JVC XV-S42SL dvdspeler
Slimline dvdspeler in de kleur zilver, speelt regio 2 dvd's af, vcd wel, svcd niet en hij heeft geen moeite met dvd-r.
vraagprijs: ¤100
AMD AthlonXP 2000+
2000+ processor in prima staat, wegens upgrade te koop. Het is een palomino voor wie dat interesseert
vraagprijs: ¤50
Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier of mail me op bart[a]razorfist.nl
Ik ga komende zaterdag op vakantie (19-7), dus als het voor die tijd niet verkocht is ga ik pas over een paar weken verder ermee.
Ik woon trouwens in Spijkenisse, 15km onder Rotterdam
quote:ik heb dezelfde DVD speler, en SVCD speelt ie wel af mits je maar een goed merk CD gebruikt, TDK ofzo
Op zaterdag 12 juli 2003 11:45 schreef Razorfist het volgende:
Mijn kamer begint ERG vol te raken dus ik ga wat spullen verkopen:JVC XV-S42SL dvdspeler
[afbeelding]
Slimline dvdspeler in de kleur zilver, speelt regio 2 dvd's af, vcd wel, svcd niet en hij heeft geen moeite met dvd-r.
vraagprijs: ¤100
AMD AthlonXP 2000+
2000+ processor in prima staat, wegens upgrade te koop. Het is een palomino voor wie dat interesseert
vraagprijs: ¤50Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier of mail me op bart[a]razorfist.nl
Ik ga komende zaterdag op vakantie (19-7), dus als het voor die tijd niet verkocht is ga ik pas over een paar weken verder ermee.
Ik woon trouwens in Spijkenisse, 15km onder Rotterdam
quote:was je mobo dan? kunnen we helpen
Op zondag 13 juli 2003 12:43 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb misschien wel interesse in die processor.. Kweet alleen niet of tie hier pastGaat ik ff uitzoeken..
quote:Goeie vraag.. Ook maar ff uitzoeken
Op zondag 13 juli 2003 12:48 schreef Geckoo het volgende:[..]
was je mobo dan? kunnen we helpen
quote:Nee dan zal hij er helaas niet in gaan.. wat ik ervan gevonden heb is dat de athlon1400 het hoogste is dat er in kan
Op zondag 13 juli 2003 12:52 schreef Hakkert het volgende:[..]
Goeie vraag.. Ook maar ff uitzoeken
en gevonden. Een chaintech 7aja Socket A
[Dit bericht is gewijzigd door Marquee op 15-07-2003 10:07]
quote:you've got a deal
Op dinsdag 15 juli 2003 09:27 schreef dapluiz het volgende:
50 incl. verzenden voor de procHmm, spijkcity, dan kan ik misschien ook wel halen
quote:Zie jij ergens Marquant of Supertech staan? Ik ook niet
Op dinsdag 15 juli 2003 09:42 schreef Marquee het volgende:
60 incl. verzenden voor de DVD!
quote:dit is echt een prima DVD spelertje hoor, is wel meer waard!
Op woensdag 16 juli 2003 14:26 schreef Blapiet het volgende:
70 voor je DVD, incl. verzendkosten dan
quote:de vraagprijs is 100, ik biedt 70, voor mij is een 2e hands DVD speler niet meer waard.
Op woensdag 16 juli 2003 14:46 schreef th4_d0n het volgende:[..]
dit is echt een prima DVD spelertje hoor, is wel meer waard!
Ik laat hier trouwens maar een slotje op zette, aangezien ik bijna op vakantie ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |