quote:Of een LOTR-idee dat iedereen het ineens geweldig vind en al jaren fan is.
Op woensdag 28 januari 2004 00:17 schreef Jansman het volgende:[..]
omg.. als het maar geen Mel-Brooks-achtige verkrachting wordt
.
quote:Ik kijk nu die ene serie, maar ik moet zeggen datet heel leuk is!
Op woensdag 28 januari 2004 11:31 schreef TrenTs het volgende:[..]
Of een LOTR-idee dat iedereen het ineens geweldig vind en al jaren fan is.
quote:Ik wil Salmon of Doubt ook wel hebben als ik die omschrijving zo lees
Op dinsdag 27 januari 2004 23:33 schreef TrenTs het volgende:
Ah danku.Dan ga ik die morgen als eerste werk bestellen!
"Oh freddled gruntbuggly...
...thy micturations are to me- As plurdled gabbleblotchits on a lurgid bee.
Groop I implore thee, my foonting turlingdromes.
And hooptiously drangle me with crinkly bindlewurdles,
or I will rend thee in the gobberwarts with my blurglecruncheon, see if I don't."
- Prostetnic Vogon Jeltz -
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:31 schreef TrenTs het volgende:[..]
Of een LOTR-idee dat iedereen het ineens geweldig vind en al jaren fan is.
Mocht het zover komen, laat dan even genoteerd staan dat ik ook ècht al jaren fan was
.
quote:Goed plan, kijken of ik m.n middelbare school boekverslag nog kan vinden en laten carbon-daten als bewijsmateriaal.
Op donderdag 5 februari 2004 13:00 schreef Kwark het volgende:[..]
.
Mocht het zover komen, laat dan even genoteerd staan dat ik ook ècht al jaren fan was
.

quote:YAAY!!!
ISBN: 0-517-14925-7
Gewoon bij bol.com besteld.
Waarom er nu ineens paperback bij vermeld staat weet ik ook niet... Ik heb toch echt een hardcover.
[Dit bericht is gewijzigd door Shai-Hulud op 08-02-2004 12:44]
quote:Ik heb Salmon of Doubt vorig jaar november al gekregen voor mijn verjaardag, dus toch al een tijdje. Voornamelijk losse dingetjes, en een opzet voor een nieuw Dirk Gently boek, dat helaas niet meer afgemaakt zal worden.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:57 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Edited by Peter Guzzardi and with an introduction by Christopher Cerf, this bittersweet collection comprises letters, fragments of ideas for books, films and TV, ruminations on a diverse array of subjects and a good bit of a final unfinished novel by the author of The Hitchhiker's Guide to the Galaxy series, who died in May of last year
Niet echt een compleet verhaal dus. Nog niet zo lang uit ook waarschijnlijk.
Leuk voor de fans, probeer ook eens zijn "Last chance to see". Hierin gaat Douglas op zoek naar zeldzame dieren, die met uitsterven worden bedreigd. Zijn betrokkenheid blijkt er duidelijk uit.
En vergeet deze niet: 25 mei: Towel day - Tribute to Douglas Adams!
quote:last chance tot see.... dat is een film/video of boek??
Op zondag 8 februari 2004 02:34 schreef Mark het volgende:[..]
Ik heb Salmon of Doubt vorig jaar november al gekregen voor mijn verjaardag, dus toch al een tijdje. Voornamelijk losse dingetjes, en een opzet voor een nieuw Dirk Gently boek, dat helaas niet meer afgemaakt zal worden.
Leuk voor de fans, probeer ook eens zijn "Last chance to see". Hierin gaat Douglas op zoek naar zeldzame dieren, die met uitsterven worden bedreigd. Zijn betrokkenheid blijkt er duidelijk uit.
En vergeet deze niet: 25 mei: Towel day - Tribute to Douglas Adams!
quote:Boek, met een aantal foto's
Op zondag 8 februari 2004 12:03 schreef drelletje het volgende:
last chance tot see.... dat is een film/video of boek??
quote:Ik heb net deel 1 uit. Nu wil ik de bundel kopen, maar ik weet niet welke versie.
Op zondag 8 februari 2004 01:58 schreef Shai-Hulud het volgende:
THHGTTG (moet ineens aan DNA denken...) had ik dus ook al. Maar sinds vanmorgen...[afbeelding]
[..]YAAY!!!
Met home made boekenlintje.Gewoon bij bol.com besteld.
Waarom er nu ineens paperback bij vermeld staat weet ik ook niet... Ik heb toch echt een hardcover.
Ja.. ik heb een jaar of 10 een paar in het NL gelezen..quote:Op maandag 5 maart 2001 15:41 schreef Schorpioen het volgende:
Is er ueberhaupt wel een nederlandse versie van? Ik heb hem nog nooit gezien in ieder geval.
Eeeew... Die walgelijke vertaling waar Ford Prefect opduikt als 'Amro Bank'quote:Op maandag 23 februari 2004 17:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja.. ik heb een jaar of 10 een paar in het NL gelezen..
Speelde zich af in Schagen NH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |