In een ander topic werd een tijdje terug (rond de winterstop geloof ik?) ook geopperd voor een tweede ronde, maar die werd toen uitgesteld... Nu (na het EK) is het idd wel een mooi tijdstip, dus het wachten is nu op DD, DG en anderen die eventueel mee willen organiseren!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Het was wat ja. Leuk initiatief van DD, wellicht heeft ie tijd en zin om een nieuwe editie te organiseren.
DG?quote:Op zondag 27 juni 2004 12:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
In een ander topic werd een tijdje terug (rond de winterstop geloof ik?) ook geopperd voor een tweede ronde, maar die werd toen uitgesteld... Nu (na het EK) is het idd wel een mooi tijdstip, dus het wachten is nu op DD, DG en anderen die eventueel mee willen organiseren!
Als er iets te organiseren valt ben jij er toch meestal bij!quote:Op zondag 27 juni 2004 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
DG?
Vorige keer heeft DD het ook alleen gedaan.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als er iets te organiseren valt ben jij er toch meestal bij!
Maar zo te zien heb je dit keer niet veel animo, dus dan gaan we op zoek naar andere gegadigden.
DG dus!quote:Op zondag 27 juni 2004 15:19 schreef methodmich het volgende:
Met hulp van Loekie en nog iemand geloof ik!
Maar ik heb dus niets georganiseerd.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
DG dus!
http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=70quote:Op zondag 27 juni 2004 20:26 schreef PogueMahone het volgende:
Shahab, de man met de meeste VBL-slotjes
Tis ook bijna elke keer golfer die het topic sloot!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:26 schreef PogueMahone het volgende:
Shahab, de man met de meeste VBL-slotjes
hoho, daar zitten volle bij hequote:Op zondag 27 juni 2004 20:26 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=70
Ik tel maar niet ^_^
Dat is waarquote:Op zondag 27 juni 2004 20:29 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
hoho, daar zitten volle bij he![]()
dat deed Shahab niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |