Ik trap dus af:
Ik heb een formulier en wil dat er elke keer dat je naar het volgende reccord gaat een vb script wordt uitgevoerd. Ik heb al veel geprobeert, maar het lukt me enkel bij het runnen van het script bij het openen van het formulier.
quote:Eeeh * Naj_Geetsrev heeft in een grijsverleden met VBA gewerkt je kan een onclick defineren met een knop
Op zaterdag 12 juli 2003 16:06 schreef Da_Koen het volgende:
Ik heb een formulier en wil dat er elke keer dat je naar het volgende reccord gaat een vb script wordt uitgevoerd. Ik heb al veel geprobeert, maar het lukt me enkel bij het runnen van het script bij het openen van het formulier.
quote:Ja dat klopt, maar aan de standaard navigatie knoppen kun je niks aan hangen(dus geen onclick etc.)
Op zaterdag 12 juli 2003 16:11 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Eeeh * Naj_Geetsrev heeft in een grijsverleden met VBA gewerkt je kan een onclick defineren met een knop
quote:Werkt ook niet, ik heb het nu gedaan dmv de timer. Niet echt mooi maar het werkt wel:
Op zaterdag 12 juli 2003 16:28 schreef Shivo het volgende:
Probeer het eens met onChange.
code:Als er iemand een betere oplossing weet meldt het dan ffPrivate Sub Form_Timer()
Dim fotoDir As String
Dim fotoLokatie As String'De directory waar de foto's in staan
fotoDir = "c:\database\images\"
fotoLokatie = fotoDir & Me.foto.ValueIf Me.foto.Value > 0 Then
If picFoto.Picture <> fotoLokatie Then
picFoto.Picture = fotoLokatie
End If
Else
If picFoto.Picture <> "c:\database\images\leeg.JPG" Then
picFoto.Picture = "c:\database\images\leeg.JPG"
End If
End IfEnd Sub
Alle waarden zijn numeriek.
Bvd!
quote:Hoe kan je dat in een query maken dan?
Op maandag 8 september 2003 15:57 schreef Nightwulf het volgende:
Maak IDnummer de sleutel
en laat barcode door een query maken als je hem nodig hebt
Waarom zou je hem opslaan in je tabel?
bedrijf1
bedrijf2
bedrijf3
bedrijf4
bedrijf5
bedrijf6
bedrijf7
bedrijf8
bedrijf9
Van elke tabel heb ik ook een formulier, waar ik makkelijk klantengegevens kan invoeren/wijzigen.
Nu wil ik nog 1 tabel waar alle klanten inkomen uit de 9 bedrijven. Deze moet dus ook worden geupdate als ik een klant toevoeg in een andere tabel.
Dit moet toch niet zo moeilijk zijn? Hoe krijg ik dit voor elkaar? Hoe moet ik de relaties maken? En primary key enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |