quote:Dat ding schoonmaken is echt wel voldoende hoor, en zo'n frietpan wordt nogal heet van binnen, dus hij moet wel hele hardnekkige pis hebben wil daar nog iets van over blijven.
Op maandag 14 juli 2003 23:31 schreef Qarinx het volgende:[..]
Inderdaad, ik word al misselijk bij het idee.
quote:Al is dat ding 1000 x schoongemaakt, hij mag 'm van mij in z'n hol steken en mij een nieuwe geven. Sorry, maar ik vind dit gewoon heel erg smerig en het idee dat ik patat of andere snackies in een pan moet frituren waar iemand in heeft staan zeiken, vind ik onaangenaam.
Op dinsdag 15 juli 2003 12:32 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Dat ding schoonmaken is echt wel voldoende hoor, en zo'n frietpan wordt nogal heet van binnen, dus hij moet wel hele hardnekkige pis hebben wil daar nog iets van over blijven.
Elke keer als je een patatje in je mond stopt, zie je het voor je dat ie z'n leuter in die pan heeft gehangen. Bah. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 15-07-2003 15:13]
quote:Ik zou toch echt een nieuwe eisen.
Op dinsdag 15 juli 2003 12:32 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Dat ding schoonmaken is echt wel voldoende hoor, en zo'n frietpan wordt nogal heet van binnen, dus hij moet wel hele hardnekkige pis hebben wil daar nog iets van over blijven.
Wie weet wat ie nog meer heeft uitgespookt... ![]()
Iemand die mij zoiets flikt hoef ik nooit meer te zien.
dan mag hij opzouten om nooit meer terug te komen.......
FF serieus: Nieuwe pan en de volgende keer bij hem in de vaatwasser zeiken!
quote:Juist... ookal gaat het er allemaal uit als je de pan wast.. het gaat er niet om dat het eruit is, het gaat puur om het idee dat daar in gepist is vind ik.
Op woensdag 16 juli 2003 17:45 schreef saWieTT het volgende:als ik dat gehoord had dat er in mn frituurpan was gepist had ik eerst keihard gaan lachen en ze dan met een heel serieus gezicht medegedeeld dat ze een nwe kunnen kopen :-p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |