Mocht je ze live willen zien, ze touren als support van Poison The Well aankomende maanden door Europa. Nederland doen ze geloof ik niet aan, maar ze zijn wel te bewonderen op het Pukkelpop festival
quote:Anders brand ik vandeweek even een cdtje voor je?
Op maandag 14 juli 2003 19:52 schreef _Etter_ het volgende:
ik moet ngo steeds een keer die cd luisteren...
Vind het trouwens ook veel weg hebben van Neurosis, zelfde straatje inderdaad als Isis en Knut. Hun debuutcd, simpelweg Cult of Luna genoemd, is ook erg goed alhoewel die iets minder 'knalt'
Ben wel benieuwd naar ze, zijn ze al bevestigd voor Pukkelpop dan? ik zie nog niets op de Pukkelpop site staan
neurosis past daar idd ook wel bij.
pukkelpopsite vermelt nog nix. zijzelf echter wel. dus ga er vanuit dat het oks zit.
quote:Enig idee waar je die kan bestellen? Liefst in Nederland.
Op maandag 14 juli 2003 21:47 schreef ddeftones het volgende:
die debuut cd van hun moet ik nog bestellen. staat in mijn to bestel lijstje.neurosis past daar idd ook wel bij.
pukkelpopsite vermelt nog nix. zijzelf echter wel. dus ga er vanuit dat het oks zit.
Ah..ja ik zie het nu ook op hun site, zou mooi zijn, tenminste als Pukkelpop voor mij doorgaat natuurlijk
quote:is goed, brand hem dan wel als normale audio cd.... dan kan ik hem ook luisteren in de auto
Op maandag 14 juli 2003 21:42 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Anders brand ik vandeweek even een cdtje voor je?
Vind het trouwens ook veel weg hebben van Neurosis, zelfde straatje inderdaad als Isis en Knut. Hun debuutcd, simpelweg Cult of Luna genoemd, is ook erg goed alhoewel die iets minder 'knalt'
Ben wel benieuwd naar ze, zijn ze al bevestigd voor Pukkelpop dan? ik zie nog niets op de Pukkelpop site staan
een andere band die n beetje iets, in dat straatje licht, zou mogwai kunnen zijn, maar ook weer niet echt. wel omdatze echte heavy stukken erin hebben zitten, en weinig aan zang doen.
old man gloom, pelican, the combine, his hero is gone, lotus eaters, house of low culture, etc.
quote:Nou ik kan alleen Everytime I Die niet maar de rest vind ik niet ala Neurosis/Cult of Luna klinken?
Op zaterdag 6 september 2003 08:05 schreef Subterranean het volgende:
Nog meer:Botch, Burnt by the Sun, Everytime I Die en Converge.
Heeft iemand daar trouwens Billy Talent gezien? Dat vond ik nog wel okee op zich terwijl het ook best stevige muziek is...
quote:hoe klinkt het dan wel?
Op zaterdag 6 september 2003 11:21 schreef killingcupid het volgende:
Everytime I Die klinkt ook niet als die bands, trust me.
quote:Bedankt voor de tips allemaal. Eerste cd van CoL heb ik op mp3, ik zal eens kijken waar ik die kan bestellen, goed idee inderdaad
Op zaterdag 6 september 2003 02:38 schreef killingcupid het volgende:
andere bands?old man gloom, pelican, the combine, his hero is gone, lotus eaters, house of low culture, etc.
Old Man Gloom ken ik, klinkt wel erg oke, dat is geloof met de gitarist van Converge en de bassist van Cave In ofzo? of was het ISIS?
Die andere bands zal ik eens beluisteren.
Converge, Botch, Burnt by the Sun zitten inderdaad niet in hetzelfde straatje als CoL, Neurosis e.d. Al zijn het wel erg goede bands natuurlijk
Bandje wat wel een beetje in het straatje zit en ik gister 'ontdekt' heb is Meatjack, er staan wat mp3's op hun website http://www.meatjack.com/ kllinkt best oke als je het mij vraagt.
quote:De oude ETID klinkt een beetje als Botch, oude Cave In en soortgelijke bands. De laatste plaat (hot damn!) is wat melodieuzer en minder technisch.
Op zaterdag 6 september 2003 13:18 schreef _Etter_ het volgende:[..]
hoe klinkt het dan wel?
(ga wel ff zoeken)
quote:Eerst een nummer op de underworld soundtrack....
Op zaterdag 6 september 2003 15:52 schreef killingcupid het volgende:
Wacht trouwens maar op de nieuwe The Dillinger Escape Plan, DIE wordt pas bruut. Tering zeg. Plaat komt waarschijnlijk rond de zomer uit.
oh en cult of luna heb ik nu maar besteld
quote:Ze zijn nog in demo-fase, maar ik ken die gasten en spreek ze regelmatig...dus ze houden me op de hoogte
Op zaterdag 6 september 2003 18:05 schreef _Etter_ het volgende:[..]
Eerst een nummer op de underworld soundtrack....
heb je het nieuwe album al gehoord ofzo? (of ga je er vanuit dat alles van TDEP bruut is)
oh en cult of luna heb ik nu maar besteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |