Die is wel mooi
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 13-07-2003 22:13]
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 13-07-2003 22:13]
(wel gezellige auto's trouwens)
[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 13-07-2003 21:42]
quote:bij de sontweg jah... maar dat zijn over het algemeen allemaal honda crxjes en opel kadetjes
heeej bij de mac hier in groningen hebben ze ook dit soort "meetings
quote:Ja daar zullen ze blij van worden, een groep mensen die bij de Mac op de parkeerplaats staan
hier zal de redionalepolitie ook erg vrolijk van worden.
quote:ja en als ze dat wilen weten gaan ze in burger naar zo een meeting
Op zondag 13 juli 2003 21:41 schreef stay_fun het volgende:
Geweldig, met nummerplaten en gezichten erbij, hier zal de regionale politie ook erg vrolijk van worden.(wel gezellige auto's trouwens)
quote:ik ben er nog nooit geweest. ik hoorde het van een vriendin van me
Op zondag 13 juli 2003 21:43 schreef Markz0r het volgende:[..]
bij de sontweg jah... maar dat zijn over het algemeen allemaal honda crxjes en opel kadetjes
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Bij het Transferium vlakbij de a44
Op zondag 13 juli 2003 21:42 schreef ook_gek het volgende:
welke mcdonald is dit? ziet er leuk uit.
moet ik ook eens gaan kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
grtz
Gaaf bakkie hoor !
Welke steek in je hoofd zit er toch los als je dit soort velgen onder je auto klap
-edit-
Nog zo een
[Dit bericht is gewijzigd door trance40 op 13-07-2003 21:58]
[Dit bericht is gewijzigd door TimMer1981 op 13-07-2003 21:57]
quote:vertel.
Op zondag 13 juli 2003 21:49 schreef stay_fun het volgende:
Er is geen enkel probleem....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Het moet nogal ver weg komen zo te zien
Op zondag 13 juli 2003 21:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
vertel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop