quote:ok, dit is dus de laatste keer dat ik tussendoor iets anders heb voorgesteld, nou was ik dus weer net te vroeg. Ik zal in het vervolg langer wachten ( tot iemand anders het doet
Op zaterdag 19 juli 2003 00:18 schreef Blackula het volgende:- edit - : Sorry... hernia weerhoudt mij ervan regelmatig te checken...
Ik ben het ook wel eens met de voorgestelde auto... Ik win wel (weer) een keer om een auto uit te zoeken. Succes allen!
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 19-07-2003 00:29]
quote:Ik ben eigenlijk te laat. Wist ook niet echt hoe laat de poll sluit. Maar omdat ik denk dat er al ppl bezig zijn met de Fonz-mobiel is het misschien verstandig om het bij de Mercedes te houden. Of iedereen moet nog wakker zijn en kiezen voor de Honda, ofcoz.
Op zaterdag 19 juli 2003 00:23 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
We hebben net tot bijna half 12 gewacht op een nieuwe opgave en toen die merc gekozen. Maar van mij kan er nog wel geswitched worden
Suc6
nu eerst slapie doen...
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 19-07-2003 03:15]
quote:Instemd
Op zaterdag 19 juli 2003 03:13 schreef SiNz het volgende:
Nou, veel onduidelijkheid....we houden het idd op die ouwe Mercedes pimp daddy mobielSuc6
Inspiratie 0,0 zegmaar
quote:inspiratie 1,0:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:44 schreef SiNz het volgende:
Zo dan, ik heb geen idee wat ik met deze auto aanmoet zeg....Inspiratie 0,0 zegmaar
Versoeping:
Hmmm ik had ook geen inspiratie, maar wel genoeg om die lelijke mercedes een totaal ander look te geven
weinig origineel, wel kogelvrij!
Dè mobster-mobile bij uitstek.
quote:Ik ook niet
Zo dan, ik heb geen idee wat ik met deze auto aanmoet zeg....Inspiratie 0,0 zegmaar
quote:Erg jammer... was nogal benieuwd naar jouw soep.
maar goed. hier dus die van mijn:
Teveel om op te noemen aan gedaan, laat ik maar zeggen dat het nu een compleet ander model is geworden..
quote:Hmmmmm... Tot nu toe vind ik deze de beste... jammer van de hoofdsteun maar het ziet eruit alsof Mercedes het ooit idd gemaakt heeft
Op zaterdag 19 juli 2003 18:54 schreef jwstoop het volgende:[..]
inspiratie 1,0:
[afbeelding]
Worm: ook erg origineel!
Ik ben nu compleet inspiratieloos dus.
Volgende auto beter!
quote:Volgens mij vandaag om 15:00 uur... dus da's al voorbij. Zal me niets verbazen als de deadline wordt verschoven naar morgen, gezien weekend en F1.
Op zondag 20 juli 2003 14:54 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Duurt deze ronde tot morgen of vandaag, ik heb namelijk helemaal geen tijd gehad en ben dus nog niet ver
toch iets te weinig inzendingen nu
quote:toch nog de tijd tot morgen?! dan ga ik nog ff aan de slag.
Op zondag 20 juli 2003 16:27 schreef Blackula het volgende:[..]
Volgens mij vandaag om 15:00 uur... dus da's al voorbij. Zal me niets verbazen als de deadline wordt verschoven naar morgen, gezien weekend en F1.
toch iets te weinig inzendingen nu
[soep]
Meer dan dit kan ik er niet van maken... dusss....
* Henkmanz wacht met smart op de poll (met daarna dus een nieuwe auto)
quote:ja
Op maandag 21 juli 2003 00:39 schreef ArmaniMania het volgende:
weinig inzendingen
quote:dat krijg je als je niet meedoet
Op maandag 21 juli 2003 01:15 schreef Steve-O het volgende:[..]
ja
als vandaag nou gewoon de poll gemaakt wordt krijgen degenen die wél gesoept hebben ook hun eer, gaan we daarna wel verder met de volgende auto... dusss....
quote:Errug nice gedaan!!
Op zaterdag 19 juli 2003 22:21 schreef worm het volgende:
Ik snap niet waarom niemand hier iets mee kon! Hier kun je juist mee gaan soepen, in plaats van bumpertjes plakken en verlagen enzo..(ben daar dus niet zo'n fan van..
)
maar goed. hier dus die van mijn:
[afbeelding]Teveel om op te noemen aan gedaan, laat ik maar zeggen dat het nu een compleet ander model is geworden..
Nou ja, ik denk dat ik maar oversla...want ik denk niet dat ik het vandaag haal (strax Koninginnerit in de Tour).
Maar die van jou Worm heeft krijgt mijn stem (tot nu toe).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |