan heerlijk slap en al in je mond nemen en hem heel zachtjes omhoog zuigen, heerlijk zo'n groeiende pik in je mond!!!
quote:Kijk, jij hebt het begrepen!
Op dinsdag 15 juli 2003 13:24 schreef erodome het volgende:
Wat ook erg lekker gevonden word(ik kijk even met een schuin oog naar de mannen, die weten hoe het voelt, dus of ik gelijk heb of niet), is hem slap laten worden, dan heerlijk slap en al in je mond nemen en hem heel zachtjes omhoog zuigen, heerlijk zo'n groeiende pik in je mond!!!
quote:
of gewoon door blijven stoten tot je nog een keer komt.....
quote:Wauw erodome, je weet idd. precies waar je het over hebt!
Ja penissen zijn over het algemeen erg gevoelig na het klaarkomen, net zoals vrouwen het hebben dat het heel erg gevoelig kan zijn na het klaarkomen op de klit.Veel mannen hoor ik zeggen gewoon doorgaan, weet je dat dat van mij dus echt niet hoeft......
Als een man is klaargekomen dan is zeg maar de kracht erachter weg, als hij dan onmiddelijk doorgaat tja dat is het niet voor mij hoor...
Ik zit dan nog in een hele hoge drive qua sexbelevenis, het orgasme van de man voelen(vaak gelijk ook die van mij) en daarna is de kracht weg, de stoten zijn niet zo heftig meer(vergeleken met dat stukje naar klaarkomen van de man en het daadwerkelijke klaarkomen), je voelt dat de man moeite moet doen om door te gaan, terwijl hij net daarvoor niet eens kon stoppen zeg maar
Dat maakt dat ik ineens omlaag getikt word naar een lagere drive, de energie van net daarvoor mist gewoon.Nee geef mij dan maar even een pauzetje waardoor de kracht weer terugkomt.
Of op andere manieren doorgaan, hoeft geen neuken te zijn natuurlijk....Als je na een paar minuutjes de pik heeeeeeeeeeeel lief vraagt of hij alweer zin heeft dan kan je hem wel weer overhalen, je moet gewoon lief zijn, op een ontzettend geile manier lief zijn voor de pik in kwestie.
Zachtjes likken, strelen, mee spelen, hem overhalen om te gaan staan, niet proberen te dwingen.Wat ook erg lekker gevonden word(ik kijk even met een schuin oog naar de mannen, die weten hoe het voelt, dus of ik gelijk heb of niet), is hem slap laten worden, dan heerlijk slap en al in je mond nemen en hem heel zachtjes omhoog zuigen, heerlijk zo'n groeiende pik in je mond!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |