abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 juli 2003 @ 01:17:39 #51
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_11800062
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 01:15 schreef lovegrrl het volgende:
only en vero moda vind ik idd ook leuke goedkope merken

maar goed: Angels in Sneek
steeds de nieuwste mode enzo.. shirtjes van ong 10 eurrie, rokjes dezelfde, broeken iets meer
post het adres enzo morgen wel als ik het niet vergeet


thnx! ixit waarschijnlijk eind augustus in Sneek
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_11801834
Op woensdag 16 juli 2003 01:07 schreef Stefkuh het volgende:
quote:
Hmm meestal rood/oranje volgens mij... sjit ben die foto's kwijt anders zou ik die wel plaatsen.. ah gevonden! dit is ehm, de circle chair:
[afbeelding]
Deze is wit dus toch.. Heb geen duidelijker plaatje bij de hand (en die telefoon die erin is getekend is naturlijk onzin) is dit ook wat JIJ bedoelde?
Je bedoelt de Ball Chair van Aarnio Eero? Kijk hier eens: http://www.eero-aarnio.com/index.cfm/page/8/title/Ball_Chair.htm. In nederland kost deze stoel je 4500 euro, even gecheckt vanochtend. Mooi rond bedrag toch?
quote:
kan me wel voorstellen, ik ben van '81 dus ben er niet in opgegroeid
Ik ben van daarvoor met ouder met een behoorlijk goede smaak, wat ook nog wat mocht kosten. Daar wordt je aardig door verpest.
quote:
Zal ik dan eens verandering in gaan brengen over een paar jaar
Ja doen! Er mag wel weer eens iets spannends gaan gebeuren.
Never try to outstubborn a cat.
  woensdag 16 juli 2003 @ 09:12:26 #53
17183 batje
met vleugeltjes
pi_11802079
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 01:08 schreef Stefkuh het volgende:
Vind trouwens de foto's op Wehkamp.nl SCHANDALIG klein! daar kan je toch niks op kopen zeg... t'is dat ik een aantal dingen in de folder/boek heb egzien!
Van een foto kan je over kleding toch weinig zeggen, dus ik bestel me ziek aan alles wat ook maar een beetje leuk lijkt, en stuur 90% weer terug
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:26:47 #54
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_11804661
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 09:12 schreef batje het volgende:

[..]

Van een foto kan je over kleding toch weinig zeggen, dus ik bestel me ziek aan alles wat ook maar een beetje leuk lijkt, en stuur 90% weer terug


Dat kan dus gewoon? wist ik niet dat dat zo makkelijk ging, weer wat geleerd!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:30:41 #55
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_11804732
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 08:43 schreef grif het volgende:
Je bedoelt de Ball Chair van Aarnio Eero? Kijk hier eens: http://www.eero-aarnio.com/index.cfm/page/8/title/Ball_Chair.htm. In nederland kost deze stoel je 4500 euro, even gecheckt vanochtend. Mooi rond bedrag toch?
Taaaaaaaaaaaa die bedoel ik ja vind het zo'n "geil" ding! heb er wel eens dagen op internet naar gesnuffeld nooit iets gevonden, dus vielen dank! Wow die kleine stoeltjes / tafeltje erbij zijn ook wel erg cool
quote:
Ik ben van daarvoor met ouder met een behoorlijk goede smaak, wat ook nog wat mocht kosten. Daar wordt je aardig door verpest.
Ben ik blij dat ik altijd mijn eigen smaak heb gedragen
quote:
Ja doen! Er mag wel weer eens iets spannends gaan gebeuren.
Deal!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_11814950
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:47 schreef batje het volgende:

[..]

Als het een beetje ruim van de voren aangekondigd wordt ben ik van de partij. Mis mijn oude stad wel een beetje, dus grijp elke kans om haar beter te leren kennen aan (en ik ben gewoon gek op leuke koopjes )


Als er animo voor is, wil ik met alle plezier een rondje met hoge winkeldichtheid bedenken. De diversiteit is zodanig dat iedereen wel aan zijn/haar trekken komt.
Never try to outstubborn a cat.
pi_11818525
h&m heeft wel wat sjit ja maar laatst kwam ik op de beverwijkse bazaar daaaamn wat hebben zij coole broeke!!! daar koop ik gegarandeerd de volgende keer (40 tot 50 euro, normale prijzen toch rond 80/130).
pi_11819256
Coolcat daar vragen ze niet van die belachelijk hoge prijzen voor wat shirts..
pi_11820505
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:30 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Taaaaaaaaaaaa die bedoel ik ja vind het zo'n "geil" ding! heb er wel eens dagen op internet naar gesnuffeld nooit iets gevonden, dus vielen dank! Wow die kleine stoeltjes / tafeltje erbij zijn ook wel erg cool
[afbeelding]
[..]


Je hebt ook wel een stijlikoon van de jaren 60/70 te pakken. Ik vind zelf zijn Pony uit 1973 erg geestig. De Ball Chair is volgens mij ook gebruikt in de film Men in Black. Om precies te zijn, in de scene waarin de toelatingsvragen moeten worden ingevuld op slap papier en met brekende potloden. Wat natuurlijk de eigenlijke test was.

De Egg chair van Arne Jacobsen, die hij ontwierp voor het SAS hotel in Helsinki, zou je misschien ook leuk kunnen vinden: http://www.eckhart.nl/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=527&templateid=253

Mocht je ooit eens in New York komen, kan ik je een bezoek aan het Moma zeer aanraden. Die hebben een heel leuke collectie designklassiekers uit de tweede helft van de 20e eeuw. En ook nog een leuke kunstcollectie trouwens.

Never try to outstubborn a cat.
pi_11829456
Allesandro
Nieuwe Rijn
Leiden
www.kleermakerij.it

Schitterende maatgemaakte (Nervesa) pakken, hemden (oa. Barba) en dassen (Anonimo) voor een zeer redelijk prijs

pi_11834796
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:43 schreef grif het volgende:

[..]

Je hebt ook wel een stijlikoon van de jaren 60/70 te pakken. Ik vind zelf zijn Pony uit 1973 erg geestig. De Ball Chair is volgens mij ook gebruikt in de film Men in Black. Om precies te zijn, in de scene waarin de toelatingsvragen moeten worden ingevuld op slap papier en met brekende potloden. Wat natuurlijk de eigenlijke test was.

De Egg chair van Arne Jacobsen, die hij ontwierp voor het SAS hotel in Helsinki, zou je misschien ook leuk kunnen vinden: http://www.eckhart.nl/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=527&templateid=253

Mocht je ooit eens in New York komen, kan ik je een bezoek aan het Moma zeer aanraden. Die hebben een heel leuke collectie designklassiekers uit de tweede helft van de 20e eeuw. En ook nog een leuke kunstcollectie trouwens.


[offtopic]Ja die van Eckhart had ik ook al (wel!) eens gezien, bubble chair van Arnio is ook leuk (chi-ching). Men in Black klopt wel ja:
quote:
Fra l'altro, un'altra poltrona di Arnio, la Tomato Chair, è stata usata come elemento decorativo nel film
Men in Black.(=Between the other, an other seat of Arnio, the Tomato Chair, has been used like decorative element in the Men film in Black.)
maar we gaan offtopic... van goedkope kleding naar super dure design stoelen... ander topic openen?

- edit: er staat ook in dat stukje hierboven Tomato Chair maar DIT plaatje staat bij die tekst: ... terwijl DIT de wallpaper is die op de MiB site staat.. Ball Chair in ei vorm??


[/offtopic]

ontopic

[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 17-07-2003 15:09]

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 19 juli 2003 @ 18:17:24 #62
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_11879913
Gisteren twee gloednieuwe G-star spijkerbroeken gekocht van wel 12 euro per stuk. En gewoon netjes afgerekend bij de kassa, waar ik dus heen gelopen ben... Waar? Spijkenisse, Ouverturelaan/weg/ofzoiets. Maar, je moet wel een pasje hebben om binnen te komen...
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_11880119
Op donderdag 17 juli 2003 14:50 schreef Stefkuh het volgende:
quote:
maar we gaan offtopic... van goedkope kleding naar super dure design stoelen... ander topic openen? [b]
De ellende met stoelen is dat er maar twee soorten zijn, Ikea prijs en kwaliteit of gelijk onbetaalbaar. Ik hou dan ook van een minimalistisch interieur.
quote:
- edit: er staat ook in dat stukje hierboven Tomato Chair maar DIT plaatje staat bij die tekst: [afbeelding]... terwijl DIT de wallpaper is die op de MiB site staat.. Ball Chair in ei vorm??
Je hebt helemaal gelijk, ik heb de DVD even gecheckt. Inderdaad ei-vormig.
quote:
ontopic
Dat is wat moeilijker, je hebt de meeste van mijn adressen al gehad.
Never try to outstubborn a cat.
pi_11883552
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

de H&M = leuk spul voor lage prijs!
alleen jammer dat er in den bosch maar zo weinig is voor de heren!


ik vind het zo'n rommelwinkeltje en daarom koop ik er niks vind het niet fijn winkelen.
Voor mij hoeft er ook niet perse een merkje op te staan maar het moet wel een fantsoenlijke winkel van binnen zijn.

