Wist niet dat autoos soepen zo populair was, 1 a 2 jaar geleden veel gedaan, als ik dit had geweten was ik eerder gekomen
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:53 schreef SiNz het volgende:
Weinig Acura-soeps tot nu toe.
Wordt deze ook amper gedaan?? Of zijn jullie gewoon nog bezig?
(oude garde bedoel ik hier)
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:11 schreef Steve-O het volgende:
Ik ben het soep gevoel ff kwijt
Doe volgend ronde mischien wel weer mee
quote:Het is een hoop prutsen.
Op dinsdag 15 juli 2003 14:56 schreef ook_gek het volgende:
oude garde is denk ik op vakantie.
Is het nou erg moeilijk om zie iets te maken?
Ik heb echt werkelijk nog nooit met photo shop gewerkt
quote:Ik ken het ook pas 2 weken
Op dinsdag 15 juli 2003 15:12 schreef SiNz het volgende:[..]
Het is een hoop prutsen.
Maar als je nog nooit met Photoshop gewerkt heb is het wel erg lastig. Dan weet je nieteens welke tool wat doet en hoe het in mekaar steekt met layers enzo.
Ik zou zeggen, ga een beetje kutten als het je leuk lijkt...
quote:Had ik voor dit topic ook nog nooit, maar op zich is het niet zo moeilijk met de tutorials.
Op dinsdag 15 juli 2003 14:56 schreef ook_gek het volgende:
oude garde is denk ik op vakantie.
Is het nou erg moeilijk om zie iets te maken?
Ik heb echt werkelijk nog nooit met photo shop gewerkt
Origineel:
Soep:
* klik op het plaatje, dan ziet het er beter uit
Heb eens wat nieuwe dingen geprobeerd:
* carbon motorkap en spiegels
* andere achtergrond
verder nog gedaan:
* verlaagd
* andere velgen
* voorbumper
* gaas in bumper
* skirt
* luchthapper
* raamband
* lampen tintje donkerder
Ik vind zelf de achtergrondswitch niet geweldig gelukt, maar voor de rest zou ik zo met die Acura weg willen rijden
Ik wilde trouwens nog het SLH logo op de raamband zetten, maar daar zit copyright op
quote:Helemaal mijn straatje in! Mijn stem heb je (so far) ... Hier en daar niet zo'n denderende afwerking, maar da's opbouwende kritiek die ik ook op mezelf heb.
Op dinsdag 15 juli 2003 23:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:
KlaarOrigineel:
[afbeelding]Soep:
[afbeelding]
* klik op het plaatje, dan ziet het er beter uitHeb eens wat nieuwe dingen geprobeerd:
* andere achtergrondverder nog gedaan:
* verlaagd
* andere velgen
* voorbumper
* gaas in bumper
* skirt
* luchthapper
* raamband
* lampen tintje donkerderIk vind zelf de achtergrondswitch niet geweldig gelukt, maar voor de rest zou ik zo met die Acura weg willen rijden
Ik wilde trouwens nog het SLH logo op de raamband zetten, maar daar zit copyright op
Ga zo doorrrrr.
quote:Leuke wending...andere achtergrond
Op dinsdag 15 juli 2003 23:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:
KlaarOrigineel:
[afbeelding]Soep:
[afbeelding]
* klik op het plaatje, dan ziet het er beter uitHeb eens wat nieuwe dingen geprobeerd:
* andere achtergrondverder nog gedaan:
* verlaagd
* andere velgen
* voorbumper
* gaas in bumper
* skirt
* luchthapper
* raamband
* lampen tintje donkerderIk vind zelf de achtergrondswitch niet geweldig gelukt, maar voor de rest zou ik zo met die Acura weg willen rijden
Maar als ik een paar dingetjes mag zeggen:
1. Carbon motorkap is (imho) erg lelijk en neemt heel de look van de Acura weg.
2. Beetje vreemde velgenkeuze. TE duidelijk Audi velgen.
3. De raamband is veeel te donker.
4. Een luchthapper...oke...maar dit is meer een luuuuuchthapper imho
5. Je had het over zo wegrijden ermee...ik geef je weinig kans want de wielen staan geblokkeerd in de wielkassen
6. En voor het echte mierenneuken...je gaas zit heel raar en niet in 1 lijn met de lijn van de auto.
Maar overall...een prima soep! (en coole kleur)
zie dit aub niet als afzeiken...het zijn tips voor de volgende keer
quote:Tuurlijk, maar ik reageer er wel weer op
Op woensdag 16 juli 2003 00:22 schreef SiNz het volgende:Maar als ik een paar dingetjes mag zeggen:
quote:Ik vind carbon motorkappen in het echt meestal zelf ook niet zo mooi, maar ik wilde het zelf toch eens proberen te maken.
