quote:juist
Op zaterdag 12 juli 2003 23:27 schreef vrouwtjetrouw het volgende:we dwalen dan ook af he
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:28 schreef moz het volgende:[..]
wil je het echt weten? Het is te beschamend om te vermelden!
niet veel meer dan dat ik nu doe
dat ligt voor 100% aan mezelf, ik weet het. Zet verliefdheid maar eens uit je hoofd
ja idd kan je aardig lamlendig van worden..... heb je geen zaterdagbaantje ofzo dan?
zo'n 'rustdag' maakt je alleen maar meer onrustig
quote:wat? waar komt die vraag nu vandaan
Op zaterdag 12 juli 2003 23:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
hams ben je een kloon?
quote:gewoon je postaantal valt me op
Op zaterdag 12 juli 2003 23:31 schreef hams het volgende:[..]
wat? waar komt die vraag nu vandaan
quote:Ok dat je dus overdag ook niet zoveel gedaan hebt, ligt zoals je zelf al zegt echt aan jezelf.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:28 schreef moz het volgende:[..]
wil je het echt weten? Het is te beschamend om te vermelden!
niet veel meer dan dat ik nu doe
dat ligt voor 100% aan mezelf, ik weet het. Zet verliefdheid maar eens uit je hoofd
Ik heb jouw gevoel nu namelijk ook wel een beetje, maar toch ook weer niet helemaal simpelweg omdat ik weet dat ik me zoals jij ga voelen als ik de hele dag niets ga doen.
Niet dat ik veel gedaan heb: Boodschappen doen, huis opruimen, en toen lekker anderhalf uur keihard gefietst door de duinen.
Dat stelt nog niet veel voor, denk ik, maar toch voelt het wel lekker. Dan heb je in elk geval niet dat gevoel dat je de hele dag niks gedaan hebt! Dus doe wat. Zeker met dit hele lekkere weer. Desnoods ga je alleen maar even een blokje om. Morgen (vandaag) is het zondag dus ik zou zeggen: zorg ervoor dat je aan het eind van de dag kan zeggen dat je er wat van gemaakt hebt. Dat hoeft dus niet veel te zijn, als je maar eventjes wat doet, voelt altijd lekkerder.
Succes,
quote:hmmm.... jammer
Op zaterdag 12 juli 2003 23:22 schreef judel het volgende:[..]
Ja, ik kom je niet helpen hoor.
quote:vooral lekker om ff te sporten ja... even je gedachten allemaal vergeten.. en het volgende voordeel dat je ook echt wat gedaan hebt en beter in slaap komt s avonds!!
Op zaterdag 12 juli 2003 23:33 schreef hace_x het volgende:[..]
Ok dat je dus overdag ook niet zoveel gedaan hebt, ligt zoals je zelf al zegt echt aan jezelf.
Ik heb jouw gevoel nu namelijk ook wel een beetje, maar toch ook weer niet helemaal simpelweg omdat ik weet dat ik me zoals jij ga voelen als ik de hele dag niets ga doen.
Niet dat ik veel gedaan heb: Boodschappen doen, huis opruimen, en toen lekker anderhalf uur keihard gefietst door de duinen.Dat stelt nog niet veel voor, denk ik, maar toch voelt het wel lekker. Dan heb je in elk geval niet dat gevoel dat je de hele dag niks gedaan hebt! Dus doe wat. Zeker met dit hele lekkere weer. Desnoods ga je alleen maar even een blokje om. Morgen (vandaag) is het zondag dus ik zou zeggen: zorg ervoor dat je aan het eind van de dag kan zeggen dat je er wat van gemaakt hebt. Dat hoeft dus niet veel te zijn, als je maar eventjes wat doet, voelt altijd lekkerder.
Succes,
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:35 schreef bleiblei het volgende:hmmm.... jammer
Leuk!
kussies
Ik ben nu ook vrijgezel en ik heb het steeds beter naar mijn zin, oke ik ontmoet regelmatig leuke meisjes, maar voor mij hoeft het gewoon even niet, ik wil mezelf in mijn eentje gelukkig voelen zonder dat ik halsoverkop aan een nieuwe relatie begin..
Een relatie is gewoon niet zaligmakend, dat denken vooral mensen die er nog nooit 1 hebben gehad..
Maar je hoort er alleen bij als je een relatie hebt, zoiets is mij nog nooit ter ore gekomen hoor..
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:38 schreef nozem het volgende:
Een relatie is gewoon niet zaligmakend, dat denken vooral mensen die er nog nooit 1 hebben gehad..
denk dat mensen hier zich een beetje aangevallen voelden door mijn posts. jammer is dat want ik probeerde het te begrijpen.. ah well... life goes on enzo
quote:Liefde valt juist wel uit te leggen, het is een mix tussen gevoelens en lusten. Eerst het uiterlijk, daarna het innerlijk... de eerste laag en naarmate de relatie vordert begint het verkennen van de persoon. Maar dan ben je al van plan om verder met hem/haar te gaan in de eerste fase.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:17 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik heb het toch over die klik
en dat heeft ook met een uitstraling te maken. en dat valt niet uit te leggen in eisen. liefde valt sowieso niet uit te leggen
quote:En wat loop jij hier nu te lurken qua berichten?
Op zaterdag 12 juli 2003 23:52 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
het loopt nu toch wel stilletjes... denk dat ik mn bedje dan ook maar eens op ga zoeken... trusten allemaal!!kussies
Wel vreemd trouwens dat je pas 19 bent en er nu al zo zwaar aan tilt en dat je zegt wel makkelijk in contact met vrouwen te kunnen komen alleen niet dermate dat je er ook wat aan hebt. De hoogste drempel ben je dan, in mijn ogen, al over.
quote:Juist... net een ontzettend leuk meisje ontmoet... ik ben benieuwd of ze me belt (en zo nee, hoe ze reageerd als ik bel
Op zondag 13 juli 2003 00:17 schreef bleiblei het volgende:
ik ben bijna weg!! met of zonder hulp van Judel!!
Iig........ jeuy!!!!!!!!!!! Hier is een happy eeuwig single
man!!
quote:Aha, gesproken door iemand met ervaring! Jammer dat ik die ervaring niet kan delen. Misschien zou ik er dan totaal anders tegenaan kijken hoor. Ik weet het niet.
Op zondag 13 juli 2003 00:38 schreef nozem het volgende:Een relatie is gewoon niet zaligmakend, dat denken vooral mensen die er nog nooit 1 hebben gehad..
Misschien is het gewoon iets dat ik ook eens wil ervaren
maar om ze van die ideeën af te krijgen..
juist!
moeten ze het een keertje mee maken
het loopt weer lekker in een cirkel
quote:en iedereen legt het anders uit, daarom zeg ik dus "het valt niet uit te leggen"
Op zondag 13 juli 2003 01:30 schreef Panzer het volgende:Liefde valt juist wel uit te leggen, het is een mix tussen gevoelens en lusten. Eerst het uiterlijk, daarna het innerlijk... de eerste laag en naarmate de relatie vordert begint het verkennen van de persoon. Maar dan ben je al van plan om verder met hem/haar te gaan in de eerste fase.
quote:wel als het goed gaat
Op zondag 13 juli 2003 00:38 schreef nozem het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |