abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11766798
Deze band opereert in hetzelfde muzikale straatje van Isis en Knut. Zware, lome muziek met goede songstructuren. De titel van hun laatste cd "The Beyond" spreekt voor zich. Metal and beyond. De nummers zijn allemaal rond de 5 tot 10 minuten en nemen je mee op een muzikale trip door hun wereld. Geproduceerd door o.a. Pelle Henricsson (Refused en recentelijk Hell Is For Heroes) dus dat kan niet mis gaan!!!

Mocht je ze live willen zien, ze touren als support van Poison The Well aankomende maanden door Europa. Nederland doen ze geloof ik niet aan, maar ze zijn wel te bewonderen op het Pukkelpop festival

[url=http://pennis.dse.nl]pennis.dse.nl[/url]
pi_11769814
ik moet ngo steeds een keer die cd luisteren...
pi_11771967
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:52 schreef _Etter_ het volgende:
ik moet ngo steeds een keer die cd luisteren...
Anders brand ik vandeweek even een cdtje voor je?

Vind het trouwens ook veel weg hebben van Neurosis, zelfde straatje inderdaad als Isis en Knut. Hun debuutcd, simpelweg Cult of Luna genoemd, is ook erg goed alhoewel die iets minder 'knalt'
Ben wel benieuwd naar ze, zijn ze al bevestigd voor Pukkelpop dan? ik zie nog niets op de Pukkelpop site staan

pi_11772050
die debuut cd van hun moet ik nog bestellen. staat in mijn to bestel lijstje.

neurosis past daar idd ook wel bij.

pukkelpopsite vermelt nog nix. zijzelf echter wel. dus ga er vanuit dat het oks zit.

[url=http://pennis.dse.nl]pennis.dse.nl[/url]
pi_11772220
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:47 schreef ddeftones het volgende:
die debuut cd van hun moet ik nog bestellen. staat in mijn to bestel lijstje.

neurosis past daar idd ook wel bij.

pukkelpopsite vermelt nog nix. zijzelf echter wel. dus ga er vanuit dat het oks zit.

Enig idee waar je die kan bestellen? Liefst in Nederland.

Ah..ja ik zie het nu ook op hun site, zou mooi zijn, tenminste als Pukkelpop voor mij doorgaat natuurlijk

pi_11774085
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:42 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Anders brand ik vandeweek even een cdtje voor je?

Vind het trouwens ook veel weg hebben van Neurosis, zelfde straatje inderdaad als Isis en Knut. Hun debuutcd, simpelweg Cult of Luna genoemd, is ook erg goed alhoewel die iets minder 'knalt'
Ben wel benieuwd naar ze, zijn ze al bevestigd voor Pukkelpop dan? ik zie nog niets op de Pukkelpop site staan

is goed, brand hem dan wel als normale audio cd.... dan kan ik hem ook luisteren in de auto
  dinsdag 15 juli 2003 @ 10:00:25 #7
26891 killingcupid
are you loathsome tonight?
pi_11780054
Leuke band ja, al kunnen ze niet tippen aan ISIS of Neurosis. De Cult of Luna 7" op HydraHead Recs is ook erg gaaf.
we will become silhouettes.
pi_11782390
Hmm, gedeeltelijk met je eens, maar ik moet zeggen dat ik liever naar Cult of Luna luister dan naar het laatste Neurosis album wat me toch een stuk minder kan boeien, maar inderdaad het is niet zo goed als Through Silver In Blood en Souls At Zero wat mijn favoriete Neurosis albums zijn
  dinsdag 15 juli 2003 @ 19:40:26 #9
26891 killingcupid
pi_11792741
Die twee albums zijn echt briljant
pi_12971250
Weet iemand toevallig nog meer bands in het straatje van Cult of Luna, Neurosis, Knut, ISIS enz.?
pi_12971624
hmmm ik weet niet of the byond van col hier wel te bestellen is.
als je wel eens in nijemgen of arnhem komt: ga naar de kroese, een erg fijne cdzaak, met goedkope pirjzen, die wellicht die cd kunnen bestellen....bedenk ik me nu zo.
ik heb alleen een kopie, geweldige cd.
isis is ook erg fijn. neurosis ken ik niet zo, dus dennis, laat eens wat horen!

een andere band die n beetje iets, in dat straatje licht, zou mogwai kunnen zijn, maar ook weer niet echt. wel omdatze echte heavy stukken erin hebben zitten, en weinig aan zang doen.

