abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11735456
zoals je wilt hoor. van mijn kant 'no hard feelings' ofzo

thou art that
pi_11735468
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:27 schreef vrouwtjetrouw het volgende:

we dwalen dan ook af he

juist
pi_11735472
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:28 schreef moz het volgende:

[..]

wil je het echt weten? Het is te beschamend om te vermelden!

niet veel meer dan dat ik nu doe

dat ligt voor 100% aan mezelf, ik weet het. Zet verliefdheid maar eens uit je hoofd

ja idd kan je aardig lamlendig van worden..... heb je geen zaterdagbaantje ofzo dan?

pi_11735494
hams ben je een kloon?
pi_11735502
heb de hele week wel gewerkt, normaal zaterdags ook, maar niet in de zomervakantie

zo'n 'rustdag' maakt je alleen maar meer onrustig

pi_11735509
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
hams ben je een kloon?
wat? waar komt die vraag nu vandaan
thou art that
pi_11735521
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:31 schreef hams het volgende:

[..]

wat? waar komt die vraag nu vandaan

gewoon je postaantal valt me op
je kunt ook een newbie zijn,daar niet van
  zaterdag 12 juli 2003 @ 23:33:09 #108
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_11735537
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:28 schreef moz het volgende:

[..]

wil je het echt weten? Het is te beschamend om te vermelden!

niet veel meer dan dat ik nu doe

dat ligt voor 100% aan mezelf, ik weet het. Zet verliefdheid maar eens uit je hoofd

Ok dat je dus overdag ook niet zoveel gedaan hebt, ligt zoals je zelf al zegt echt aan jezelf.

Ik heb jouw gevoel nu namelijk ook wel een beetje, maar toch ook weer niet helemaal simpelweg omdat ik weet dat ik me zoals jij ga voelen als ik de hele dag niets ga doen.
Niet dat ik veel gedaan heb: Boodschappen doen, huis opruimen, en toen lekker anderhalf uur keihard gefietst door de duinen.

Dat stelt nog niet veel voor, denk ik, maar toch voelt het wel lekker. Dan heb je in elk geval niet dat gevoel dat je de hele dag niks gedaan hebt! Dus doe wat. Zeker met dit hele lekkere weer. Desnoods ga je alleen maar even een blokje om. Morgen (vandaag) is het zondag dus ik zou zeggen: zorg ervoor dat je aan het eind van de dag kan zeggen dat je er wat van gemaakt hebt. Dat hoeft dus niet veel te zijn, als je maar eventjes wat doet, voelt altijd lekkerder.

Succes,

-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_11735550
alles kan schat.
thou art that
  zaterdag 12 juli 2003 @ 23:35:20 #110
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_11735577
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:22 schreef judel het volgende:

[..]

Ja, ik kom je niet helpen hoor.

hmmm.... jammer
pi_11735595
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:33 schreef hace_x het volgende:

[..]

Ok dat je dus overdag ook niet zoveel gedaan hebt, ligt zoals je zelf al zegt echt aan jezelf.

Ik heb jouw gevoel nu namelijk ook wel een beetje, maar toch ook weer niet helemaal simpelweg omdat ik weet dat ik me zoals jij ga voelen als ik de hele dag niets ga doen.
Niet dat ik veel gedaan heb: Boodschappen doen, huis opruimen, en toen lekker anderhalf uur keihard gefietst door de duinen.

Dat stelt nog niet veel voor, denk ik, maar toch voelt het wel lekker. Dan heb je in elk geval niet dat gevoel dat je de hele dag niks gedaan hebt! Dus doe wat. Zeker met dit hele lekkere weer. Desnoods ga je alleen maar even een blokje om. Morgen (vandaag) is het zondag dus ik zou zeggen: zorg ervoor dat je aan het eind van de dag kan zeggen dat je er wat van gemaakt hebt. Dat hoeft dus niet veel te zijn, als je maar eventjes wat doet, voelt altijd lekkerder.

Succes,

vooral lekker om ff te sporten ja... even je gedachten allemaal vergeten.. en het volgende voordeel dat je ook echt wat gedaan hebt en beter in slaap komt s avonds!!
pi_11735653
en dat is wat ik nu ook ga doen denk ik!

truste! en tot morgen?

zaterdag 12 juli 2003 @ 23:39:10 #113
60986 judel
blauwbilkikker
pi_11735657
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:35 schreef bleiblei het volgende:

hmmm.... jammer

Ineens weet je het....
www.pgs3000.nl
  zaterdag 12 juli 2003 @ 23:42:12 #114
19105 Noayla_
Love me tender
pi_11735724
Wat een lieve posts in dit topic

Leuk!

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_11735857
ja toppie
thou art that
pi_11735950
het loopt nu toch wel stilletjes... denk dat ik mn bedje dan ook maar eens op ga zoeken... trusten allemaal!!

kussies

zondag 13 juli 2003 @ 00:17:33 #117
36431 bleiblei
pi_11736550
ik ben bijna weg!! met of zonder hulp van Judel!!
pi_11736915
Ik lees hier allemaal dingen die ik nog nooit zo heb bekeken. Een relatie is slechts een goede vriendschap plus sex. Als je de sex wegdenkt heb je meer dan genoeg aan een paar mensen met wie je alles kunt delen. Deze mensen kun je in een relatie vinden, maar het kunnen net zo goed vrienden zijn, en om aan je sexuele behoeftes te voldoen vind je maar gewoon een andere oplossing. Alhoewel liefde+sex zeer oke is natuurlijk.

Ik ben nu ook vrijgezel en ik heb het steeds beter naar mijn zin, oke ik ontmoet regelmatig leuke meisjes, maar voor mij hoeft het gewoon even niet, ik wil mezelf in mijn eentje gelukkig voelen zonder dat ik halsoverkop aan een nieuwe relatie begin..

Een relatie is gewoon niet zaligmakend, dat denken vooral mensen die er nog nooit 1 hebben gehad..

Maar je hoort er alleen bij als je een relatie hebt, zoiets is mij nog nooit ter ore gekomen hoor..

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_11737400
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:38 schreef nozem het volgende:
Een relatie is gewoon niet zaligmakend, dat denken vooral mensen die er nog nooit 1 hebben gehad..

denk dat mensen hier zich een beetje aangevallen voelden door mijn posts. jammer is dat want ik probeerde het te begrijpen.. ah well... life goes on enzo

thou art that
pi_11737724
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:17 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

ik heb het toch over die klik en dat heeft ook met een uitstraling te maken. en dat valt niet uit te leggen in eisen. liefde valt sowieso niet uit te leggen

Liefde valt juist wel uit te leggen, het is een mix tussen gevoelens en lusten. Eerst het uiterlijk, daarna het innerlijk... de eerste laag en naarmate de relatie vordert begint het verkennen van de persoon. Maar dan ben je al van plan om verder met hem/haar te gaan in de eerste fase.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:52 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
het loopt nu toch wel stilletjes... denk dat ik mn bedje dan ook maar eens op ga zoeken... trusten allemaal!!

kussies

En wat loop jij hier nu te lurken qua berichten?
pi_11738790
Het lijkt me inderdaad handig (meer) dingen te gaan doen waarbij je mensen tegenkomt waarmee je een gemeenschappelijke interesse hebt ... Ik ga komend seizoen weer voetballen (kom je meestal alleen mannen tegen, doe dat vooral omdat ik dat echt leuk vind), binnenkort fitnessen, doe sinds kort mee aan georganiseerde skate-tochten waar ik voorheen altijd in mijn eentje ging skaten en ik heb me aangemeld als lid van nog een vereniging ...
Vraag me alleen af of het genoeg is, uitgaan (wat ik vrij vaak doe) levert niks op.

Wel vreemd trouwens dat je pas 19 bent en er nu al zo zwaar aan tilt en dat je zegt wel makkelijk in contact met vrouwen te kunnen komen alleen niet dermate dat je er ook wat aan hebt. De hoogste drempel ben je dan, in mijn ogen, al over.

Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  zondag 13 juli 2003 @ 04:05:18 #122
36431 bleiblei
pi_11739292
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:17 schreef bleiblei het volgende:
ik ben bijna weg!! met of zonder hulp van Judel!!
Juist... net een ontzettend leuk meisje ontmoet... ik ben benieuwd of ze me belt (en zo nee, hoe ze reageerd als ik bel ) ....

Iig........ jeuy!!!!!!!!!!! Hier is een happy eeuwig single man!!

pi_11740664
quote:

Aha, gesproken door iemand met ervaring! Jammer dat ik die ervaring niet kan delen. Misschien zou ik er dan totaal anders tegenaan kijken hoor. Ik weet het niet.

Misschien is het gewoon iets dat ik ook eens wil ervaren

FOK!fotograaf zondag 13 juli 2003 @ 10:43:58 #124
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11740692
denk idd dat mensen die nooit een relatie hebben gehad (Waaronder ik)
de boel een beetje te lopen idealiseren...

maar om ze van die ideeën af te krijgen..
juist!
moeten ze het een keertje mee maken

het loopt weer lekker in een cirkel

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_11741546
quote:
Op zondag 13 juli 2003 01:30 schreef Panzer het volgende:

Liefde valt juist wel uit te leggen, het is een mix tussen gevoelens en lusten. Eerst het uiterlijk, daarna het innerlijk... de eerste laag en naarmate de relatie vordert begint het verkennen van de persoon. Maar dan ben je al van plan om verder met hem/haar te gaan in de eerste fase.

en iedereen legt het anders uit, daarom zeg ik dus "het valt niet uit te leggen"
quote:

wel als het goed gaat
niet als het slecht gaat
(en ik heb wel degelijk ervaring)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')