1. Carbon motorkap is (imho) erg lelijk en neemt heel de look van de Acura weg.
quote:Als je hiermee het audi teken bedoelt: zonder dat teken zie ik persoonlijk toch nog wel dat het rs4 velgen zijn, maar ik vond het toch wel mooi staan dus ik dacht: boeien?
2. Beetje vreemde velgenkeuze. TE duidelijk Audi velgen.
quote:Die zijn toch altijd zo donker, staat normaal alleen iets op geschreven ofzo
3. De raamband is veeel te donker.
quote:Point taken, smaken verschillen. (Is trouwens om het ernorme motorblok wat je niet ziet te koelen
4. Een luchthapper...oke...maar dit is meer een luuuuuchthapper imho
quote:Klopt, maar de hydraulische veren komen omhoog als je de auto start, duh
5. Je had het over zo wegrijden ermee...ik geef je weinig kans want de wielen staan geblokkeerd in de wielkassen
quote:Vond ik zo wel mooi
6. En voor het echte mierenneuken...je gaas zit heel raar en niet in 1 lijn met de lijn van de auto.
quote:Tuurlijk niet, als het normaal wordt gebracht kijk ik er serieus na (nouja, semi-serieus)
zie dit aub niet als afzeiken...het zijn tips voor de volgende keer
quote:Ik heb het zelf ook geprobeerd .. zo'n carbon moterkap. Het lukte mij niet op een manier dat ik het resultaat mooi vond maar ik moet zeggen dat (afgezien van de luchthapper) het dit geval niet slecht gelukt is.
Op woensdag 16 juli 2003 00:22 schreef SiNz het volgende:[..]
1. Carbon motorkap is (imho) erg lelijk en neemt heel de look van de
Heb zelf een rooie Del Sol en ook al is zo'n carbonkap (meestal) geen verbetering op de looks, ik wil 'm er toch op hebben. Het heeft zoveel voordelen als je een beetje serieus bezig bent met tunen i.p.v. alleen maar je auto er snel uit laten zien zonder resultaat (lees Foliatec)! Dus ook al is het mijn smaak niet helemaal; ik vind het een toppertje!
P.S.: Ik zou -hydraulisch systeem of niet- nooit m'n wielen contact laten maken met het bodywork. Schijnt niet zo denderend te zijn voor je auto.
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 09:38 schreef Blackula het volgende:[..]
Ik heb het zelf ook geprobeerd .. zo'n carbon moterkap. Het lukte mij niet op een manier dat ik het resultaat mooi vond maar ik moet zeggen dat (afgezien van de luchthapper) het dit geval niet slecht gelukt is.
Heb zelf een rooie Del Sol en ook al is zo'n carbonkap (meestal) geen verbetering op de looks, ik wil 'm er toch op hebben. Het heeft zoveel voordelen als je een beetje serieus bezig bent met tunen i.p.v. alleen maar je auto er snel uit laten zien zonder resultaat (lees Foliatec)! Dus ook al is het mijn smaak niet helemaal; ik vind het een toppertje!
P.S.: Ik zou -hydraulisch systeem of niet- nooit m'n wielen contact laten maken met het bodywork. Schijnt niet zo denderend te zijn voor je auto.
Er is een verschil tussen contact maken en ergens langs lopen. Vraag maar aan je verzekeraar.
quote:Hier ze je dat de wielen IN de wielkassen zitten, dan kan het. Bij die soep van T-Rex zitten de banden OP de wielkassen.
Op woensdag 16 juli 2003 10:09 schreef Steve-O het volgende:[..]
edit: Precies wat Blackula zegt
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 16-07-2003 10:22]
quote:het ziet er in ieder geval niet uit
Op woensdag 16 juli 2003 10:18 schreef Blackula het volgende:
Ik kan het mishebben... maar gaan de wielen op bovenstaand plaatje niet IN de wielkasten en LANGS het blikwerk?Er is een verschil tussen contact maken en ergens langs lopen. Vraag maar aan je verzekeraar.
quote:Ietsiepietse teveel verlaagd. Maar aldoende leert men. Je zal er maar op de moeilijke manier achterkomen
Op woensdag 16 juli 2003 10:20 schreef Steve-O het volgende:[..]
het ziet er in ieder geval niet uit
quote:Ja, maar ik maak um dit keer niet hoor! Ik maak um elke keer (en ik heb ook geen tijd).
Op woensdag 16 juli 2003 11:30 schreef Henkmanz het volgende:
vanmiddag om 3 uur de poll, toch?
quote:Tjah zelf doe ik effe niet meer mee, er wordt te veel off - topic gedaan en er wordt te veel afgeweken van de regeltjes, terwijl juist die nou net zo simpel zijn
Op woensdag 16 juli 2003 11:39 schreef SiNz het volgende:[..]
Ja, maar ik maak um dit keer niet hoor! Ik maak um elke keer (en ik heb ook geen tijd).
Doe wel weer mee als het fatsoenlijk aan toe gaat.
quote:Verklaar je nader... !?!?
Op woensdag 16 juli 2003 11:41 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Tjah zelf doe ik effe niet meer mee, er wordt te veel off - topic gedaan en er wordt te veel afgeweken van de regeltjes, terwijl juist die nou net zo simpel zijn
quote:Even nog hierover:
Op maandag 14 juli 2003 17:04 schreef Ultimora het volgende:
ff voor de duidelijkheid, ik vind het best dat er de Acura wordt gedaan, maar ga iig de volgende keer stemmen.... nu kiest dus iemand de foto, terwijl die de vorige ronde niet eens heeft mee gedaan... sorry hoor beetje zwak voor Henkmanz, Blackula, Vincentius en Rishi 120 tenminste de lambo hebben gesoept, en daarom de volgende foto mogen kiezen.. is dat nou zo moeilijk??? tis toch juist de kick als je er een gemaakt hebt, dat je dan de meeste stemmen krijgt, en dan je EIGEN plaatje mag uitzoeken.. blijkbaar vinden anderen van niet. maak dan gewoon een poll, zoveel moeite is dat niet zeker niet met zo weinig deelnemers. ik ben van mening dat sommigen de lol voor anderen een beetje hebben verpest... en ik ben er eigenlijk voor om nu gewoon nog een lambo Poll te maken (wil ik best zelf doen) en dat de winnaar 3 uur later gekozen wordt..
De dag dat er gestemt zou moeten worden keek ik 's avonds pas en toen had niemand nog een poll gemaakt.
Sorry, maar dat is niet mijn taak om voor de polls te zorgen. Als niemand anders er een maakt en niemand heeft gereageerd ga ik ervanuit dat het over is met die Lambo.
We wilde zelf ook weer gaan soepen, dus hebben we maar een andere auto gekozen. Niet meer dan logisch lijkt mij....
We kunnen ook nog een week wachten tot er eindelijk es iemand met een poll komt (als ik het niet doe) of afsluiten en verder. We hebben in dit geval voor het 2e gekozen.
En uiteindelijk heb ik alsnog die poll zitten maken, omdat anderen het vertikken. Nogmaals: het is niet mijn taak hier. Ik ben geen topicstarter, geen topicleider oid. Help alleen meer om het een klein beetje in goede banen te leiden. Als iedereen daar nou aan meewerkt, gaat het een stuk prettiger hier en krijgen we weer een beetje lol in deze wedstrijd.
quote:Simpel, onder de soepwedstrijd worden soms al auto` s geplaatst die helemaal niks met de soepwedstrijd te maken heeft.
Op woensdag 16 juli 2003 11:44 schreef SiNz het volgende:[..]
Verklaar je nader... !?!?
Jij bijvoorbeeld doet steeds de poll, heb ik je een keer afgelost maar iedereen mag het wel eens doen.
Er zijn er soepers bij die cheaten bij de stemmen. Meer verklaring nodig ?
quote:Ik zie er niet zo heel veel, maar je heb gelijk...is vrij irritant.
Op woensdag 16 juli 2003 12:18 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Simpel, onder de soepwedstrijd worden soms al auto` s geplaatst die helemaal niks met de soepwedstrijd te maken heeft.
quote:Is ook irri inderdaad. Moet ook (daarom) een andere manier zijn om te stemmen. Of vertrouwen op iedereen, dat ze niet cheaten.
Er zijn er soepers bij die cheaten bij de stemmen.
Maar goed, deze dingen staan niet in de regels die we erboven hebben staan. Moet even iets duidelijker, dat ben ik met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |