abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11804173
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 10:57 schreef pluisje het volgende:
Iedereen mag op het eiland zijn/haar eigen topic hebben. Dat is altijd zo geweest, en dat zal altijd zo blijven.

De inhoud van het eiland wordt bepaald door de users, alle users bij elkaar, en als men het leuk vindt om allemaal een eigen topic te hebben: prima toch?

Niet alles hoeft serieus te zijn, lol maken mag ook op het eiland.

Heb ik gezegd dat alles serieus moet zijn dan? Ben gisteren ook de hele avond met de rechtbank bezig geweest.

Maar je mag toch wel verwachten dat er een klein beetje een verhaallijn in een topic zit.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:06:13 #27
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11804191
Gezellig dat ieder z'n eigen topic heeft, maar de overzichtelijkheid is weg

Ik had al eerder begrepen dat men geen sub wilt aanmaken in Fok!Eiland en dat is jammer. Dan had je de irl topics en fantasy topics van elkaar kunnen scheiden.
Oh ja en opschonen die handel ff met de bezem door de topics heen is misschien geen verkeerd idee

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:13:30 #28
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11804354
Jongens kom op zeg

Wat er gebeurt op het eiland wordt bepaald door de users. Het eiland is de plek waar men alle verhaallijnen kwijtkan, of het nou Fantasy is of iets luchtigers.]

Van het begin af aan heeft iedereen hier zijn eigen huisje, een plek waar men op terug kan vallen. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dat te verbieden.

Ook dit soort topics horen bij het eiland, sterker nog, met dit soort topics is het eiland ooit ontstaan. Je hoeft niet alles hier leuk te vinden, in andere subfora van Fok zullen ook genoeg topics staan die je niet boeien: die negeer je toch ook, en je post alleen in het topic waarin je je wel wil mengen?

Het eiland is dan misschien een speciaal soort forum, maar ook hier gelden dezelfde regels als op de rest van Fok. Er zijn bepaalde randvoorwaarden waarbinnen iedereen mag posten wat hij/zij wil. Als het echt te gek wordt grijpen de mods in, maar het eiland zal wat ons betreft altijd een plek blijven waar iedereen terecht kan, zolang diegene maar verhalend post.

woensdag 16 juli 2003 @ 11:15:08 #29
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11804395
Wie zegt er dat de huisjes weg moeten? Ik heb zelf ook een mooi boomhuisje... Ik ben voorstander van overzichtelijkheid en opschoning, that's all
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:18:36 #30
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11804480
pluis wat mij betreft mag je in de faq zetten dat ze w _ kursten@hotmail.com toe moegen voegen op msn als ze meer vragen hebben ( op die manier ik wil geen spam ) dan ben ik best bereid mensen te helpen maar ze moeten het ook echt zelf goed willen doen
pi_11804513
Ik merk wel op dat er de laatste tijd veel figuren van Onzin overkomen naar het Eiland en hier toch proberen de boel een beetje te verkloten. Dit dmv onzinigge topics en topics van bedrijven die al bestaan te openen

Maar gelukkig hebben we pluisje die deze streng aanpakt

woensdag 16 juli 2003 @ 11:21:54 #32
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11804558
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:18 schreef Magneet het volgende:
pluis wat mij betreft mag je in de faq zetten dat ze w _ kursten@hotmail.com toe moegen voegen op msn als ze meer vragen hebben ( op die manier ik wil geen spam ) dan ben ik best bereid mensen te helpen maar ze moeten het ook echt zelf goed willen doen
Dago en ik staan er al in
Maar wat is goed? Is er 1 juiste manier van posten? Is alles wat anders is dan voorheen direct niet goed?
Dat vind ik wel iets waar iedereen over na mag denken

En wat betreft het opschonen: als iemand te veel topics tegelijk of achter elkaar opent, wordt er even met diegene gesproken, en komen we er meestal wel uit dat er een paar topics dicht kunnen. Zo gaat dat al een tijdje, en volgens mij werkt dat prima

woensdag 16 juli 2003 @ 11:23:05 #33
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_11804588
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:18 schreef Magneet het volgende:
btw ik wil mensen best wel een handje helpen. dromer2@hotmail.com want er zijn mensen zat die wat willen maar nog niet weten hoe het werkt.

Het feit is nu wel dat fantasy topics aan allerlij regels moeten voldoen en dat andersoortige topics gewoon maar neergedropt kunnen mogen worden.

ik neem de bibliotheek van Cheng , dat topic moest aan zoveel regels voldoen dat er geen beginnen aan is. men heeft het geprobeerd maar het kan gewoon niet zo. En waarom niet ?? door het te veel aan regels voor dat soort topics. Het is makkelijker een winkel in flessendopjes te openen dan een mooi verhaal te verzinnen en uit te werken.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:24:50 #34
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11804618
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:21 schreef pluisje het volgende:

[..]

Dago en ik staan er al in
Maar wat is goed? Is er 1 juiste manier van posten? Is alles wat anders is dan voorheen direct niet goed?
Dat vind ik wel iets waar iedereen over na mag denken

En wat betreft het opschonen: als iemand te veel topics tegelijk of achter elkaar opent, wordt er even met diegene gesproken, en komen we er meestal wel uit dat er een paar topics dicht kunnen. Zo gaat dat al een tijdje, en volgens mij werkt dat prima

ik zeg ook niet hoe ze moeten posten maar leg wel een beetje uit hoe het er op het eiland aan toe gaat, zo heb ik gisteren preliator uitgelegd nadat hij in dat topic zei dat hij ging slapen ( omdat hij dat irl ook ging doen ) dat dat niet per se nodig was omdat er op het eiland niet een echte tijd lijn is en dat je de volgende dag gewoon verder kan gaan als je wilt.
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:25:51 #35
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11804639
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
ik neem de bibliotheek van Cheng , dat topic moest aan zoveel regels voldoen dat er geen beginnen aan is.
Dat is dacht ik met Dago besproken, maar zover ik weet was de enige echte regel dat er verhalend gepost moest worden, omdat het anders meer in K&L thuis zou horen. Dat zou toch geen probleem moeten zijn?

En als er andere regels zijn die dat topic onmogelijk maken: laat het ons maar weten hoor, we zijn heus de beroerdste niet om daar even naar te kijken

woensdag 16 juli 2003 @ 11:26:27 #36
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11804650
Ik sluit me aan bij LD's laatste post

En met opschonen bedoel ik topics waar men al in geen eeuwigheid meer post. Zoals net heb ik mijn kantoor aangeboden ter overname of slotje. Als ik dat niet had gedaan had er geen haan naar gekraaid of dat topic op slot moet of niet. Dat bedoel ik dus met opschonen

woensdag 16 juli 2003 @ 11:27:16 #37
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11804667
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:24 schreef Magneet het volgende:

[..]

ik zeg ook niet hoe ze moeten posten maar leg wel een beetje uit hoe het er op het eiland aan toe gaat, zo heb ik gisteren preliator uitgelegd nadat hij in dat topic zei dat hij ging slapen ( omdat hij dat irl ook ging doen ) dat dat niet per se nodig was omdat er op het eiland niet een echte tijd lijn is en dat je de volgende dag gewoon verder kan gaan als je wilt.

Dat is gewoon prima

Maar ik heb het idee dat er wel mensen zijn die te ver doorslaan naar: Zo hoort dat hier en niet anders.

Dat er geen dingen uit het echte leven in verhaallijnen moet staan is logisch, daar proberen Dago en ik ook zo veel mogelijk op te letten, en het de users uit te leggen

woensdag 16 juli 2003 @ 11:27:20 #38
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11804669
pluis en komt het niet anders over als ze ook vragen kunnen stellen aan een "gewone" gebruiker dan aan een moderator wat toch een soort van autoriteit is & blijft
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:27:26 #39
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11804671
En ik sluit me aan bij Magneet, ik wil ook heus wel handje helpen hoor
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:30:00 #40
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11804721
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:26 schreef nyphai het volgende:
Ik sluit me aan bij LD's laatste post

En met opschonen bedoel ik topics waar men al in geen eeuwigheid meer post. Zoals net heb ik mijn kantoor aangeboden ter overname of slotje. Als ik dat niet had gedaan had er geen haan naar gekraaid of dat topic op slot moet of niet. Dat bedoel ik dus met opschonen

Dat hebben we op het eiland eigenlijk nooit gedaan, omdat de ervaring leert dat "eens een eilander, altijd een eilander" erg goed opgaat. Wanneer zou je dan een topic moeten sluiten? Als iemand 3 maanden niet gepost heeft. Kijk naar Wilgje: zij is er een jaar niet geweest, en haar topics hadden dan dus op slot gemoeten. Maar misschien wil ze er nu wel weer in posten!

Topics waarin lang niet is gepost zakken vanzelf naar beneden, uit de topiclist, dus ik kan me haast niet voorstellen dat je je daar vreselijk aan stoort.

Topics sluiten van bedrijfjes die niet meer bestaan doen we volop overigens, meestal op verzoek

woensdag 16 juli 2003 @ 11:31:16 #41
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11804743
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:27 schreef Magneet het volgende:
pluis en komt het niet anders over als ze ook vragen kunnen stellen aan een "gewone" gebruiker dan aan een moderator wat toch een soort van autoriteit is & blijft
Daarvoor kunnen ze natuurlijk ook in Prettig Gesprek terecht. Het is binnen Fok gewoon niet de bedoeling om in de Faq te zetten:

Wij zijn de mods, maar als je vragen hebt, kun je bij hem terecht.

Zo werkt dat gewoon niet

woensdag 16 juli 2003 @ 11:34:14 #42
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11804801
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:31 schreef pluisje het volgende:

[..]

Daarvoor kunnen ze natuurlijk ook in Prettig Gesprek terecht. Het is binnen Fok gewoon niet de bedoeling om in de Faq te zetten:

Wij zijn de mods, als je vragen hebt, kun je bij ons terecht, wil je toch iets aan een andere gebruiker vragen kan je in de prettig gesprek topics terecht of in het fantasy praattopic als het erg fantasy gerelateerd is maar je kunt het ook aan 1 vd volgende gebruikers vragen per mail/msn.

paar mensen

Zo werkt dat gewoon wel

zo bedoel ik het pluis
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:38:30 #43
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11804879
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:34 schreef Magneet het volgende:

[..]

zo bedoel ik het pluis

Ja ok

Maar daar gaan we geen vaste mensen voor aanwijzen, zoiets gebeurt ook wel gewoon vanzelf, want juist als je mensen vast aanwijst, krijgen zij voor nieuwe mensen dezelfde soort status als mods.

Dago en ik zijn nu weer regelmatig aanwezig, en zullen ook wat meer in de topics aanwezig kunnen zijn hopelijk, wat de barriere om ons aan te spreken hopelijk kleiner maakt

woensdag 16 juli 2003 @ 11:39:12 #44
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11804901
ok pluis
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:39:17 #45
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11804903
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:30 schreef pluisje het volgende:

[..]

Dat hebben we op het eiland eigenlijk nooit gedaan, omdat de ervaring leert dat "eens een eilander, altijd een eilander" erg goed opgaat. Wanneer zou je dan een topic moeten sluiten? Als iemand 3 maanden niet gepost heeft. Kijk naar Wilgje: zij is er een jaar niet geweest, en haar topics hadden dan dus op slot gemoeten. Maar misschien wil ze er nu wel weer in posten!

Topics waarin lang niet is gepost zakken vanzelf naar beneden, uit de topiclist, dus ik kan me haast niet voorstellen dat je je daar vreselijk aan stoort.

Topics sluiten van bedrijfjes die niet meer bestaan doen we volop overigens, meestal op verzoek

Misschien is het dan handig om te vermelden in de FAQ dat wanneer mensen niet meer gaan posten en hun eigen topic hebben die daardoor automatisch niet meer gebruikt zal worden, men om een slotje vraagt etc.

Zal wel aan mij liggen maar ik ben neurotisch geordend met sommige dingen

woensdag 16 juli 2003 @ 11:40:19 #46
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11804936
Oh en misschien is het dan handig om in de FAQ naar de fantasy tavern en PG te verwijzen voor eventuele vragen bij afwezigheid van de MODS ofzow?
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:40:45 #47
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11804943
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:39 schreef nyphai het volgende:

[..]

Misschien is het dan handig om te vermelden in de FAQ dat wanneer mensen niet meer gaan posten en hun eigen topic hebben die daardoor automatisch niet meer gebruikt zal worden, men om een slotje vraagt etc.

Zal wel aan mij liggen maar ik ben neurotisch geordend met sommige dingen

Oh god, we hebben een neuroot

We gaan de FAQ binnen enkele maanden herschrijven, en we zullen hier even over nadenken

woensdag 16 juli 2003 @ 15:34:29 #48
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11811255
ik request 2 sloten

De eerste moskee
Sensationele Opening!

1ne kan in eigen topic andere is puur bagger

pi_11811317
* aansluit bij Magneet *
  woensdag 16 juli 2003 @ 15:39:14 #50
33169 Magneet