Maar heb je al bij WE gekeken het vroegere HIJ daar hebben meestal toch mooie kleding voor weinig geld. En JEANS CENTER meestal ook wel mooie kleding voor niet al te veel geld.

pi_12016129
In de Hazenstraat, Amsterdam kwam ik ook nog een leuk en hip winkeltje tegen in tweedehands retro voor weinig - tussen 4 en 10 euro.
Never try to outstubborn a cat.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 23:51:14 #66
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_12024787
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 17:23 schreef grif het volgende:
In de Hazenstraat, Amsterdam kwam ik ook nog een leuk en hip winkeltje tegen in tweedehands retro voor weinig - tussen 4 en 10 euro.
Nice thnx! Wordt toch maar weer eens een dagje naar Amsterdam gaan denk ik effe van te voren een lijstje maken, eh... zijn er ook bijv leuke markten in Amsterdam? Je noemde eerder al Lindemarkt (of is dit een straat naam ) maar wanneer zijn er markten in A'dam en waar? Daar schijn je ook toch wel leuke dingen te kunnen halen.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12030820
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 22:30 schreef Riann het volgende:
(Over H&M)

ik vind het zo'n rommelwinkeltje en daarom koop ik er niks vind het niet fijn winkelen.
Voor mij hoeft er ook niet perse een merkje op te staan maar het moet wel een fantsoenlijke winkel van binnen zijn.


Vriendinnen van mij zeggen dat ook altijd, maar ik vind het juist heerlijk.. Lekker rondzoeken totdat je echt iets tofs vind! Ik vond het eerst ook altijd een rommel, maar je moet het leuke er gewoon van inzien!
pi_12032394
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 23:51 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Nice thnx! Wordt toch maar weer eens een dagje naar Amsterdam gaan denk ik effe van te voren een lijstje maken, eh... zijn er ook bijv leuke markten in Amsterdam? Je noemde eerder al Lindemarkt (of is dit een straat naam ) maar wanneer zijn er markten in A'dam en waar? Daar schijn je ook toch wel leuke dingen te kunnen halen.


Het winkeltje in de Hazenstraat zit naast Kop en Schotel (inderdaad, serviezen maar dan leuke).

De Lindenmarkt is op de Lindengracht op zaterdag. Het Waterlooplein is elke dag markt, maar kun je beter doordeweeks doen ivm drukte. Kun je goed combineren met de Jodenbreestraat, Oude Hoogstraat, Haarlemmerdijk en de Jordaan. Deze raad ik je ook aan om doordeweeks te doen, stuk rustiger.

Het bovenstaandje rondje kost je zeker een ruime middag. Mocht je daarna wat willen drinken/eten, Festina Lente aan de Looiersgracht kan ik je aanraden.

[Dit bericht is gewijzigd door grif op 26-07-2003 22:22]

Never try to outstubborn a cat.
pi_12033557
Amrani, Alphen a/d Rijn
biw - ben ik weer
pi_12043028
Ook goedkoop (en je vindt het zeker niet overal) www.haeftling.de

De arbeidskosten zijn niet zo hoog: project van het duits gevangeniswezen. Maar waar koop je nog sneakers nieuw voor 25 euro?

Never try to outstubborn a cat.
  zondag 27 juli 2003 @ 19:59:55 #71
52458 sn7ke
Bijt niet
pi_12051576
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:57 schreef Wuder het volgende:
Men At Work valt wel mee..

Tis daar nu ook veel G-Star

G-Star =


WTF?!! Die zaak is niet normaal jo, 130 eurootjes voor een broek! O_O!!
pi_12075904
quote:
Op maandag 14 juli 2003 23:47 schreef B1tchwax het volgende:
Voor je jaren 70 retro stuff naar de zipper (verlengde van de damstraat en in een van de 9 kleine straatjes) of et waterlooplein!
Ja, de Zipper! Hoe kom ik daar, kun je dat uitleggen?
pi_12075957
quote:
Op maandag 14 juli 2003 03:40 schreef motown het volgende:
Ik ben het er zeker mee eens dat merkkleding overrated is. Of liever gezegd: veel kleding van minder bekende merken is juist underrated. Maar je posts rieken toch een tikje naar spam.

Ik verzoek de mods in dit geval slechts een waarschuwing te geven en het topic vervolgens over te houden als algemeen discussietopic voor kleding van minder bekende doch goede en voordelige merken.


Krijg je daar punten voor of wat is dat toch altijd dat eeuwige gezeik van slotje, of spam.....je bent toch geen mod?!?!? Geef gewoon antwoord of blijf hier weg dat eeuwige gezeik altijd!!
.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 01:23:33 #74
17105 B1tchwax
Brakke gast!
pi_12082344
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:00 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja, de Zipper! Hoe kom ik daar, kun je dat uitleggen?


Ok.. Ik neem aan dat je de dam wel weet te vinden?

Op de dam de Damstraat in -> straat begin bij de juwelier aan de kant van de krasnapolsky. Damstraat uitlopen en dan krijg ie een andere naam.. dan aan je rechterhand..

In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
pi_12084194
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 01:23 schreef B1tchwax het volgende:

[..]

Ok.. Ik neem aan dat je de dam wel weet te vinden?

Op de dam de Damstraat in -> straat begin bij de juwelier aan de kant van de krasnapolsky. Damstraat uitlopen en dan krijg ie een andere naam.. dan aan je rechterhand..


Of naar het Spui, dan het steegje in naast Hoppe, en rechtdoor blijven lopen. Je passeert diverse grachten. Zipper vind je aan je linkerhand.
Never try to outstubborn a cat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')