quote:ik ken er..
Op zaterdag 12 juli 2003 23:12 schreef bleiblei het volgende:[..]
is er uberhaupt iemand op deze wereld die gaat voor het "erbij horen"
...
is wel beetje sick hoor.
trieste figuren
en hams... dat 'anders' is in mijn geval beter
quote:Vraag maar aan de rokers. Bijna iedere roker zal als hij eerlijk is toe moeten geven dat hij begonnen is om erbij te horen.
...
is wel beetje sick hoor.
quote:iedereen stelt eisen, je kan nog zo hard ontkennen.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:13 schreef Hanneke1983 het volgende:hahaha "eisenpakket". nee nee blieblie. ik heb niet een zozeer eisenpakket. wel een paar standaard dingen zoals eerlijkheid etc. maar dat lijkt me logisch. er moet een klik zijn. vind je die niet, dan ook geen relatie
[..]
quote:die mensen bestaan
...
is wel beetje sick hoor.
quote:zaterdagavondinspiratie
Op zaterdag 12 juli 2003 23:15 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
jemig wat een wijze woorden allemaal zeg!!
ja, die vind je niet terug in de dikke van dale
quote:Jup, ik weet ook wat je bedoelt... maar goed, ik ga niet stil in een hoekje zitten huilen. Gelukkig heb ik een stel vrienden en vriendinnen waar ik genoeg leuke dingen mee doe, en zodoende af en toe ook wel eens een leuk iemand ontmoet... en ook al wordt dat niets, dat is voor mij geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten. Het is kwart over elf merk ik nu... tijd om ze weer eens op te gaan zoeken
Op zaterdag 12 juli 2003 23:10 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik weet wel wat je bedoeld...heeft idd niks te maken met erbij horen
quote:ik heb het toch over die klik
Op zaterdag 12 juli 2003 23:15 schreef bleiblei het volgende:[..]
iedereen stelt eisen, je kan nog zo hard ontkennen.
Maar er is een grens van knapheid, een grens van liefheid, een grens van botheid etc. als een persoon daar niet in past "klikt" het bij voorbaat niet. Sterker nog, dan ga je het vaak niet eens proberen. Ik geloof niet dat er iemand is die dat niet heeft.
quote:erbij horen in combinatie met relaties.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:14 schreef judel het volgende:[..]
Vraag maar aan de rokers. Bijna iedere roker zal als hij eerlijk is toe moeten geven dat hij begonnen is om erbij te horen.
quote:waar heb je t over
Op zaterdag 12 juli 2003 23:16 schreef hams het volgende:
zeg dan helemaal nix hanneke
als je dat ook denkt, dan 'hoor je erbij' als het ware..
tsja het is zaterdagavond he
quote:grom!!
Op zaterdag 12 juli 2003 23:19 schreef hams het volgende:
wat ik bedoelde is dat men tegenwoordig denkt dat men pas gelukkig kan worden als men in een relatie zit.als je dat ook denkt, dan 'hoor je erbij' als het ware..
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:07 schreef Hanneke1983 het volgende:tuurlijk kun je in je eentje ook gelukkig zijn, maar met partner geeft toch dat extra gevoel..
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 12-07-2003 23:22]
quote:Ja, ik kom je niet helpen hoor.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:19 schreef bleiblei het volgende:
ik moet eigenlijk douchen om dan uit te gaan
de enige kans om een leuk meisje tegen te komen zowat voor mij
En wat heb je overdag dan allemaal gedaan? Ben eens benieuwd.
quote:ik bén misschien pas gelukkig als ik een relatie zou hebben ja
Op zaterdag 12 juli 2003 23:19 schreef hams het volgende:
wat ik bedoelde is dat men tegenwoordig denkt dat men pas gelukkig kan worden als men in een relatie zit.als je dat ook denkt, dan 'hoor je erbij' als het ware..
dat gevoel is beter dan drugs, ook al heb ik die nooit gebruikt
echt iets wat ik wel vaker wil meemaken.... maar ja mijn types zijn schaars zoals als eerder vermeld
quote:dat wil je absoluut niet weten
Op zaterdag 12 juli 2003 23:22 schreef hace_x het volgende:
Ok je zit nu dus thuis achter de compu (net als ik)En wat heb je overdag dan allemaal gedaan? Ben eens benieuwd.
als ik lees extra gevoel, dan denk ik dat dat een gevoel is dat je pas kan krijgen als je een partner hebt. Alsof je er dan een totaal nieuw gevoel bij hebt gekregen terwijl het in feite verliefdheid is. Wat je ook kan hebben als je niet in een relatie zit
quote:ojee is het zo erg.....nou word ik toch wel benieuwd
Op zaterdag 12 juli 2003 23:23 schreef moz het volgende:[..]
dat wil je absoluut niet weten
quote:ik kom helemaal niet met een cliché af. het is iig niet zo bedoeld. maargoed. ik heb nu ff geen zin om mijn eigen gevoel hier over uit te gaan leggen. en nee, das geen poging tot dingen te ontlopen
Op zaterdag 12 juli 2003 23:25 schreef hams het volgende:
hanneke. grom maar als je wilt. maar ik vroeg uitleg bij dat extra gevoel. en dan kom jij met een cliché, nee maar dat moet je voelen enzo..als ik lees extra gevoel, dan denk ik dat dat een gevoel is dat je pas kan krijgen als je een partner hebt. Alsof je er dan een totaal nieuw gevoel bij hebt gekregen terwijl het in feite verliefdheid is. Wat je ook kan hebben als je niet in een relatie zit
zo, clear?
Ik denk dus opzich niet dat je perse een vriendin mist, maar iemand waar je samen mee van het leven kan genieten.
Natuurlijk is het helemaal te gek als je een liefdespartner vind Maar ik probeer alleen maar te zeggen dat dat niet het enig soort contact is dat jou gelukkig kan maken. Misschien moet je je zowiezo wat meer openstellen voor mensen... wat mer samen met ze leven in plaats van langs ze heen. Dan zal je al een stukje gelukkiger worden volgens mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Courtney op 12-07-2003 23:29]
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:27 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik kom helemaal niet met een cliché af. het is iig niet zo bedoeld. maargoed. ik heb nu ff geen zin om mijn eigen gevoel hier over uit te gaan leggen. en nee, das geen poging tot dingen te ontlopen
zo, clear?
we dwalen ook een beetje af dan he....( zal je ff helpen hanneke)
quote:wil je het echt weten? Het is te beschamend om te vermelden!
Op zaterdag 12 juli 2003 23:25 schreef vrouwtjetrouw het volgende:[..]
ojee is het zo erg.....nou word ik toch wel benieuwd
niet veel meer dan dat ik nu doe
dat ligt voor 100% aan mezelf, ik weet het. Zet verliefdheid maar eens uit je hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |