abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11772747
Hoi.. ik was een beetje aan het rondkijken op internet, op zoek naar een cursus, om je zogenaamde fotografische geheugen beter te gaan gebruiken. Ik heb namelijk ergens gelezen, dat door middel van oefenen etc. je stukken tekst veel sneller kan lezen, en dingen veel beter kan onthouden. Dit lijkt me wel leuk om te proberen en handig, voor op school, als je dikke boeken moet doorlezen etc.
nu kwam ik op http://www.learntolearn.nl uit. Daar staat het allemaal heel mooi beschreven.. maar mijn vraag nu is, heeft iemand van jullie een fotografisch geheugen, of weet iemand een goeie cursus te vinden?
of heeft dr iemand ervaring met een dergelijke cursus?
Ik heb volgens mij een keer een soort snel lees programmatje gehad, die liet steeds woorden voorbij flitsen.. maarjah daar krijg je hoofdpijn van, dus schiet ik ook niet zo veel mee op!
Mess with the best.... Die like the rest!!
www.fotoservice.tk
pi_11772846
Als je maar vaakt genoeg memory spelletjes speelt, dan komt het vanzelf
Eigen brokjes eerst.
  maandag 14 juli 2003 @ 22:23:18 #3
60783 Europeaan
The Protector of Europe!
pi_11773008
Als je bijvoorbeeld buiten bent en je ziet mensen langs lopen dan probeer je dat meteen als ze voorbij zijn gelopen in je gedachten te herhalen wat je net zag. Bv. wat ze aan had, was ze lang/kort, etc. Als je dat steeds doet dan gaat het op een gegeven moment automatisch. En kan je er s'avonds van dromen
Eenheid in verscheidenheid 1. Elke poging die mislukt, vergroot de kans op succes 2. " EUROPA VINDT ALTIJD EEN OPLOSSING of het een goede of een mooie is dat is een 2e, maar EUROPA VINDT EEN OPLOSSING simpelweg omdat het moet"
  maandag 14 juli 2003 @ 22:23:54 #4
42555 Tomek
Take on the world!
pi_11773028
Een fotografisch geheugen heb je of je hebt het niet volgens mij hoor
  maandag 14 juli 2003 @ 22:31:07 #5
22955 skizmo
#undef BUSH
pi_11773245
quote:
Een fotografisch geheugen heb je of je hebt het niet volgens mij hoor
valt wel mee. . . je kunt je hersenen veel "leren"
Religion : Mankind's Worst Invention!
  maandag 14 juli 2003 @ 22:33:39 #6
51391 S4ndro
Nee echt? Nee! Oh.
pi_11773320
Die informatie op die site rammelt aan alle kanten, ze komen over als een stelletje oplichters als ik het zo doorlees, dit is ook wel grappig:
Onze prijs: Euro 169,-

incl. BTW p/p (exclusief entreeprijzen en consumpties).

Tijdsduur : 3 uur.

Minimum leeftijd: 15 jaar.

Onder voorbehoud van prijswijzigingen.

Begin er dus niet aan, maar lees gewoon meer, hoe meer je leest hoe sneller je de volgende keren zult lezen.

pi_11773863
Hier loopt al een topic over:
Photoreading
Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')