vrijdag 5 september 2003 @ 22:35:39 #12
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12972457
Ik ben op Pukkelpop na 2 nummers van ze weggegaan, dus veel ken ik er niet van.
  zaterdag 6 september 2003 @ 02:38:31 #13
26891 killingcupid
pi_12976649
andere bands?

old man gloom, pelican, the combine, his hero is gone, lotus eaters, house of low culture, etc.

pi_12976978
Nog meer:

Botch, Burnt by the Sun, Everytime I Die en Converge.

pi_12977106
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 08:05 schreef Subterranean het volgende:
Nog meer:

Botch, Burnt by the Sun, Everytime I Die en Converge.

Nou ik kan alleen Everytime I Die niet maar de rest vind ik niet ala Neurosis/Cult of Luna klinken?
  zaterdag 6 september 2003 @ 11:21:20 #16
26891 killingcupid
pi_12978251
Everytime I Die klinkt ook niet als die bands, trust me.
  zaterdag 6 september 2003 @ 13:09:57 #17
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_12979731
Heb ze op Pukkelpop gezien en tering zeg, wat een herrie. PtW is er niks bij

Heeft iemand daar trouwens Billy Talent gezien? Dat vond ik nog wel okee op zich terwijl het ook best stevige muziek is...

pi_12979833
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 11:21 schreef killingcupid het volgende:
Everytime I Die klinkt ook niet als die bands, trust me.
hoe klinkt het dan wel?
(ga wel ff zoeken)
pi_12981917
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 02:38 schreef killingcupid het volgende:
andere bands?

old man gloom, pelican, the combine, his hero is gone, lotus eaters, house of low culture, etc.

Bedankt voor de tips allemaal. Eerste cd van CoL heb ik op mp3, ik zal eens kijken waar ik die kan bestellen, goed idee inderdaad

Old Man Gloom ken ik, klinkt wel erg oke, dat is geloof met de gitarist van Converge en de bassist van Cave In ofzo? of was het ISIS?
Die andere bands zal ik eens beluisteren.

Converge, Botch, Burnt by the Sun zitten inderdaad niet in hetzelfde straatje als CoL, Neurosis e.d. Al zijn het wel erg goede bands natuurlijk

Bandje wat wel een beetje in het straatje zit en ik gister 'ontdekt' heb is Meatjack, er staan wat mp3's op hun website http://www.meatjack.com/ kllinkt best oke als je het mij vraagt.

zaterdag 6 september 2003 @ 15:51:15 #20
26891 killingcupid
pi_12982196
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 13:18 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

hoe klinkt het dan wel?
(ga wel ff zoeken)

De oude ETID klinkt een beetje als Botch, oude Cave In en soortgelijke bands. De laatste plaat (hot damn!) is wat melodieuzer en minder technisch.
  zaterdag 6 september 2003 @ 15:52:04 #21
26891 killingcupid
pi_12982208
Wacht trouwens maar op de nieuwe The Dillinger Escape Plan, DIE wordt pas bruut. Tering zeg. Plaat komt waarschijnlijk rond de zomer uit.
pi_12984264
ik moet die cd van COL ook nog, maar heb geen creditcard om m via hun eigen site te kopen. *gaat haar vriend lief aankijken*
pi_12984518
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 15:52 schreef killingcupid het volgende:
Wacht trouwens maar op de nieuwe The Dillinger Escape Plan, DIE wordt pas bruut. Tering zeg. Plaat komt waarschijnlijk rond de zomer uit.
Eerst een nummer op de underworld soundtrack....
heb je het nieuwe album al gehoord ofzo? (of ga je er vanuit dat alles van TDEP bruut is )

oh en cult of luna heb ik nu maar besteld

zaterdag 6 september 2003 @ 21:07:03 #24
26891 killingcupid
pi_12988489
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 18:05 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

Eerst een nummer op de underworld soundtrack....
heb je het nieuwe album al gehoord ofzo? (of ga je er vanuit dat alles van TDEP bruut is )

oh en cult of luna heb ik nu maar besteld

Ze zijn nog in demo-fase, maar ik ken die gasten en spreek ze regelmatig...dus ze houden me op de hoogte
pi_12991996
die underworld soundtrack schijnt wel erg vet te zijn.
ik heb m nog niet echt goed gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')