quote:Nee, je moet het haar gewoon vertellen.
Op zaterdag 12 juli 2003 13:40 schreef Probleempje15 het volgende:[..]
Dat zou ik wel moeten doen ja, maar durf ik niet.
Ik had het al bijna verteld de tweede keer dat ik haar zag maar toen is het er niet van gekomen uiteindelijk.
Misschien dat ik het morgen wel vertel
quote:Ja dat is waar.
Op zaterdag 12 juli 2003 13:41 schreef erikh het volgende:
vertel het gewoon, beter dat ze het van jou te horen krijgt dan dat ze het via via te horen krijgt.
quote:Welja, wacht nog ff een dag. En dan denk je morgen "Mweu, ik zeg het morgen wel..." etc, etc. Gewoon NU doen. Nu ja. Niet langer posten, nu die telefoon oppakken en d'ruit met 't hoge woord. De shit die je over je heen gaat krijgen, wordt echt niet minder als je nog langer wacht. Eerder omgekeerd.
Op zaterdag 12 juli 2003 13:40 schreef Probleempje15 het volgende:[..]
Dat zou ik wel moeten doen ja, maar durf ik niet.
Ik had het al bijna verteld de tweede keer dat ik haar zag maar toen is het er niet van gekomen uiteindelijk.
Misschien dat ik het morgen wel vertel
quote:als je toch niet met haar verder wilt kun je dat doen ja maar als je haar echt leuk vind en je wilt graag met haar verder moet je het gewoon vertellen. Dan kan zij beoordelen of zij ook bij jou wil blijven
Op zaterdag 12 juli 2003 13:44 schreef Probleempje15 het volgende:[..]
Ja dat is waar.
Maar ik denk dat ze het toch uitmaakt als ik het haar vertel, dus misschien kan ik het beter zelf uitmaken als ik haar zie morgen. Dan komt ze er ook nooit achter omdat ze niet in dezelfde stad woont en dus ook geen vrienden van me tegen het lijf loopt. Alleen misschien in de discotheek maar dat is een best kleine kans.
quote:Ja oke dat is zo, maar morgen zie ik haar persoonlijk weer en via de telefoon uitleggen kan ik nooit zo goed.
Op zaterdag 12 juli 2003 13:44 schreef oehoe het volgende:[..]
Welja, wacht nog ff een dag. En dan denk je morgen "Mweu, ik zeg het morgen wel..." etc, etc. Gewoon NU doen. Nu ja. Niet langer posten, nu die telefoon oppakken en d'ruit met 't hoge woord. De shit die je over je heen gaat krijgen, wordt echt niet minder als je nog langer wacht. Eerder omgekeerd.
Oh, enne, good luck.
quote:Eigenlijk wel ja
Op zaterdag 12 juli 2003 13:45 schreef kooidanser het volgende:
Bijzonder triest dat je over je leeftijd gaat liegen zeg!
quote:Vertel het gewoon en kijk wat haar reactie is.
Op zaterdag 12 juli 2003 13:46 schreef Probleempje15 het volgende:[..]
Ja oke dat is zo, maar morgen zie ik haar persoonlijk weer en via de telefoon uitleggen kan ik nooit zo goed.
Ik weet nog steeds niet wat ik zal doen...uitmaken of vertellen
Woont ze trouwens ver weg? Zal wel, anders waren er vast wel al mensen geweest die haar jouw echte leeftijd konden vertellen. Als dat zo is, is het ook niet zo heel erg als het mis gaat: je ziet haar dan tenminste niet elke dag.
O ja, en maak jezelf slachtoffer (je vond haar zo leuk dat je niet durfde te vertellen dat je 15 bent etc...). Gewoon een beetje slijmen, zodat ze in ieder geval niet kwaad is. Ruzie zou jammer zijn.
(Je kunt ook zeggen dat 21 je echte leeftijd is (zie www.jeechteleeftijd.nl) en dat je die verteld hebt
)
quote:dan blijft t een leugen, vertel haar gewoon eerlijk hoe het zit en dat je bang bent haar kwijt te raken. mocht ze je echt leuk vinden dan boeien die jaren ook niet. vind ze je te jong dan is het jammer
Op zaterdag 12 juli 2003 13:44 schreef Probleempje15 het volgende:
Ja dat is waar.
Maar ik denk dat ze het toch uitmaakt als ik het haar vertel, dus misschien kan ik het beter zelf uitmaken als ik haar zie morgen. Dan komt ze er ook nooit achter omdat ze niet in dezelfde stad woont en dus ook geen vrienden van me tegen het lijf loopt. Alleen misschien in de discotheek maar dat is een best kleine kans.
quote:Aah, dus zo werkt dat bij vrouwen...
[b]..Gewoon een beetje slijmen...
[Dit bericht is gewijzigd door oehoe op 12-07-2003 13:54]
quote:Ze woont niet zo heel ver weg, 10 km zoiets...
Op zaterdag 12 juli 2003 13:46 schreef Arinna het volgende:
Gewoon zeggen en kijken wat ze doet. Als ze het uitmaakt, dan vervult zij jouw optie 2, niks aan de hand toch? Ik zou het in ieder geval niet blijven volhouden: je kunt het beter zelf vertellen dan dat zij erachter moet komen.Woont ze trouwens ver weg? Zal wel, anders waren er vast wel al mensen geweest die haar jouw echte leeftijd konden vertellen. Als dat zo is, is het ook niet zo heel erg als het mis gaat: je ziet haar dan tenminste niet elke dag.
O ja, en maak jezelf slachtoffer (je vond haar zo leuk dat je niet durfde te vertellen dat je 15 bent etc...). Gewoon een beetje slijmen, zodat ze in ieder geval niet kwaad is. Ruzie zou jammer zijn.
(Je kunt ook zeggen dat 21 je echte leeftijd is (zie www.jeechteleeftijd.nl) en dat je die verteld hebt
)
Dat van die echte leeftijd is wel een goed idee
maar doe ik toch maar niet.
quote:Als ik het zou durven wel ja
Op zaterdag 12 juli 2003 13:49 schreef ecc-O het volgende:
Vertel toch gewoon, helemaal als je et toch uitmaakt
quote:Idd
Op zaterdag 12 juli 2003 13:26 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik denk niet dat een meisje van 21 zit te wachten op een jongen van 15. Uiteindelijk zal ze het toch wel uitmaken denk ik.
quote:Ja weet ik zeker, ze heeft haar rijbewijs en haar vriendinnen zijn ook allemaal rond die leeftijd en in haar slaapkamer hangt een schilderij waarop haar geboortedatum in de hoek staat
Op zaterdag 12 juli 2003 13:50 schreef Roscoo het volgende:
Ik geloof geen ruk van dit verhaal. Als dat meisje jou niet door heeft moet jij je af gaan vragen of ze zelf wel 21 is.
quote:Jij verteld het, zij maakt het uit
Op zaterdag 12 juli 2003 13:46 schreef Probleempje15 het volgende:[..]
Ja oke dat is zo, maar morgen zie ik haar persoonlijk weer en via de telefoon uitleggen kan ik nooit zo goed.
Ik weet nog steeds niet wat ik zal doen...uitmaken of vertellen
Vind je het erg als ik hier geen fuck van geloof?
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:26 schreef Kaalhei het volgende:
Ik zou het pas na de 1e keer anale sex vertellen
btw zoals al eerder gezegt als ze je echt leuk vind kan ze het heus wel hebben als je je echte leeftijd verteld denk ik...
quote:LOL... dit is volgens mij wel de eerste keer dat ik zo'n verhaal gehoord heb...
Op zaterdag 12 juli 2003 13:22 schreef Probleempje15 het volgende:
--knip--
Nou ja... volgens m'n ouders duurt eerlijkheid het langst... dus je moet maar gewoon de consequenties van je daden ondergaan...
Succes :-D
quote:Zat ik ook al aan te denken ja
Op zaterdag 12 juli 2003 14:01 schreef RemCow het volgende:
Dat ze er nog niet achter is gekomen...
Misschien weet ze het al-lang maar laat ze jou nog even zweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |