abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_792441
Gisteren heerlijk lopen ******* achter mijn pc'tje zet ik hem uit ga even later weer kijken maakt mijn voeding kortsluiting iemand enig idee hoe dit kan heb er wel verleden week een extra harde schijf bijgezet en het is een 250watt voeding dus zou moeten kunnen dacht ik, moet ik upgraden naar 300watt of kan het zijn dat de zekering geklapt is????
One word can say it all.<P>
  maandag 5 maart 2001 @ 10:28:27 #2
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_792548
Ik heb een woord voor je: "leestekens"

Maar goed, als je voeding kortsluiting maakt wordt het inderdaad tijd voor een nieuwe. Was je daar zelf nog niet achter dan?

250 Watt is in principe voldoende voor een gewone pc met wat randapparatuur, heb je een AMD processor dan is een 300 Watt voeding wel aan te raden omdat die nu eenmaal wat meer vermogen lusten. Als je systeem altijd heeft gewerkt met 250 Watt en het enige dat je hebt gedaan is een harde schijf erbij gezet, dan zou het met die 250 Watt nog wel moeten gaan, maar voor het prijsverschil hoef je het niet te laten tegenwoordig, kijk hier maar eens. Wil je een toppie voeding dan neem je een Antec of Enermax 300 Watt en ben je voor 150 gulden klaar..

[edit] typo [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 05-03-2001 10:29]

pi_792556
Heb ik ook een keer gehad. De hele voeding ontplofte opeens, met een grote rookwolk. Zag er cool uit, maar mijn voeding en mijn hd waren wel naar de klote...

Koop eerst een nieuwe voeding en bouw die in. Koppel dan alles los behalve de videokaart, en sluit dan alles 1 voor 1 weer aan. Zo zie je wat het probleem veroorzaakt. Toen ik de hd aansloot weigerde de hele pc dienst, die heb ik dus kunnen weggooien. 10GB data weg

Unox, the worst operating system.
  FOK!fossiel maandag 5 maart 2001 @ 12:05:49 #4
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_792827
Hoe weet je dat ie kortsluiting maakte?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_793383
quote:
Op 05 maart 2001 12:05 schreef RemCow het volgende:
Hoe weet je dat ie kortsluiting maakte?
de hele groep knalde eruit toen ik alleen de stekker erin deed, en niet eens de pc aanzette. En er hing wel een brandluchtje.

[Dit bericht is gewijzigd door billy the kid op 05-03-2001 16:13]

FOK!fossiel dinsdag 6 maart 2001 @ 01:39:37 #6
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_795380
Dan zal er idd wel kortsluiting geweest zijn

Koop een nieuwe goede voeding lijkt mij dus zoals eerder werd gezegd. Of als je toch al aan een nieuwe kast toe was direct een mooie nieuwe kast met een goede voeding?

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_795786
hmmm heb hem gisteravond opengedraaid, was aardig verkoold binnenin. Moet dus aardig gebrand hebben binnenin.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')