GVD.. politie zijn een stel schijtlijsters die willen niets doen.
Ik weet alleen ff niet wat ik nog kan doen.. DE juten doen niets. Ik mag het raam niet ingooien want dan ben ik strafbaar. we kunnen de mensen niet vinden die de planten water geven. GVD.
bah bah bah.
Wat kan ik nog doen?
quote:Er zal heus iemand komen voor planten of post of iets dergelijks, dus hang een briefje op, of gooi dat in ?
Op maandag 14 juli 2003 19:20 schreef Mkleinman64 het volgende:
Ik was al 3 dagen een kat kwijt. blijktie bij de buren boven op een slaapkamertje te zitten die inmiddels op vakantie zijn.
GVD.. politie zijn een stel schijtlijsters die willen niets doen.
Ik weet alleen ff niet wat ik nog kan doen.. DE juten doen niets. Ik mag het raam niet ingooien want dan ben ik strafbaar. we kunnen de mensen niet vinden die de planten water geven. GVD.
bah bah bah.
Wat kan ik nog doen?
oh ja, wel laten maken natuurlijk
quote:Daar doet de politie dus erg moeilijk over..
Op maandag 14 juli 2003 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Raam ingooien, kat redden, glazenzetter bellen.
Ik word zo nog teruggebeld. als die niets doen ram ik zo een raam in en bel ik een glasservice dienst.
Denk dat je buren het nog wel zullen begrijpen ook als je een klein ruitje ingooit om je kat te redden...zolang je er maar zelf voor opdraait..
Ik had al een molensteen door dat raam gesmeten.
Maar als je dat echt niet durft, bel dan de dierenbescherming en leg de situatie uit. Zij kunnen waarschijnlijk wel ervoor zorgen dat de politie de boel openmaakt daar. Het is namelijk STRAFBAAR om een huisdier dood te laten gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 14-07-2003 19:29]
quote:da's een goed idee
Op maandag 14 juli 2003 19:27 schreef Xenia het volgende:
Zelf had ik allang dat raam ingegooid als het een van mijn katten was. Dan maar een proces verbaal, lekker belangrijk.Maar als je dat echt niet durft, bel dan de dierenbescherming en leg de situatie uit. Zij kunnen waarschijnlijk wel ervoor zorgen dat de politie de boel openmaakt daar. Het is namelijk STRAFBAAR om een huisdier dood te laten gaan...
Gooi dat raam in, nu!
Sla een raam in, bel de brandweer of dierenbescherming.
Hoop dat alles goed komt
Ik MOET 2 dagen wachten. Een briefje op de deur hangen, mocht er na 2 dagen nog niet gereageert zijn DAN pas gaan we misschien wat doen.
Gewoon wachten op de mensen die de planten water geven. En anders raampje ingooien
quote:Dierenbescherming bellen dus
Op maandag 14 juli 2003 19:36 schreef Mkleinman64 het volgende:
Net weer de politie aan de lijn gehad.Ik MOET 2 dagen wachten. Een briefje op de deur hangen, mocht er na 2 dagen nog niet gereageert zijn DAN pas gaan we misschien wat doen.
quote:Nog 2 dagen in deze hitte en je kat is dood. Ik heb respect voor de politie maar in zo'n situatie is 't "fuck them".
Op maandag 14 juli 2003 19:36 schreef Mkleinman64 het volgende:
Net weer de politie aan de lijn gehad.Ik MOET 2 dagen wachten. Een briefje op de deur hangen, mocht er na 2 dagen nog niet gereageert zijn DAN pas gaan we misschien wat doen.
[Dit bericht is gewijzigd door _BR_ op 14-07-2003 19:39]
zuigt om te moeten doen dus.. mja dat zegt niet dat ik veel andere opties voor je heb naast diegene die al genoemd zijn
edit: nja het zal wel alleen neerkomen op vernieling aangezien je al met de politie het erover gehad hebt.. maar hoe ga je met dingen om als inbraakalarm of het feit dat het huis open staat tussen de vernieling en het vervangen van de ruit? en hoe gaat de glazenreperateur die ruit repareren alstie niet ook op een andere manier naar binnen en buiten kan?
[Dit bericht is gewijzigd door sangdrax op 14-07-2003 19:40]
quote:Zo'n beessie kan niet voor zichzelf zorgen!
Op maandag 14 juli 2003 19:37 schreef Robertjuuh het volgende:
wat je allemaal niet doet voor een poesGewoon wachten op de mensen die de planten water geven. En anders raampje ingooien
quote:Ik zei toch dat ie hem eruit moest halen
Op maandag 14 juli 2003 19:38 schreef Brennie het volgende:[..]
Zo'n beessie kan niet voor zichzelf zorgen!
Of vind jij het niet erg dat je 3 dagen godvergeten alleen in een warm hok zonder water zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |