abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2003 @ 13:42:08 #51
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_11726130
Ik geloof hier helemaal geen fuck van want dan zou je ook moeten liegen over wat je voor school doet enzo.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 13:42:35 #52
60986 judel
blauwbilkikker
pi_11726133
het leven is hard als je 15 bent,
maar gedraag je eens als een echte vent.

Ineens weet je het....
www.pgs3000.nl
pi_11726144
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:40 schreef Probleempje15 het volgende:

[..]

Dat zou ik wel moeten doen ja, maar durf ik niet.
Ik had het al bijna verteld de tweede keer dat ik haar zag maar toen is het er niet van gekomen uiteindelijk.
Misschien dat ik het morgen wel vertel

Nee, je moet het haar gewoon vertellen.
Dat misschien moet der voor weg. Als jij het niet verteld komt ze der zelf wel achter!
pi_11726159
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:41 schreef erikh het volgende:
vertel het gewoon, beter dat ze het van jou te horen krijgt dan dat ze het via via te horen krijgt.
Ja dat is waar.
Maar ik denk dat ze het toch uitmaakt als ik het haar vertel, dus misschien kan ik het beter zelf uitmaken als ik haar zie morgen. Dan komt ze er ook nooit achter omdat ze niet in dezelfde stad woont en dus ook geen vrienden van me tegen het lijf loopt. Alleen misschien in de discotheek maar dat is een best kleine kans.
pi_11726160
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:40 schreef Probleempje15 het volgende:

[..]

Dat zou ik wel moeten doen ja, maar durf ik niet.
Ik had het al bijna verteld de tweede keer dat ik haar zag maar toen is het er niet van gekomen uiteindelijk.
Misschien dat ik het morgen wel vertel

Welja, wacht nog ff een dag. En dan denk je morgen "Mweu, ik zeg het morgen wel..." etc, etc. Gewoon NU doen. Nu ja. Niet langer posten, nu die telefoon oppakken en d'ruit met 't hoge woord. De shit die je over je heen gaat krijgen, wordt echt niet minder als je nog langer wacht. Eerder omgekeerd.
Oh, enne, good luck.
Are you decent? No, but I'm dressed though...
pi_11726170
Bijzonder triest dat je over je leeftijd gaat liegen zeg!
You dont wanna know man its fucking bad.
pi_11726173
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:44 schreef Probleempje15 het volgende:

[..]

Ja dat is waar.
Maar ik denk dat ze het toch uitmaakt als ik het haar vertel, dus misschien kan ik het beter zelf uitmaken als ik haar zie morgen. Dan komt ze er ook nooit achter omdat ze niet in dezelfde stad woont en dus ook geen vrienden van me tegen het lijf loopt. Alleen misschien in de discotheek maar dat is een best kleine kans.

als je toch niet met haar verder wilt kun je dat doen ja maar als je haar echt leuk vind en je wilt graag met haar verder moet je het gewoon vertellen. Dan kan zij beoordelen of zij ook bij jou wil blijven
pi_11726177
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:44 schreef oehoe het volgende:

[..]

Welja, wacht nog ff een dag. En dan denk je morgen "Mweu, ik zeg het morgen wel..." etc, etc. Gewoon NU doen. Nu ja. Niet langer posten, nu die telefoon oppakken en d'ruit met 't hoge woord. De shit die je over je heen gaat krijgen, wordt echt niet minder als je nog langer wacht. Eerder omgekeerd.
Oh, enne, good luck.

Ja oke dat is zo, maar morgen zie ik haar persoonlijk weer en via de telefoon uitleggen kan ik nooit zo goed.
Ik weet nog steeds niet wat ik zal doen...uitmaken of vertellen
pi_11726185
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:45 schreef kooidanser het volgende:
Bijzonder triest dat je over je leeftijd gaat liegen zeg!
Eigenlijk wel ja
pi_11726186
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:46 schreef Probleempje15 het volgende:

[..]

Ja oke dat is zo, maar morgen zie ik haar persoonlijk weer en via de telefoon uitleggen kan ik nooit zo goed.

Vertel het gewoon en kijk wat haar reactie is.
Als je het uitmaakt weet je in ieder geval 100 % zeker dat het uit is!
pi_11726190
Gewoon zeggen en kijken wat ze doet. Als ze het uitmaakt, dan vervult zij jouw optie 2, niks aan de hand toch? Ik zou het in ieder geval niet blijven volhouden: je kunt het beter zelf vertellen dan dat zij erachter moet komen.

Woont ze trouwens ver weg? Zal wel, anders waren er vast wel al mensen geweest die haar jouw echte leeftijd konden vertellen. Als dat zo is, is het ook niet zo heel erg als het mis gaat: je ziet haar dan tenminste niet elke dag.

O ja, en maak jezelf slachtoffer (je vond haar zo leuk dat je niet durfde te vertellen dat je 15 bent etc...). Gewoon een beetje slijmen, zodat ze in ieder geval niet kwaad is. Ruzie zou jammer zijn.

(Je kunt ook zeggen dat 21 je echte leeftijd is (zie www.jeechteleeftijd.nl) en dat je die verteld hebt )

zaterdag 12 juli 2003 @ 13:47:33 #62
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_11726195
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:44 schreef Probleempje15 het volgende:
Ja dat is waar.
dan blijft t een leugen, vertel haar gewoon eerlijk hoe het zit en dat je bang bent haar kwijt te raken. mocht ze je echt leuk vinden dan boeien die jaren ook niet. vind ze je te jong dan is het jammer
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_11726221
quote:
[b]..Gewoon een beetje slijmen...
Aah, dus zo werkt dat bij vrouwen...

[Dit bericht is gewijzigd door oehoe op 12-07-2003 13:54]

Are you decent? No, but I'm dressed though...
pi_11726223
Vertel toch gewoon, helemaal als je et toch uitmaakt
"Een dag niet gefokt, is een dag geleefd"
pi_11726238
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:46 schreef Arinna het volgende:
Gewoon zeggen en kijken wat ze doet. Als ze het uitmaakt, dan vervult zij jouw optie 2, niks aan de hand toch? Ik zou het in ieder geval niet blijven volhouden: je kunt het beter zelf vertellen dan dat zij erachter moet komen.

Woont ze trouwens ver weg? Zal wel, anders waren er vast wel al mensen geweest die haar jouw echte leeftijd konden vertellen. Als dat zo is, is het ook niet zo heel erg als het mis gaat: je ziet haar dan tenminste niet elke dag.

O ja, en maak jezelf slachtoffer (je vond haar zo leuk dat je niet durfde te vertellen dat je 15 bent etc...). Gewoon een beetje slijmen, zodat ze in ieder geval niet kwaad is. Ruzie zou jammer zijn.

(Je kunt ook zeggen dat 21 je echte leeftijd is (zie www.jeechteleeftijd.nl) en dat je die verteld hebt )

Ze woont niet zo heel ver weg, 10 km zoiets...
Ik ben al een paar keer daar naartoe gefietst (ze vroeg ook al of ik mijn rijbewijs nog niet had maar ik zei dat ik nog niet was begonnen met lessen, niet gelogen dus )

Dat van die echte leeftijd is wel een goed idee maar doe ik toch maar niet.

zaterdag 12 juli 2003 @ 13:50:26 #66
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_11726242
Ik geloof geen ruk van dit verhaal. Als dat meisje jou niet door heeft moet jij je af gaan vragen of ze zelf wel 21 is.
Er gaat niks boven Urk
pi_11726244
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:49 schreef ecc-O het volgende:
Vertel toch gewoon, helemaal als je et toch uitmaakt
Als ik het zou durven wel ja
  zaterdag 12 juli 2003 @ 13:51:28 #68
19105 Noayla_
Love me tender
pi_11726256
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:26 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik denk niet dat een meisje van 21 zit te wachten op een jongen van 15. Uiteindelijk zal ze het toch wel uitmaken denk ik.
Idd
En anders maakt ze het wel uit omdat hij al vanaf de eerste seconde dat ze elkaar kennen tegen haar liegt.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_11726264
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:50 schreef Roscoo het volgende:
Ik geloof geen ruk van dit verhaal. Als dat meisje jou niet door heeft moet jij je af gaan vragen of ze zelf wel 21 is.
Ja weet ik zeker, ze heeft haar rijbewijs en haar vriendinnen zijn ook allemaal rond die leeftijd en in haar slaapkamer hangt een schilderij waarop haar geboortedatum in de hoek staat
  zaterdag 12 juli 2003 @ 13:52:37 #70
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_11726266
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:46 schreef Probleempje15 het volgende:

[..]

Jij verteld het, zij maakt het uit

Vind je het erg als ik hier geen fuck van geloof?

... hier geweest te zijn!!!!
pi_11726280
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:26 schreef Kaalhei het volgende:
Ik zou het pas na de 1e keer anale sex vertellen
zo hoort t idd....

btw zoals al eerder gezegt als ze je echt leuk vind kan ze het heus wel hebben als je je echte leeftijd verteld denk ik...

zaterdag 12 juli 2003 @ 13:53:50 #72
55795 mar10e
..::Who cares::..
pi_11726284
OMG
Moet er niet aan denken dat m'n vriend me doodleuk vertelt 15 te zijn..
Ok, aan uiterlijk hoef je het niet altijd te zien.. maarre aan gedrag merk je het toch wel? Jongens gedragen zich al jonger dan hun leeftijd.. Ik weet niet wat je het beste kan doen, maar ze zal zich behoorlijk genaaid voelen
  zaterdag 12 juli 2003 @ 13:54:35 #73
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_11726300
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:22 schreef Probleempje15 het volgende:
--knip--
LOL... dit is volgens mij wel de eerste keer dat ik zo'n verhaal gehoord heb...

Nou ja... volgens m'n ouders duurt eerlijkheid het langst... dus je moet maar gewoon de consequenties van je daden ondergaan...

Succes :-D

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  FOK!fossiel zaterdag 12 juli 2003 @ 14:01:18 #74
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_11726376
Dat ze er nog niet achter is gekomen...
Misschien weet ze het al-lang maar laat ze jou nog even zweten .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zaterdag 12 juli 2003 @ 14:04:15 #75
19105 Noayla_
Love me tender
pi_11726407
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 14:01 schreef RemCow het volgende:
Dat ze er nog niet achter is gekomen...
Misschien weet ze het al-lang maar laat ze jou nog even zweten .
Zat ik ook al aan te denken ja
Kan me echt niet voorstellen dat een vrouw het verschil niet ziet tussen 15 en 21 jaar.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')