quote:
Op maandag 14 juli 2003 23:30 schreef ruby het volgende:[..]
Al keert ie die pan binnenstebuiten, ik zou dat ding niet meer moeten hebben. Een nieuwe pan afkomstig van die pisvent is zeer welkom.
Maar vijanden blijven is niet nodig denk ik als het netjes opgelost wordt.
Het blijft trouwens wel een leuke grap om hem constant aan zn frituurpan zeiken te laten herinneren.. allerlei soorten pisfrituurgarnituur grapjes maken enzo (maar wel pas nadat je een nieuwe frituurpan hebt).
Als ie dan al wat verder heen is hè.
quote:Oh simpel
Op maandag 14 juli 2003 21:55 schreef ia het volgende:Ik vroeg met af hoe jullie op zo'n actie zouden reageren.
quote:Juist, pis de helft van een glas vol daarna een half biertje erbij. Koekje van eigen pis
Op maandag 14 juli 2003 23:39 schreef ruby het volgende:
Nodig die gast nog eens uit en geef hem zo'n lekker geel biertje!Als ie dan al wat verder heen is hè.
Ik zou het echt niet kunnen waarderen...
Gelukkig heb ik geen vrienden die dat soort grappen doen als ze dronken zijn
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:00 schreef MiSs-TaKe het volgende:
...ik zou ook zwaar over the piss zijn.
quote:en als die kerel dan verteld dat jij er nog van gegeten hebt sta je helemaal voor lul (ook al is 't niet waar, geen hond die je gelooft).
Op maandag 14 juli 2003 23:13 schreef nikky het volgende:
hij had bij mij een nieuwe kenne kopen.
en dacht maar niet dat zo iemand zo makkelijk van me af zou zijn. ik zou het iedereen vertellen die het maar wou horen dat hij in andermans frituurpannen pist.
en ook bij feesjes zou ik gewoon keihard zeggen waarbij iedereen het hoort dat je ff je frituurpan weg gaat zetten voordat **** erin gaat pissen
Ik zou me ook kapot lachen als iemand zoiets vertelde ![]()
Het is wel lullig, maar koop gewoon een nieuwe (of was de oude goed uit en doe er nieuw vet in) en klaar is kees. Grapje moet kunnen, al had ie 't wel meteen de dag erna moeten zeggen.
Ik kom al bijna niet meer bij van het lachen, het idee al.
Geweldig!
Ik zou daar dus echt totaal niet moeilijk over doen dus, gewoon hem de pan verschonen en het vet laten verversen. Waar is het probleem? ![]()
en zelfs als die vriend het niet had opgebiecht, ik denk dat je het nog geeneens het verschil had geproefd.
quote:
Op maandag 14 juli 2003 23:31 schreef nikky het volgende:
zo zie je maar weer.....iedereen heeft zo'n grote bek over normen en waarden.
maar ach spullen van een ander vallen daar niet onder
dus als ik bij de mensen hier op bezoek ben mag ik als ik bezopen ben ( dat is nl een mooi excuus om niet toerekeningsvatbaar te zijn) in hun frituurpan pissen...........
quote:Jij waarschijnlijk wel.
Op dinsdag 15 juli 2003 01:36 schreef Daniel.San het volgende:
en zelfs als die vriend het niet had opgebiecht, ik denk dat je het nog geeneens het verschil had geproefd.
quote:Misschien..
Op dinsdag 15 juli 2003 01:39 schreef tong80 het volgende:[..]
Jij waarschijnlijk wel.
Bij die frietpan van hier thuis zou ik het verschil niet eens gemerkt hebben, zit vet van een half jaar oud in en er zit overal ongeveer een randje ongeidentificeerde zooi van een halve centimeter doorsnee ![]()
Maar ik zou er echt niet boos over worden, laat staan dat ie hier nooit meer binnen komt.
Maar als het al een paar maanden geleden was gebeurt --> heeft bij jullie thuis in die tijd niemand anders die frietpan gebruikt?
quote:Jij doet dat vaker?
Op dinsdag 15 juli 2003 02:10 schreef Kimske het volgende:
hmz, ik persoonlijk, als vrouwzijnde, zal er wel eens een gebruiktetampon in leggen denk ik.. gaat ook lekker walmen na verloop van tijd
quote:inderdaad. ff een lange bruine kleijen en vervolgens die in zijn ketel frituren en opdienen als frikandel. De reactie zou alle verbeelding te boven gaan
Op dinsdag 15 juli 2003 02:08 schreef Vision het volgende:
als revange zou ik een keer in zijn frietpan schijten
quote:Dit is psychisch best een heftige kwestie voor de TS.
Op dinsdag 15 juli 2003 10:49 schreef Ripley het volgende:
Wat dit in R&P doet is me een raadsel. Schopje naar GC.
quote:Hmmmm jammie en dan ook nog wat mayonaise, ketchup en uitjes erbij. Wat een feestmaal voor die jongen.
Op dinsdag 15 juli 2003 10:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
inderdaad. ff een lange bruine kleijen en vervolgens die in zijn ketel frituren en opdienen als frikandel. De reactie zou alle verbeelding te boven gaan
quote:Hmmm, 4 maanden hetzelfde frituurvet gebruiken? Dat lijkt me ook niet erg gezond. Dit nog los van het feit dat een vriend van je zijn blaas erin geleegd heeft.
Op maandag 14 juli 2003 21:55 schreef ia het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie reactie zou zijn.Nadat we +/- 4 maanden geleden hier s'avonds hebben zitten frituren, heeft de broer van een vriend van mij, in een zatte/stonende actie aan het einde van de avond in de frituurpan gepist..
Gisteren kreeg ik het plan om weer te frituren, en bemerkte dat alleen de bovenste laag ranzig was, dus schraapte dat er vanaf met een lepel, en zette de frituurpan aan.
Maar goed, eens zien... die vriend had gewoon de verantwoordelijkheid moeten nemen door:
A: te vertellen wat zijn broer heeft gedaan. (eigenlijk had die broer het zelf moeten zeggen!)
B: het frituurvet te vervangen.
C: een hartig woordje met z'n broer te spreken.
Alles is lekker met majo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |